رفتن به مطلب

ADATA هارد اکسترنال HM900 Ultra HD را معرفی کرد


Recommended Posts

gr8zabpzslfu4rnczum.jpg

 

ADATA ، تولید کننده پیشروی ماژول های کارآمد DRAM و محصولات NAND Flash ، هارد اکسترنال HM900 Ultra HD را که تا 6TB فضا را پشتیبانی می کند روانه بازار کرد . این هارد ، محصولی بسیار با دوام است که پشتیبانی کامل محتوا ، اجرا و مدیریت آن را ارائه می دهد . تکنولوژی TurboHDD پهنای باند USB 3.0 برای انتقال سریع اطلاعات را به حداکثر می رساند ، در حالیکه رمز نگاری 256bit AES امنیت بالای آن را تضمین می کند. در زمانیکه که ویدیو های پر حجم ULTRA HD و فایل های صوتی با بیت ریت بالا همه گیر شده اند ، داشتن یک هارد اکسترنال با فضای بالا مثل HM900 برای هر کسی حیاتی است . 

h9mjj813xc2p9vid0lvi.jpg

 

ADATA هارد اکسترنال خود را برای نیاز ها و بودجه ها متفاوت در مدل های 2TB , 3TB , 4TB و 6TB ارائه می دهد. تمامی مدل ها دارای فضایی زیاد برای فایل های چند رسانه ای ، از اسناد گرفته تا فایل های ویدیویی ULTRA HD 4K می باشند . HM900 دارای یه کلید پشتیبان گیر می باشد که با یک بار لمس آن می توان سریعا فایل های انتخاب شده را از دستگاه مبداء به هارد درایو انتقال داد . همیچنین می توان برای نهایت استفاده و لذت بردن از زمان خود ، به طور همزمان یک فایل ویدیویی را بر روی هارد ضبط و یک فایل دیگر را از روی هارد اجرا کرد . بطور مثال کاربر می تواند یک برنامه ورزشی از قبل ضبط شده را ، در حالیکه یک برنامه تلویزیونی دیگر در حال ضبط است تماشا کند . HM900 دارای پشتیبان گیری زمان بندی شده ، اتومات و همگام سازی محتوای چند دستگاه با هم می باشد که همه این کار ها از طریق یک رابط کاربری آسان قابل اجرا هستند . 

nqxdtmo65npur0yzs5be.jpg

 

سنسورهای جا سازی شده در این هارد از اطلاعات موجود در آن در صورت سقوط یا تکان ناگهانی درایو ، محافظت می کنند. در صورت بروز این اتفاق ، برای حفاظت از اطلاعات ، HM900 فعالیت اسپینی درایو را متوقف می کند . هنگامی که شوک از بین رفت ، عملکرد درایو به حالت عادی باز می گردد . کاربران از طریق نشان گر های LED به طور کامل در جریان کار قرار می گیرند . HM900 برای حفظ حریم خصوصی اطلاعات و امنیت آنها از  رمز نگاری 256bit AES برای جلوگیری از افشاء اتفاقی اطلاعات و یا هرگونه نفوذ مخرب ، استفاده میکند . HM900 محتوای چند رسانه ای بزرگ را از طریق شتاب دهنده داخلی TurboHDD منتقل می کند . این تکنولوژی زمان انتظار برای انتقال اطلاعات را کم می کند و همچنین به صورت چشمگیری از زمان بارگذاری برای اجرای برنامه ها و بازیها و سایر موارد می کاهد.

 

منبع : www.techpoweup.com

مترجم : حماد قربانی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...