رفتن به مطلب

توقف پشتیبانی از مرورگر Chrome در ویندوز XP و Vista توسط گوگل، طی آپریل سال آینده


Recommended Posts

plotgx96e78iuj8nfzyd.jpg

 

 

گوگل به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی مرورگر خود، یعنی Chrome را برای سیستم عامل های قدیمی ویندوز XP و Vista ، و همچنین نسخه های قدیمی تر Mac OS X شامل 10.6 ، 10.7 و 10.8 را در ماه آپریل سال 2016 میلادی، یعنی حدود 5 ماه دیگر، متوقف خواهد کرد.

 

این بدان معنی است که کاربران سیستم عامل های مذکور از این تاریخ به بعد، دیگر هیچ گونه آپدیت های عادی و امنیتی برای مرورگر Chrome دریافت نخواهند کرد. ولی با این حال، باز هم می توان از مرورگر Chrome استفاده کرد، ولی نسخه ی بالاتر را نمی توان دریافت و استفاده کرد.

 

آقای Marc Pawliger، مدیر بخش مهندسی مرورگر Chrome ، این دسته از کاربران را تشویق به استفاده از سیستم عامل بروزتر، برای اجرا و استفاده ی بدون مشکل از مرورگر Chrome کرد. او همچنین تأکید کرد که پلتفرم های قدیمی، آپدیت های امنیتی مهمی را از دست می دهند و دارای نقطات ضعف بزرگی در برابر حملات ویروس ها و بدافزارها خواهند بود.

 

اگر شما نیز از کاربران این سیستم عامل های قدیمی هستید، لازم نیست نگران باشید. چرا که قبلا هم گوگل اعلام کرده بود که پشتیبانی از Chrome را برای سیستم عامل ویندوز XP در ماه آپریل سال 2015 قطع می کند، ولی به ماه دسامبر 2015 تأخیر خورد. ولی، وفادار بودن به سیستم عامل های قدیمی زیاد سودمندانه نیست و مهاجرت به سیستم عامل های بروزتر، یک راهکار ساده تر می باشد.

 

 

 

منبع: techspot

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...