رفتن به مطلب

زیبارویان مخوف ، توصیفی که می توان از لپ تاپ های سری X شرکت ASUS داشت


Recommended Posts

zh5fjbzi4bosfs2brsn.jpg

 

شرکت Asus جدیدترین لپ تاپ های سری X خود به نام های X556 ، X456 و X756 را معرفی کرد . این لپ تاپ ها که به ترتیب 14 ، 15.6 و 17.3 اینچی می باشند در پنج رنگ مختلف قهوه ای شکلاتی ، آبی نفتی ، سفید یخچالی ، سرخ آتشین و طلایی قندیلی عرضه می شوند . بهترین مدل این لپ تاپ ها از جدیدترین پردازنده core i7 نسل ششم اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce 940M استفاده می کند . همچنین تکنولوژی Eye Care این شرکت تا 33% بیشتر از چشم کاربران در هنگام استفاده های طولانی مدت محافظت می کند . 

 

عملکرد پردازنده Intel Core و کارت گرافیک NVIDIA

همانگونه که اشاره شد بهترین مدل لپ تاپ های سری X از جدیدترین پردازنده core i7 نسل ششم اینتل ، کارت گرافیک NVIDIA GeForce 940M ، رم 8 گیگابایتی که قابلیت ارتقاء تا 16 گیگابایت را هم دارد و همینطور هارد 2 ترابایتی که در صورت نیاز کاربر می توان از SSD برای داشتن سرعت انتقال داده بیشتر استفاده کرد ، برخوردار می باشد . ویندوز 10 نصب شده بر روی این محصول ، سبب می شود تا این لپ تاپ گزینه ای مناسب برای انجام کارهای روزمره و سایر امور باشد . 

همچنین این نکته عنوان شد که تکنولوژی Eye Care شرکت Asus تا 33% بیشتر از چشم کاربران در هنگام استفاده طولانی مدت از لپ تاپ محافظت می کند ، باید بدانید که این کار بدون کوچکترین تغییری در کنتراست تصویر صورت می گیرد . سری X لپ تاپ های Asus دارای تصویری Full HD می باشند که با تکنولوژی استفاده شده در محصولات Asus ، رنگ تصاویر موجود در این صفحه نمایش ها با شکوه تر و ژرف تر از همیشه خواهند بود . این تکنولوژی دارای سه حالت مختلف برای تصاویر می باشد : حالت واضح که کنتراست تصاویر و فیلم ها را بهبود می بخشد ، حالت نرمال برای استفاده روزمره و حالت دستی برای تنظیمات پیشرفته رنگ ها .

 

s8kunek341ew0u7oi35a.jpg

 

طراحی زیبا و رسا

همانطور که گفته شد لپ تاپ های سری X  در 5 رنگ و طرح مختلف عرضه می شوند ، در طراحی و مهندسی این لپ تاپ های زیبا ، رفاه حال مشتریان اولین چیزیست که مورد نظر قرار گرفته است و برای کسب نهایت لذت توسط کاربران ، ترکیبی از بهترین سخت افزارها و نرم افزارها در این لپ تاپ ها استفاده شده است . تکنولوژی Asus iceCool شامل یک طراحی داخلی خاص است که سبب جلوگیری از گرم شدن بیش از حد قسمت پایینی لپ تاپ می شود . با این طراحی ، قطعات گرما زای لپ تاپ در قسمت پایینی آن که محل قرارگیری دست است جایی ندارند و این عاملی است برای داشتن دمایی بین 28 تا 35 درجه سانتیگراد ، که حتی پایین تر از دمای بدن می باشد . در این لپ تاپ ها از باطری های لیتیوم - پلیمری که قابلیت 700 بار شارژ مجدد دارند استفاده شده است . این نوع از باطری ها بعد از 100 بار شارژ شدن ، 80% از توان اولیه خود را ارائه می دهند ، بنابراین نیازی به نگرانی برای افت توان باطری در این لپ تاپ ها وجود ندارد . 

 

3cm7g7j7np2ptpd71pg.jpg

 

راه های اتصال گوناگون از قبیل USB Type-C

لپ تاپ های سری X برای راحتی بیشتر کاربر دارای پورت USB Type-C برگشت پذیر می باشند که از طریق این پورت می توان از نسل اول USB 3.1 تا سرعت 5Gbit/s استفاده کرد . در این محصول همچنین پورت های USB 3.0 و USB 2.0 و همینطور خروجی های HDMI و VGA برای اتصال لپ تاپ به صفحه نمایش خارجی ، استفاده شده است . این لپ تاپ دارای یک کارت ریدر سه در یک SD/SDHC/SDXC ، یک پورت شبکه RJ-45 و یک درایو DVD-RW می باشد .

 

منبع : Techpowerup

 

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

واقعا زیبا هستند ... ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

الهى اين زيبا رويان را نصب عاشقانش بفرما...

 

:x :x :x

 

آمين

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هرچی کمتر اینا رو ببینیم بهتر.. %-( هی دلمون می خواد

قهوه ای خیلی خوشگله :x 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...