رفتن به مطلب

Asus دو مادربورد جدید Pro Gaming خود را معرفی کرد


Recommended Posts

w1q826d9dh7lky618mr9.png

 

Asus دو مادربورد ATX خود را به نام های B150 Pro Gaming/Aura و B150 Pro Gaming معرفی کرد . این بوردها که بر پایه چیپست Intel B150 Express ساخته شده اند و از آخرین پردازنده های نسل ششم Intel پشتیبانی می کنند دارای ویژگی هایی مثل هدر واتر پمپ ، کنترل های Fan Xpert 3 ، کارت شبکه Intel Gigabit ، تکنولوژی RAMCache و ... می باشند . 

پایگاه خبری Asus می گوید : " برای حداکثر خنک کنندگی و سکوت ، هر دوی این مادربورد ها دارای کنترل های پیشرفه واتر پمپ و فن می باشند که با یک سنسور گرمایی و یک سخت افزار تشخیص حالت 4pin/3pin PWM/DC همراه شده اند و همه آنها به سادگی توسط Fan Xpert 3 کنترل می شوند . "

 

6blbidjnzeo7lyhjqnn.jpg

 

B150 Pro Gaming/Aura دارای مشخصات زیر می باشد : 

یک پورت USB 3.1 Gen 2 Type-C ، یک پورت USB 3.1 Gen 2 Type-A ، شش پورت USB 3.0/2.0 و شش پورت USB 2.0/1.1 ، شش اتصال SATA 3 ، یک سوکت M.2 ، پشتیبانی از AMD CrossFireX ، نورافشانی داخلی Asus Aura با رنگ ها و حالت های مختلف . 

 

fgsoxj28iyanpkz1b3g4.jpg

 

B150 Pro Gaming مثل B150 Pro Gaming/Aura است و فرقشان در سیستم نور افشانی داخلی می باشد که در این بورد این سیستم وجود ندارد . این بورد دارای چهار اسلات برای استفاده از 64GB رم DDR4 2133MHz ، دو شکاف PCI Express 3.0 x 16 ، دو شکاف PCI Express 3.0 x 1 و دو شکاف PCI می باشد . همچنین این مادربورد دارای یک پورت HDMI برای داشتن وضوح تصویر تا 4096x2160 در فرکانس 24Hz و یک پورت D-sub برای حداکثر وضوح تصویر 1920x1200 در فرکانس 60Hz می باشد . 

Asus می گوید این دو مادربورد دارای پنل ورودی /  خروجی از جنس فولاد ضد زنگ و خازن های با دوام و مقام در برابر تغییرات دمایی شدید بین 50- تا 105 درجه سانتیگراد می باشند . ESD Guard مخصوص این شرکت ، از این بوردها در برابر تخلیه الکتریکی ناگهانی محافظت می کند . 

 

h536mgo1a3dxenslrkxw.jpg

 

این بوردها همچنین دارای لامپ ها Q-LED برای با خبر کردن کاربر در هنگام بروز هر گونه مشکل می باشند . 

برای اطلاعات و عکس های بیشتر از این دو مادربورد می توانید به اینجا مراجعه نمایید . 

 

منبع : maximumpc

مترجم : حماد قربانی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...