رفتن به مطلب

خودتان قصاوت کنید


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود خدمت دوستان گرامی

 

در این مدت که در انجمن لیون فعالیت داشته شاهد کم لطفی عده ای از دوستان و علی الخصوص مدیریت این انجمن بودم که در زیر براتون شرح میدم

 

1.کاربر Ali Evil در تاریخ 13 مرداد با واسطه ی لیون از بنده یک عدد مادربرد X58 Asrock به همراه پردازنده ی x5550 خریدند

در این تاپیک


 

بنده در صورتی که برای باندلم مشتری حضوری و نقدی داشتم به ایشون با واسطه لیون کامپیوتر فروختم و خودم بردم برای آقای حسینی سمت ولیعصر در صورتی که ایشون حاضر به پرداخت هزینه ی پیک هم تا مغازهه ی آقای حسینی نشدند و یک هفته ی بعد هم پولم رو گرفتم

144784218585831.jpg

ایشون هم بعد از دریافت تایید کردند که کالا رو صحیح و سالم دریافت کردند 

144784218589962.jpg

در تاریخ 22 مرداد ایشون به من پیام دادند که آقا این مادربردی که ما دادی خراب بود دیگه؟ دقیقا با این لحن!

میفرمودند وقتی میرند تو بازی سیستم هنگ میکنه و من هم تاکید کردم که این برای گرافیک هستش نه مادربرد حتی من هم خدمتشون گفتم اگر نمیخواین مشکلی نیست برام مرجوعش کنید

144784218596514.jpg

ولی ایشون سر آخر با توهین و بددهنی جواب بنده رو دادند و به من هم فیدبک منفی دادند که مدیر عزیز هم بعد از چندین بار گزارش فیدبک رو پاک نکردند

144784218600245.jpg

 

144784218604866.jpg

144784218609387.jpg

 

 

2.کاربر Mellat_Hero از بنده یک عدد پردازنده ی e8400 به قیمت 30000 تومان خریداری کردند در تاریخ 12 مهر و کلا 7 تومان برای ارسال واریز کردند و ایشون از من میخواستن که براشون با تیپاکس ارسال کنم (در صورتی که 8400 رو همه ی دوستان زیر 40 تومان نمیدادند)

 

144784549901691.jpg

 

 

من هم همونروز به ایشون زنگ زدم که تیپاکس به کیش هزینش 40000 تومان میشه چون فقط هوایی میاد و هزینش نمیصرفه پس براشون با پست سفارشی ارسال کردم

 

144447291895371.jpg

 

 

 

که بسته ی ایشون بعد از 5 روز برگشت خورد و پست علت برگشت رو نوشته بود که اصلا کیش سفارشی ارسال نمیکنه!و من هم اینجا 7000 تومان ضرر کردم و پول ایشون رو هم تمام کمال برگشت زدم

اما ایشون در این مدت روزی 40 بار پیام میداد که سفارشم چی شد و کلی شکایت کرده بود به مدیر و مدیر بهم پیام داد و در نهایت ایشون بی دلیل به بنده فیدبک منفی دادند!

 

3.کاربر Rojhelat188 از بنده 2 عدد مادربرد خریداری کردند به صورت تلفنی با تلفن دفتر تماس گرفتند من به همه ی دوستان می گم که همه جور مادربرد داریم هم مادربرد آکبند نو و با گارانتی داریم و هم مادربرد استوک

 

ایشون یک عدد مادربرد Asus P5K-E ازمون خریداری کردند که یکی از مادربرد های حرفه ای و درست و حسابی ایسوس بوده و بنده به ایشون به قیمت 100 تومان این برد رو فروختم درصورتی که اینجا بردهای P31 و امثالهم رو بالای 130 خرید و فروش می کنند و من هم از ابتدا بهشون گفتم برد استوک هستش و حالا تنها مشکل ایشون این بوده که گیره های اسلات رم نداشته این برد و میگن مادربرد شکسته

 

ایشون یک مادربرد دیگه از ما خریداری کردند مدل Asus M4n68 که پک تمیز و کاملا سالم براشون ارسال شد من قبلا یک مدل دیگه ایسوس داشتم Asus M4A77 که اصلا اون مدل رو یک ماهی بود تموم کرده بودم و ایشون تماس گرفتند پشت تلفن بهشون گفتم مدل دقیق رو و قیمتی هم که باهاشون حساب کردم قیمت همین مدل N68 بوده نه مدل A77

بعد ایشون اومدن کلی شکایت و تاپیک ایجاد کردن و کلی جو سازی کردند در صورتی که ایشون سفارششون رو تلفنی ثبت کرده بودند

 

4.کاربر farzinfree از بنده یک عدد کارت گرافیک EVGA 560 TI خریداری کردند که ایشون طبق معمول با کلی شک و تردید یک نفر رو فرستادند دفتر شرکت ما حضوری از ما کارت گرافیک رو با بررسی جزئی ترین موارد من جمله سریال کارت گرافیک خریداری کرده و بعد از 2 روز با کلی طلبکاری و بی ادبی مدعی هستند که کارت روی براکتش خط داشته

 

کارتی که برای ایشون ارسال شده یکی از 60 عدد کارت گرافیک موجود در این تاپیک بوده


و در نهایت سلامت کامل با بسته بندی و کارتن و بدون هیچ گونه خط و خشی بوده و بعد ایشون با هوچی گری و رفتار کاملا غیر حرفه ای اومدن و در تاپیک های بنده شروع کردن به اسپم کردن و برای من فیدبک منفی گذاشتن

 

 

من برای شما تصاویر دقیقی از براکت کارت گرافیک میفرستم تا ملاحظه بفرمایید

 

144784875968922.jpg

144784875977093.jpg

144784875984184.jpg

144784875958421.jpg

144784889777431.jpg

 

 

 

حالا ایشون بردند کارتی رو که حضوری خریداری کردند روی براکتش خط انداختن مدعی هستند با طلب کاری

 

من از اول گفتن کارتشون رو مرجوع کنن پولشون رو پس میدم خیلی محترمانه

 

144784912125141.jpg

 

اما در نظر داشته باشید دوستان

که من با توسل به هیچ زوری و هیچ تهدید و هیچ فیدبکی ملزم به انجام عمل زوری نمیشم خدا هم بیاد زمین بگه پس بگیر پس نمیگیرم عوض هم نمی کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا داداش نمیدونم چی بگم خیلی در قبال کارای خوب تو ظلم و بدی شده :( :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا داوود شما از چند تا گراف هات تصویر گذاشتی...هر کسی از میان جنس عمده چند صد تاییش و چند ده تاییش یه سری جنس تمیز داره.
اگر بدون ترس تمام جزئیات جنس رو بگیم..مثل اینکه استوک هست..رف هست..پایه گیره نداره و...کسی که میخره خیالت تخت هست
نه اینکه بعدش بگی مگه از استوک چه توقعی داری!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مدیریت سایت باید برسی کند و حق هر کسی بدهد و اگه حقی از کسی ضایع شده برگردوند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

نمیخوام قضاوتی کنم اما بنده هم از ایشون یه مین گرفتم حالا یه  مشکل داشت بدون کوچکترین بحثی و در کمال احترام مین رو پس گرفتن  و هزینه پست رو هم تمام و کمال واریز کردن.

بعضی افراد الکی حساس هستن @};-

ویرایش شده توسط خبات کریمی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود داوود جان

اول اینکه بر طبق قوانین فروم

*** شکایت از کاربران در فضای عمومی ممنوع می باشد ***

و تاپیکی که به اسم شما ایجاد شده بود مخفی شد . ولی حالا چرا ما اون تاپیک رو باز گذاشته بودیم ؟؟

دلیلش این بود که چندین نفر از کاربران از شما شکایت داشتند ولی اگر فقط یک نفر مشکلی داشت حتما حذف میشد .

 

ولی مورد جمله شما :

در این مدت که در انجمن لیون فعالیت داشته شاهد کم لطفی عده ای از دوستان و علی الخصوص مدیریت این انجمن بودم که در زیر براتون شرح میدم

 

ما حامیه حقوق تمام کاربران بر طبق قوانینی هستیم که اینجا گذاشتیم و شما هم یکی از کاربران و دوستان قدیمی فروم هستید .

 

----------------

در مورد مطالبی که در بالا نوشتید چند تا نکته دوستانه میخوام بهتون اعلام کنم :

از دید بنده وقتی مشکلات زیادی در معامله یک شخص بوجود میاد چند تا نکته میتونه دخیل باشه . یعنی چیزی که من دیدم و شما توضیح دادید شما با مشکلات زیادی مواجه بودید که میتونه عوامل زیر توش دخیل باشه :

1 - عدم شفافیت در معامله : مثلا کاملا همون کالا رو با عکس شفاف , با توضیحات کاملا منطقی و درست که در چه وضعیتی هستند , دادن مدرک کتبی که این کالا در فلان وضعیته ( توضیح تلفنی نمیتونه مدرکی برای نشون دادن مشکلات و مسائل کالا باشه ) و کلی مسئله دیگه که میتونه شفاف سازی کنه معامله رو

2 - فروش کالای دست دوم بسیار حساس و بسیار سخته و استراتژی دقیق و قوی میخواد

3 - شفاف شدن در نحوه ارسال و دریافت مبلغ و دریافت کالا . مثلا شما کالایی که به کیش فرستادید خودتون باید مطلع باشید که ایا پست این کالا رو میبره به کیش یا نه . و این نیاز به اطلاعات کافی از طرف شما رو میطلبه

و موارد دیگه

 

نکات زیاده که من فکر میکنم شما در معاملاتتون رعایت نکردید داوود جان و مطلب دیگه اینکه در این فروم همه کاربران برای ما حائز اهمیت هستند و فقط بر طبق قوانین و ضوابط در خدمتشون هستیم @};- @};- @};-

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده شکایتم رو پس میگیرم با عذر خواهی از ایشون

کار بنده رو راه انداختن.

مشکل از جایی شروع شد که طرف من که رفته بود کارت بگیره اشتباه کرده کارت دیگری رو گرفته.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان که هم کاربر TRoy هم کاربرهای شاکی حضور دارن میشه به حقیقت پی برد .

قبلا هم گفتم یک طرفه با قاضی رفتن اشتباه هستش !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الان که هم کاربر TRoy هم کاربرهای شاکی حضور دارن میشه به حقیقت پی برد .

قبلا هم گفتم یک طرفه با قاضی رفتن اشتباه هستش !!!

با سلام

بله کاملا درسته.

بدی این معامله این بود من باید کالا رو ایشون میگرفتم میدادم به کسی که طرف منم نه زیر بار کرایه هیچی نمیرفت.میگفت کالا روی سیستم بوده والا ما هر چی توضیح دادیم خوب تو هم به قمیت  خوب خریدی فایده نداشت میگفت نه

تماس گرفتیم خدمت فرستده گفت بفرست تا برات معاوضه کنم این جوری مشت محکمی به دهن طرف من میزنم که بدبخت من 5 ساله دارم با سایت کار میکنم.

والا منم این وسط مانده بودم چه کنم

ویرایش شده توسط farzinfree
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب  !!!!!!!!

من که گفتم این اقا ادم بدی نیست و مشکل همه جا ممکنه پیش بیاد . سعی کنید خیلی اروم و بی سر صدا مشکل رو حل کنید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

درود داوود جان

اول اینکه بر طبق قوانین فروم

*** شکایت از کاربران در فضای عمومی ممنوع می باشد ***

و تاپیکی که به اسم شما ایجاد شده بود مخفی شد . ولی حالا چرا ما اون تاپیک رو باز گذاشته بودیم ؟؟

دلیلش این بود که چندین نفر از کاربران از شما شکایت داشتند ولی اگر فقط یک نفر مشکلی داشت حتما حذف میشد .

 

ولی مورد جمله شما :

ما حامیه حقوق تمام کاربران بر طبق قوانینی هستیم که اینجا گذاشتیم و شما هم یکی از کاربران و دوستان قدیمی فروم هستید .

 

----------------

در مورد مطالبی که در بالا نوشتید چند تا نکته دوستانه میخوام بهتون اعلام کنم :

از دید بنده وقتی مشکلات زیادی در معامله یک شخص بوجود میاد چند تا نکته میتونه دخیل باشه . یعنی چیزی که من دیدم و شما توضیح دادید شما با مشکلات زیادی مواجه بودید که میتونه عوامل زیر توش دخیل باشه :

1 - عدم شفافیت در معامله : مثلا کاملا همون کالا رو با عکس شفاف , با توضیحات کاملا منطقی و درست که در چه وضعیتی هستند , دادن مدرک کتبی که این کالا در فلان وضعیته ( توضیح تلفنی نمیتونه مدرکی برای نشون دادن مشکلات و مسائل کالا باشه ) و کلی مسئله دیگه که میتونه شفاف سازی کنه معامله رو

2 - فروش کالای دست دوم بسیار حساس و بسیار سخته و استراتژی دقیق و قوی میخواد

3 - شفاف شدن در نحوه ارسال و دریافت مبلغ و دریافت کالا . مثلا شما کالایی که به کیش فرستادید خودتون باید مطلع باشید که ایا پست این کالا رو میبره به کیش یا نه . و این نیاز به اطلاعات کافی از طرف شما رو میطلبه

و موارد دیگه

 

نکات زیاده که من فکر میکنم شما در معاملاتتون رعایت نکردید داوود جان و مطلب دیگه اینکه در این فروم همه کاربران برای ما حائز اهمیت هستند و فقط بر طبق قوانین و ضوابط در خدمتشون هستیم @};- @};- @};-

 

 

توضیحات جناب حسینی کامل و جامع هست و جسارتا بنظرم استاتر محترم اگه تو توضیحات و موارد قابل ذکر اجناسشون به مشتری و خریدار و کلا بازدید کننده ی تایپیک فروش قطعاتشون حوصله ی بیشتری بخرج بدن و حتی خش یا رنگ رفتگی و کوچکترین موارد رو ذکر کنن بعد از فروش کمتر به مشکل میخورن...بنده هم یه خرید از ایشون داشتم و مشکلی نداشت البته یه سی پی یو بود.در کل قیمت قطعاتشون(بیشتر منظورم استوک و دست دومه) مناسبه و اگه حوصلشون رو بیشتر کنن قطعا فروششون بیشتر هم میشه انشاا... :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...