رفتن به مطلب

شرکت Cooler Master از کیبرد مکانیکی Quick Fire XTI رونمایی کرد


Recommended Posts

q83sfuwqkz7q6elubg.jpg

 

 

شرکت Cooler Master بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوضه ساخت قطعات جانبی PC ، امروز از کیبرد مکانیکی کوچک خود، Quick Fire XTI رونمایی کرد.

 

شرکت Cooler Master این کیبرد را برای گیمرهایی که سرعت، قدرت و کوچکی را یکجا می خواهند مناسب است. شرکت Cooler Master نیز برای رسیدن به این منظور، کیبرد را از هرگونه لوگو و کلیدهای اضافی و مولتی مدیا، فارغ کرده است. برای شخصی سازی کیبرد Quick Fire XTI به هیچ گونه نرم افزاری نیاز نیست و کاربر می تواند به راحتی پروفایل خود را بسازد، چرا که این کیبرد از نوع plug-and play است و با اتصال آن به کامپیوتر، کل امکانات و قابلیت های کیبرد در اختیار کاربر قرار می گیرد.

 

 

ewo0mxtlfd899jwcremm.jpg

 

 

کلیدهای موجود در کیبرد Quick Fire XTI همگی براق، سبک و علائم آنها خوانا می باشند و به لطف استفاده از سویچ های مکانیکی Cherry MX ، به عمر مفید طولانی و کیفیت بالایی رسیده اند. همچنین تمامی این کلیدها، به پوشش UV مجهز هستند که علاوه بر زیبایی و تجربه لوکس، پایداری و دوام آنها را در برابر مصارف و گیم های طولانی حفظ می کند. خریدار می تواند بر اساس نیاز و استفاده ی خود، از بین سه سویچ قرمز، قهوه ای و آبی  Cherry MX ، یکی را بعوان سویچ های اصلی تمامی کلیدهای Quick Fire XTI  استفاده کند. (برای شناخت بهتر سویچ های مکانیکی Cherry MX، به این مقاله مراجعه فرمایید.)

 

شرکت Cooler Master برای زیبا سازی هرچه بیشتر کیبرد، از نور پس زمینه LED در تمامی کلیدهای موجود در آن بهره برده است. این نور LED دارای دو رنگ آبی و قرمز است و با مخلوط کردن این دو رنگ، می توان در مجموع 35 رنگ متفاوت برای هر کلید کیبرد تنظیم کرد. چهار افکت نوری نیز برای شخصی سازی نور پس زمینه وجود دارد، مثل افکت موجی، نفس کشیدن و غیره. برای شخصی سازی نور کیبرد و تنظیم نور و تغییر افکت نور، چند کلید مجزا در کیبرد تعبیه شده است. بدین ترتیب، بدون هیچ گونه نرم افزار جدا، کاربر می تواند نور دلخواه خود را بر روی کیبرد پیاده کند. همچنین شرکت Cooler Master در صفحه اختصاصی این کیبرد، آپدیت هایی برای به افکت های نوری بیشتر کیبرد  Quick Fire XTI منتشر می کند.

 

 

9keuez5oyavghobw635.jpg

 

 

کیبرد  Quick Fire XTI در کل دارای 104 کلید با قابلیت Anti Ghost (این قابلیت در پیدا کردن کلید مورد نظر کاربر در مواقع خاص کمک شایانی می کند) است. این کیبرد بوسیله ی یک کابل USB بافته شده از جنس پارچه با قابلیت جدا شدن، به سیستم متصل می شود. این کابل در برابر تخریب و کش پذیری، مقاوت میب کند. همچنین، در زیر کیبرد Quick Fire XTI سه درگاه micro USB در سه موقعیت چپ، راست و وسط کیبرد موجود است و کاربر می تواند بر اساس موقعیت سیستم خود، کابل را در درگاه بهتر متصل کند تا به کابل هیچ گونه صدمه ای وارد نشود.

 

هم اکنون می توان کیبرد Quick Fire XTI را به قیمت 150 دلار از سراسر اروپا تهیه کرد.

 

 

es2mq5dn6vkmyy56dx5f.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این طور کیبورد ها اصلا به درد گیم نمیخوره .

 

دلیلش هم این هست که من خودم به شخصه  دوست دارم کیبورد کنارش یکم هاشیه داشته باشه که دستم رو روش بزارم مخصوصا پایین کیبورد.

 

در ضمن با تشکر بابت ترجمه ... @};-

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

میشه گفت ساده ترین کیبرد مکانیکال ساخته شده تا امروز هست و فقط به درد تایپ کردن میخوره

چون کاربران حرفه ای کامپیوتر و گیمرها دوست دارن کیبرد یه مقداری بزرگ باشه و کاربردش هم حرفه ای باشه

کیبردهای فراسو از این حرفه ای تر هستن :D

خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...