رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

لطفا این تبلیغ پایین سمت چپ انجمن و رو حذف کنید ، خیلی رو عصابه :puke:

با تشکر

من تاحالا اصلا ندیده بودمش :laughing: :laughing:  خب شد گفتی

ویرایش شده توسط NO_TIME_FOR_RELOADING
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه

درود امیر محمود

این تبلیغ فضای کمی گرفته و برای اطلاع رسانی گذاشته شده و چند وقت یکبار تعویض میشه

الان این که اینجاست انجمن و شبیه این سایت های دانلود فیلم کرده ، به نظر من جالب نیست ، یا حداقل به قول دوستمون میشد بستش تا دوباره با یک رفرش نیاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

این تبلیغ خیلی ازار دهنده هست .تو کامپیوتر که اذیت میکنه با گوشی یا تبلت که دیگه جون ادمو میگیره :crying:  :crying:  :crying:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من هم این بنر کوچک انجمن رو شبیه وبلاگهای بچه مدرسه ای ها کرده که جومونگ تبلیغ می کنن.
اگر اصراری بر وجودش هست می شه هوشمندش کرد که مثلا برای اونهایی که از طریق موتور جست و جو صفحه ها رو می یابند یا تازه وارد ها پخش بشه. برای اعضا مثلا یک ساعت در روز یا با اولین ورود در روز پخش بشه. اتفاقا اینطوری موثرتر خواهد بود چون ذهن بیینده رو درگیر یافتن نظمش می کنه. با پوزش از ذهن بینتده البته.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من هم برداشته شه بهتر هست .

 

وجهه انجمن رو زشت کرده  مخصوصا برای رزولوشن های پایین خیلی توی چشم کاربر میاد  و ازار دهنده هست که با هر بار رفرش میاد .

 

یا اگر هم میخواد باشه با توجه به ایپی کاربر باشه  اگر کاربری  با ایپی خاصی اومد پنجره رو ببنده دیگه نیاد تا وقتی ایپی عوض بشه .

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قبلا گفتم بازم میگم یه فکری برای این دوستان شیرین زبان که از جملاتی مثل خوب بفروشید و چرت و پرت هایی مثل این استفاده میکنند بکنید.

ویرایش شده توسط Tommy Angelo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام .. لطفا قیمت قطعات فروشگاه رو هر روز اپدیت کنین چون بعضی از قطعات قیمتشون بعد از چند روز   به روز میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به دوستان لیونی

پیشنهادی داشتم برای بهتر شدن وب سایتتون.

یکی اینکه برای هر قطعه امکانت مرتب سازی بر اساس قیمت هم بگذارید (صعودی/نزولی).

دیگه اینکه امکان پرپاسازی یه سیستم رو بطور مجازی بزارید. فکر میکنم زیرساختش رو داشته باشید. مثلا لیستی باشه (مثل همینی که هست) بعد کاربر قطعاتی رو انتخاب کنه برای کامپیوترش و لیست قیمت کلی رو هم بتونه داشته باشه.

یا علی.

 

مگه اینارو نداره؟ :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.جدیدا نصف مواقعی که می خواهم به سایت فروشگاه سر بزنم، سایت لود نمیشه (با سایتای دیگه مشکل ندارم).فکر میکنم سرور کنونی دیگه از پس درخواست های زیاد بر نمیاد.خواهشا یا سرورو عوض کنید یا یه فکر دیگه به حالش بکنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

انتقاداتون رو شنیدیم و بنر کوچک فروم رو که 150در150 بود رو کردیم 100 در100 که خیلی کوچک شده و با گوشی و تبلت و نوت بوک و کامپیوتر تست کردیم هیچ فضایی رو اشغال نمیکنه این اندازه

 

ممنونم از پیشنهادات و انتقادات دوستان @};- :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت اقای حسینی و همکاران

اگر میشه یه لیست از قطعاتی که دوباره موجود میشن هم بذارید رو صفحه اصلی سایت چون مثلا یه قطعه که موجودیش تموم شده وقتی موجود میشه مشخص نیست تا به صفحه خودش مراجعه نکنیم

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت اقای حسینی و همکاران

اگر میشه یه لیست از قطعاتی که دوباره موجود میشن هم بذارید رو صفحه اصلی سایت چون مثلا یه قطعه که موجودیش تموم شده وقتی موجود میشه مشخص نیست تا به صفحه خودش مراجعه نکنیم

با تشکر

درود دوست گلم

این امکان الان وجود داره

 

1 - ثبت نام میکنید

2 - وارد پروفایلتون بشید

3 - کالایی که ناموجود و یا موجود خورده رو جزو کالاهای محبوبتون کنید

4 - اگر وارد پروفایلتون بشید جزو کالاهای محببتون هستش و هر تغییری روش انجام بشه بهتون نمایش میده

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم

این امکان الان وجود داره

 

1 - ثبت نام میکنید

2 - وارد پروفایلتون بشید

3 - کالایی که ناموجود و یا موجود خورده رو جزو کالاهای محبوبتون کنید

4 - اگر وارد پروفایلتون بشید جزو کالاهای محببتون هستش و هر تغییری روش انجام بشه بهتون نمایش میده

@};-

نمیدونم تا حالا کسی توجه نکرده یا چی ولی این کنار شماره پست ها یه عکسی هست نشون نمیده

http://forum.lioncomputer.ir/public/style_images/IPB_3_22_Images/icon_share.png

 

بعد ورژن جدید IPB 4 اومده اونو نصب کنید بهتره 

 

بعدم منم عضویت جدید نیستم هنوز نمیتونم یه تشکر بکنم از پست ها !! حتما که نباید ملاک تعداد پست ها باشه :| 

ویرایش شده توسط khafan11
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

منم توی این مورد که ملاک تعداد پست هاس نمی شه زیر تعداد مشخص تشکر کرد از کاربرای دیگه واقعا اعتراض دارم ، خوده بنده وقت خیلی از عزیزانو می گیریم و سوال می پرسیم اونها هم یک به یک می خونن وقت می ذارن و جواب می دن بعدش متاسفانه حداقل کار برای تشکر زدن اون دکمه سبز رنگ هستش که مجوز این کار داده نمی شه @};-

ویرایش شده توسط hami68
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب حسینی

اگر میشه قالب انجمن رو تغییر بدید و vB بریزید که خیلی هک داره

مثلا آخرین ارسال ها خودکار آپدیت میشن بدون نیاز به رفرش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام اقای حسینی سورپرایز های انجمن و سایت رو بیشتر کنید لطفا بچه ها حوصلشون سر میره  با تشکر .

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

font ادیتور رو هم tahoma کنید تا متن های فارسی بهتر خونده بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ضمن لطفا "Merge member's concurrent posts" رو فعال کنید تا پست های پشت سر هم کاربران اتوماتیک merge بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام
 مي خواستم بدونم ، با توجه به اينکه شما مهلت 7 روز تست واسه قطعات کامپيوتر گذاشتيد واسه چي وقتي که من يه مانيتور از اين s27d390 خريدم و مشکل داشت و بعد از اينکه در عرض يک روز دريافت کردم و خبر دادم و براتون ارسال کردم و ايراد هم از طرف شما تاييد شد چرا به جاي يک مانيتور جديد اون رو برام فرستاديد گارانتي تازه بعدشم تمامي هزينه هاي ارسال و دريافت اون رو هم بر خلاف چيزهايي که تو سايت نوشتين من پرداخت کردم ، اگه اينطوريه ، ادعاي اين مهلت 7 روز تست رو از سايتتوت برداريد مردم رو گمراه نکنيد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

مي خواستم بدونم ، با توجه به اينکه شما مهلت 7 روز تست واسه قطعات کامپيوتر گذاشتيد واسه چي وقتي که من يه مانيتور از اين s27d390 خريدم و مشکل داشت و بعد از اينکه در عرض يک روز دريافت کردم و خبر دادم و براتون ارسال کردم و ايراد هم از طرف شما تاييد شد چرا به جاي يک مانيتور جديد اون رو برام فرستاديد گارانتي تازه بعدشم تمامي هزينه هاي ارسال و دريافت اون رو هم بر خلاف چيزهايي که تو سايت نوشتين من پرداخت کردم ، اگه اينطوريه ، ادعاي اين مهلت 7 روز تست رو از سايتتوت برداريد مردم رو گمراه نکنيد

درود

دوست عزیز ما بر قوانینی که در سایت گذاشتیم حتما پایبند خواهیم بود

اگر ثابت بشه مشکل از طرف مشتری ایجاد نشده تعویض میشه و اگر غیر از این باشه به هزینه خود مشتری کالا مرجوع میشه

لطفا قوانین ضمانت رو مطالعه کنید

و در ضمن فردا مسیله شما حتما پیگیری میشه و بهتون پاسخ داده میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

 مي خواستم بدونم ، با توجه به اينکه شما مهلت 7 روز تست واسه قطعات کامپيوتر گذاشتيد واسه چي وقتي که من يه مانيتور از اين s27d390 خريدم و مشکل داشت و بعد از اينکه در عرض يک روز دريافت کردم و خبر دادم و براتون ارسال کردم و ايراد هم از طرف شما تاييد شد چرا به جاي يک مانيتور جديد اون رو برام فرستاديد گارانتي تازه بعدشم تمامي هزينه هاي ارسال و دريافت اون رو هم بر خلاف چيزهايي که تو سايت نوشتين من پرداخت کردم ، اگه اينطوريه ، ادعاي اين مهلت 7 روز تست رو از سايتتوت برداريد مردم رو گمراه نکنيد

درود حناب عباسوند

مشکل شما رو بررسی کردم @};-

 

اولین نکته ای که میخوام بگم اینه که بابت مشکلی که برای مانیتور شما افتاد متاسفم و متاسفیم . @};- @};-

هر زمان متوجه خرابی قطعه ای میشیم اولین کاری که از دستمون بر میاد اینه که بررسی کنیم و بعد تمام وجودمون رو بگذاریم تا مشکل رو رفع کنیم . که بارها و بارها حتی خرابیهایی که مربوط به ما نمیشد و رفع و رجوع کردیم . و البته خرابی قطعه یک اتفاق اجتناب ناپذیره .

 

اما در مورد مانیتور شما :

شما با این عنوان که مانیتور شما بعضی وقتها مشکل داره مانیتورتون رو ارسال کردید برای ما تا بررسی بشه .

وقتی مانیتور به دست ما رسید ( و هر کالایی که به علت خرابی برای ما ارسال میشه این روند رو داره ) مسئولین فنی از همون روز اول بررسی کردن و هیچ مشکلی در مانیتور شما دیده نشد و تا اخرین روز همچنان تست شد و باز هیچ مشکلی دیده نشد . و قاعدتا کالایی که مشکلی نداره باید برای مشتری مرجوع بشه و این مسئله با شما و پدر گرامیتون صحبت شد و با کسب اجازه از شما مانیتور برای بررسی بیشتر در دفتر فنیمون موند تا اینکه مشکلی که فرمودید مشاهده شد و با تست بیشتر باز مشکل حل شد . بخش گارانتی سریعا مانیتور رو برای شرکت گارانتی ارسال کردند تا حداقل با ابزار و امکاناتی که اونها دارن مانیتور شما رو بررسی کنن و تایید کنن که واقعا این مانیتور مشکل داره ولی اونها هم گفتند این مانیتور بدون مشکله !!!!! ولی به اصرار ما دوباره اونها تست کردن و یکی از مسئولین فنی بعد از تست مشکلی که شما فرمودید رو مشاهده کردند ( حالا با ابزار این مشکل رو دیدن و یا از راه دیگه ای ما در جریانش نیستیم ) سریعا در همون روز شرکت سام سرویس با اعلام رفع مشکل  مانیتور رو برای ما ارسال کردند و بخش ارسال کالا هم سریعا در همون روز مانیتور رو بسته بندی و برای شما ارسال کردن .

 

 

این واقعه ای بود که اتفاق افتاد @};- @};- @};-

 

حالا مواردی که وجود داره و ما باید حلش کنیم اینه که :

1 - هزینه رفت و برگشت مانیتور بر عهده ماست و ما حتما باید پرداخت کنیم که با بررسی بنده متوجه شدیم پرداخت نشده که شماره حساب بدید حتما براتون پرداخت کنیم . ( گاها بعضی از شرکتهای حمل و نقل با اینکه از این طرف مبلغ پرداخت میشه باز هم از مقصد مبلغ رو از مشتریان عزیزمون دریافت میکنن و ما رو دچار مشکل میکنن برای همین از تمام کاربران عزیز میخوایم اگر قراره هزینه کالایی رو ما پرداخت کنیم و پرداخت نشد از طرف تیم لیون حتما با شماره های لیون تماس بگیرن و حتما شماره حساب بدن تا ما انجام وظیفه کنیم و مبلغ رو واریز کنیم و ازتون میخوام رودربایسی رو بگذارید کنار چون ما هم بی اشتباه نیستیم @};- :x )

2 - ما یک عذرخواهی بهتون بدهکاریم که اینجا ازتون عذر خواهی میکنیم دوست خوبم و برای جبران این مسئله موارد زیر رو انجام میدیم براتون

3 - نام کاربریتون رو بدید تا مبلغی رو به عنوان هدیه در پنل کاربریتون واریز کنیم و هر وقت کالایی خواستید از این هدیه استفاده کنید @};- @};-

4 - تا اخر امسال تا پنج خرید از جانب شما از فروشگاه لیون کامپیوتر هزینه ارسال تا درب منزل شما رایگانه و از طرف لیون کامپیوتر پرداخت خواهد شد @};- @};- @};-

 

 

در ضمن امروز برای توضیحات کاملتر با شماره همراه شما تماس گرفتیم که خاموش بود دوست عزیزم .

 

 

در اخر هر امری بود ما در خدمتیم و کاملا پاسخگوی شما دوست خوبم خواهیم بود @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود حناب عباسوند

مشکل شما رو بررسی کردم @};-

 

اولین نکته ای که میخوام بگم اینه که بابت مشکلی که برای مانیتور شما افتاد متاسفم و متاسفیم . @};- @};-

هر زمان متوجه خرابی قطعه ای میشیم اولین کاری که از دستمون بر میاد اینه که بررسی کنیم و بعد تمام وجودمون رو بگذاریم تا مشکل رو رفع کنیم . که بارها و بارها حتی خرابیهایی که مربوط به ما نمیشد و رفع و رجوع کردیم . و البته خرابی قطعه یک اتفاق اجتناب ناپذیره .

 

اما در مورد مانیتور شما :

شما با این عنوان که مانیتور شما بعضی وقتها مشکل داره مانیتورتون رو ارسال کردید برای ما تا بررسی بشه .

وقتی مانیتور به دست ما رسید ( و هر کالایی که به علت خرابی برای ما ارسال میشه این روند رو داره ) مسئولین فنی از همون روز اول بررسی کردن و هیچ مشکلی در مانیتور شما دیده نشد و تا اخرین روز همچنان تست شد و باز هیچ مشکلی دیده نشد . و قاعدتا کالایی که مشکلی نداره باید برای مشتری مرجوع بشه و این مسئله با شما و پدر گرامیتون صحبت شد و با کسب اجازه از شما مانیتور برای بررسی بیشتر در دفتر فنیمون موند تا اینکه مشکلی که فرمودید مشاهده شد و با تست بیشتر باز مشکل حل شد . بخش گارانتی سریعا مانیتور رو برای شرکت گارانتی ارسال کردند تا حداقل با ابزار و امکاناتی که اونها دارن مانیتور شما رو بررسی کنن و تایید کنن که واقعا این مانیتور مشکل داره ولی اونها هم گفتند این مانیتور بدون مشکله !!!!! ولی به اصرار ما دوباره اونها تست کردن و یکی از مسئولین فنی بعد از تست مشکلی که شما فرمودید رو مشاهده کردند ( حالا با ابزار این مشکل رو دیدن و یا از راه دیگه ای ما در جریانش نیستیم ) سریعا در همون روز شرکت سام سرویس با اعلام رفع مشکل  مانیتور رو برای ما ارسال کردند و بخش ارسال کالا هم سریعا در همون روز مانیتور رو بسته بندی و برای شما ارسال کردن .

 

 

این واقعه ای بود که اتفاق افتاد @};- @};- @};-

 

حالا مواردی که وجود داره و ما باید حلش کنیم اینه که :

1 - هزینه رفت و برگشت مانیتور بر عهده ماست و ما حتما باید پرداخت کنیم که با بررسی بنده متوجه شدیم پرداخت نشده که شماره حساب بدید حتما براتون پرداخت کنیم . ( گاها بعضی از شرکتهای حمل و نقل با اینکه از این طرف مبلغ پرداخت میشه باز هم از مقصد مبلغ رو از مشتریان عزیزمون دریافت میکنن و ما رو دچار مشکل میکنن برای همین از تمام کاربران عزیز میخوایم اگر قراره هزینه کالایی رو ما پرداخت کنیم و پرداخت نشد از طرف تیم لیون حتما با شماره های لیون تماس بگیرن و حتما شماره حساب بدن تا ما انجام وظیفه کنیم و مبلغ رو واریز کنیم و ازتون میخوام رودربایسی رو بگذارید کنار چون ما هم بی اشتباه نیستیم @};- :x )

2 - ما یک عذرخواهی بهتون بدهکاریم که اینجا ازتون عذر خواهی میکنیم دوست خوبم و برای جبران این مسئله موارد زیر رو انجام میدیم براتون

3 - نام کاربریتون رو بدید تا مبلغی رو به عنوان هدیه در پنل کاربریتون واریز کنیم و هر وقت کالایی خواستید از این هدیه استفاده کنید @};- @};-

4 - تا اخر امسال تا پنج خرید از جانب شما از فروشگاه لیون کامپیوتر هزینه ارسال تا درب منزل شما رایگانه و از طرف لیون کامپیوتر پرداخت خواهد شد @};- @};- @};-

 

 

در ضمن امروز برای توضیحات کاملتر با شماره همراه شما تماس گرفتیم که خاموش بود دوست عزیزم .

 

 

در اخر هر امری بود ما در خدمتیم و کاملا پاسخگوی شما دوست خوبم خواهیم بود @};- @};-

با سلام

با تشکر   ، در خصوص توضیحات ارائه شده در مورد مشکل بوجود آمده برای اینجانب و پیگیری جنابعالی و مشتری مداری شما و همچنین تخفیفات و امکانات ارائه شده شما و پرداخت هزینه پستی برای اینجانب ،

در آینده مطمعناً میتونم با خیال راحت تر به صورت اینترنتی  از سایت  شما خرید کنم ،

در خصوص بند 3 هم نام کاربریم در سایت لیون  abarbehi  هستش  ،

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

دوستان لیون می خواستم بدونم این پنل کاربری سرکاری یا غیر فعال شده؟

کسی رسیدگی نمیکنه بهش؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

با تشکر   ، در خصوص توضیحات ارائه شده در مورد مشکل بوجود آمده برای اینجانب و پیگیری جنابعالی و مشتری مداری شما و همچنین تخفیفات و امکانات ارائه شده شما و پرداخت هزینه پستی برای اینجانب ،

در آینده مطمعناً میتونم با خیال راحت تر به صورت اینترنتی  از سایت  شما خرید کنم ،

در خصوص بند 3 هم نام کاربریم در سایت لیون  abarbehi  هستش  ،

ممنون

درود

ممنونم از شما جناب عباسوند

هدیه اعلام شده داخل پروفایل کاربریتون واریز شد

موفق و پیروز باشید @};-

 

سلام

دوستان لیون می خواستم بدونم این پنل کاربری سرکاری یا غیر فعال شده؟

کسی رسیدگی نمیکنه بهش؟!

درود

منظورتون از پنل کاربری چیه عزیزم ؟ لطفا سوالتون رو شفاف مطرح کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

ممنونم از شما جناب عباسوند

هدیه اعلام شده داخل پروفایل کاربریتون واریز شد

موفق و پیروز باشید @};-

 

درود

منظورتون از پنل کاربری چیه عزیزم ؟ لطفا سوالتون رو شفاف مطرح کنید

سلام جناب حسینی

شرمنده نمیدونم اصلا حواسم کجا بود وقتی این پست رو می نوشتم

منظور بنده پنل همکار بود

چون خیلی وقت که ایمیل دادم ولی کسی ج نداد!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...