رفتن به مطلب

Lenovo از عرضه کامپیوترهای ThinkPad و ThinkStation جدید خبر داد


Recommended Posts

 

jo07d1zjdfp1equfkv5.jpg

 

شرکت Lenovo قرار است سه محصول جدید در سال 2016 ارائه کند . 
اولین محصول Thinkpad P40 Yoga می باشد که Lenovo از آن بعنوان نخستین کامپیوتر کار همراه چند منظوره یاد می کند . همانند سایر محصولات Yoga ، کاربران می توانند در حالات لپ تاپ ، ایستاده ، مثلثی و تبلت از این سیستم استفاده کنند . 

نکته ای که شرکت Lenovo میتواند در رابطه با Thinkpad P40 Yoga بر روی مانور دهد ، دقت بالای طراحی بر روی صفحه نمایش لمسی این محصول توسط قلم فوق العاده ایست که همراه آن است . این صفحه لمسی که از تکنولوژی Wacom Active ES استفاده می کند دارای 2048 نقطه قابل فشار بروی صفحه IPS 2560x1440 می باشد. 

 

duic2t5agiu3q30x5ya3.jpg

 

طراح صنعتی و مدیر بخش برنامه ریزی شرکت Autodesk ، آقای Kyle Runciman می گوید : " طراحی پایه و اساس همه چیز ماست . طراحان می توانند ماه ها بر روی یک طرح کار کنند تا آن را به مرحله نهایی برسانند ، هنگامیکه این اتفاق می افتد ، این طراحان می توانند از یک کامپیوتر کار همراه که دارای گواهی ISV می باشد برای مجسم کردن طرح نهایی استفاده نمایند . توانایی انجام همه این کار ها توسط یک دستگاه برای کار ما مثل نور است برای گل . "

Thinkpad P40 Yoga دارای پردازنده Intel Core i7 Skylake به همراه 16GB رم ، 512GB حافظه SSD و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro M500M می باشد . 

 

ay0agu3aowqk81fiado.jpg

 

همانگونه که متوجه شدید محصول اصلی Lenovo کامپیوتر کار Thinkpad P40 Yoga خواهد بود اما این شرکت دو محصول دیگر را نیز معرفی کرده است . Thinkpad P50S که دارای تصویر 3K و عمر باطری 17 ساعته است و همینطور ThinkStation P310 که یک کامپیوتر کار رومیزی قدرتمند با پردازنده جدید Intel Xeon E3-1200v5 می باشد که دارای 64GB رم DDR4 ، پشتیبانی از درایوهای FLEX بوسیله SSDهای Samsung M.2 NVMe و کارت گرافیک Nvidia Quadro می باشد . 

هر سه محصول سال آینده و به ترتیب با قیمت های 1399$ ، 1299$ و 729$ بفروش می رسند . 

 

منبع : MaximumPC

 

مترجم : حماد قربانی

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...