رفتن به مطلب

Qualcomm نام Snapdragon 618 و Snapdragon 620 را تغییر می دهد


Recommended Posts

q77v7ccg670zvd569b4.jpg

 

Qualcomm یک حرکت جالب برای ایجاد تغییرات در بازار انجام داد و آن تغییر نام چیپ های Snapdragon 618 و Snapdragon 620 به Snapdragon 650 و Snapdragon 652 می باشد . دلیل این کار هم کاملا واضح بود و آن راحتتر کردن کار مصرف کنندگان برای تشخیص این دو چیپ از سایر چیپ های سری 600 Snapdragon می باشد .

این سری چیپ ها دارای محصولات زیادی اعم از Snapdragon 600 و Snapdragon 602A و Snapdragon 616 و Snapdragon 617 و غیره می باشد ، که با اضافه شدن Snapdragon 618 و Snapdragon 620 امکان گیج شدن مصرف کنندگان در انتخاب محصول مورد نظر وجود داشت ، به همین دلیل تولید کنندگان این چیپ ها تصمیم گرفتند که نام این دو محصول را تغییر دهند تا از سایر محصولات این سری متمایز شوند . Snapdragon 618 و Snapdragon 620 جزو اولین چیپ های Qualcomm هستند که از هسته های ARM Cortex-A72 و گرافیک Adreno 510 بهره می برند . بعلاوه اینکه این دو چیپ جدید دارای عملکردی به مراتب بهتر و قوی تر نسبت به سایر چیپ های سری خود دارند و به همین دلیل بهتر است که نام آنها زیاد نزدیک به عدد 600 نباشد چرا که این امر سبب سردرگمی مصرف کنندگان می شود و یا شاید حتی اتفاق بدتری بیافتد و مصرف کنندگان متوجه فرق میان این دو چیپ با سایر چیپ های سری Snapdragon 600 نشوند . به همین دلیل اعداد جدید جایگزین اعداد قبلی شدند . 

Snapdragon 650 و Snapdragon 652 در اوایل سال 2016 وارد بازار می شوند و در تلفن های هوشمند رده متوسط تا رده بالا مانند Samsung Galaxy A9 استفاده خواهند شد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...