رفتن به مطلب

مینی کامپیوتری همه فن حریف: معرفی کامپیوتر ZBOX MAGNUS EN970 توسط شرکت Zotac


Recommended Posts

di4j8xgz523q0vf97c0x.jpg

 

 

شرکت ZOTAC، شرکتی جهانی در حوضه ساخت کارت گرافیک و کامپیوترهای کوچک، امروز از مینی کامپیوتر گیمینگ خود، ZBOX MAGNUS EN970 و نسخه ی قوی تر آن، ZBOX MAGNUS EN970 PLUS رونمایی کرد. این مینی کامپیوتر، با داشتن سخت افزار قدرتمند و در عین حال، کوچکی و سبک وزنی، به بهترین مینی کامپیوتر بازار مبدل گشته است.

 

قلب تپنده این مینی کامیپوتر را پردازنده دو هسته ای Intel Core i5 5200U با کلاک 2.2GHz در حالت پایه و 2.7GHz در حالت Boost تشکیل می دهد. این پردازنده از پردازنده های سری Broadwell می باشد و مصرف برق کمی دارد و حرارت ناچیزی تولید می کند. در کنار این پردازنده قدرتمند، پردازنده گرافیکی GTX 960M با 3 گیگابایت مموری GDDR5 و باس 192 بیت نیز به EN970 اضافه شده تا در کنار پردازنده، بتواند از پس بیشتر بازی های سنگین امروزی بربیاید. بکمک قابلیت nVIDIA Surround و چهار درگاه HDMI 2.0، می توان تا چهار مانیتور را بصورت همزمان به این مینی کامپیوتر متصل و از آنها استفاده کرد.

 

 

lpuxzpe08s4873j7nrsg.jpg

 

 

 MAGNUS EN970 بصورت پیشفرض به تنظیمات RAID مجهز می باشد. با اتصال درایو حالت جامد به این مینی کامپیوتر، شاهد سرعت و کارایی باور نکردنی کامپیوتر در انتقال داده ها و بارگذاری سیستم و نرم افزار ها و بازی ها خواهید بود. کامیپوتر مذکور به ویندوز 10 و DirectX 12 مجهز است.

 

از دیگر قابلیت ها و امکانات مینی کامپیوتر MAGNUS EN970 می توان به دو اسلات ماژول رم DDR3L تا فرکانس 1600MHz و ظرفیت 16 گیگابایت، یک اسلات نصب درایو با رابط M.2 ، دو اسلات نصب درایو حالت جامد یا درایو دیسک سخت به اندازه 2.5 اینچ، سه درگاه کارت خوان SD/SDHC/SDXC ، دو درگاه Gigabit Ethernet LAN ، گیرنده وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.0 ، چهار درگاه USB 3.0 ، دو درگاه USB 2.0 ، دو جک 3.5 میلیمتری میکروفون و هدفون و HDMI Audio اشاره کرد.

 

نسخه PLUS مینی کامپیوتر مذکور، بصورت پیشفرض یک ماژول رم DDR3L با فرکانس 1600MHz و ظرفیت 8 گیگابایت و یک درایو ذخیره سازی M.2 با ظرفیت 120 گیگابایت می باشد.

 

 

3y1ux0b3tsxti36u55s7.jpg

 

9t559hro5cw82rypapa.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و تشکر از زحمات شما.

من که یک سیستم 15-16 کیلویی رو برای گیم به این کامپکت پی سی ها ترجیح میدم.

راستش من گیمر های خریداران ایجور کامپیترها رو درک نمیکنم!

این دستگاه ها شبیح لپ تاپ بدون مانیتور هستند!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه قیمت پایین داشت ارزش خرید داشت 

 

من تو اتاقم جا کم دارم  :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...