رفتن به مطلب

فروش لایسنس ESET Smart Security 2016 یکساله زیر قیمت


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

لایسنس  ESET Smart Security یک ساله فقط 10 تومن کسی خواست بگه.

eset-smart-security-6-username-and-passw

ویرایش شده توسط THE RAVEN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خریداری

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

- پکيج ESET به نظر اورجينال اما با وب سايت هاي رجيستر تقلبي :

 بخش عمده پکيج هاي تقلبي ESET در بازار ايران را پکيج هايي تشکيل ميدهند که به ظاهر اورجينال هستند اما ما آنها را Fake Register مي ناميم . در اين پکيج ها سريالي قراردارد که ممکن است شبيه سريال هاي 20 حرفي اصلي ESET باشد و شما با مراجعه به سايت فعال سازي و رجيستر کردن آن ، يوزرنيم و پسورد را دريافت ميکنيد و ميتوانيد حتي نرم افزار را از سايت اصلي ESET دانلود نموده و نصب نمائيد. به ظاهر همه چيز اورجينال است و لايسنس هم فعال ميشود و عبارت Paid License در آنتي ويروس و اعتبار حدودا يک ساله هم شما را به شک نخواهد انداخت . اما در حقيقت سايتي که شما يوزرنيم و پسورد را از آن دريافت ميکنيد تقلبي است.

به نمونه اين وب سايت ها نگاه کنيد . اين ها نمونه هاي تقلبي سايت ESET  هستند. اگر در پکيج خود يکي از اين لينک ها يا لينک هاي مشابه را به عنوان سايت رجيستر ديديد بي شک پکيج شما تقلبي است و به صورت غير اورجينال ثبت و رجيستر ميشود :

http://www.eset.im/register

http://www.eset.com.ru/register

http://eset-uk.com/me/activate

http://www.eset-activation.com

http://adaox.me/register

http://eset.de.com/register

http://www.eset.us.com/register

http://www.eset.com.so/register

http://www.eset.se.com/register

http://myeset.me/register

http://xupdate.ir/register

http://www.eset.org.in/register

http://www.eset.ru.com/register

http://esetmobile.me

http://www.my-eset.com/register

خوب با کمي تامل ميفهميد که همه اين وب سايت ها شبيه سايت اصلي ESET هستند اما اگر شما نرم افزار اصلي را از سايت ESET دانلود کرده باشيد پس از نصب و آپديت آنتي ويروس متوجه ميشويد که سايت هاي فوق توسط آنتي ويروس هاي ESET مسدود شده اند :

FakeRegisterSite.png

اين نوع لايسنس هاي تقلبي اصطلاحا لايسنس هاي اشتراکي گفته ميشود يعني عوامل پشت پرده اين نوع لايسنس ها يک آنتي ويروس تک کاربره از ESET خريداري کرده و يوزرنيم و پسورد آن را به واسطه سايت هاي تقلبي فوق به چندين خريدار تحويل ميدهند . همچنين با استفاده از اين ترفند ميتوانند لايسنس هاي تک کاربره را به عنوان 3 يا 5 کاربره به فروش برسانند. پس از ثبت سريال ايميل تقلبي لايسنس نيز براي شما ارسال خواهد شد که در ظاهر از ESET ارسال شده اما در حقيقت سايت فعال سازي تقلبي اين ايميل را ارسال کرده است و ايميلي جعلي ميباشد. اين لايسنس ها به دليل فروش به بيش از يک کاربر اورجينال نبوده و در مقاطع زماني مختلف ممکن است توسط ESET مسدود شود. در اين حالت شرکت هاي اين نوع آنتي ويروس ها با بهانه هايي همچون استفاده از في*لترشکن يا استفاده بيش از حد مجاز تقصير را بر گردن کاربر انداخته و با کلي منت يوزرنيم و پسورد غير اورجينال ديگري به او ميدهند . اما در حقيقت يوزرنيم و پسورد اوليه توسط کمپاني به عنوان يک لايسنس غير اورجينال مسدود شده و پشتيباني اين نوع شرکت ها به ناچار يوزرنيم و پسورد غير اورجينال ديگري به کاربر ميدهند. اين روال تا پايان يک سال مدت اشتراک ادامه خواهد داشت . برخي کاربران هم ممکن است خوش شانس باشند و توسط ESET مسدود نشوند اما به هر حال لايسنس آنها غير اورجينال است !

نکته ديگر اين است که يوزرنيم و پسوردي که براي خريدار ارسال ميشود در بانک اطلاعاتي ESET به نامي مجهول رجيستر شده است . همچنين خريدار با وارد کردن يوزرنيم يا ايميل خود در بخش lost license سايت ESET در اين لينک هيچ ايميلي دريافت نخواهد کرد . اين يعني يوزرنيم و پسورد تحويلي به نام يک کاربر مجهول و يک ايميل مجهول ثبت شده و به صورت همزمان توسط سايت هاي رجيستر تقلبي به تعداد زيادي از کاربران واگذار شده است.

نشانه ديگر اين نوع لايسنس هاي تقلبي مدت زمان اعتبار کمتر از 365 روز است . يعني شما امروز لايسنس را مثلا در سايت تقلبي فعال کرديد ، در سايت تقلبي تاريخ امروز براي شروع لايسنس ثبت ميشود و در ايميل تقلبي دريافتي هم تاريخ امروز درج شده است اما پس از فعال سازي آنتي ويروس در کمال تعجب ميبينيد که لايسنس 1 يا چند روز قبل شروع شده است ! اگر لايسنس مثلا دو روز قبل استارت خورده است بدين معناست که سايت تقلبي ، لايسنس اصلي را دو روز قبل در سايت اصليESET به نامي مجهول ثبت کرده و در طي اين دو روز يوزرنيم و پسورد دريافتي از ESET را به کاربران زيادي تحويل داده است لذا شما ديگر تنها صاحب اين يوزرنيم و پسورد نيستند و لايسنس شما با يوزرنيم و پسورد هاي سرقتي موجود در سايت ها تفاوت چنداني ندارد. فقط بين تعداد کاربر کمتري به اشتراک گذاشته شده است.

 ارزش ريالي اين نوع پکيج هاي تقلبي بين 5.000 تا 8.000 تومان ميباشد. نمونه اين پکيج هاي تقلبي با همين قيمت با پشتيباني شرکت هاي مختلف و رنگارنگ در شرکت کاميران موجود است البته فقط براي تست همکاران نه براي فروش کاربران !

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این لایسنس رو لیون کامپیوتر روی SSD samsung evo 850 به من هدیه دادن.

مدیران لیون لطفا بررسی کنین ببینین این سریال ها فیک هستن یا موردی دارن؟

تشکر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوست عزیز

هیچ خطایی از جناب شما صورت نگرفته،  توضیحات هم صرفاً جهت اطلاع رسانی بود.

 

بله این سریال ها کاملاً فیک هست و شما نمیتونی تو سایت رسمی ثبت کنی، اون سایتی که رو پک به ظاهر اورجینال ذکر شده، فیک هست و سایت رسمی نیست (به so آخر دامنه دقت کنید) جالب اینکه خود eset اون سایت رو مسدود کرده.

 

متاسفانه 70 درصد سریال های ناد ایران فیک هست و بعد یه مدت باطل میشه.

 

این سریال ها همون هایی هستن که به صورت رایگان تو نت پیدا میشه، اون سایتی هم که گفته برا فعال سازی مراجعه کنید، سایت رسمی eset نیست و جعلیه . در نتیجه سریال فیک رو با بسته بندی اورجینال میدن دست مردم.

 

yrai_7.png

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...