رفتن به مطلب

همکاری دو شرکت بزرگ Razer و Blizzard در تولید لوازم جانبی مخصوص بازی با پوشش بازی Overwatch


Recommended Posts

3fg6utry7krnb5k93fmg.jpg

 

 

شرکت Blizzard را به ساخت و توسعه بازی های اعتیاد آوری نظیر Diablo ، Warcraft و StarCraft می شناسند. اما آیا بازی تازه معرفی شده آنها، یعنی Overwatch هم اینگونه خواهد بود؟ با این حال، شرکت Razer بعنوان یکی از فعال ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت وسایل جانبی گیمینگ، که دارای سابقه های طولانی در مشارکت با سایر شرکت ها را دارد، بر روی این بازی سرمایه گذاری کرده، و از ماوس، کیبرد و ماوس پد با تم بازی Overwatch رونمایی کرد.

 

نام کامل محصولات ذکر شده عبارتند از ماوس DeathAdder Chroma (با دقت 10,000 DPI) ، کیبرد BlackWidow Chroma و ماوس پد Goliathus Extended mouse mat . این محصولات علاوه بر تم بازی Overwatch ، دارای لوگوی این بازی نیز می باشند. البته ماوس و کیبرد مذکور به نور پس زمینه Chroma با قابلیت تنظیم رنگ از بین 16.8 میلیون رنگ و همچنین افکت های نوری ویژه نیز مجهز هستند.

 

 

 

odzoa8bsm644b3lezef3.jpg

 

 

 

بازی Overwatch نوعی بازی شوتر اول شخص بر پایه کار تیمی است که در حال حاضر در حالت Closed Beta به سر می برد. این بازی قرار است کمی قبل تر از اواسط June سال آینده میلادی برای پلتفرم های PC و PS4 و Xbox 1 عرضه شود.

 

به احتمال زیاد، سه محصول ذکر شده همزمان با تاریخ عرضه بازی Overwatch در دسترس قرار گیرند. قیمت ماوس DeathAdder Chroma Overwatch حدود 80 دلار، کیبرد BlackWidow Chroma Overwatch حدود 180 دلار و ماوس پد Goliathus Extended Overwatch mouse mat حدود 35 دلار خواهد بود.

 

 

qnhoojcsurdvf30cgdfj.jpg

 

 

منبع: maximumpc

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...