رفتن به مطلب

لاجیتک z5500 یا z906


king_of_pop
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

تاپيك زير خاكيه ولي براي دوستاني كه تجربه استفاده از انواع سيستمهاي صوتي گرون قيمت رو ندارن ميگم:
z5500 كه براي خودش نمونه يه غول بي شاخ و دم بوده و هست. هركس تو مجموعه سخت افزارهاش داره براش حكم طلا داره
بنابراين z906 حرفي براي گفتن تو اين زمينه نداره. هرچند كه اين خودش جزء اسپيكرهاي خوب بازاره
بالاتر از جفت اينا هم اديفاير S760D ئه كه اگه به 5500 گفتم غول بي شاخ و دم،  به اين بايد بگم هيوووولا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 ماه بعد...
  • ارسال 105
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
در در 14 آبان 1397 در 13:08، alpha007 گفته است :

تاپيك زير خاكيه ولي براي دوستاني كه تجربه استفاده از انواع سيستمهاي صوتي گرون قيمت رو ندارن ميگم:
z5500 كه براي خودش نمونه يه غول بي شاخ و دم بوده و هست. هركس تو مجموعه سخت افزارهاش داره براش حكم طلا داره
 

سلام  نظرشما  درمورد  z5500  کاملا  درسته   

این تاپیک  مقایسه  زد 5500 و زد 906 بوده  ولی یه   مطلب  کلی  خواستم  بگم  اینجا

شما ببینید

  کدوم اسپیکر   آمپلی  فایرش کلاسش ab  هست  که کیفیت بمراتب بالاتری  داره  z5500  لاجیتک  و مدلهای   5.1  حرفه ای  کریتیو  مثل  S750 

 کدوم اسپیکر   SNR  بالایی داره   زد 5500     99  دسیبل 

و مطلب  مهم   کدوم اسپیکر  دارای  گواهی نامه THX  هست ؟   (که فقط  برخی  سینما خانگی های  بسیار قیمت بالا  دارن   )    لاجیتک  زد 906  زد 5500 زد 2300    و  مدلهای  حرفه ای   کریتیو  مثل  G550 S750  فقط  این دوبرند  و این مدلها دارن 

و البته امکانات  جانبی   زد 5500 مثل  اپتیک  و دالبی  و  DTS  هم هست برا  جایی که   محدودیت  وجود داره  و نمیتونیم  از انالوگ  استفاده  کنیم      که خب     کیفیت واقعی  در انالوگه  دراصل  

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، ferdosi گفته است :

سلام  نظرشما  درمورد  z5500  کاملا  درسته   

این تاپیک  مقایسه  زد 5500 و زد 906 بوده  ولی یه   مطلب  کلی  خواستم  بگم  اینجا

شما ببینید

  کدوم اسپیکر   آمپلی  فایرش کلاسش ab  هست  که کیفیت بمراتب بالاتری  داره  z5500  لاجیتک  و مدلهای   5.1  حرفه ای  کریتیو  مثل  S750 

 کدوم اسپیکر   SNR  بالایی داره   زد 5500     99  دسیبل 

و مطلب  مهم   کدوم اسپیکر  دارای  گواهی نامه THX  هست ؟   (که فقط  برخی  سینما خانگی های  بسیار قیمت بالا  دارن   )    لاجیتک  زد 906  زد 5500 زد 2300    و  مدلهای  حرفه ای   کریتیو  مثل  G550 S750  فقط  این دوبرند  و این مدلها دارن 

و البته امکانات  جانبی   زد 5500 مثل  اپتیک  و دالبی  و  DTS  هم هست برا  جایی که   محدودیت  وجود داره  و نمیتونیم  از انالوگ  استفاده  کنیم      که خب     کیفیت واقعی  در انالوگه  دراصل  

سلام.

اینکه میفرمایید کلاس ab کیفیت به مراتب بالاتری داره میشه بفرمایید چه قدر مثلا؟ تو چ چیزهایی؟ مواردی ک تست شدن چی بودن؟ اصا فرق کلاس ab چیه؟

snr چیه؟ نسبت سیگنال به نویز؟ بالا بودنش به چه معنیه؟ الان ی اسپیکر snr ش 99 باشه و یکی دیگه 95 یعنی چی؟

thx چیه؟؟ این رو هم یه توضیحی بدید ممنون میشم.

کیفیت واقعی تو انالوگه ینی بریم ظبط کاست خور بخریم ماکزیمم کیفیت ممکن رو بهمون میده؟؟ این قسمت رو هم ی توضیح بدید.

ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

سلام.

اینکه میفرمایید کلاس ab کیفیت به مراتب بالاتری داره میشه بفرمایید چه قدر مثلا؟ تو چ چیزهایی؟ مواردی ک تست شدن چی بودن؟ اصا فرق کلاس ab چیه؟

snr چیه؟ نسبت سیگنال به نویز؟ بالا بودنش به چه معنیه؟ الان ی اسپیکر snr ش 99 باشه و یکی دیگه 95 یعنی چی؟

thx چیه؟؟ این رو هم یه توضیحی بدید ممنون میشم.

کیفیت واقعی تو انالوگه ینی بریم ظبط کاست خور بخریم ماکزیمم کیفیت ممکن رو بهمون میده؟؟ این قسمت رو هم ی توضیح بدید.

ممنون.

سلام

بنده    نمیدونم   شما  استادید   و  همه اینها رو  میدونید    قبلا  از    فرمایشات شما   استفاده  کردیم

         درضمن  ادیفایر بهترین  اسپیکر دنیاست  که لاجیتک و کریتیو  پیششون  اسباب بازین 

بگذریم !

 

  درمورد  دیجیتا ل و  آنالوگ    و  تاحدودی  قضیه  کارت صدا    یه  نوشته  کامل  وعالی و علمی که خودم  استفاده  کردم   برا دیگر  دوستان  که دنبال  یه صحبت  منطقی و  دور از  این   مسایل  هستن   میذارم  استفاده  کنن

درمورد  اتصال  دیجیتال     و  آنالوک  در صدا

اتصال تاسلینک (آپتیکال) و کوآکسیال (الکترونیکال) قابلیت انتقال صدا به صورت استریو یا ۲.۱ با بیت ریت ۱۵۰۰ کیلوبایت رو دارن و رسیور بر اساس کدک هایی که پشتیبانی میکنه این سیگنال رو به دالبی یا دی تی اس "آپ کنورت" میکنه
سیستم هایی هستن مثله مثلا دی تی اس کانکت که کارشون تبدیل کردن تمام اصوات در کامپیوتر به دی تی اس استریم هست. که لزوما چیز خوبی نیست!
بهترین و دقیق ترین حالت برای استفاده از دالبی و دی تی اس استفاده از کابل آنالوگ هست در این حالت استاندارد تی‌اچ‌اکس هم فعال میشه و دقیق ترین تعیین موقعیت رو به دست میده
گزینه‌ی دیگه که به همون میزان دقت داره استفاده از اچ‌دی‌ام‌آی و دیسپلی پورت هست که میتونه صدا رو با رزولوشن بالایی انتقال بده اما سوال اینجاست کدوم طرف DAC بهتری در اختیار دارن باید اونجا تبدیل صورت بگیره
استفاده از اتصال دیجیتال زمانی که کارت صدای خوبی در سیستم مبداء نداریم کاره مثبتی هست در اون حالت صدا رو منتقل میکنیم به رسیور تا با استفاده از DAC رسیور سیگنال دیجیتال رو تبدیل صدای آنالوگ کنیم اما وقتی که مثلا کارتی صدا  حرفه ای  داریم دیوانگی هست که کیفیت فوق العاده و دقت بالا رو کنار بذاریم بریم به امید چیپست های رسیور!
دیجیتال زمانی که محدودیت داریم کاربرد داره، مثله وقتی که گیرنده در انتهای زنجیره ورودی های کافی نداره خیلی هستن دستگاه ها که ورودی ۵.۱ یا ۷.۱ ندارن، فقط ورودی آکسلری استریو پشتیبانی میکنن خب حالا اگه کیفیت در خروجی خوب نباشه بهتره خروجی رو دور بزنیم با دیجیتال متصل شیم و در سمت گیرنده تبدیل رو انجام بدیم، در این حالت هم حتی اگر خروجی استریو خوبی داریم بازم بهتره از آنالوگ استفاده کنیم

زمانی که محدودیت اتصال نداریم بسیار اشتباه است سیستم کیفی آنالوگ رو رها کنیم و از انواع روش های تبدیل در حین انتقال استفاده کنیم، صدا در نهایت همیشه به آنالوگ تبدیل خواهد شد بحثه تصویر نیست تا زمانی که بلندگوها در اشکال کنونی تولید میشن که به وسیله لرزه صدا تولید میکنن منفعتی در سیستم دیجیتال نیست چون نتیجه‌ی مطلق همیشه آنالوگ هست، مگر استفاده از بلندگوهایی که صدا رو از طریق خازن یا خروجی های جامد و غیر منعطف تولید میکنن، این سیستم ها در حال حاضر بسیار گرون هستن و نتیجه‌ی بهتری از سیستم های ارتعاشی ندارن
پس وقتی از سیستم های ارتعاشی استفاده میکنیم هر وقت در نزدیک ترین محل ممکن در زنجیره یعنی در خوده سورس بتونیم کنترل صدای آنالوگ رو در دست بگیریم حالت صحیح تری هست مگر زمانی که امکانش فراهم نباشد یا تبدیل منفعتی داشته باشه

این یعنی در همون نقطه‌ای که مبداء صدا هست (مثلا یک آهنگ در کامپیوتر) صدای نهایی رو به صورت آنالوگ (خوراک آماده و بدون نیاز به تبدیل مجدد) برای بلندگو ارسال کنیم
حالا یک وقت هایی امکانش نیست مثلا وقتی صدا رو میفرستیم به گیرنده‌ی سینمای خانگی و اون میفرسته برای بلندگوها اونوقت از دیجیتال استفاده میکنیم
اتصال آپتیک روش کیفی بهتری نیست، بحث محدودیت و راحتی اتصال و سازگاری مطرح هست، اگه اتصال کیفی مد نظر باشه باید آنالوگ برقرار شه نه دیجیتال
صدا زمانی که روی مدیای دیجیتال هست (مثله سی دی صوتی یا فایل ام پی تری یا بلو ری) تا لحظه‌ای که به انتهای نهایی مسیر که خروج از صفحه‌ی لرزان بلندگو هست، هر جا که با افت کمتر و دقت بیشتر قابل تبدیل به سیگنال آنالوگ هست باید همونجا این کار رو انجام داد، وقتی از رابط دیجیتال استفاده میکنیم فقط داریم این تبدیل نهایی رو به قسمت های بعدی منتقل میکنیم در همین حین دو اتفاق میوفته اولا اگه انتقال استریم دیجیتال به صورت "پسترو" نباشه و هر کدکی از هر نوعی که استفاده کنیم یک مرحله کنورت اتفاق خواهد افتاد (خبر خوبی نیست)، ثانیا بر اساس تنظیم دیکودر مقصد و نوع کدکی که استفاده یک عمل شبیه سازی و سپس یک تبدیل دیگر اینبار به آنالوگ اتفاق میوفته (که بازم خبر خوبی نیست)
رابط دیجیتال رو بهتره فقط با استریم پی‌سی‌ام یا ال‌پی‌سی‌ام استفاده کرد که بالاترین کیفیت ممکن رو داره و تبدیل جاریش به این استریم افت کمتری رو به دلیل دقت بهتر در الگوریتم داره


کار بسیار بسیار اشتباهی هست زمانی که یک ساندکارت  در اختیار داره بیائیم تبدیل بی نقص و عالی به آنالوگ رو در بهترین حالتی که قابل انجام هست رو دور بزنیم، بریم صدا رو کنورت کنیم بفرستیم برای دیکودر که دیکود کنه و از DAC مدل پائین تر و بی کیفیت تر رسیور برای تبدیل و شبیه سازی به آنالوگ استفاده کنیم!!!
نمیدونم چه سر دردی هست اگه محدودیت و اجبار اتصال نداشته باشیم بیایم کیفیت نهائی صدا رو قربانی کنیم اونم وقتی بهترین حالت ممکن برامون فراهم هست!
اگه دوست داریم از دی‌تی‌اس یا دالبی لذت ببریم، از برنامه‌ی فوق العاده دقیق و مطمئنی مثله پاور دی‌وی‌دی برای پخش و کدگشائی استریم های دیجیتال استفاده میکنیم و خروجی قطعی و نهائی رو از طریق کارت صدایی مثله الیت پرو که حداکثر کیفیت و حداقل افت و نویز ممکن رو داره به صورت آنالوگ به بلندگو برای پخش منتقل میکنیم در این حالت هر کدوم از کانال ها دقیقا صدای اصلی و صحیح و اختصاصی دالبی یا دی‌تی‌اس واقعی رو خارج میکنن و میتونیم اطمینان داشته باشیم صدائی با استاندارد تعیین موقیت مثله تی‌اچ‌اکس که داره به درستی اعمال میشه، در حال پخش هست، دقیق ترین و با کیفیت ترین و بهترین حالت ممکن این هست
رابط دیجیتال برای روزگاری بود که کارت های صوتی پر از نویز و مشکل بودن یا حتی اصلا وجود نداشتن! بهترین کار این بود صدا رو از این کارت های بی کیفیت فراری داد و رسوند به یک رسیوری چیزی که کارش صدا باشه و اونجا تبدیل به آنالوگ انجام بشه، اونوقت نتیجه بهتری به دست میومد، این داستان آپتیک برای ۲۰-۳۰ ساله پیشه، الان حتی ساندکارت های روی اکثر مادربوردها کیفیتی دارن که بهتره بجای استفاده از دیجیتال از خروجی آنالوگ اونها استفاده بشه
بحث صدا جدای بحث تصویره، در صدا استفاده از رابط و سبستم دیجیتال یعنی تبدیل اضافه و افت کیفیت یا تغییر در محتوای اصلی، کاملا بر خلاف سیستم های تصویری
برای همینه روی کارت های صوتی خدا تومنی حتی خازن های سولید استفاده نمیکنن چون برای صدا خازن های الکترولیتی بهترن خیلی هم گرون تموم میشن ولی از ناچاری هست الان خازن دیکوپلر روی الیت پرو رو نگاه کنید (همون خازن بزرگه) یه الکترولیت قدیمیه، تازه خیلی ها میان مُد میکنن از خازن های فیلمی استفاده میکنن برای نتیجه بهتر، توی سایت ای‌بی فروشنده های معروفی هستن که خازن تولید دهه ۷۰ میلادی میفروشن برای کسایی که میخوان مُد کنن یا هر تغییر برای افزایش کیفیت بدن، بهترین خازن های صوتی ساخت دهه ۹۰ یا ۸۰ هستن، داستان صدا کلا با همه چیز فرق میکنه چون در نهایت مطلق با ارتعاش به صورت فیزیکی و کاملا آنالوگ کار میکنه، سیستم های جایگزین هستن مثله چیپست هایی که میتونن صدا تولید کنن ولی ۹۹.۹۹ درصد سیستم های صوتی به صورت صفحه ارتعاشی تولید صدا میکنن و بخاطر همین قانون حاکم بر جهان صدا با تکنولوژی ۱۰۰ سال پیش هیچ فرق اساسی نکرده

تکنولوژی صدا اصلا تغییری نداشته، حتی مثلا سیستم های ۷.۱ کنار گذاشته شدن، چیزی به داستان اضافه نشده، فقط کمپانی های تولید موسیقی فشار آوردن به سازنده های نرم افزار و سخت افزار ریکورد ۹۶ به صورت جوینت استریو رو محدودتر کنن چون میشه قفل های دیسک های صوتی رو به راحتی شکست با ریکورد مستقیم و بی نقص! و یک سری کم و کاستی های جدیده دیگه!

 

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 45 دقیقه قبل، ferdosi گفته است :

سلام

من هیچی  نمیدونم   شما  استادید   و  همه اینها رو  میدونید    قبلا  از    فرمایشات شما   استفاده  کردیم!

     درضمن  ادیفایر بهترین  اسپیکر دنیاست  که لاجیتک و کریتیو  پیششون  اسباب بازین !   

...

مطمعنا اطلاعات همه ما محدوده و هیچ کسی داننده کامل نیست و همه نیاز داریم ک یاد بگیریم.

خیر ادیفایر مطمعنا بهترین نیست ولی مطمعنا جزو بهترین هاست نظر من و امثال من این رو نمیگه ریویوو ها و تست هایی ک شده این رو نشون میده.

خب الان این 25 خط چ ربطی داشت؟

خب باشه ما خروجی اپتیک نمیگیریم میزنیم به همون 3.5 میلی متری معمولی. کل مشکل همینه؟ ینی خروجی اپتیکال خوب نیست؟

مهمترین کاری ک تو یه سیستم صوتی انجام میشه که 90 درصد کیفیت خروجی رو مشخص میکنه DAC هست بله درسته. طبیعتا کارت صدای با کیفیت این کار رو انجام بده خیلی خیلی بهتره تا یه مدل بی کیفیت این کار رو انجام بده. ولی اینکه خروجی اپتیک نگیریم چون کیفیت پایین میاد کمی روش شک و تردیده. اینکه از نظر شما یه متن قشنگه دلیل نمیشه درست باشه.

خروجی اپتیک ینی فعال شدن دالبی ک خودش ی دنیای متفاوته و کاملا به سلیقه و کاربرد مصرف کننده داره. واردش نمیشم.

من اصلا بحثم کارت صوتی و dac و انالگ و دیجیتال بودن بحث dac نبود.

شما گفتید امپلی فایر ab کیفیت به مراتب بیشتری نسبت به کلاس d داره. سوال کردم این فرق چه قدره؟ تو چیه؟ با چی تست کردید ک به این نتیجه رسیدید؟؟ نکنه فکر میکنید ک امپلی ab دارای dac بهتر نسبت به امپلی فایر دیجیتال هست؟؟

 

بنده همین الان امپلی فایر 4 کانال ساند استریم هیومن رین میارم برای شما ک از سلاطین کلاس ab هست. کنارش هم یه 9604 پایونیر میزارم که از امپلی فایر های نسل جدید و به روز کلاس d هست. برای شما موزیک پلی کنم با قطعات 100% یکسان شما متوجه میشید ک چ زمانی با کلاس d اهنگ پلی شده و کی با کلاس ab؟؟

بالاتر گفتید که لاجیتک snr بالاتر داره و بهتر هست گفتم توضیح بدید که snr چیه و چرا بالا بودنش دلیل بهتر بودن یه اسپیکر میتونه باشه؟؟

snr نسبت سیگنال به نویزه و صرفا نشون دهنده پهنای باند بیشتر یه دیوایسه برای ایجاد صدای بیشتر و نه هیچ چیز دیگه.

گفتید thx پارامتر مهمیه و داشتنش به معنیه همه چی تموم بودن یه اسپیکره. گفتم این رو هم توضیح بدید که بازم بی هیچ توضیحی از کنارش رد شدید.

فقط برای اینکه بدونید این استاندارد هیچ ربطی به کیفیت نداره ی مثال براتون میزنم Focal Twin6 Be.

https://www.sweetwater.com/store/detail/Twin6Be--focal-twin6-be-6.5-inch-3-way-powered-studio-monitor

اگر صدای این مانیتور ها رو شنیده باشید میدونید که ارزوی همه برندها و اسپیکرها و موزیک ها و کلا همه صداهاس ک شبیه این مانیتورها بشه صداشون. ولی از نظر شما این اسپیکرها به درد نمیخورن چون استاندارد thx ندارن!!!

بنده قصدم این نبوده که توهین کنم اگر اینطور به نظر رسیده معذرت میخام.

متاسفانه سال هاست که مردم ما اسیر خرافاتن! اسوز خوبه چون 25 سال پیش خوب بوده. برند های جدید نمیتونن خوب باشن دیگه چون جدیدن.

طرف میره باند بخره میگه 6975 داری بده نداری 718! این ها تکنولوژی های حدود 15 تا 20 سال پیش هستن خیلی خیلی بهتر از این ها تولید شده ولی مردم ما اصلا نمیتونن درک کنن ک تکنولوژی باعث بهبود خیلی چیزا میشه.

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام   

در 12 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

مطمعنا اطلاعات همه ما محدوده و هیچ کسی داننده کامل نیست و همه نیاز داریم ک یاد بگیریم.

خب الان این 25 خط چ ربطی داشت؟

خب باشه ما خروجی اپتیک نمیگیریم میزنیم به همون 3.5 میلی متری معمولی. کل مشکل همینه؟ ینی خروجی اپتیکال خوب نیست؟

 

خروجی اپتیک ینی فعال شدن دالبی ک خودش ی دنیای متفاوته و کاملا به سلیقه و کاربرد مصرف کننده داره. واردش نمیشم.

اگر صدای این مانیتور ها رو شنیده باشید میدونید که ارزوی همه برندها و اسپیکرها و موزیک ها و کلا همه صداهاس ک شبیه این مانیتورها بشه صداشون. ولی از نظر شما این اسپیکرها به درد نمیخورن چون استاندارد thx ندارن!!!

بنده قصدم این نبوده که توهین کنم اگر اینطور به نظر رسیده معذرت میخام.

متاسفانه سال هاست که مردم ما اسیر خرافاتن! اسوز خوبه چون 25 سال پیش خوب بوده. برند های جدید نمیتونن خوب باشن دیگه چون جدیدن.

طرف میره باند بخره میگه 6975 داری بده نداری 718! این ها تکنولوژی های حدود 15 تا 20 سال پیش هستن خیلی خیلی بهتر از این ها تولید شده ولی مردم ما اصلا نمیتونن درک کنن ک تکنولوژی باعث بهبود خیلی چیزا میشه.

موفق باشید.

سلام   نه  خواهش  میکنم    به هرحال  نظرات  محترمه  بشخصه هم   خوشحال  میشم  چیزی  یاد بگیرم   چون  خودم اطلاعاتم  تو این زمینه  خیلی  کمه 

البته  بنده  نگفتم   هرچی  thx   نداره  بدرد نمیخوره ! ولی این  گواهینامه   رو   اینقدر میدونم  براحتی  به هر اسپیکر و سیستم صوتی نمیدن 

درمورد  برتر ی برندها   هم صحبتی  نمیکنم  چون  واقعا   بحث  بیخودی  خواهد شد  

اما فقط  درمورد فرق   دیجیتال  و  آنالوگ تو  مقوله صدا    دوست گرامی  دیگه این یه  چیز    خیلی واضحیه   و اگر  متن  رو  خونده باشید   توضیح  داده شده   هر منبع  موثق   هم  رجوع کنید    برتری  به  انالوگ میدن  نمیدونم  شکتون روچی  هست    اون دالبی و dts    هم  ذاتا  باید خود فیلم   باشن  که  با انالوگ هم  قابل  استفاده هست ولی چون این فیلمها حجم بالا   دارن و   کم هستن  و  براحتی  دردسترس  نیست  وتجهیزات  انالوگ  باکیفیت و  گرانقیمتی هم میطلبه    با اپتیک و  دیکود کردن  توسط  کارت صدا  و  اینکه  اسپیکر هم قابلیت داشته باشه مثل زد 5500  بصورت  مجازی    دالبی dts   ایجاد  میشه که  کم هزینه هست    همین 

  ولی   آنالوگ  وکیفیتش   وواقعی  بودنش   چیز دیگریه  ( توضیح   کامل  داده شده  د رمتن   بالا)

https://octaves.ir/mag/صدای-آنالوگ-و-دیجیتال-چیست-و-چه-تفاوتی-ب/

اینجا  فرق  و برتریشون توضیح داده شده 

باز دوستان  که   اهل فن  هستن بیان   توضیح بیشتری    بدند  و لی  چیزی که  برام مسلم هست   خداقل  الان  برتری  کاملا  با  آنالوگه تو   صدا   ودیجیتال واپتیک فقط برا   زمانیکه  محدودیت داریم  مثلا    خروجی   فقط  دیچیتاله   یا  میخوایم   شبیه سازی   دالبی و dts  داشته باشیم با  کارت صدا اسپیکر که قابلیت دیکد داشته باشه  که البته  خیلی  چیز  جالبیم نمیشه   همیشه     

درمورد   تکنولوژی و پیشرفت   درسته   هرچی  جلوتر  رفتیم  بهتر شده  ولی  این قضیه  در مورد  کارت صدا  و بخصوص  اسپیکر    تو   محدوده  کامپیوتر   اکثرا اینطور نبوده   اینو  بشخصه  تجربه  کردم  

ویرایش شده توسط ferdosi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...