رفتن به مطلب

Recommended Posts

i31bsf90hkzy7asrhwnr.jpg

 

همانگونه که در جریان می باشید ، شرکت Hewlett-Packard هفته گذشته به دو شرکت کوچکتر HP Inc و Hewlett-Packard Enterprise تقسیم شد ، که کار شرکت HP inc که ما آن را HP میخوانیم تولید لپ تاپ و تبلت و امثال آن می باشد . این شرکت امروز اولین محصول خود که یک لپ تاپ 15.6 اینچی با صفحه 4K می باشد به نام Zbook Studio را عرضه کرد . 

 

53w3xulyjhz9xbbqga.jpg

 

این لپ تاپ قابلیت تبدیل به یک لپ تاپ گیمینگ را دارا می باشد اما در واقع برای کسانی است که می خواهند آن را همیشه همراه خود داشته باشند . 

این محصول به وزن 1.99 کیلوگرم و ضخامت 18 میلیمتر می باشد و می تواند با کارت گرافیک Nvidia Quadro همراه باشد که آن را به لپ تاپی مناسب برای کارهای گرافیکی حرفه ای و استفاده از نرم افزارهای مهندسی تبدبل می کند . 

این لپتاپ دارای فضای دخیره سازی تا 2T می باشد ، البته شرکت HP آن را به همراه یک پورت Thunderbolt 3 جهت افزایش آسان این فضا بفروش می رساند . 

 

frqgn8zg8zt3xcjownwc.jpg

 

Zbook Studio یکی از معدود لپ تاپ هایی است که قابلیت اضافه کردن چیپ کلاس سرور Xeon را دارد . قیمت این لپ تاپ که از دسامبر در بازار موجود می باشد از 1699 دلار آمریکا شروع می شود .

 

e2jqtcyq1mybesjxnko3.jpg

 

مدل ارزانتری که HP عرضه کرده ، مدل Zbook 15u می باشد که قیمت آن از 1099 دلار شروع می شود . این لپ تاپ دارای تصویر 1080p و 1.5T فضای ذخیره سازی می باشد ، و همینطور از کارت گرافیک AMD FirePro که فرق چندانی با Nvidia Quadro ندارد سود می برد . 

 

qiiod4oan8yjn0utoiz.jpg

 

می توان تصویر لپ تاپ های Zbook 15 و Zbook 17 که به ترتیب 15.6 و 17.3 اینچی می باشند را تبدیل به 4K کرد . Zbook 15 دارای 3T و Zbook 17 دارای 4T فضای ذخیره سازی می باشند . 

این دو لپ تاپ ذکر شده اخیر تا 64GB مموری را پشتیبانی می کنند و به طور انتخابی می توانند دارای یکی از چیپ های Xeon یا Core باشند . این دو لپ تاپ قرار است در ژانویه عرضه شوند و قیمت آنها هنوز مشخص نیست . 

این محصولات در حاشیه یک گردهمایی در نیویورک معرفی شدند . 

 

منبع : pcworld

مترجم : حماد قربانی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کارت گرافیک AMD FirePro که فرق چندانی با Nvidia Quadro ندارد سود می برد 

 

 

whutt.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...