رفتن به مطلب

افسانه باز می گردد: نسخه جدید موس Razer Diamondback، اینبار مجهز شده به دقیق ترین سنسور جهان


Recommended Posts

t57iy3dyac7i2r91vgl.jpg

 

موس Razer Diamondback نسخه سال 2004

 

 

4ekltkp7qu4kj1nrnq.jpg

 

 

شرکت Razer بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوضه ساخت وسایل جانبی گیمینگ برای PC و سایر پلترفرم ها، اینبار مفتخر است تا از نسخه ی جدید موس کهنه کار Diamondback رونمایی کند، موسی که در سال 2004 ساخته و عرضه شد و همچون الماسی در بین تمامی موس های هم دوره خود درخشید. این موس در آن زمان، اولین موسی بود که از سنسور گیمینگ نوری استفاده کرد و از سرعت و دقت بالاتری نسبت به سایر موس های گیمینگ داشت. از این موس بارها در مسابقات eSport استفاده شد. همچنین در همان سال از سایت Gamespot لقب "بهترین سخت افزار" ، از سایت PC Gamer لقب "انتخاب هوشمندانه نویسنده" و 200 جایزه دیگر نیز دریافت کرد. موس Diamondback بهترین فروش را در بین تمامی موس های آن زمان و حتی قبل از سال 2004 کسب کرد. حالا نوبت آن است که این افسانه را دوباره زنده کنیم...

 

 

4zw8e4uhyj35ohb3dzps.jpg

 

 

نسخه جدید موس Diamondback به نور پس زمینه Chroma پیشرفته، طراحی ارگونومیک و سنسور دقیق 5G که شرکت Razer از آن بعنوان "دقیقترین سنسور موجود در جهان" یاد کرده است، مجهز شده است. طراحی کلی موس بسیار شبیه طراحی نسخه قدیمی است و در آن تغییرات جزئی برای کنترل بهتر آن اعمال شده است. شرکت Razer برای اینکه هیچ کاربری از استفاده موس مذکور محروم نشوند، طوری آنرا طراحی کرده که کاربران دست چپ و دست راست بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. . طبق توضیحات شرکت Razer ، موس Diamondback به سنسور 5G با دقت باور نکردنی 16,000DPI ، نرخ نمونه برداری 1000Hz ، سرعت مسیر یابی تا 210 اینچ بر ثانیه و شتاب 50G بهره مند شده است. به راستی که در حال حاظر، هیچ موسی چنین دقت و سرعتی را با هم دارا نیست، و باید بخاطر این اقدام انقلابی، شرکت Razer را تحسین کرد.

 

 

palw7ioe9rlh4emtt94i.jpg

 

 

از دیگر قابلیت های موس Diamondback می توان به قابلیت تنظیم حساسیت موس در هوا، هفت کلید قابل برنامه ریزی، نور پس زمینه Chroma و هماهنگ و همگامی رنگ نور پس زمینه سایر محصولات شرکت Razer با این موس اشاره کرد. کاربر می تواند از بین 16.8 میلیون رنگ، بسته به افکت نوری انتخاب شده (مثل افکت موجی، گردش بین رنگ ها، تنفس، رنگ یکسان و واکنشی) می تواند یک یا چند رنگ را انتخاب کند و زیبایی وصف ناپذیری را به موس ببخشد.

 

با استفاده از نرم افزار Razer Synapse کاربر می تواند نمایشگاه نورهای رنگی خود را، با هماهنگ سازی محصولات شرکت Razer به هم، برپا کند. این تنظیمات و سایر تنظیمات و شخصی سازی های موس، قابل ذخیره سازی در فضای اَبری می باشد.

 

 

7an4ffckk7zm2n83lud.jpg

 

 

دیگر مشخصات موس Diamondback، شامل کابل USB از جنس فیبر بافته شده برای جلوگیری از گره خوردن به طول 2.1 متر، ابعاد 125x60x30 میلیمتر (ارتفاعxعرضxطول) و وزن 89 گرمی اشاره کرد. این موس با سیستم عامل های Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP و Mac OS X 10.08 تا 10.10 سازگاری کامل دارد.

 

موس مذکور از ماه آینده به قیمت 90 دلار، فروش خود را بصورت جهانی آغاز خواهد کرد، ولی هم اکنون هم می توان آنرا از فروشگاه اینترنتی شرکت Razer ، پیش خرید کرد. برای کسب اطلاعات و تصاویر بیشتر از موس Diamondback، به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 

s99hc2zjydlv3x4euk9.jpg

 

 

 

منابع: maximumpc و razerzone

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

خیلی جالب بود یمدت پیش از این ها میومدن می گفتن موس و کیبرد حذف می شن کم کم...   :-@ Oh%20Go%20On.gif

حالا نیستن ببینن همونا که روزی یه موس و کیبرد معرفی میکنن شرکتها...  :-?

ویرایش شده توسط nima.mazrouie
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اى كاش بدنه اش رو به جاى پلاستيك مثل همون نسخه 2004 شفاف هفت رنگ ميزد.

 

(نيمه خالى ليوان رو ديدم)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام این دقت بالا 16000dpi به چه کاری میاد تفاوتش با 8200dpi چقدره؟ موس بنده 8200dpi هست؟

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این 16000 هست.

مال من 1600.

چیزی نیس که یه صفره. :laughing:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...