رفتن به مطلب

Recommended Posts

p3wjgdqgjj625tilz7kw.jpg

 

MSI یک مادربورد دیگر برای پردازنده های Skylake به کاربران کامپیوتر و گیمرها در سرتاسر جهان ارایه کرد که این بار نام این مادربورد ، Z170A SLI PLUS می باشد. با توجه به نام این محصول ، این مادربورد بر پایه چیپست قدرتمند Z170 اینتل می باشد و ویژگی SLI را برای عملکرد گرافیکی فوق العاده ارائه می دهد. جالب نیست که می شود مشخصات یک دستگاه را تنها از روی اسم آن فهمید؟

این مادربورد جدید بر پایه طرح موفق مادربورد MSI X99A SLI PLUS ساخته شده و هدف آن ارائه تمام چیزهاییست که یک بازی قدر به آنها احتیاج دارد. در این مادربورد برای تضمین حداکثری استاندارد در اطمینان و ثبات برای  حافظه DDR4 و NVIDIA SLI و AMD CrossFire از قطعات Military Class 4 استفاده شده است . این مادربورد همچنین دارای پورت های USB 3.0 و USB 3.1 Type-C و یک چیپ صدای Realtek ALC1150 که برای کیفیت صدای بهتر با تکنولوژی Audio Boost همراه شده ، می باشد. یک نکته جالب در این مادربورد ها ، استفاده از شکاف های PCI-E تقویت شده می باشد که 4 برابر قویتر از نوع معمولی آن است . 

bzmkruw41jsoz6ftmid4.jpg

 

متاسفانه MSI لیست کاملی از تمام امکانات این مادربورد ارائه نداده اما ما اطمینان داریم که Z170A SLI PLUS از تمام پردازنده های skylake اینتل ، ویندوز 10 و فن آوریهای دیگر ذخیره سازی مانند M.2 ، SATA Express و Turbo U.2 پشتیبانی میکند . رنگ این مادربورد کاملا مشکی است که این امر این مادربورد را از سایر مادربوردها متمایز می کند . 

Z170A SLI PLUS بزودی در دسترس همگان برای خرید قرار میگیرد . با توجه به اینکه تمامی مشخصات این مادربورد هنوز درز پیدا نکرده است پس تعجبی هم ندارد که قیمتی از آن در دست نباشد . 

 

منبع : www.hitechreview.com

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار هم ممنون از اطلاع رسانی شما .واقعا مادربوردهای سری جدید msiفوق العاده هستن .من خودم اولین مینم msi بود خیلی هم خوب بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار هم ممنون از اطلاع رسانی شما .واقعا مادربوردهای سری جدید msiفوق العاده هستن .من خودم اولین مینم msi بود خیلی هم خوب بود

خواهش میکنم . واقعا به نظر من این مادربورد یه چیز دیگس ، جدای از بحث طراحی و ظاهر خاصش که واقعا چشم هر کسی رو میگیره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

ممنون از تاپیک جالب شما

ممنون داداش @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...