رفتن به مطلب

Recommended Posts

 

9n4u2oxxg6ykntsh7fy.jpg

 

شعبه آمریکایی شرکت ژاپنی NEC دو مانیتور جدید از سری مولتی سینک این کمپانی را معرفی کرد . این دو مانیتور که EA305WMi و EA275WMi نام دارند به ترتیب دارای صفحه نمایش های 30 و 27 اینچی می باشند و همچنین از تکنولوژی IPS ، زاویه دید 178 درجه ای ، ورودی و خروجی DisplayPort 1.2 و تکنولوژی ControlSync مخصوص شرکت NEC بهره می برند . 

 

 

h7x12ejcyspfrjk9wdt4.jpg

 

این دو مانیتور جدید دارای امکانات بسیاری از قبیل پنل های IPS واید اسکرین به همراه بک لایت LED ، شفافیت 350cd/m2 به همراه رنگ 8 بیتی ، نسبت کنتراست دینامیک 20000:1 ، پایه 130mm قابل تنظیم که توانایی تغییر حالت در شیب ، ارتفاع و محوریت صفحه نمایش را دارد ، دو اسپیکر داخلی 1W ، جک مخصوص هدفون ، حالت ECO می باشد و همچنین از برچسب ENERGY STAR 6.0 و TCO 6.0 سود می برد . علاوه بر تمام اینها ، این دو مانیتور جدید سری مولتی سینک دارای قابلیتی می باشند که نور و شفافیت تصویر را با توجه به نور محیط توسط سنسورهای محیطی و انسانی تنظیم می کنند ، همچنین این مانیتورها دارای هاب USB سه عددی ، ورودی DVI-D و غیره می باشند . مانیتور EA305WMi  مخصوص کارهای مرتبط با عکاسی و عکس برداری و مانیتور EA275WMi  مخصوص کارهای دراز مدت و آنلاین بودن می باشد . 

 

7gpm3y6pq308ivmlk1j.jpg

 

مانیتورهای EA305WMi  و EA275WMi  به ترتیب با قیمت های 1399 و 699 دلار در آخر ماه جاری عرضه خواهند شد . این مانیتورها از 3 سال وارانتی نیز سود می برند . این مانیتورها همچنین به صورت جداگانه با نرم افزار SpectraView II شرکت NEC و سنسور درجه بندی Datacolor Spyder 5 عرضه می شوند که در صورت نیاز به این موارد باید مبلغ 199 دلار بیشتر پرداخت کرد . 

 

zxgln8se9wol0jd9tx0k.jpg

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...