رفتن به مطلب

موسیقی از نگاهی دیگر ؛ آماده سازی LG برای عرضه هد ست های +Tone در سال 2016


Recommended Posts

7tl8folrmmkfbpfg53gt.jpg

 

نمایشگاه CES 2016 یکی از بهترین شوهای تکنولوژی در سال 2016 خواهد بود و شرکت های بسیاری از جمله LG از قطعات و دستگاه های جدید خود رونمایی خواهند کرد . در حالیکه اکثر چیزهایی که قرار است LG در آن نمایشگاه عرضه کند تا همان زمان مخفی باقی می ماند اما این شرکت تصمیم گرفت هدست های +Tone یا Tone Plus خود را برای عاشقان موسیقی معرفی کند . 

هدست جدید LG که یک هدست بلوتوث می باشد ، با طراحی صیقلی و سبک خود به بازار خواهد آمد . این هدست که بوسیله Harman Kardon طراحی و تولید شده ، به لطف دیافراگم Advanced Quad Layer که باسی پر قدرت و صدای زیری واضح در مقایسه با دیافراگم های تک لایه تولید می کند ، صدایی با کیفیت بسیار بالا خواهد داشت . Tone Plus دارای میکروفون شماره گیر با قابلیت دریافت صدا می باشد و همچنین برای داشتن کیفت صدای بهتر در محیط های شلوغ ، صدای محیط را از بین می برد . بعلاوه تمام اینها این هدست می تواند پیامک ها و پیام هایی که در شبکه های اجتماعی برای شما ارسال می شود را تنها با فشار یک کلید بخواند . این دستگاه همچنین به کاربران اجازه می دهد که آلارم گوشی خود را از طریق هدست تنظیم کنند . 

LG Tone Plus که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 به نمایش در خواهد آمد در رنگ های مشکی ، سفید و صورتی عرضه خواهد شد . این محصول از فوریه 2016 در فروشگاه های آمریکا ، اروپا ، آمریکای لاتین و آسیا موجود خواهد بود . قیمت این هدست هنوز مشخص نشده است .

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...