رفتن به مطلب

گیگابایت تفدیم می کند : مادربورد Z170x-GAMING 6


Recommended Posts

yhnqxmrcws058uo2kwqv.jpg

 

گیگابایت از یک مادربورد دیگر  مخصوص بازی رونمایی کرد . نام این محصول X170X-GAMING 6 است و هر آنچه که نیاز یک سیستم قدرتمند گیمینگ است فراهم می کند . 

این مادربورد جدید بر پایه چیپست Intel Z170 می باشد که نام این محصول از همین چیپست برداشته شده است، همچنین این مادربورد توانایی پشتیبانی از تمامی پردازنده های نسل ششم حال حاضر و آینده اینتل را دارد .این محصول دارای سوکت LGA 1151 همراه با 4 شکاف مموری DDR4-3466 می باشد که تا 64GB رم DDR4 را پشتیبانی می کند. Z170X-GAMING 6 از قالب محبوب ATX استفاده میکند و دارای یک رابط برق مادربورد با 24 پین ، یک رابط EPS با 8 پین و همچنین دارای یک زیر سیستم انتقال قدرت CPU می باشد که می تواند قدرت کافی را تحت انواع حالات اورکلاک ارائه دهد . بعلاوه این مادربورد دارای 3 شکاف PCI-E 3.0x16 می باشد که دو شکاف از این بین در حالت 16/0x و یا 8x/8x و شکاف سوم در حالت 4x کار می کنند . همچنین این محصول دارای 4 شکاف PCI-E 3.0 نیز هست. 

 

4wlo0fsqbcqgw8pd7mv.jpg

 

این مادربورد همچنین دارای شش پورت SATA 3.0 دو پورت M.2 و سه پورت SATA-Express و نیز یک پورت  USB 3.1 Type-C ، سه پورت USB 3.0 و چهار پورت USB 2.0 در پشت می باشد. علاوه بر اینها کاربران می توانند از پورت HDMI 1.4 و پورت تصویر 1.2 استفاده نمایند . این محصول همچنین دارای دو کنترلر شبکه گیگابایتی می باشد که یکی از آنها Qualcomm Atheros Killer E2201 است و دیگری توسط اینتل ساخته شده است . نهایتا اینکه چیپ صدای موجود بر روی این مادر بورد Realtek ALC1150 است . 

مادر بورد جدید گیگابایت Z170X-GAMING 6 بزودی در بازار عرضه خواهد شد . هنوز هیچ اطلاعی از قیمت این مادربورد در دست نیست . 
 
مترجم : حماد قربانی

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

جالب دوست عزیز

تشکر از شما @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...