رفتن به مطلب

Raidmax در حال آماده سازی کیس Monster II می باشد


Recommended Posts

o9savx3yqknx07qupeez.jpg

 

منابع اینترنتی عنوان کردند که Raidmax ، شرکت تولید کننده کیس و پاور کامپیوتر  ، کیس جدیدی به نام Monster II معرفی کرده است . البته هنوز عکس های زیادی از این کیس موجود نمی باشد . 

با توجه به تنها عکسی که از این کیس به دست ما رسید می توانیم بگوییم که رنگ این کیس مشکی است و  دارای یک پنجره آکریلیک در سمت چپ و همچنین پنل های غیر همسطح در قسمت جلویی و بالایی کیس می باشد . در این کیس می توان از مادربورد های ATX یا کوچکتر ، کولرهای CPU با حداکثر ارتفاع 180mm ، پاور سایز ATX ، حداکثر هفت کارت PCI-E به طول 400mm ، دو درایو CD یا DVD یا ... و دو عدد SSD/HDD با سایز 3.5 اینچ یا چهار عدد با سایز 2.5 اینچ استفاده کرد . همچنین دو فن خنک کننده 120mm در جلو و عقب کیس قرار دارند . این کیس دارای محفظه ای مخفی برای کابلهایی است که به قسمت جلویی کیس متصل می شوند ، یعنی جایی که ورودی های صدا و دو پورت USB 3.0 در آن قسمت قرار دارند ، همچنین یک فضای مخصوص هوای داغ در این کیس موجود می باشد که گرمای ساتع شده از قطعات داخلی کیس را از طریق پنلی که در قسمت بالایی کیس قرار دارد ، خارج می کند . 

کیس Monster II شرکت Raidmax هنوز تکمیل نشده و مهندسین در حال کار بر روی آن می باشند ، بنابراین نمی توان تاریخ دقیقی از عرضه و یا قیمت آن ارائه داد ، اما با توجه به اینکه Raidmax از این کیس در صفحه فیس بوک خود یاد کرده است ، می توان به این نتیجه رسید که تا زمان عرضه این کیس وقت زیادی باقی نمانده است . 

 

منبع : hitechreview
مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...