رفتن به مطلب

نارضایتی از گارانتی پروبیت


amir.coder
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و عزیزان گرامی

 

سال گذشته در همین روز ها بود که از لیون اسپیکری خریداری کردم به قیمت 180 تومان که متاسفانه لیون اون اسپیکر رو موجود نداشت و گفت به جای اون اسپیکر Microlab Puma رو که جایگزین اون هست و ازش بهتره رو برای بنده فرستاده ...

 

بعد از شنیدن این موضوع برای این اسپیکر سرچ کردم که با کمال تعجب دیدم این اسپیکر اصلا تو هیچ کدوم از سایت های خارجی نیست و فقط توی سایت خود probit ایران هست و احتمالا محصول ایرانه و از همون اول بهش شک کردم

 

اما باز سعی کردم به اسپیکر شک نکنم و ازش استفاده کنم که در همون استفاده اول به نویز برخوردم ، اسپیکر نویز داشت و این نویز بعد از یک ماه انقدر زیاد شد که دیگه به هیچ وجه نمیشد ازش چشم پوشی کرد

 

این باعث شد که با گارانتی تماس بگیرم و گارانتی گفت که هیچ هزینه ارسالی رو قبول نمیکنه و بنده مجبور شدم هم هزینه ارسال تیپاکس هم هزینه دریافت رو پرداخت کنم یعنی 25+25= 50 هزار تومان

 

اسپیکر بنده رو تعویض و ارسال کردن و اسپیکری که رسید مجددا بعد از یک ماه نویز دار شد و نویزش کم کم زیادتر و زیاد تر شد و بد تر از اون ، بعد از ماه دوم ریموت این اسپیکر به کل غیر فعال شد و دیگه کلید turn off - on هم کار نکرد

 

تا به امروز که دیگه انگار به کل خراب شده و یک موقع روشن میشه و یک موقع روشن نمیشه

 

در همین راستا بود که با پروبیت تماس گرفتم و گفتن دیگه این اسپیکرو ندارن و نمیتونن عوض کنن ، گفتم خوب با مدل بالاتر تعویض کنید ، گفتن امکان این کار وجود نداره :|

 

گفتن براشون بفرستم و اگه بتونن تعمیر کنن و بازم برام تیپاکسش کنن یعنی حدود 50 هزار تومان دوباره هزینه ی ارسال گردن بنده بی افته

 

این اسپیکر از اول به بنده تحمیل شد و من انتخابش نکرده بودم اصلا نمیدونستم چی هست ، از اون جالب تر که این اسپیکر شاید در کل 200 ساعت هم روشن نبوده ، چون من بعد از خرید این اسپیکر دانشگاه شهر دیگه ای قبول شدم و اصلا خونه نبودم که استفاده کنم و با این حال با این استفاده کم به این سرعت خراب شد

 

از لیون و دوستان خواهش میکنم به بنده کمک کنن ، بنده اگه قرار باشه 50 تومن هزینه ی ارسال دیگه متحمل بشم ، 300 هزار تومن برای این اسپیکر لعنتی هزینه کردم که توی اون رنج اسپیکر های خیلی خوبی از کریتیو هست !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه قراره تعمیر بشه ببر پیش تعمیر کار خوب با همون 50 تومان تعمیر کن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه قراره تعمیر بشه ببر پیش تعمیر کار خوب با همون 50 تومان تعمیر کن!

 

بحث من هم سر همین موضوعه !

من اینهمه هزینه کردم که آخرش یک اسپیکر تعمیری دستمو بگیره ؟

چیزی که ازش دلم میسوزه اینه که استفاده خاصی هم از این اسپیکر نشده

توی این قضیه هم از لیون دل خورم هم از پروبیت

ویرایش شده توسط amir.coder
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم

اول اینکه بابت خرابی و مشکلاتی که برات پیش اومده متاسفم

 

بعد اینکه بیایم واقع بینانه بریم جلو با هم عزیزم

 

روش کار ما این هستش وقتی کالایی موجود نباشه کالای دیگری رو پیشنهاد میدیم بر اساس قانون بیزنسی که در کل دنیا مرسومه ( اینو توجه کنید فقط پیشنهاد میدیم ) ایا پیشنهاد یعنی تحمیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیشنهاد یعنی اینکه ما گزینه میدیم و بعد مشتری انتخاب میکنه عزیزم

در ضمن ما بهتر از کالایی که مشتری میخواد پیشنهاد میدیم نه چیزی کمتر

اشکالی نداره که الان شما دارید اینجور صحبت میکنید و مسئولیت رو از خودتون دارید سلب میکنید چون درکتون میکنم و این یکی از راههاییه که متاسفانه بعضی وقتها استفاده میشه و خودمون رو میبریم توی قابل مظلومانه .

 

این جوابها رو به این دلیل میدم که شما مشتری ما هستید و برای ما ارزشمندید عزیزم ولی بر اساس قوانین لیون کامپیوتر , تمام و کمال همیشه و همه جا پشتیبان مشتری هستیم و خواهیم بود . ولی اینو توجه کنید فقط و فقط بر اساس قوانین

 

وقتی کالایی از طرف ما ارسال میشه قوانین هفت روز مهلت تست اعمال میشه و به غیر از اون اگر بتونیم کاریرو انجام بدیم حتما انجام میدیم و اگر نتونیم  این انتخاب ماست که این کار رو انجام بدیم یا نه . http://lioncomputer.ir/static/4/

 

اگر کالایی که خریداری کردید بر طبق قوانین بالا ما برای شما خدمتی نکردیم کاملا حق با شما بود و هست عزیزم .

 

مسئولیت پذیر بودن یه مقدار سخته ولی ازتون میخوام مسئولیت انتخابتون رو بر عهده بگیرید و اگر در این راستا کمکی اگر از ما میخواید عنوان کنید تا بررسی کنیم و اگر بتونیم انجام بدیم حتما برای شما انجام میدیم @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بحث من هم سر همین موضوعه !

من اینهمه هزینه کردم که آخرش یک اسپیکر تعمیری دستمو بگیره ؟

چیزی که ازش دلم میسوزه اینه که استفاده خاصی هم از این اسپیکر نشده

توی این قضیه هم از لیون دل خورم هم از پروبیت

دوست عزیز پیشنهاد میکنم برای تعمیر هم ارسال نکنید .چندین بار اسپیکر با مشکل یاد شده را برای انها ارسال کردیم دوباره با همان مشکل برای ما برگشت دادن و اعلام کردن تعمیر شده ولی مشکل برقرار بود.

چندین سال قبل هم ما از این مارک استفاده میکردیم ولی به خاطر خدمات بسیار ضعیف این شرکت ان را گردونه فروش خارج کردیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون کامپیوتر هم نباید از این جنسهای بی کیفیت برای فروشگاه اینترنتی بیاره . فروش حضوری باشه باز پیگیریش راحته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون کامپیوتر هم نباید از این جنسهای بی کیفیت برای فروشگاه اینترنتی بیاره . فروش حضوری باشه باز پیگیریش راحته

 

خیلی از جنسها امکان داره براشون مشکل پیش بیاد . پروبیت یک تولید کننده در ایران هستش و در ایران میکرولب رو داره کار میکنه و این برند کلی خریدار داره و کلی طرفدار داره . که با همین کیفیت این کالا رو میپسندن ما نمیتونیم سلیقه ای عمل کنیم و این عزیزان رو نادیده بگیریم ولی این مسئله وجود داره که خریدار بر اساس فیدبکها خرید بکنه و یا نکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببین عزیزم لیون هم مثل سایر فروشگاه ها فروشنده ی کالا هست ... و حالا اینکه پس از یه مدت به مشکل برخورده دیگه تقصیر لیون نیست چون لیون که جنس رو نساخته ، نکته ی دیگه اینکه لیون جنس آکبند میفروشه پس هرگونه خرابی اگه داشته باشه مسئولیتش به عهده ی شرکت گارانتی ئه نه فروشگاه عرضه کننده ... 

حالا از همه اینا بگذریم ... یا باید دوباره بفرستی گارانتی که خب ، مسلما آگه آدم بخواد دوباره چنین هزینه ای بکنه میره یه دونه دیگه میخره ...

پیشنهاد من اینه که یا ببرش پیش یه تعمیرکار یا اگه دست به هویه ای ، با کمک دوستان خودت تعمیرش کن ... که شاید کلا سرجمع به 10 تومن هم نکشه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم

اول اینکه بابت خرابی و مشکلاتی که برات پیش اومده متاسفم

 

بعد اینکه بیایم واقع بینانه بریم جلو با هم عزیزم

 

روش کار ما این هستش وقتی کالایی موجود نباشه کالای دیگری رو پیشنهاد میدیم بر اساس قانون بیزنسی که در کل دنیا مرسومه ( اینو توجه کنید فقط پیشنهاد میدیم ) ایا پیشنهاد یعنی تحمیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیشنهاد یعنی اینکه ما گزینه میدیم و بعد مشتری انتخاب میکنه عزیزم

در ضمن ما بهتر از کالایی که مشتری میخواد پیشنهاد میدیم نه چیزی کمتر

اشکالی نداره که الان شما دارید اینجور صحبت میکنید و مسئولیت رو از خودتون دارید سلب میکنید چون درکتون میکنم و این یکی از راههاییه که متاسفانه بعضی وقتها استفاده میشه و خودمون رو میبریم توی قابل مظلومانه .

 

این جوابها رو به این دلیل میدم که شما مشتری ما هستید و برای ما ارزشمندید عزیزم ولی بر اساس قوانین لیون کامپیوتر , تمام و کمال همیشه و همه جا پشتیبان مشتری هستیم و خواهیم بود . ولی اینو توجه کنید فقط و فقط بر اساس قوانین

 

وقتی کالایی از طرف ما ارسال میشه قوانین هفت روز مهلت تست اعمال میشه و به غیر از اون اگر بتونیم کاریرو انجام بدیم حتما انجام میدیم و اگر نتونیم  این انتخاب ماست که این کار رو انجام بدیم یا نه . http://lioncomputer.ir/static/4/

 

اگر کالایی که خریداری کردید بر طبق قوانین بالا ما برای شما خدمتی نکردیم کاملا حق با شما بود و هست عزیزم .

 

مسئولیت پذیر بودن یه مقدار سخته ولی ازتون میخوام مسئولیت انتخابتون رو بر عهده بگیرید و اگر در این راستا کمکی اگر از ما میخواید عنوان کنید تا بررسی کنیم و اگر بتونیم انجام بدیم حتما برای شما انجام میدیم @};- @};- @};-

 

سلام خدمت آقای حسینی عزیزم ... ضمن تشکربابت پاسخگوییتون ...

من اصلا مسئولیت رو از خودم صلب نکردم ، اگه مسئولیت رو از خودم صلب کرده بودم توی این یک سال که کلی جاروجنال با پروبیت داشتم

لا اقل یک بار با شما تماس میگرفتم واینارو بهتون میگفتم اما شما تماسی از من داشتید ؟

من به هیچ وجه نگفتم که این تقصیر لیون هست و یا چیزی مثل این

چیزی که من گفتم اینه که از لیون ناراحتم ،  تنها فروم و تنها فروشنده ای در زمینه سخت افزار که من بهشون اعتماد دارم لیون هست و تاحالا هم جنس بدی بهم پیشهاد داده نشده و این تقریبا اولین تجربه بود

و انتظار اینکه جنسی با این کیفیت از طرف لیون بهم پیشنهاد بشه رو نداشتم . نه اینکه لیون تقصیر کار باشه یا ... ، چون خوب هرچی باشه دیگه شما متخصص هستید و همه برند هارو میشناسید .

این مدل اسپیکر کلا داغونه و به هیچ وجه تو هیچ جای دنیا غیر ایران نیست ، فکر کنم فقط این مدل اینجوریه ، پیش یک متخصص بردم و گفت کیفیت مواد سازنده فوق العاده افتضاحه و کلی حرف های تخصصی که بنده متوجه نشدم و گفت اصلا ارزش تعمیر نداره هرجوری تونستی به خود شرکت گارانتی کننده بنداز و با پرداخت اختلاف قیمت مدل بهتر تحویل بگیر اما پروبیت اصلا همچین کاریو قبول نمیکنه ، چرا که خودش میدونه چی انداخته به مشتری ها و نباید ازشون پس بگیره

 

 

دوست عزیز پیشنهاد میکنم برای تعمیر هم ارسال نکنید .چندین بار اسپیکر با مشکل یاد شده را برای انها ارسال کردیم دوباره با همان مشکل برای ما برگشت دادن و اعلام کردن تعمیر شده ولی مشکل برقرار بود.

چندین سال قبل هم ما از این مارک استفاده میکردیم ولی به خاطر خدمات بسیار ضعیف این شرکت ان را گردونه فروش خارج کردیم.

 

+++

انگار این دوست عزیزمون هم تجربه ی منو داشته

 

ببین عزیزم لیون هم مثل سایر فروشگاه ها فروشنده ی کالا هست ... و حالا اینکه پس از یه مدت به مشکل برخورده دیگه تقصیر لیون نیست چون لیون که جنس رو نساخته ، نکته ی دیگه اینکه لیون جنس آکبند میفروشه پس هرگونه خرابی اگه داشته باشه مسئولیتش به عهده ی شرکت گارانتی ئه نه فروشگاه عرضه کننده ... 

حالا از همه اینا بگذریم ... یا باید دوباره بفرستی گارانتی که خب ، مسلما آگه آدم بخواد دوباره چنین هزینه ای بکنه میره یه دونه دیگه میخره ...

پیشنهاد من اینه که یا ببرش پیش یه تعمیرکار یا اگه دست به هویه ای ، با کمک دوستان خودت تعمیرش کن ... که شاید کلا سرجمع به 10 تومن هم نکشه ...

 

شما و آقای حسینی بد برداشت کردید ، منظور من اصلا اون چیزی که فکر میکنید نبود

پیش یک متخصص بردم ، اما گفت که مواد بکار رفته داخل اسپیکر خیلی داغونه و اگه بخواد مشکلو حل کنه باید به کل همه چی داخل ساب رو عوض کنه که هزینش زیاده...

ویرایش شده توسط amir.coder
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت آقای حسینی عزیزم ... ضمن تشکربابت پاسخگوییتون ...

من اصلا مسئولیت رو از خودم صلب نکردم ، اگه مسئولیت رو از خودم صلب کرده بودم توی این یک سال که کلی جاروجنال با پروبیت داشتم

لا اقل یک بار با شما تماس میگرفتم واینارو بهتون میگفتم اما شما تماسی از من داشتید ؟

من به هیچ وجه نگفتم که این تقصیر لیون هست و یا چیزی مثل این

چیزی که من گفتم اینه که از لیون ناراحتم ،  تنها فروم و تنها فروشنده ای در زمینه سخت افزار که من بهشون اعتماد دارم لیون هست و تاحالا هم جنس بدی بهم پیشهاد داده نشده و این تقریبا اولین تجربه بود

و انتظار اینکه جنسی با این کیفیت از طرف لیون بهم پیشنهاد بشه رو نداشتم . نه اینکه لیون تقصیر کار باشه یا ... ، چون خوب هرچی باشه دیگه شما متخصص هستید و همه برند هارو میشناسید .

این مدل اسپیکر کلا داغونه و به هیچ وجه تو هیچ جای دنیا غیر ایران نیست ، فکر کنم فقط این مدل اینجوریه ، پیش یک متخصص بردم و گفت کیفیت مواد سازنده فوق العاده افتضاحه و کلی حرف های تخصصی که بنده متوجه نشدم و گفت اصلا ارزش تعمیر نداره هرجوری تونستی به خود شرکت گارانتی کننده بنداز و با پرداخت اختلاف قیمت مدل بهتر تحویل بگیر اما پروبیت اصلا همچین کاریو قبول نمیکنه ، چرا که خودش میدونه چی انداخته به مشتری ها و نباید ازشون پس بگیره

 

 

 

+++

انگار این دوست عزیزمون هم تجربه ی منو داشته

 

 

شما و آقای حسینی بد برداشت کردید ، منظور من اصلا اون چیزی که فکر میکنید نبود

پیش یک متخصص بردم ، اما گفت که مواد بکار رفته داخل اسپیکر خیلی داغونه و اگه بخواد مشکلو حل کنه باید به کل همه چی داخل ساب رو عوض کنه که هزینش زیاده...

درود امیر جان

ممنونم از توضیحاتت

ولی ای کاش همون روزهای اول با ما تماس میگرفتید چون شما برای ما مهمید . در همون روزهای اول میتونیم کلی کار انجام بدیم براتون ولی وقتی پروسه زمان بهش میخوره خیلی کار سخت میشه .

 

در مورد ناراحتید هم بهت حق میدیم عزیزم و بابت این مسئله متاسفیم . پروبیت یک شرکت معتبره و ما اگر به این شرکتها اعتماد نکنیم دیگه به کی باید اعتماد کنیم ؟

 

حالا اگر کاری از ما بر میاد بفرمایید تا بررسی کنیم و تا جای ممکن کمکتون کنیم @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

http://up.vbiran.ir/uploads/14509144437463024600_MOV_0130.rar

 

 

دوستان این ویدیو رو ببینید

 

اسپیکر به کل دیگه غیر قابل استفاده شده

 

هر 5 ثانیه یک صدای خیلی عجیبی تولید میکنه و تا دست به جک 3.5 نزنی صداش از بین نمیره و دوباره بعد از 5 ثانیه شروع به صدا کردن میکنه

 

یعنی واقعا انقدر مملکت هرته و دانشجویی مثل من که 230 هزار تومن برا یه اسپیکر هزینه کرده باید این جوابو بگیره

ویرایش شده توسط amir.coder
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

http://up.vbiran.ir/uploads/14509144437463024600_MOV_0130.rar

 

 

دوستان این ویدیو رو ببینید

 

اسپیکر به کل دیگه غیر قابل استفاده شده

 

هر 5 ثانیه یک صدای خیلی عجیبی تولید میکنه و تا دست به جک 3.5 نزنی صداش از بین نمیره و دوباره بعد از 5 ثانیه شروع به صدا کردن میکنه

 

یعنی واقعا انقدر مملکت هرته و دانشجویی مثل من که 230 هزار تومن برا یه اسپیکر هزینه کرده باید این جوابو بگیره

 

یا خدا! این چرا اینجوریه؟ :eek:

نویزش مثل صدای ارواح سرگردانه! 8-X

خونه تون جن نداره؟ (شوخی) :-SS

چطوری اینو تحمل میکنی برادر؟ :unsure:

من اگه یه بار اسپیکرم شب یه همچین صدایی از خودش بروز بده جا به جا پس میوفتم! o:-)

زود تر بفرستش گارانتی از دستش راحت شو؛ حضوری نمیتونی بری؟ :confused:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یا خدا! این چرا اینجوریه؟ :eek:

نویزش مثل صدای ارواح سرگردانه! 8-X

خونه تون جن نداره؟ (شوخی) :-SS

چطوری اینو تحمل میکنی برادر؟ :unsure:

من اگه یه بار اسپیکرم شب یه همچین صدایی از خودش بروز بده جا به جا پس میوفتم! o:-)

زود تر بفرستش گارانتی از دستش راحت شو؛ حضوری نمیتونی بری؟ :confused:

 

والا نمیدونم چیکار کنم

پروبیت که هیچی

لیون کامپیوترم که مسئولیتی نداره

بنده هم که پولی ندارم اسپیکر دیگه ای تهیه کنم

نتیجه : کلاهبرداری 230 هزار تومنی از یک دانشجو که روزانه 8 ساعت سرکاره با حقوق ماهانه 250 تا 300 هزارتومان ،  بقیشم سرکلاسه

نکته آموزنده : به هیچ وجه هیچ محصول ساخت ایرانی نخرید ، حتی محصولات چینی بی کیفیت لا اقل عمرشون بیشتر از چند ماهه

ویرایش شده توسط amir.coder
لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا یه اسپیکر Hi-Fi دست ساز با کمک کاربر با تجربه الکترونیک آقا مهیار ساختم انقدر دردسر نکشیدم

میکرولب کار کردم اما این افتضاح رو بار اول هست میبینم :huh: جن زده شده؟
 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا یه اسپیکر Hi-Fi دست ساز با کمک کاربر با تجربه الکترونیک آقا مهیار ساختم انقدر دردسر نکشیدم

میکرولب کار کردم اما این افتضاح رو بار اول هست میبینم :huh: جن زده شده؟

 

میکرولب بله ، میکرولبی که شما داشتید میکرولب بوده

پروبیت داره خودش از محبوبیت میکرولب سواستفاده میکنه و یک سری اسپیکر میسازه و به اسم میکرولب گارانتی میکنه و میندازه به مردم

خودشم که میدونه این اسپیکرا چقدر داغونن روی گارانتیشون اصلا رسیدگی نمیکنه

در صورتی که روی محصولات خوب خیلی هم خوش برخورد هستن

ویرایش شده توسط amir.coder
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست گلم همین الان با شماره های 09101423004 و 09101423005 تماس بگیرید با هم حرف بزنیم

 

ما تمام وجودمون رو میگذاریم و هر چی توی کیسه داریم رو میکنیم و به شما کمک میکنیم :x :x @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

واقعا ناراحت شدم از این قضیه ! و دیدن این فیلم فقط تشدید کرد این ناراحتی رو

این پولی که از شما گرفتن خوردن نداره ! مطمئن باش جوابشو پس میدن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...