رفتن به مطلب

شرکت MSI دو مادربرد مخصوص سرور را معرفی کرد


Recommended Posts

54s9oeptdgfqccqihxcf.jpg

 

 

شرکت MSI، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مادربرد برای استفاده های مختلف، از دو مادربرد جدید مخصوص سرور، برای پردازنده های سری Intel Xeon E3 v5 رونمایی کرد. این دو مادربرد، با نام های C236A WORKSTATION و C236M WORKSTATION معرفی شده اند و برای این ساخته شده اند که بهترین کارایی و پایداری را برای کارهای Workstation، سرور و دیتاسنتر و سایر کارهای سنگین محسباتی داشته باشند.

 

مادربردهای MSI C236 WORKSTATION برای کارهای صنعتی و حرفه ای بهینه شده اند. در طراحی پیشرفته برد PCB، از استانداردهای روز و صنعتی و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده است و توانسته اند از چندین آزمون تأییده عبور کنند. دو مادربرد C236A WORKSTATION و C236M WORKSTATION کارایی و اطمینان بالا را به کاربر ضمانت می کنند. این مادربردها با تمامی کارت گرافیک های سری Quadro شرکت Nvidia و سری FirePro شرکت AMD سازگاری دارند و بهینه شده اند و از چند کارت گرافیک (Multi GPU) نیز پشتیبانی می کنند. محافظ های استیلی بکار رفته در شکاف های توسعه PCI Express از صدمه دیدن این شکاف ها در برابر وزن زیاد و سایر خطرات احتمالی دیگر مربوطه جلوگیری می کنند.

 

سایر ویژگی های این دو مادربرد، عبارتند از: DDR4 Boost (برای افزایش فرکانس رم)، درگاه های پرسرعت Turbo U.2 و SATA-Express، نسل دوم درگاه های USB 3.1 Type-C، مواد اولیه با استاندارد ویژه نظامی Military Class 4، درگاه Gigabit LAN، قابلیت Click BIOS 4 و Audio Boost.

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مثبت هام تموم شده ! :crying: :crying: :crying:

 

 

اما یک سوال ( 3 قسمتی )  :D  :

فقط 4 تا اسلت رم داره ؟؟؟

چرا ؟؟؟

مگه این کارها رم زیاد نمیخواد ؟؟؟
:eek:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...