رفتن به مطلب

آیا ASUS بازار لپ تاپ را کاملا در دست می گیرد؟ معرفی دو لپ تاپ دیگر از ASUS به نام های N552 و N752


Recommended Posts

pi0dkcxeh92nz1noyltl.jpg

 

Asus دو لپ تاپ دیگر این بار از سری N به نام های N552 و N752 معرفی کرد که به ترتیب 15.6 اینچی و 17.3 اینچی می باشند . این دو لپ تاپ جزو قدرتمندترین لپ تاپ های تولید شده می باشند . که دلیل آن عملکرد بی نظیر آنها بدلیل داشتن آخرین پردازده چهار هسته ای نسل ششم Core i7 اینتل و استفاده از کارت گرافیک گیمینگ سری Nvidia GTX می باشد . 

در ساخت این محصولات جدید از بهترین و جدیدترین تکنولوژی موجود در دنیا استفاده شده است ، به گونه ای که در این لپ تاپ ها از پورت نسل دوم USB 3.1 Type-C با سرعت انتقال داده 10Gbit/s ، رم DDR4 و SSD نصب شده بر روی شکاف فوق العاده سریع PCIe 3.0 x4 استفاده شده است . صفحه نمایش IPS واید 4K/UHD تصویری با ظرافت بالا ، ژرف و با رنگبندی دقیق به نمایش می گذارد . هر دو لپ تاپ برای داشتن کیفت صدای فوق العاده، از صدای ASUS SonicMaster آمیخته شده با تکنولوژی ICEpower بهره می برند . این لپ تاپ ها با پوششی آلمینیومی و طراحی زیبا ، کاربردی و در عین حال پیچیده ، یک قدم پیش تر از سایر لپ تاپ های هم نسل خود قرار می گیرند و به نوعی طلایه دار صنعت کامپیوتر همراه می باشند . 

 

wvsj04nzd8j6mk4czu.jpg

 

عملکردی مافوق تصور

تمامی قطعات استفاده شده در این دو لپ تاپ به نحوی انتخاب شده اند که عملکردی فوق العاده برای لپ تاپ های مذکور به ارمغان بیاورند . پردازنده چهار هسته ای Core i7 نسل ششم اینتل ، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960M و آخرین و جدیدترین ورژن ویندوز 10 ، سبب می شوند که این لپ تاپ ها عملکردی در حد کامپیوترهای رومیزی داشته باشند . این لپ تاپ ها دارای 16GB رم و پورت USB Type-C می باشند که که در این پورت از نسل دوم USB 3.1 استفاده شده که سبب انتقال داده با سرعتی بیش از 10Gbit/s که 20 برابر سرعت USB 2.0 و 2 برابر سرعت USB 3.0 است ، می شود . 

 

تصویر ژرف 4K/UHD

لپ تاپ های N552 و N752 دارای صفحه نمایش IPS 4K/UHD می باشند که تصویری با 4 برابر تعداد پیکسل بیشتر نسبت به Full HD استاندارد ارائه می دهد . با تراکم پیکسلی 282ppi ، این صفحه نمایش تصاویری پایدار ، شفاف و ژرف را هنگام دیدن عکس ، فیلم و یا حتی خواندن یک متن به گونه ای بی نظیر به نمایش می گذارد . با وسعت رنگی بالا اعم از 72% NTSC به همراه 100% sRGB و 74% Adobe RGB ، تصاویر در این صفحه نمایش واضح تر و دقیق تر از همیشه به نمایش در می آیند . تکنولوژی ASUS Splendid سبب می شود که همواره هر گونه محتوای بصری به مطلوب ترین طرز ممکن نمایش داده شود . بعلاوه اینکه تکنولوژی ASUS Eye Care تا 33% از آسیب دیدن چشم هنگام استفاده طولانی مدت از لپ تاپ جلوگیری می کند . 

 

h8uewi79ae0yxrf49ff7.jpg

 

باورنکردنی ترین صدا بر روی یک لپ تاپ

ASUS SonicMaster و تکنولوژی ICEpower با استفاده از اسپیکرهای قدرتمند کار شده در سری لپ تاپ های N ، صدایی واضح ، غنی و با کیفیت بسیار عالی ارائه می دهند . با بهره وری از سخت افزارهای قدرتمند و نرم افزارهای مناسب ، این سری از لپ تاپ ها حتی در بالاترین لول صدا نیز دارای باسی قدرتمند و صوتی واضح می باشند . برنامه ASUS Audopwizard با داشتن شش حالت از پیش تعیین شده ، این اجازه را به کاربر می دهد که در هر مکانی و برای هر محتوایی ، حالت صداییه خاصی انتخاب کند . 

 

طراحی زیبای تمام آلمینیوم 

جزئیات طراحی مجلل به وفور در مدل های N552 و N752 دیده می شود که می توان در این بین به روکش آلمینیومی درب و کیبورد این محصولات ، طراحی موجدار منحصر به فرد اطراف شبکه های اسپیکر ، و های لایت های لوزی شکل نامحسوس اشاره کرد . درب این لپ تاپ ها دارای طراحی خاص ASUS همراه با دایره های متحد المرکز بر روی آن می باشد که نشانگر روح Zen یا همان تفکر و ریاضت است . این لپ تاپ ها برای راحتی کاربر هنگام تایپ ، دارای یک کیبورد بک لایت ارگونومیک می باشند .

در آخر باید عنوان کرد که لپ تاپ های سری N جایگزین مناسب کامپیوتر های رومیزی برای کسانی که می خواهند تفریحاتشان همه جا همراهشان باشد ، می باشد . تنها کاری که علاقه مندان به این لپ تاپ ها باید انجام دهند ، انتخاب بین محصول 15.6 اینچی یا محصول 17.3 اینچی می باشد . 

 

منبع : Techpowerup

 

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...