رفتن به مطلب

به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰: تابستان بعد با نام Redstone


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

ایتنا - پس از Threshold 2 که تا چند دیگر در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد، Redstone بزرگترین به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10 است.
n00039047-b.jpg


نام Redstone از این پس فقط به بازی محبوب Minecraft اختصاص ندارد و کاربران جهانی با شنیدن آن دیگر محصولات مایکروسافت را هم در ذهن خود تداعی می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، این نام قرار است در فرآیند به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ مورد استفاده قرار بگیرد و تابستان آینده برای کاربران جهانی عرضه شود.

مرکز وین‌بتا گزارش داد پس از Threshold 2 که تا چند دیگر در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد، Redstone بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود.

نسخه Redstone تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید را شامل می‌شود که البته مایکروسافت برای عرضه آنها هنوز به قطعیت کامل نرسیده است و به همین خاطر هنوز نسخه بتا این قابلیت‌ها هم عرضه نشده است.
 

Windows%2010%20Redstone.jpeg

مرکز وین‌بتا به این قابلیت‌های جدید اشاره نکرد. با این وجود گفته شد اضافه شدن افزونه‌های کاربردی به مرورگر اینترنتی Edge یکی از قابلیت‌های جدید که در نسخه Threshold 2 یا Redstone عرضه می‌شود.

قابلیت ویژه دیگری که از تابستان آتی برای کاربران ارائه می‌شود، مشابه سرویس Continuity در سیستم‌های عامل iOS‌ و OS X است. با این قابلیت کاربران به آسانی می‌توانند فعالیت‌های خود را از دستگاه شخصی به سازمانی انتقال دهند و شبکه‌های داخلی کوچک برای خود درست کنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اين اپديت اخرى که خوب بود و سرعت لودش راضي کننده بود. ديگه از اون برنامه هاى که اول کار ميان و کلي از کارکرد پردازنده رو اشغال ميکنن خبرى نيست. اميدوارم اپديت جديدش بهترم باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

روی هم رفته ویندوز 10 عالی هست .

 

این اپدیت هم بیاد خیلی بهتر میشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلاممگه قرار نبود ویندوزی به نام ۱۰.۱ نیاد???

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویندوز 10 عالیه.من که خیلی ازش راضیم @};-  :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...