رفتن به مطلب

شرکت BIOSTAR از مادربرد Hi-Fi H170Z3 رونمایی کرد


Recommended Posts

8oiprpno4hdaq10nnfle.jpg

 

 

شرکت BIOSTAR به تازگی از جدیدترین مادربرد خود که به چیپست H170 مجهز شده، رونمایی کرد: Hi-Fi H170Z3 نام این مادربرد جدید است. به گفته ی شرکت BIOSTAR ، این مادربرد، اولین مادربردی است که از هر دو ماژول DDR3 و DDR4 پشتیبانی می کند. این مادربرد از پردازنده های سوکت LGA1151 شرکت Intel پشتیبانی می کند، همچنین بدلیل برخورداری به درگاه های مختلف تصویری، از گرافیک مجتمع این پردازنده ها، یعنی iGPU نیز بهره گیری می کند.

 

همانطور که از اسم مادربر معلوم است، از تکنولوژی صوتی Hi-Fi جهت پخش صدا با بهترین کیفیت ممکن استفاده می کند. این تکنولوژی، شامل یک شتاب دهنده صوتی یا آمپلیفایر، اجزای با کیفیت مخصوص صدا که برای مقابله با میادین مغناطیسی طراحی شده اند و از ورود هرگونه نویز به صدا جلوگیری می کنند، تشکیل شده است. مادربرد Hi-Fi H170Z3 به درگاه USB 3.0 ، شکاف M.2 با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه، درگاه SATA-Express با سرعت 16 گیگابیت بر ثانیه، مانیتورهای با رزولوشن 4K و سه مانیتور به صورت همزمان، اتکاء می کند.

 

 

46jcnpz0m1nd30b2bnf8.jpg

 

 

درگاه ارتباطی Smart Speed LAN به همراه نرم افزار مخصوص و رایگان آن، به مادربرد Hi-Fi H170Z3 اضافه گردیده است. کاربر به کمک این نرم افزار ویژه می تواند از تک تک مصرف کنندگان پهانی باند شبکه خود، مطلع شود و آنها را بلاک کرده، یا اجازه استفاده داده شود. همچنین کاربر امکان تغییر حالت شبکه خود را نیز، به یکی سه حالت گیمینگ آنلاین، استریم مولتی مدیا و وب گردی و سایر ارتباطات را دارد. 

 

علاوه بر این، مادربرد Hi-Fi H170Z3 از خازن های بسیار با کیفیت و با دوام استفاده می کند. این خازن ها، از خازن های جامد معمولی، از هر نظر بهتر هستند و مادربرد را همیشه پایدار و مقاوم نگه می دارند. این خازن ها، میزان ESR کمی دارند و رسانای خوبی برای جریان های موجی می باشند و بخوبی از پس وظیقه ی تغذیه پردازنده (CPU) بر می آیند. عمر مفید از خازن ها، حدود 6.25 برابر یک خازن معمولی است.

 

مادربرد Hi-Fi H170Z3 به نرم افزار های کاربردی دیگری نیز مجهز است. مثل BIOS Flasher و BIOS Online Update برای تنظیم و آپدیت بایوس مادربرد و نرم افزار BIO Remote2 برای کنترل کامپیوتر بکمک اسمارت فون اندرویدی و IOS . مادربرد مذکور با سیستم عامل های Windows 7/8/8.1/10 سازگار است . با قیمت 105 دلار در سراسر جهان به فروش می رسد.

 

 

0tx0cavz3fqvdef3neif.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...