رفتن به مطلب

Recommended Posts

93t9dylm8t1n442n8vw.jpg

 

شرکت آمریکایی Patriot خط تولید رم جدید خود به نام Viper Elite را راه اندازی کرد . این رم جدید از استاندارهای DDR4 پیروی می کند و با جدیدترین پردازنده های Intel یعنی Skylake و Haswell-E و همینطور چیپست سری 100 Intel سازگاری کامل دارد . 

Les Henry قائم مقام قسمت مهندسی شرکت Patriot می گوید : " Patriot تلاش دارد در هنگام راه اندازی یک محصول جدید ، قیمتی بسیار عالی و مناسب بر اساس عملکرد آن محصول ارائه دهد . این امر در رابطه با کیت دو قلوی Viper Elite نیز صدق می کند . ما می خواهیم مشتریانمان از بهترین و جدیدترین تکنولوژی موجود در دنیا با کمترین هزینه بهره ببرند ، که این اتفاق در اینجا رخ داده است . سرعت بالا با قیمتی باور نکردنی . "

 

ssglvemcfmaapujsr5t.jpg

 

رم DDR4 مدل Viper Elite برای تقویت رم مورد نیاز گیمرها و سایر کاربران کامپیوتر به گونه ای ارائه شده که نیازی به خالی کردن جیب مشتریان نباشد . این خط تولید دارای کیت های دوقلوی 32GB ، 16GB ، 8GB و 64GB می باشند و برای اینکه به درستی کار کنند نیازمند استاندارد 1.2V یا 1.35V هستند . فرکانس کاری رم های Viper Elite بین 2400MHz تا 3200MHz می باشد و در سه رنگ قرمز ، آبی و خاکستری عرضه می شود . 

هم اکنون رم های Viper Elite شرکت Patriot با توجه به حجم و سرعت انتخابی بین 52.99 دلار تا 499 دلار آمریکا فروخته می شود . 

 

 

منبع : hitechreview

 

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...