رفتن به مطلب

ساده، کوچک، کاربردی!: شرکت Lian Li از کیس کوچک PC-Q21 رونمایی کرد


Recommended Posts

9sx7vhfhnvjla8ctaptw.jpg

 

 

شرکت Lian Li اینبار از کیس Mini-ITX خود، به اسم PC-Q21 رونمایی کرد. این کیس یکی از کوچکترین و ساده ترین کیس های ساخته توسط شرکت Lian Li است، ولی می تواند یک سیستم کامل و کوچک را درون خود جای دهد.

 

یک جایگاه نصب درایو نوری در بالای کیس وجود دارد و کاربر می تواند از آن برای اتصال درایو دیسک نوری باریک استفاده کند. این جایگاه کاربرد دیگری نیز دارد و می توان از آن برای اتصال هر گونه درایو در سایز 2.5 یا 3.5 اینچ، مانند درایو دیسک سخت (HDD) یا درایو حالت جامد (SSD) بهره برد. همچنین در پایین کیس، یک جایگاه دیگر، برای نصب درایو 2.5 اینچی، یا نصب فن 120 میلیمتری موجود می باشد. البته کاربر می تواند هیچ کدام از این موارد را نصب نکرده و از آن بعنوان فضای بیشتر در نصب کارت گرافیک های طویل استفاده کند. همچنین در پنل جلوی کیس، یک حفره برای نصب درایو 2.5 یا 3.5 اینچی وجود دارد. پس در کل، کاربر اجازه نصب نهایتاََ سه درایو در کیس PC-Q21 را دارد.

 

 

ens0roa4xr2k5lyox8.jpg

 

 

در کیس PC-Q21 تنها دو شکاف توسعه وجود دارد که می توان از آن برای نصب یک کارت گرافیک دو شکافه، کارت صدای مجزا، کارت شبکه و سایر کارت های توسعه استفاده کرد. کیس مذکور، طراحی مکعب گونه ای دارد و جنس بدنه آن از فلز محکم آلومینیوم می باشد. درب های این کیس به راحتی بازی و بسته می شوند و هیچ گونه ضعفی از نظر امنیت فیزیکی ندارند. جایگان نصب درایو دیسک نوری بسیار باریک است و دارای یک پوشش می باشد. این پوشش را می توان زمانی که به این جایگان نیاز ندارید، استفاده کنید. نوارهای پلاستیکی و فیلتر های متعدد موجود در کیس، آنرا در هر گونه خطر فیزیکی و خطر سقوط از اتفاع و صدمات بعد از آن، حفظ می گرداند. حتی دو شکاف توسعه با دو دریچه فلزی محکم حفظ می شوند. این دو دریچه در زمانی که نیازی به شکاف توسعه ندارید، بسیار مفید واقع می شوند.

 

 

e503i7190itng9z474cw.jpg

 

 

 کیس PC-Q21 می تواند مادربردهای در اندازه mini ITX ، کارت گرافیک و پاور (SFX) تا طول 170 میلیمتر و خنک کننده پردازنده تا ارتفاع 60 میلیمتر را در خود جای دهد. ابعاد این کیس برابر 224x149x257 میلیمتر (ارتفاعxعرضxطول) و وزن آن 1.47 کیلوگرم است و در دو رنگ نقره ای و سیاه تولید می شود. در پنل جلوی کیس تنها دو درگاه USB 3.0 و کلید خاموش/روشن وجود دارد.

 

کیس PC-Q21 بزودی در آمریکای شمالی به قیمت 75 دلار عرضه می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد کیس مذکور، به این لینک مراجعه فرمایید.

 

 

gf8s34jlupkzejf75gfy.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...