رفتن به مطلب

Recommended Posts

49ykuzt6iq1242h9o1te.jpg

 

ROCCAT سازنده انواع وسایل جانبی کامپیوتر ، از عرضه ماوس جدید خود ، Kiro ، خبر داد . هرچند Kiro شبیه ماوس های معمولی دیگر است ، اما در واقع اینگونه نیست ، ROCCAT اعلام کرده Kiro حرفه ای ترین ماوس جهان است و می تواند برای همه افراد چه راست دست و چه چپ دست قابل استفاده باشد . 

d4ue3qa5cd808glmo27z.jpg

 

این امر با استفاده از چهار قطعه جانبی مختلف اما با دوام ، شامل دو کلید و فضاهای خالی ، میسر می شود . این قطعات جانبی می توانند به سمت راست یا چپ ماوس متصل شوند و ازین طریق Kiro را برای همه گیمرها در سطح جهان قابل استفاده نمایند. در داخل Kiro یک سنسور به نام Pro-Optic Sensor R2 قرار دارد که وظیفه آن تامین 2000dpi حساسیت برای ماوس می باشد که البته با استفاده از حالت Overdrive این حساسیت تا 4000dpi هم افزایش پیدا می کند . این ماوس با فرکانس جانمایی 1000Hz دارای زمان پاسخگویی 1ms ، شتاب 20g ، یک Turbo Core V2 32-bit و یک کابل USB 1.8 متری را می باشد . در آخر ، Kiro ، نوری قابل تنظیم با 16.8 میلیون رنگ بر روی لوگوی ROCCAT دارد که ظاهری منحصر به فرد به این ماوس می دهد . 

um0zqlle1pj6fxffks9.jpg

 

اندازه این ماوس 3.8 * 6.7 * 12.0 سانتیمتر و وزن آن 100 گرم می باشد . حداقل سیستم عامل مورد نیاز برای Kiro ویندوز 7 است ، همچنین این ماوس به یک پورت USB 2.0 و اینترنت برای نصب درایور مورد نیاز ، احتیاج دارد . این ماوس آخر این ماه به بازار می آید و قیمت آن 49 دلار آمریکا خواهد بود . 

 

منبع : www.hitechreview.com

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...