رفتن به مطلب

شکایت از گارانتی دوزاری "دریا کامپیوتر"


poorya_2
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

 

دوباره من و این گارانتی های بی مصرف ایران  ~x(

 

18 روز پیش مورخ 94.6.7 من 1 عدد پاور Cooler Master فرستادم گارانتی دریا کامپیوتر

 

تماس اولم بعد از 7 روز بود و خواستم از وضعیت پیشرفت کار اطلاع پیدا کنم که گفتن در حال تعمیر هست و باید صبر کنم

 

تماس دوم 5 روز بعد از تماس اول بود که بهم گفتن مشکل عجیبی داره و نمیتونن تعمیرش کنن ، منم گفتم خب پس تعویض کنید ، خیلی رک بهم گفتن پاور 750 وات اصلا نداریم و باید از بازار تهیه کنیم گفتم خب تهیه کنید ، گفت روند کار یکم طول میکشه

 

تماس دوم 3 روز بعد بود ، گفتم پس چی شد - گفت به بچه های تعمیرگاه گفتم واست پاور جدید رو بخرن و بفرستن یکی دو روز طول میکشه

 

امروز تماس گرفتم با کمال پررویی یه نفر دیگه بهم گفت 25 روز باید صبر کنی  - میگم چرا میگه  - طول میکشه دیگه ، منم از عصبانیت گوشی رو قطع کردم

 

 

خلاصه نمیدونم دیگه چیکار کنم  :(

 

از طریق اتحادیه صنف رایانه تهران شکایت کنم رسیدگی میکنن ؟ 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 57
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه

:D

درود

 منم یه مودم ایسوس فرستادم گارانتی تهران فراژه یک ماه منتظرم یه خبری ازشون بشه امروز فردا می کنن...!  *dry#

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

 

خلاصه نمیدونم دیگه چیکار کنم  :(

 

متاسفانه کاری به جز انتظار ندارید .

 

همینکه یه پاور نو بهتون بدن جای شکرش باقی هست چون گارانتی دریا خیلی وقته که نیمه تعطیل هست و خیای ازشون انتظار سرویس و پاسخگوئی نیست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظرم دارن تلاش میکنن پاور ممونکس رو بخورونن تو پوسته پاور شما تحویلتون بدن موفق نمیشن =)) 


دوست عزیز خدا بهت صبر بده


ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

به نظرم دارن تلاش میکنن پاور ممونکس رو بخورونن تو پوسته پاور شما تحویلتون بدن موفق نمیشن =)) 

دوست عزیز خدا بهت صبر بده

 

d   یعنی اینقدر گارانتی ها پیشرفت کردن =))  =))  =))  =))  =))  =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چند سالی میشه که قطعه با گارانتی دریا با قطعه بدون گارانتی تفاوت چندانی نداره :)

 

یادمه چند سال پیش یک پاور کولرمستر با گارانتی دریا خریده بودم. اون موقع دریا طرح D.O.A داشت و ادعا می کرد قطعه ای که در زمان کمتر از یک هفته خریداری شده باشه در صورتیکه ایراد داشته باشه درجا با قطعه مشابه آکبند تعویض می شه.

از قضا پاور منم همین شرایطو داشت. از همون اول روشن نمی شد. زنگ زدم یه خانم جواب داد و هماهنگ کردم و پاور رو با فاکتور خرید بردم دفتر شرکت که فکر کنم در خیابون لارستان بود. دیدم غیر از سه تا آبدارچی و یک نگهبان کسی نیست :D  خلاصه بعد از نیم ساعت یه نفر اومد پاور رو تحویل گرفت (اون خانمی که تلفنی باهاش صحبت کرده بودم نبودش). گفتم پس چرا تعویض نمی کنید؟! گفت آخه باید تست بشه الانم مسئولش نیست باهاتون تماس می گیریم. بعد از گذشت یه هفته تماس گرفتن که بیاید. گفتم تعویض شد؟ گفتن تلفنی نمی تونیم بگیم باید حضوری بیای! وقتی رفتم دیدم یک خازن بزرگ روی کاغذ چسبوندن زیرشم این نوشته شده بود: هزینه خازن 2 هزار تومن - هزینه تعویض خازن 18 هزار تومن- مبلغ قابل پرداخت برای مشتری 0 تومن . گفتن امضاء کن بخاطر گارانتی شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید . گفتم پس D.O.A چی شد مگه قرار نبود تعویض بشه؟! گفتن شما با اون خانم اپراتور صحبت کردی و زمانی که اومدی ایشون نبوده بنابر این تعمیر شده! اگه خودش بود تعویض می کرد این از شانس شما بوده! بماند که من اصلاً اون خانم رو حتی اون روزم ندیدم نمی دونم وجود خارجی داشت یا خرزوخان مونث بود. خلاصه پاور نو تعمیر شده بود! روی پاور رو نگاه کردم دیدم یک خط شیک و خوشگل هم روش کشیده شده احتمالاً با آچار یا پیچ گوشتی. از لای پره های فن داخلشو نگاه کردم دیدم با ماژیک آبی هم روی هیت سینک چند تا خط کشیدن. 

بهشون گفتم پاوره وقتی خراب بود وضعیتش بهتر از الان بود! گفتن نه هیچ مشکلی نیست شما خیلی حساسی ببر طبقه بالا گروه فنی(!) براتون تست کنن. بردم اونجا یک خانم و دو تا آقا بودن که اونام هول شده بودن خانمه اومد CPU رو روی برد تست بذاره زد زیف برد هم کج کرد ^_^ در هر صورت تست کردن منم داد و بیداد کردم که نمی خوام این پاور روش خط افتاده گفتن ببرید یه طبقه بالاتر مدیریت اونجاست ما فقط کارمند ساده ایم. مشکلتون رو مطرح کنید. رفتم طبقه بالا مدیرشونم نبود. منم بیخیال شدم دیدم ارزش نداره. اما تجربه خوبی شد.

 

شما باید خداروشکر کنی که حاضر شدن پاور رو تعویض کنن! دریا زمانی که گارانتی های خوب هم کم نبودن , خوشنام نبود الان که شرکت های پر ادعا هم تو زرد از آب دراومدن دیگه واویلا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جای بسی تأسف داره، یواش یواش باید کمپین های عدم خرید کالای با گارانتی راه بندازیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جای بسی تأسف داره، یواش یواش باید کمپین های عدم خرید کالای با گارانتی راه بندازیم.

باید همین کار رو کرد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 

 

از طریق اتحادیه صنف رایانه تهران شکایت کنم رسیدگی میکنن ؟ 

حتما اینکارو انجام بدید. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

به نظرم دارن تلاش میکنن پاور ممونکس رو بخورونن تو پوسته پاور شما تحویلتون بدن موفق نمیشن =)) 

دوست عزیز خدا بهت صبر بده

 

 

همیشه برام سوال بوده که توی همچین تاپیک هایی به جای اینکه پیشنهاد بدیم و نظر مفید بدیم و راهنمایی کنیم طرف مقابل رو  همیشه دنبال خنده و خالی کردن دل طرف هستیم

این پست شما چیزی جز ناراحتی برای صاحب تاپیک نداره ....(شایدم فکر میکنید ایشون رو خوشجال میکنید با این صحبت ) اگر 2 دقیقه خودتون رو جای بنده خدا بزارید میبینید که مبلغی که بابت اون قطعه پرداخت شده ولی هیچ خدماتی از سوی گارانتی ارائه نمیشه و این مایوس کنندس و کمترین کار همدردی و گذاشتن راه حل پیش روی صاحب قطعه هست نه گفتن خدا صبر بده!!!

 

دوستان سعی کنن پست های مفید بزارن ....

 

به قول یه دوستی(که هم فامیلیش تکه هم خودش :دی)  : حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی ؟ !

ویرایش شده توسط metall_hero
لینک به دیدگاه
Share on other sites

کدوم شرکت دولتی یا غیردولتی دیدین که تلفنی کار انجام بدن

حضوری برو یکم داد و بیداد کن 100% مشکلت حل میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست خوبم

 

اميدى‌ به 25 روز هم نداشته باش، بهشون بگو پول پاور رو با خودتون حساب كنند. مبلغش رو يك هفته بعد به شما ميدن، اگر گفتن بيشتر طول ميكشه قبول نكنيد.

 

هر چى دادند بگيريد و بريد يك پاور - بدون گارانتى دريا - بخريد.

 

يا اينكه منتظر پايان 25 روز بمانيد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همیشه برام سوال بوده که توی همچین تاپیک هایی به جای اینکه پیشنهاد بدیم و نظر مفید بدیم و راهنمایی کنیم طرف مقابل رو  همیشه دنبال خنده و خالی کردن دل طرف هستیم

این پست شما چیزی جز ناراحتی برای صاحب تاپیک نداره ....(شایدم فکر میکنید ایشون رو خوشجال میکنید با این صحبت ) اگر 2 دقیقه خودتون رو جای بنده خدا بزارید میبینید که مبلغی که بابت اون قطعه پرداخت شده ولی هیچ خدماتی از سوی گارانتی ارائه نمیشه و این مایوس کنندس و کمترین کار همدردی و گذاشتن راه حل پیش روی صاحب قطعه هست نه گفتن خدا صبر بده!!!

 

دوستان سعی کنن پست های مفید بزارن ....

 

به قول یه دوستی(که هم فامیلیش تکه هم خودش :دی)  : حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی ؟ !

اول سلام بده دوست عزیز حتی به شخصی که مخالف گفتارش هستی

من که تمام گلبول های قرمز و سفید و نارنجی و صورتی بدنم :D  از این قضاوت های ادمهایی مثل شما در جوش و خروشه که به همین راحتی به خودشون اجازه قضاوت رو شخصیت افراد دیگه میدن

شما اگه فروم رو زیر رو رو کنید بهتر میتونستید در مورد بنده نظر بدید

تمام دوستانی که بنده رو میشناسن میدونن که از قضاوت زود متنفرم . حتی شما دوست عزیز :D  در اوج ناراحتی هم میتونم خودم رو اروم کنم و بخندم مثلا یکی الان به من جوشونده بده =)) 

 

بعد از این همه هیاهو تو این مدت بر سر گارانتی ها و عدم رضایت چیزی جز صبر مگه میشه به زیان دیده گفت. چرا فکر میکنید مسخره کردن هست؟. 

از کجا فهمیدید باعث ناراحتیشون شده؟ بعضی وقتها طنز باعث ارامش میشه و اینکه طرف رو از اون حالت عصبانیت دربیاره مگه اینکه با شخص غیر منطقی روبرو باشیم مثل....

 

همه میدونن تو این شرایط طرف ناراحت هست از زیانی که متحمل شده 

اما نظر دادن با توهین کردن  فرق میکنه که شما متاسفانه توهین کردید

 

یعنی اون چند نفری که به پست بنده مثبت دادن هم مثل بنده بلد نیستن حرف بزنن ؟  شما مطمئنی بلد نیستن حرف بزن؟

شما از کجا میدونید حس بنده از گفتن خدا بهت صبر بده طنز و شوخی هست؟ . چرا این فکر رو نکردید ابراز کمال ناراحتی و همدردی هست چون پشت بند جمله طنز اومده اونم هم طنز محسوب میشه؟

به خدا قسم از بحث تایپی بدم میاد ولی یه جاهایی به ناچار باید بحث کرد.  ولی نه با غضب

 

همیشه این طرز فکرم بوده که کسی رو مورد قضاوت قرار ندم چون ممکنه جایی از همون شخص گفتار یا مردونگی ببینم که باعث شرمندگیم بشه.(تامل کن رو همین جمله)

 

در کل برادر ناراحتی از شما به دل نمیگیرم چون راه و منش جامعمون به قضاوت کردن روی همدیگه کشیده شده و اینکه خودمون رو با شخصیت تر از فرد مقابل خودمون میپنداریم. 

هیچ عقیده ای به خراب کردن یا بالا بردن شخصیت کسی با دو تا پست و دوتا مثبت کم و زیاد ندارم.معنی مثبت و منفی این فروم رو فقط از جهت بارعلمی میپندارم. همینطورکه  شما  رو دوست خودم وهیچ وقت اعتناعی به مثبت و منفی های اینجور پست ها نداشتم چون به مذاق بعضی ها خوش میاد به بعضی ها نه 

 

همون شخص بیش از اینکه تو این فروم در ارتباط با دیگران هست بیرون بیشتر باید شخصیت درست از خودش نشون بده

 

لفظ قلم صحبت کردن هم دلیل بر شخصیت نیست . از مردونگی و انسانیت چی داریم

 

موفق باشید دوست عزیز 

ویرایش شده توسط MEHDI-GTX
لینک به دیدگاه
Share on other sites

همیشه برام سوال بوده که توی همچین تاپیک هایی به جای اینکه پیشنهاد بدیم و نظر مفید بدیم و راهنمایی کنیم طرف مقابل رو  همیشه دنبال خنده و خالی کردن دل طرف هستیم

این پست شما چیزی جز ناراحتی برای صاحب تاپیک نداره ....(شایدم فکر میکنید ایشون رو خوشجال میکنید با این صحبت ) اگر 2 دقیقه خودتون رو جای بنده خدا بزارید میبینید که مبلغی که بابت اون قطعه پرداخت شده ولی هیچ خدماتی از سوی گارانتی ارائه نمیشه و این مایوس کنندس و کمترین کار همدردی و گذاشتن راه حل پیش روی صاحب قطعه هست نه گفتن خدا صبر بده!!!

 

دوستان سعی کنن پست های مفید بزارن ....

 

به قول یه دوستی(که هم فامیلیش تکه هم خودش :دی)  : حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی ؟ !

:clapping:  :clapping:  :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم دارن تلاش میکنن پاور ممونکس رو بخورونن تو پوسته پاور شما تحویلتون بدن موفق نمیشن =))

دوست عزیز خدا بهت صبر بده

من خودمو جای استارتر میزارم عوض اینکه با این شوخی مقداری از ناراحتیم کم بشه بیشتر حالم گرفته میشه و اگه یک پاور نو هم بهم بدن این فکر هیچوقت دست از سرم برنمیداره که شاید همچین کاری کرده باشن مخصوصا اگه این حرف رو یک شخص امتیاز بالا و با تجربه که متخصص سخت افزار هست و با گارانتیهای مختلف کار کرده باشه گفته بشه. ویرایش شده توسط gigabytes
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حالا نظر من و پیشنهاد من به شما که پاورتون دست گارانتی هست>> حتما سعی کنید کارتون رو حضوری پیگیری کنید

تا نرید اونجا و پیگیر کارتون شخصا نشید کسی پیگیری بابت پاورتون نمیکنه

حتما حصوری برید و وقت بزارید

با تلفن زدن فکر نکنم بتونید به نتیچه ای برسید

ان شاالله که حل بشه و این تاپیک هم بشه درس عبرتی برای ماها تا دیگه سراغت این گارانتی ها نریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

به نظرم دارن تلاش میکنن پاور ممونکس رو بخورونن تو پوسته پاور شما تحویلتون بدن موفق نمیشن =)) 

دوست عزیز خدا بهت صبر بده

 

 

درود.

من حدود 2 ماه تجربه ی کار با یکی از گارانتی های پاور رو داشتم .

متاسفانه میشه گفت حرفتون درسته .

هستن از این شرکتها !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جای بسی تأسف داره، یواش یواش باید کمپین های عدم خرید کالای با گارانتی راه بندازیم.

درود

مشکل اینجاست که وارد کنندگان شریف حاضر نیستن با سودی که میگیرن مستقیم بدن دست فروشنده/مشتری! میدن دست این شرکتای مشهور به "گارانتی" که یه سودی هم از طرف اونا به جیب بزنن، بعضی ها هم خودشون همین کارو میکنن. بعضی هم با رانت بازی موفق شدن حق واردات انحصاری بگیرن.

یعنی خیلی شیک و محترمانه خیلی از گارانتی ها= پول زور! چاره ای هم نداری. با توجه به سودی که از گارانتی به جیب میزنن کمتر وارد کننده ای حاضر میشه مستقیم بده بازار.................

گارانتی از دید من: "محصولات این برند رو میخوای تهیه کنی؟ باید به من یه پول زور بدی" البته منکر برخی خدمات هم نیستم اما در مقیاس کلی هیچ ارزشی ندارن و فقط پول زور میگیرن

 

 

آقا مشکل اساسی اونجاست کسی که میره یه محصول 1.500 تومنی میگیره از قیمت دلاری اطلاع نداره فک میکنه نهایتاً 100 تومن اضافی داده! اما در اصل داره 500 تا 700 اضافی میده! یعنی اگه زندگی من به این محصول هم وابسته باشه نمیگیرم چون حس گوسفند فرض کردن بهم دست میده.

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

توصیه های لازم رو دوستان گفتن....

منم یه نکته اضافه کنم که به هیچ وجه از حق خودت کوتاه نیا....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

مشکل اینجاست که وارد کنندگان شریف حاضر نیستن با سودی که میگیرن مستقیم بدن دست فروشنده/مشتری! میدن دست این شرکتای مشهور به "گارانتی" که یه سودی هم از طرف اونا به جیب بزنن، بعضی ها هم خودشون همین کارو میکنن. بعضی هم با رانت بازی موفق شدن حق واردات انحصاری بگیرن.

یعنی خیلی شیک و محترمانه خیلی از گارانتی ها= پول زور! چاره ای هم نداری. با توجه به سودی که از گارانتی به جیب میزنن کمتر وارد کننده ای حاضر میشه مستقیم بده بازار.................

گارانتی از دید من: "محصولات این برند رو میخوای تهیه کنی؟ باید به من یه پول زور بدی" البته منکر برخی خدمات هم نیستم اما در مقیاس کلی هیچ ارزشی ندارن و فقط پول زور میگیرن

 

 

آقا مشکل اساسی اونجاست کسی که میره یه محصول 1.500 تومنی میگیره از قیمت دلاری اطلاع نداره فک میکنه نهایتاً 100 تومن اضافی داده! اما در اصل داره 500 تا 700 اضافی میده! یعنی اگه زندگی من به این محصول هم وابسته باشه نمیگیرم چون حس گوسفند فرض کردن بهم دست میده.

 

خبات جان الان باید بنویسی حس گوسفند فرض شدن  :D 

 

اینکه مشکل دوستمون حل بشه یا نشه، یا اینکه میشه یا نمیشه به پیگیری خودشون بستگی داره، همینطور دوستان دیگه ای که این مشکلات براشون پیش میاد، اما تاریخ نشون داده که کار فرهنگی بسیار پاسخگو هست، شما یه همچین کمپینی راه بنداز ببین چه نتیجه ی مطلوبی می گیری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوزتان ممنونم از همدلی و همراهیتون 

 

همین کمک ها و حرفاتون واسم دلگرمی هست

 

تعداد مثبت های امروز تمام شد ، برخی دوستان رو نرسیدم مثبت بدم 

 

 

متاسفانه کاری به جز انتظار ندارید .

 

همینکه یه پاور نو بهتون بدن جای شکرش باقی هست چون گارانتی دریا خیلی وقته که نیمه تعطیل هست و خیای ازشون انتظار سرویس و پاسخگوئی نیست .

 

اقا بهزاد هنوز که مشخص نیست بدن یا ندن فقط یه حرفی زدن که دل من خوش  باشه  :(

 

:D

درود

 منم یه مودم ایسوس فرستادم گارانتی تهران فراژه یک ماه منتظرم یه خبری ازشون بشه امروز فردا می کنن...!  *dry#

 

مودم که خوبه ، پاور من 400 تومن پول خرجش شده بود  :crying:

 

 

به نظرم دارن تلاش میکنن پاور ممونکس رو بخورونن تو پوسته پاور شما تحویلتون بدن موفق نمیشن =))

دوست عزیز خدا بهت صبر بده

 

 

بعید نیست ازشون  :crying:

 

 

شما باید خداروشکر کنی که حاضر شدن پاور رو تعویض کنن! دریا زمانی که گارانتی های خوب هم کم نبودن , خوشنام نبود الان که شرکت های پر ادعا هم تو زرد از آب دراومدن دیگه واویلا

 

مجید جان همش در حد حرف هست ، کی داده کی گرفته ؟!  :crying:

 

جای بسی تأسف داره، یواش یواش باید کمپین های عدم خرید کالای با گارانتی راه بندازیم.

 

دلمون خوش ، فقط اسم گارانتی رو یدک میکشن

 

کدوم شرکت دولتی یا غیردولتی دیدین که تلفنی کار انجام بدن

حضوری برو یکم داد و بیداد کن 100% مشکلت حل میشه

 

داداش من شهرکردم ،  کار و زندگی رو چطور ول کنم برم تهران  :crying:

 

دوست خوبم

 

اميدى‌ به 25 روز هم نداشته باش، بهشون بگو پول پاور رو با خودتون حساب كنند. مبلغش رو يك هفته بعد به شما ميدن، اگر گفتن بيشتر طول ميكشه قبول نكنيد.

 

هر چى دادند بگيريد و بريد يك پاور - بدون گارانتى دريا - بخريد.

 

يا اينكه منتظر پايان 25 روز بمانيد.

 

خودم دو تا فکر تو سرم بود 

 

اول بهشون بگم به جای پاور خودم هر پاوری دارن بدن و بقیش رو مابه التفاوت ازشون بگیرم

 

یا همونطور که شما میگید بگم پول پاور رو حساب کنن و بهم بدن که بعید میدونم زیر بار این یکی برن  :crying:

 

من این پاور رو خبر نداشتم گارانتی دریاست ، فروشنده بهم نگفت ، من فکر کردم گارانتی اواژنگ هست ، وقتی رسید دستم گفتم خدا به دادم برسه

 

 

حالا نظر من و پیشنهاد من به شما که پاورتون دست گارانتی هست>> حتما سعی کنید کارتون رو حضوری پیگیری کنید

تا نرید اونجا و پیگیر کارتون شخصا نشید کسی پیگیری بابت پاورتون نمیکنه

حتما حصوری برید و وقت بزارید

با تلفن زدن فکر نکنم بتونید به نتیچه ای برسید

ان شاالله که حل بشه و این تاپیک هم بشه درس عبرتی برای ماها تا دیگه سراغت این گارانتی ها نریم

 
خودمم بعید میدونم با تلفن چیزی حل بشه
مراجعه حضوری رو گذاشتم به عنوان آخرین راه حل 
دیگه دارن کلافم میکنن  :crying:
 

توصیه های لازم رو دوستان گفتن....

منم یه نکته اضافه کنم که به هیچ وجه از حق خودت کوتاه نیا....

 

نه داداش مطمئن باش ، اگه بخوان اذیت کنن ناچارا میام تهران و کاری که نباید بکنم رو میکنم

ویرایش شده توسط poorya_2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

همیشه گفتم بازم میگم وقتی قطعه ای می خواین بخرین کلی راجبش تحقیق کنین علاوه بر کارایی و قدرت بیشتر به کیفیت ساخت توجه کنین چون ما ایران زندگی می کنیم اینجا گارانتی معنا نداره 

شما باید اول به کیفیت ساخت توجه کنین سایتارو سرچ کنین ببینی فلان مارک خرابی داشته نداشته در چه حدی داشته ؟ 

یعنی اینو بگم که انتظار گارانتی نداشته باشین حتی اگر از ترس مجبور شین بابتش پول بدین 

من خودم هر چی می خرم کلی تحقیق می کنم بعدش میخرم هر وقتم خراب شد میندازم میره یکی دیگه شو می گیرم تا حالا هم کارم به گارانتی اینا نکشیده خدا رو شکر چون تو خریدم تحقیق کردم 

موفق باشین یا علی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همیشه گفتم بازم میگم وقتی قطعه ای می خواین بخرین کلی راجبش تحقیق کنین علاوه بر کارایی و قدرت بیشتر به کیفیت ساخت توجه کنین چون ما ایران زندگی می کنیم اینجا گارانتی معنا نداره 

شما باید اول به کیفیت ساخت توجه کنین سایتارو سرچ کنین ببینی فلان مارک خرابی داشته نداشته در چه حدی داشته ؟ 

یعنی اینو بگم که انتظار گارانتی نداشته باشین حتی اگر از ترس مجبور شین بابتش پول بدین 

من خودم هر چی می خرم کلی تحقیق می کنم بعدش میخرم هر وقتم خراب شد میندازم میره یکی دیگه شو می گیرم تا حالا هم کارم به گارانتی اینا نکشیده خدا رو شکر چون تو خریدم تحقیق کردم 

موفق باشین یا علی 

حرف شما متین اما بدشانسی وقتی سراغ آدم میاد دیگه کولرمستر و گرین و ترمالتیک نمیشتاسه.

در ضمن کولرمستر حتی از گرین هم بهتر و معتبرتره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا گارانتی که هیچ خدای نکرده آدم گرفتار بیمه بشه.دیشب بیست و سی نشون داد یه مردی با زانتیاش رفته بود تو شرکت بیمه اینقدر اعصابش رو داغون کرده بودند.به نظرم باید یه شرایطی پیش بیادکه بتونیم بدون گارانتی و ارزونتر بخریم.مثلا من همیشه موبایل هام رو از بانه میخرم دویصت سیصد تومن ارزونتره و گارانتی نداره خدا رو شکر مشکلی هم پیش نیومده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خبات جان الان باید بنویسی حس گوسفند فرض شدن  :D 

 

اینکه مشکل دوستمون حل بشه یا نشه، یا اینکه میشه یا نمیشه به پیگیری خودشون بستگی داره، همینطور دوستان دیگه ای که این مشکلات براشون پیش میاد، اما تاریخ نشون داده که کار فرهنگی بسیار پاسخگو هست، شما یه همچین کمپینی راه بنداز ببین چه نتیجه ی مطلوبی می گیری.

.... :(

ببینید اگه فقط مشکل قطعات کامپیوتر بود میشد حلش کرد اما ......

وقتی من برم یه مادربرد 190 دلاری رو بگیرم 940 تومن یا رم 290 دلاری رو 1750 خب قطعاً "فهم" ندارم که چنین پولی میدم به غارت گرا. اصاً کسایی که به خدا و مذهب اعتقاد دارن این کار حرامه و شما هم تو کار طرف سهم داری

بحث من در یک کلام اینه وقتی میبنید یه شرکت/برند/گارانتی عیناً آدم رو گوسفند فرض میکنه ازش نخرید برید سراغ یه برند دیگه یه گارانتی دیگه حالا X نه F مگه یه برند چقد مهمه. همین

حالا اینایی که میرن چنین پولی میدن خودشون رو حرفه ای میدونن!!!!!!!!!!!!! نه داداش ..... :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...