رفتن به مطلب

پرده برداری Shuttle از کامپیوترهای کوچک XPC NANO


Recommended Posts

31sf1ixpukevb6756t12.jpg

 

Shuttle سری جدیدی از کامپیوترهای کوچک به نام XPC NANO راه اندازی کرد . این محصول هر آنچه که نیاز بازار و کاربران است دارا می باشد و توان بالایی برای رقابت با سایر محصولات مشابه مثل NUS شرکت Intel و Cubi شرکت MSI و Stick 300 شرکت Lenovo و بسیاری دیگر ، دارد .

XPC NANO با عرض 29mm و حجم 0.5 لیتر ، کوچکترین کامپیوتری است که تا به امروز شرکت Shuttle تولید کرده است .  جالب است بدانید که این محصول از پردازنده Broadwell شرکت Intel بهره می برد و برای اینکه قیمت های مختلفی برای تمام اقشار داشته باشد از چیپ های متفاوتی " Celeron تا Core i7 " استفاده می کند . همچنین برای پایین آوردن قیمت و جلوگیری از اشغال فضای بیشتر ، از کارت گرافیک جداگانه در این محصول استفاده نشده و کارت گرافیک مورد نیاز بر روی پردازنده این کامپیوتر کوچک بصورت یکپارچه قرار گرفته است . این محصول قابلیت پشتیبانی از رم DDR3L تا 16GB و بصورت دو کاناله را دارد . 

 

yyrgjhqtvd2f9izz4f.jpg

 

در این کامپیوترهای کوچک می توان از یک درایو ذخیره سازی 2.5 اینچی استفاده کرد ، این درایو می تواند SSD یا HDD باشد اما در هر صورت نباید ضخیم تر از 7mm باشد . بعلاوه اینکه بر روی این محصول یک اتصال M.2 برای SSD موجود می باشد . همچنین XPC NANO دارای یک پورت کوچک Display و پورت های HDMI و USB 3.0 و USB 2.0 و RS-232 و RJ-45 و همینطور جک صدا می باشد .اکثر کامپیوتر های کوچک بصورت سیستم پایه عرضه می شوند اما شاتل نوعی از این محصول به نام سیستم XPC Nano NC01UWIN10HE را ارائه می دهد که توان اجرای ویندوز 10 Home را دارد . 

هنوز قیمتی برای XPC NANO مشخص نشده اما سیستم XPC Nano NC01UWIN10HE دارای قیمت پایه 279 دلار می باشد .

 

منبع : hitechreview

 

مترجم : حماد قربانی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...