رفتن به مطلب

MSI یک بسته کامپیوتری متشکل از یک مادربورد Skylake و یک بازی کامپیوتری عرضه خواهد کرد


Recommended Posts

fey3m3nzt1olfvcie0ih.jpg

 

شرکت MSI و Ubisoft بسته کامپیوتری جدیدی را عرضه کردند که شامل یک مادربورد skylake و یک بازی کامپیوتری می باشد . نام این مادربورد Z170 KRAIT GAMING R6 SIEGE است که دلیل تولیدش ، همکاری شرکت MSI و Ubisoft و همینطور بازی جدید کمپانی Ubisoft یعنی Tom Clansy's Rainbow Six Siege می باشد . 

این مادربورد بر پایه چیپست قدرتمند Z170 شرکت اینتل ساخته شده و دارای یک سوکت LGA 1151 برای کلیه پردازنده های Core نسل ششم اینتل حال حاضر و آینده می باشد ، که این پردازنده ها تحت عنوان Skylake بین عموم معروف می باشند . این بورد همچنین دارای چهار شکاف رم DDR4 می باشد که تا 64GB رم با فرکانس 3600-2133 مگاهرتز و همینطور رم های ECC را پشتیبانی می کند . این مادربورد دارای چهار شکاف PCI-E 3.0x1 برای وسایل جانبی ، سه شکاف PCI-E 3.0x16 برای کارت گرافیک ، پورت های SATA EXPRESS و M.2 برای دستگاه های ذخیره سازی با سرعت بالا ، چهار پورت USB 2.0 ، کارت صدای Realtek ALC1150 ، کارت شبکه Intel 1219-V ، ورودی های HDMI و DVI-D ، ورودی PS/2 ، یک پورت USB 3.1 Type-C ، یک پورت USB 3.1 Type-A و شش پورت SATA 3.0 می باشد . 

با خرید این مادربورد ، گیمرها می توانند یک نسخه از بازی کامپیوتری محبوب و زیبای Tom Clansy's Rainbow Six Siege را به رایگان تحویل بگیرند . این بسته مادربورد/بازی ، تنها در چند کشور و تا تاریخ اول مارچ بفروش می رسد . متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت این مادربورد در دست نیست ، اما با توجه به امکانات این مادربورد ، این محصول باید گرانتر از سایر مادربوردهای دارای سوکت LGA 1151 باشد . 

 

منبع : hitechreview

 

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...