رفتن به مطلب

Recommended Posts

woymtg1501t8gjuvctmw.jpg

 

 

شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا در ماه نوامبر، آپدیت بزرگی را که به اسم "Thershold Wave 2" نیز شناخته می شود، برای ویندوز 10 معرفی و منتشر کند. این آپدین ویژگی های قابل توجهی را، به همراه چندین برطرف کننده باگ و مشکل در ویندوز به همراه می آورد.

 

به تازگی تصاویری از بیلد پیش روی منتشر شده. در این تصاویر، مشخص شده که مایکروسافت در این آپدیت، تغییر خاصی را اعمال نکرده و تنها استایل ویندوز 10 را تغییر داده است. این شرکت تنها چندین عنصر که از ویندوزهای قبلی بجای مانده بود را حذف کرده است. بیشتر این عناصر قدیمی را، آیکون های بجای مانده از ویندوز 7 تشکیل می دهند. در پایین می توانید چندین نمونه از این تغییرات آیکون را مشاهده کنید.

 

 

ytyf9khovmkkoi5wqow3.jpg

 

3g79afq8atfh7ssaxk.jpg

 

 

این تغییرات آیکون، فضا و استایل ویندوز 10 را مدرن تر کرده، ولی بازهم یک تغییر اساسی محسوب نمی شود. در واقع، شرکت مایکروسافت می بایست این تغییرات در روزهای اول انتشار ویندوز و یا حتی قبل از انتشار رسمی آن، اعمال می کرد. همچنین این آپدیت انیمیشن موجود در باز و بسته کردن  پنجره را در تمامی نرم افزار های Windows Store تغییر داده. این انیمیشن جدید تنها در نرم افزارهای نسخه x86 موجود بود.

 

 

apufd10otzim3rh5jj.gif

 

 

همچنین لیست واقع در منوی راست کلیک نیز تغییراتی را تجربه کرده است. این منوی جدید در بیلد یک سال پیش ویندوز 10 موجود بود و گویا، دوباره به این ویندوز بازگشته است. تغییرات کوچک دیگری نیز در سایر بخش های ویندوز، همانند بخش Device Manager و Ethernet Properties بوجود آمده که در ادام آنها را مشاهده خواهید کرد.

هوز هم تغییرات بیشتری از این آپدیت انتظار می رود، اما معلوم نیست که این تغییرات در کجا انجام می پذیرد. ما هنوز هم منتظر هستیم که مایکروسافت تا پایان سال میلادی برای مرورگر خود، یک آپدیت بزرگ ارائه دهد. ممکن است این انتظار ما در همین آپدیت Wave 2 برآورده شود، و شاید هم نه!

 

 

nk1y982lvpzdpncy7ab.jpg

 

xvczjiq6j15yx5kr81oa.jpg

 

vuxzyko2omguyku5rt2.jpg

 

 

 

منبع: techspot

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه هیچکدوم از آپدیت های قبلی رو نصب نداشته باشی و فقط اینو نصب کنی مشکلی پیش میاد ؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنظر میاد یکارایی قراره بکنه اما هنوز کافی نیست و مشکلات زیادی داره و من با باگهای زیادی روبرو هستم... حتی خود ویندوز نصب و راه اندازی مجددش کار نمی کنه و ارور میده کلا قسمت ریکاوریش تعطیله... بعد دو سه ساعت الافی جهت پاک کردن نرم افزارها و غیره وقتی ویندوز رو بصورت نو و اکبند میره بالا بیاره اخر کار یهو با ارور صفحه ابی و شکلک ناراحتی که میزاره مواجه میشه و بر میگردونتم سر خونه اول به همون سه ساعت پیش و برنامه ها و اینا بر میگرده سرجاش !  :crying:

ادجه هم که شدیدا اذیت می کنه و مشکل های ریز زیادی داره ...  *dry#

متروشم گاهی هنگ میکنه و اکثرا دچاره مکث و لکنت میشه وقتی کاشی جابجا می کنم... گاهی هم هنگ می کنه میبنده خود بخود وسط مرتب سازی و گاهی هم اینقدر اوضاعش خراب میشه که میبندم باز می کنم بازم درست نشده مثلا کاشی رو حذف کردم اما حذف نمیشه یا ان پین می کنم نمیره ... کلا زیاد دست نمیبرم برا این خاطر تا شاید با اپدیت رفع بشه !  :(

 

 

 

اگه هیچکدوم از آپدیت های قبلی رو نصب نداشته باشی و فقط اینو نصب کنی مشکلی پیش میاد ؟؟

فکر کنم شما یا باید ویندوز با جدیدترین اپدیت رو دانلود کنی نصب کنی یا همه رو از داخل ویندوز پشت سر هم بنصبی تا ویندوزت امنیت و مشکلاتش رو که اپدیت داده رفع بشه، اگه انتخابی می خوای اپدیت خاصی نصب کنی نه مشکلی پیش نمیاد اما بهترهمه رو نصب کنی. ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...