رفتن به مطلب

شرکت Pioneer DJ از سری جدید هدفون های HDJ-700 رونمایی کرد


Recommended Posts

gb2u69fk6gk32nryrbjx.jpg

 

 

شرکت Pioneer DJ اینبار از سری جدید هدفون های خود به اسم HDJ-700 رونمایی کرد. این هدفون ها، کاملاََ قابل شخصی سازی و تنظیم اند. برای مثال، می توان فرکانس هدفون را کم و متوسط کرد تا برای پخش آهنگ های مخصوص ورزش، مناسب تر باشند. طراحی هدفون های سری HDJ-700 ساده و براق هستند و با داشتن چندین رنگ برای بدنه، کاربر این امکان را دارد تا بر اساس استایل و شیوه خود، هدفون مناسب تر را برگزیند. درایور صوتی گنبدی شکل 40 میلیمتری با ضخامت کم 19 میکرومتر،به این هدفون ها، صدای بم قوی می دهد. سیم های از جنس آلومینیوم با روکش مس، ورود هرگونه نویز به صدا را ممنوع می کند.

 

آخرین افزونه هایی که به هدفون های سری HDJ-700 اضافه شده، آنها را به یکی از بهترین هدفون های Flight شرکت Pioneer DJ مبدل ساخته است. پدهای گوشی این هدفون ها، قابلیت چرخش را دارند. همچنین این پد ها نرم و راحت هستند و به سرعت به داخل گوش ها می شوند و بصورت کامل گوش ها را می پوشانند. جنس این پدها از چرم است و هدبند هدفون های مذکور نیز، محکم و سبک می باشد. همه ی این قابلیت ها و ویژگی ها، هدفون های سری HDJ-700 را به یکی از راحت ترین هدفون های شرکت Pioneer DJ کرده اند.

 

هدفون های مذکور، به دو کابل قابل تعویض مجهز هستند. کابل انعطاف پذیر این هدفون ها، 1.2 متر طول دارد و طول آن به 3 متر نیز قابل گسترش است. کابل دیگری که مستقیم و صاف است، 1 متر طول دارد. اتصال هدفون ها، جک 3.5 میلیمتری استریو با روکش طلاست. همچنین یک مبدل جک 6.3 میلیمتری استریو به همراه این هدفون ها، تعبیه شده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 

5xrba84lkmrtcegpm9hn.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...