رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

مانیتور من 24 اینچ وفول اچ دی و تاپیکی که زدم آخرین تاپیک قابل نمایش در این صفحه با این وجود سایر عزیزان که مانیتور کوچیک تری دارند یا از رزلوشن کمتری استفاده میکنند اینجا دچار مشکل نمیشند و عضویت ویژه واقعا اینقدر مهمه که تا قسمت از انجمن برای اعضای عادی فقط جای یه پست باشه با توجه به قانون آپ کردن موضوع در هر 12 ساعت

http://upitfa.ir/uploads/145037486447231.jpg

 

خیلی ممنون که انتقاد بنده رو صدای پیس ادکلن جگوارتون حساب کردین  :-@

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

سلام

مانیتور من 24 اینچ وفول اچ دی و تاپیکی که زدم آخرین تاپیک قابل نمایش در این صفحه با این وجود سایر عزیزان که مانیتور کوچیک تری دارند یا از رزلوشن کمتری استفاده میکنند اینجا دچار مشکل نمیشند و عضویت ویژه واقعا اینقدر مهمه که تا قسمت از انجمن برای اعضای عادی فقط جای یه پست باشه با توجه به قانون آپ کردن موضوع در هر 12 ساعت

http://upitfa.ir/uploads/145037486447231.jpg

درود

گروه ویژه با هدف به اینکه سرو سامونی به کاربران در لیون بدیم ایجاد کردیم . مث

 

لا فروشنده های عمده  قبلا تاپیکشون بسته میشدولی با این طرح خواستیم تکلیف کاربران مشخص باشه و هر کسی به خدمات و امکانات بیشتری نیاز داره کاربر ویژه میشه .

 

عضویت ویژه مهمه دوست عزیز و هر کسی نیاز به امکان بیشتر داره میتونه عضو ویژه باشه .

 

در ضمن برای عضو ویژه هزینه ای که به اندازه قیمت شکلات هم نیست گذاشتیم که هر کاربری که میخواد بتونه با هزینه کم داخلش عضو بشه و برای امکانات بیشتر بهای ناچیزی رو پرداخت میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

گروه ویژه با هدف به اینکه سرو سامونی به کاربران در لیون بدیم ایجاد کردیم . مث

 

لا فروشنده های عمده  قبلا تاپیکشون بسته میشدولی با این طرح خواستیم تکلیف کاربران مشخص باشه و هر کسی به خدمات و امکانات بیشتری نیاز داره کاربر ویژه میشه .

 

عضویت ویژه مهمه دوست عزیز و هر کسی نیاز به امکان بیشتر داره میتونه عضو ویژه باشه .

 

در ضمن برای عضو ویژه هزینه ای که به اندازه قیمت شکلات هم نیست گذاشتیم که هر کاربری که میخواد بتونه با هزینه کم داخلش عضو بشه و برای امکانات بیشتر بهای ناچیزی رو پرداخت میکنه

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=52105&page=3

این تایپک و خصوصا دو پست آخر نشون میده طرح موفقی نبوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=52105&page=3

این تایپک و خصوصا دو پست آخر نشون میده طرح موفقی نبوده

با این حال هر کجا شرایط خودش رو داره و ما هم داریم سعی میکنیم بهتر روش رو انجام بدیم .

 

البته ما هم میتونیم شرایطی فراهم بکنیم که کاربران ویژه با ارسال مدارک به عنوان کاربران معتبرتر دیده بشن . نه اینکه لیون تاییدشون کنه ولی میتونیم با روند اعتماد سازی و گرفتن مدارک شخصی از کاربران این امر رو موثر کنیم .

 

اینکه کالادر کجا بهتر فروخته میشه این دیگه بستگی به خود کاربر و قیمت و نوع برخورد و کلی موارد دیگه داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام آقای حسینی من دیروزم پیغام دادم جواب ندادید من یک مادربرد گرفتم که خرابه الان میخام پسش بدم 24 ساعتم نشده چیکارکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام آقای حسینی من دیروزم پیغام دادم جواب ندادید من یک مادربرد گرفتم که خرابه الان میخام پسش بدم 24 ساعتم نشده چیکارکنم

 

درود دوست عزیز

 

شما فردا میتونید تشریف ببرید فروشگاه و مشکلتون و حل کنید.

 

اگر مشکل خاصی دارید بفرمایید تا بنده پیگیری کنم و امروز به دوستان گزارش کنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود خدمت جناب آقای حسینی

بنده چند وقت پیش از فروشگاه لیون بصورت تلفنی خرید داشتم که به لطف آقا مهدی که همکاری کردند مشکلی نبود و از شما و تیم لیون تشکر میکنم.

اما چند تا انتقاد به عزیزانی که پشت تلفن برای جواب دادن به ارباب رجوع هستند ( اپراتورها ) دارم!

1.‏ توی سایت فکر کنم نوشته فروشگاه ساعت 9 صبح باز میشه، و بنده ساعت 9:30 دقیقه با قسمت فروش تماس گرفتم ولی درکمال تعجب به بنده گفتند قسمت فروش ساعت 10:30 کار خودشون شروع میکنند که بنده ساعت 11 تماس گرفتم و این دفعه موفق به صحبت شدم!!!

جسارتا" فکر نمیکنید ساعت 10:30 تا 14 و ساعت 17 تا ساعت 19 برای جواب به خریداران زمان کمی باشه؟!

2.‏ هر وقت تماس گرفتم حرف بنده نیمه کاره بوده و سؤال داشتم ولی اپراتور قسمت فروش که فقط میخواد زود قطع کنه که متأسفانه دوبار حرف بنده نیمه کاره موند و با کلمه خداحافظ بنده را هم مجبور به خداحافظی و قطع گوشی کردند!!!

ببخشید طولانی شد.

سپاس گذارم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

قسمت بازار چه خیلی هردمبیلی هست ، اصلا آدم نمیتونی چیزی که میخواد رو پیدا کنه.

حداقل قسمت خرد رو از فروش جدا کنید که کار ما راحت تر بشه.

@};-

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود خدمت جناب آقای حسینی

بنده چند وقت پیش از فروشگاه لیون بصورت تلفنی خرید داشتم که به لطف آقا مهدی که همکاری کردند مشکلی نبود و از شما و تیم لیون تشکر میکنم.

اما چند تا انتقاد به عزیزانی که پشت تلفن برای جواب دادن به ارباب رجوع هستند ( اپراتورها ) دارم!

1.‏ توی سایت فکر کنم نوشته فروشگاه ساعت 9 صبح باز میشه، و بنده ساعت 9:30 دقیقه با قسمت فروش تماس گرفتم ولی درکمال تعجب به بنده گفتند قسمت فروش ساعت 10:30 کار خودشون شروع میکنند که بنده ساعت 11 تماس گرفتم و این دفعه موفق به صحبت شدم!!!

جسارتا" فکر نمیکنید ساعت 10:30 تا 14 و ساعت 17 تا ساعت 19 برای جواب به خریداران زمان کمی باشه؟!

2.‏ هر وقت تماس گرفتم حرف بنده نیمه کاره بوده و سؤال داشتم ولی اپراتور قسمت فروش که فقط میخواد زود قطع کنه که متأسفانه دوبار حرف بنده نیمه کاره موند و با کلمه خداحافظ بنده را هم مجبور به خداحافظی و قطع گوشی کردند!!!

ببخشید طولانی شد.

سپاس گذارم.

درود دوست عزیزم

 

ساعت کاریه ما همانطور که در راهنمای خرید توضیح داده شده به شرح یر هستش :

 

نکته :ساعت کاری فروشگاه : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 19و روزهای پنج شنبه از ساعت 9:30 تا 14 می باشد .

 

 

بعضا پیش میاد مسئول فروش بخشی نیست و یا بازار به دلیل تغییرات قیمتی دیرتر شروع به کار میکنه

 

هر بخشی مسئولیت کاری رو در لیون کامپیوتر بر عهده داره . مثلا اگر کسی به بخش فروش زنگ بزنه و سوالات فنی بپرسه حتما بخش فروش شخص رو به بخش فنی هدایت میکنن .

 

اصل مطلب اینجاست که لیون کامپیوتر یک فروشگاه آنلاین هستش و شما عزیزان بدون نیاز به تلفن میتونید ازش خرید کنید . مگر اینکه در موارد خاص .

 

-----------------

این توضیحات بنده بود ولی برای اینکه پاسخ صحیح رو بدم خدمتتون میخوام که کاملا شفاف توضیح بدید که وقتی با فروشگاه تماس گرفتید در مورد چه مطلبی صحبت کردید ؟ تا بنده کاملا این مسئله رو پیگیری کنم و بهتون پاسخ بدم @};- @};- @};-  و کاملا برای پاسخ به شما دوست عزیزم در خدمتیم

 

 

سلام

قسمت بازار چه خیلی هردمبیلی هست ، اصلا آدم نمیتونی چیزی که میخواد رو پیدا کنه.

حداقل قسمت خرد رو از فروش جدا کنید که کار ما راحت تر بشه.

@};-

درود محمد جان

مثلا چطور شده مثال بزن و پیشنهاد بده لطفا

 

آقای حسینی حداقل پیغام میدیم بخونید شما مدیر  سایتید

دوست گلم شما ساعت 10:30 دقیقه شب پیغام دادید . آیا بنده نمیتونم تعطیلات داشته باشم . ؟

 

پیغام دادید صبر کنید هر وقت انلاین شدم و فرصت بود حتما پاسخ میدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیزم

ساعت کاریه ما همانطور که در راهنمای خرید توضیح داده شده به شرح یر هستش :

نکته :ساعت کاری فروشگاه : روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 19و روزهای پنج شنبه از ساعت 9:30 تا 14 می باشد .

بعضا پیش میاد مسئول فروش بخشی نیست و یا بازار به دلیل تغییرات قیمتی دیرتر شروع به کار میکنه

هر بخشی مسئولیت کاری رو در لیون کامپیوتر بر عهده داره . مثلا اگر کسی به بخش فروش زنگ بزنه و سوالات فنی بپرسه حتما بخش فروش شخص رو به بخش فنی هدایت میکنن .

اصل مطلب اینجاست که لیون کامپیوتر یک فروشگاه آنلاین هستش و شما عزیزان بدون نیاز به تلفن میتونید ازش خرید کنید . مگر اینکه در موارد خاص .

-----------------

این توضیحات بنده بود ولی برای اینکه پاسخ صحیح رو بدم خدمتتون میخوام که کاملا شفاف توضیح بدید که وقتی با فروشگاه تماس گرفتید در مورد چه مطلبی صحبت کردید ؟ تا بنده کاملا این مسئله رو پیگیری کنم و بهتون پاسخ بدم @};- @};- @};- و کاملا برای پاسخ به شما دوست عزیزم در خدمتیم

بسیار سپاس گذارم از پیگیری شما.

بنده جواب سؤال اول را گرفتم ولی سؤال دو.....!

درست هست فروشگاه لیون آنلاین هست و برای همین بنده چون فقط با موبایل میام نت متأسفانه امکان خرید آنلاین را ندارم که با صحبت با آقا مهدی حل شد و ایشون به بنده گفتند مشکلی نیست و بنده هم قیمت کلی قطعات و پست سفارشی مبلغ 203 برای قطعاتDeepcool Lucifer v2‎ ‎‎& CF III‏ کارت به کارت کردم و بعدش آدرس و .... دادم و قطعه بدستم صحیح و سالم رسید و بنده هم با تماس ازشون تشکر کردم.

اما چند روز بعد که واسه خرید دی وی دی رایتر و قیمت گرفتن یک مدل فن تماس گرفتم اپراتور قسمت فروش دوست داشتن هر چه زودتر تماس را قطع کنند!!!

ضمنا" چند وقت پیش هم واسه قیمت گرفتن بروز چند قطعه تماس گرفتم با اپراتور بخش فروش باز هم همین رفتار مواجه شدم!

بنده تا کنون هیچ سؤال فنی نکردم و فقط قیمت بروز قطعه را میخواستم.( چون خودتون میدونید که خیلی از قیمت قطعات سایت بروز نیست، مثل کولر Lucifer v2 که در سایت قیمتش 163 هست ولی وقتی تماس گرفتم گفتند 169 تومان،)

اما اپراتور بخش فروش صحبت بنده را به کرات متوقف کردن و خدا حافظ!

باز هم ببخشید وقت شما را گرفتم ( شاید اپراتور از بنده خوشش نیمومده بود! )

سربلند باشید.

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار سپاس گذارم از پیگیری شما.

بنده جواب سؤال اول را گرفتم ولی سؤال دو.....!

درست هست فروشگاه لیون آنلاین هست و برای همین بنده چون فقط با موبایل میام نت متأسفانه امکان خرید آنلاین را ندارم که با صحبت با آقا مهدی حل شد و ایشون به بنده گفتند مشکلی نیست و بنده هم قیمت کلی قطعات و پست سفارشی مبلغ 203 برای قطعاتDeepcool Lucifer v2‎ ‎‎& CF III‏ کارت به کارت کردم و بعدش آدرس و .... دادم و قطعه بدستم صحیح و سالم رسید و بنده هم با تماس ازشون تشکر کردم.

اما چند روز بعد که واسه خرید دی وی دی رایتر و قیمت گرفتن یک مدل فن تماس گرفتم اپراتور قسمت فروش دوست داشتن هر چه زودتر تماس را قطع کنند!!!

ضمنا" چند وقت پیش هم واسه قیمت گرفتن بروز چند قطعه تماس گرفتم با اپراتور بخش فروش باز هم همین رفتار مواجه شدم!

بنده تا کنون هیچ سؤال فنی نکردم و فقط قیمت بروز قطعه را میخواستم.( چون خودتون میدونید که خیلی از قیمت قطعات سایت بروز نیست، مثل کولر Lucifer v2 که در سایت قیمتش 163 هست ولی وقتی تماس گرفتم گفتند 169 تومان،)

اما اپراتور بخش فروش صحبت بنده را به کرات متوقف کردن و خدا حافظ!

باز هم ببخشید وقت شما را گرفتم ( شاید اپراتور از بنده خوشش نیمومده بود! )

سربلند باشید.

ممنونم از توضح شفافتون فردا پیگیری میکنم و حتما همینجا پاسخ میدم @};- @};- @};- @};-

 

هیچ پاسخگو و اپراتور و فروشنده و .... یه هیچ عنوان در لیون کامپیوتر اجازه برخورد منفی رو با مشتری نداره .

 

 

شما مهمترین و ارزشمندترین سرمایه لیون کامپیوتر و ما هستید :x :x :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار سپاس گذارم از پیگیری شما.

بنده جواب سؤال اول را گرفتم ولی سؤال دو.....!

درست هست فروشگاه لیون آنلاین هست و برای همین بنده چون فقط با موبایل میام نت متأسفانه امکان خرید آنلاین را ندارم که با صحبت با آقا مهدی حل شد و ایشون به بنده گفتند مشکلی نیست و بنده هم قیمت کلی قطعات و پست سفارشی مبلغ 203 برای قطعاتDeepcool Lucifer v2‎ ‎‎& CF III‏ کارت به کارت کردم و بعدش آدرس و .... دادم و قطعه بدستم صحیح و سالم رسید و بنده هم با تماس ازشون تشکر کردم.

اما چند روز بعد که واسه خرید دی وی دی رایتر و قیمت گرفتن یک مدل فن تماس گرفتم اپراتور قسمت فروش دوست داشتن هر چه زودتر تماس را قطع کنند!!!

ضمنا" چند وقت پیش هم واسه قیمت گرفتن بروز چند قطعه تماس گرفتم با اپراتور بخش فروش باز هم همین رفتار مواجه شدم!

بنده تا کنون هیچ سؤال فنی نکردم و فقط قیمت بروز قطعه را میخواستم.( چون خودتون میدونید که خیلی از قیمت قطعات سایت بروز نیست، مثل کولر Lucifer v2 که در سایت قیمتش 163 هست ولی وقتی تماس گرفتم گفتند 169 تومان،)

اما اپراتور بخش فروش صحبت بنده را به کرات متوقف کردن و خدا حافظ!

باز هم ببخشید وقت شما را گرفتم ( شاید اپراتور از بنده خوشش نیمومده بود! )

سربلند باشید.

سلام عزیز

خوبی؟

توی فروشگاه های مثل لیون به علت اینکه سرشون شلوغه تماس تلفنی زیاده مشتری میاد و... مجبور میشن که سریع جواب بدن سریع کار انجام بدن و این براشون میشه یه عادت که کار رو سریع انجام بدن البته برخورد بچه های لیون همیشه عالی بوده

ما تو قم یه فروشگاه داریم به اسم طیف سخت افزار که از فروشگاه های بزرگ قم هست 12 13 سال پیش وقتی زنگ زدم اینقدر سریع جواب میداد که من بهم برخورد وقتی حضوری رفتم دیدم خوب حق داره چند نفر هستن که باید همه کاری انجام بدن

تو لیون هم این قضیه صادقه شما تا به حال حضوری فروشگاه لیون رفتی؟

خوب لیون یه شرکت با 1000 تا کارمند نیست (ان شاالله بشه) همون دوستانی که تلفن جواب میدن باید بقیه کارهای فروشگاه رو به سرانجام برسونن تا کار مشتری لنگ نمونه

قیمت روز رو بگیر موجودی نداری ببین کی داره مشتری میاد چک و چونه بزن و الی ماشاالله از این موارد هست

حالا شما یه کاری بکن سوال داری شندیدی خداحافظ بگو بازهم سوال دارم کسی بهت نخواهد گفت نه سوال نکن @};-

یاعلی

ویرایش شده توسط Alinajafi_q
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم از توضح شفافتون فردا پیگیری میکنم و حتما همینجا پاسخ میدم @};- @};- @};- @};-

هیچ پاسخگو و اپراتور و فروشنده و .... یه هیچ عنوان در لیون کامپیوتر اجازه برخورد منفی رو با مشتری نداره .

شما مهمترین و ارزشمندترین سرمایه لیون کامپیوتر و ما هستید :x :x :x

بسیار سپاس گذارم جناب حسینی از پیگیری شما.

بی شک بنده شما و تیم لیون را یکی از با اخلاق ترین فروشنده ها میدانم.

باز هم سپاس گذارم.

سلام عزیز

خوبی؟

توی فروشگاه های مثل لیون به علت اینکه سرشون شلوغه تماس تلفنی زیاده مشتری میاد و... مجبور میشن که سریع جواب بدن سریع کار انجام بدن و این براشون میشه یه عادت که کار رو سریع انجام بدن البته برخورد بچه های لیون همیشه عالی بوده

ما تو قم یه فروشگاه داریم به اسم طیف سخت افزار که از فروشگاه های بزرگ قم هست 12 13 سال پیش وقتی زنگ زدم اینقدر سریع جواب میداد که من بهم برخورد وقتی حضوری رفتم دیدم خوب حق داره چند نفر هستن که باید همه کاری انجام بدن

تو لیون هم این قضیه صادقه شما تا به حال حضوری فروشگاه لیون رفتی؟

خوب لیون یه شرکت با 1000 تا کارمند نیست (ان شاالله بشه) همون دوستانی که تلفن جواب میدن باید بقیه کارهای فروشگاه رو به سرانجام برسونن تا کار مشتری لنگ نمونه

قیمت روز رو بگیر موجودی نداری ببین کی داره مشتری میاد چک و چونه بزن و الی ماشاالله از این موارد هست

حالا شما یه کاری بکن سوال داری شندیدی خداحافظ بگو بازهم سوال دارم کسی بهت نخواهد گفت نه سوال نکن @};-

یاعلی

سلام آقای نجفی عزیز

متشکرم، بنده خوبم اومیدوارم شما هم خوب باشید.

صد البته کارکنان لیون درگیری های زیادی دارند.

بنده از برخورد اپراتور فروش لیون ایرادی نگرفتم و به راحتی می تونم بگم خیلی خوش برخورد هستند.

بنده شهرستان خراسان شمالی هستم و تا الان افتخار دیدار حضوری تیم و فروشگاه لیون را نداشتم برای همین هم خرید تلفنی کردم.

موفق باشید.

علی یارت

ویرایش شده توسط ایمان شادکام
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لطفا به این مورد هم رسیدگی کنید

تایپک فروش بنده به دلیل نداشتن عکس با نام کاربری حذف شده (فروش باندل AMD)

متن تاپیک دقیقا از اینجا کپی شده

http://forum.persiantools.com/threads/فروش-ویژه-انواع-باندل-1150-1155-775-تاپیک-آپدیت-می-شود.744227/#post-11519753

 

تنها چیزی که لازمه عکس با نام کاربری منو ببینه دو تا چشم سالمه و بس

http://upitfa.ir/uploads/145081884550461.jpg

 

اینم تاریح اپلود عکس

http://upitfa.ir/uploads/145105968617741.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لطفا به این مورد هم رسیدگی کنید

تایپک فروش بنده به دلیل نداشتن عکس با نام کاربری حذف شده (فروش باندل AMD)

متن تاپیک دقیقا از اینجا کپی شده

http://forum.persiantools.com/threads/فروش-ویژه-انواع-باندل-1150-1155-775-تاپیک-آپدیت-می-شود.744227/#post-11519753

 

تنها چیزی که لازمه عکس با نام کاربری منو ببینه دو تا چشم سالمه و بس

http://upitfa.ir/uploads/145081884550461.jpg

 

اینم تاریح اپلود عکس

http://upitfa.ir/uploads/145105968617741.jpg

 

درود

 

دوست عزیز تاپیک باندل شما همزمان با زمانی که داشتید ویرایش میکردید و عکس و پیوست میکردید حذف شده ؛ که باز شد ( البته شما یعد از 48 ساعت عکس و به پست اول پیوست کرده بودید)

 

لطفا یه مقداری با احترام تر صحبت کنید.

 

تاپیک مانیتور شما مشکل داشته که حذف شده. نداشتن نام کاربری و فروم طبق قانون 20 فروم خلاف قوانین .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تایپک مانیتور بیشتر برای بر اورد قیمت بوده و من اصلا بحثی در مورد اون تایپک نکردم و شکایتی هم ندارم و حق با شماست

 

تایپک فروش بنده به دلیل نداشتن عکس با نام کاربری حذف شده (فروش باندل AMD)

 اما تاپیک باندل AMD از اول با عکس و نام و کاربری خیلی کامل و شیک مجلسی بوده اما دلیل ویرایش های بنده تغییر قیمت باندل از 150 به 130 بوده که طی دو مرحله انجام شده و اگه انجمن حالتی رو داشت که پست اورجینال نشون میداد کاملا این موضوع قابل اثبات بود،و همینطور که مشاهده میکنید چند بار هم آپ شده

لطفا قبل از بستن تاپیک دقت به خرج بدید.

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لطفا به این مورد هم رسیدگی کنید

تایپک فروش بنده به دلیل نداشتن عکس با نام کاربری حذف شده (فروش باندل AMD)

متن تاپیک دقیقا از اینجا کپی شده

http://forum.persiantools.com/threads/فروش-ویژه-انواع-باندل-1150-1155-775-تاپیک-آپدیت-می-شود.744227/#post-11519753

تنها چیزی که لازمه عکس با نام کاربری منو ببینه دو تا چشم سالمه و بس

http://upitfa.ir/uploads/145081884550461.jpg

اینم تاریح اپلود عکس

http://upitfa.ir/uploads/145105968617741.jpg

اخطار آخر

دوست عزیز این تاپیک رو بنده ایجاد کردم و مخاطب شما فقط و فقط و فقط من هستم و شما فقط میتونید با من به تندی حرف بزنید .

فقط یکبار دیگه در این فروم بجز با من به این روش صحبت کنید جاتون اینجا نخواهد بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

:-?

 

فک نمیکنم از کسی نام برده باشم یا دقیقا فرد خاصی رو مخاطب قرار داده باشم ؛ نمیدونم برداشت شما از صحبت ها من چیه

-----------------------------------------------------------------------------------------

ضمن این که تاپیک من از همه لحاظ با قوانین اینجا جور بوده و بی دلیل حذف شده و من اینو نوعی بی احترامی به خودم میدونم و این مدل برخورد و تهدید شما به جای پیگیری و شفاف شدن موضوع،نوعی قضاوت نا حق در مورد موضوعی که اطلاع کاملی از اون ندارید نا صحیح و به جا نیست در کل ترجیح میدم دیگه توی این انجمن تاپیکی برای فروش باز نکنم که بعدش با وجود حق به جانب بودن بخوام اینطوری کوچیک بشم و اخطار دریافت کنم

صرف انتقاد هم پیشرفت و اهمیت به مسائل ذکر شده هست و گرنه منم میتونستم مثل خیلی از دوستان بی تفاوت از کنار این موضوع و سایر موضوع ها بگذرم نهایتا یه تاپیک دیگه بزنم یا نمونه دیگه توی پست های قبلی هم پیشنهادتی دوستان و من ذکر کردیم که نفع عمومی داره و  تبعات مثبت اون برای فرد خاصی نیست و عام المنعه

و این مورد توی پست اول از قلم افتاده که مخاطب فقط شما هستید چون از کلمه ما استفاده شده و این پست بنده هم که به ذائقه شخصی شما خوش نیومده نوعی انتقاد تند و تیز بوده و بنده به هیچ وجه قصد بی احترامی به فرد خاصی نداشتم و هیچ نامی از کسی برده نشده و همچنین دنبال با بحث با فرد شما و یا کسی دیگه ای نیستم چون نه وقتشو دارم و این کار ارزشی داره و پست آخر من توی انجمن هست

ویرایش شده توسط sabawebhost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان و همکارانی لیون


 


چند وقت پیش این تاپیک توی پرشین ایجاد کردم


http://forum.persiantools.com/threads/فروش-ویژه-انواع-باندل-1150-1155-775-تاپیک-آپدیت-می-شود.744227/#post-11589701


 


و این متن کپی و توی پست ایجاد شده توی لیون پیست و مقداری ویرایش شده



 


 


 


به نام خدا


در خدمت همکاران و دوست عزیز پرشین تولز هستم با فروش انواع باندل های 775

موجودی فعلی

145081884550461.jpg

145081884566372.jpg

145000904145821.jpg

 

قیمت باندل اولی 130 هزار تومن مقطوع

باندل دوم قیمت پیشنهادی

1.هزینه ارسال با خریدار

2.مادربرد ها هیچ کدوم تعمیری نیستن و از روی سیستم باز شدند

3.مادر برد دومی کارت صداش مشکل داره که یک عدد کارت صدا جدا به خریدار تقدیم میشه

 

لینک از مدل مادربرد ایسوس AMD


لینک از سی پی یو باندل اولی AMD x245 atholn



 


به لینک های عکس موجود در کد ها خوب دقت کنید.


 


بعد از دو یا سه روز دقیق یادم نیست تاپیک فروش همین باندل توی لیون پاک شده و اینم جواب های زیبا و منقطی دوستان


 


145139399668591.png


 


------------------


145139408058861.png===================================


وقتی کد های HTML اون تاپیک اینجا پیست شده محال ممکنه که عکس با نام کاربری توی تاپیک من نبوده باشه و حالا ادامه داستان


 


145139430991781.jpg


--------------------


یعنی یک این امتیاز های منفی و مثبت به آدم شخصیت میده ؟ چیزی به جایگاه واقعی افراد اضافه میکنه؟؟


این موضوع قبلا هم گوش زد شده و نمیدونم چرا به سادگی ازش رد شدن و تایپکش قفل شده


 


145139449740061.jpg


 


در آخر هدف اصلی انتقاد بنده شخص آقای سعید حسینی مدیر انجمن هستند ، من تا حالا نه ایشون دیدم و باهاشون صحبتی داشتم (هیچی دوستی یا خصومتی هم بین ما نیست) و تعریف زیاد شنیدم و روند حال حاضر این تایپک و این پست کاملا عکس چیزهایی که دوستان میگند رو به ثابت کرده، این تاپیک بنده کاملا با قوانین جور بوده و هیچ مشکلی نداشته توسط اقای میرضایی که ظاهرا طبق شنیده های بنده از به ها قم هستن و چند وقتیه ناظم شدن حذف میشه بعد ازم طلبکار هستن و سوال دیگه کاربرد دیس لایک چیه ؟


غیر از این که من با نظر ایشون مخالف بودم ؟ حالا باید قوانین در مورد من اجرا بشه چون ایشون می بینه که بهش منفی داده و یا اصلا منفی دادن بجز کاربر های عادی به بقیه جرم ؟

ویرایش شده توسط sabawebhost
لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

سلام خدمت دوستان و همکارانی لیون

 

چند وقت پیش این تاپیک توی پرشین ایجاد کردم

http://forum.persiantools.com/threads/فروش-ویژه-انواع-باندل-1150-1155-775-تاپیک-آپدیت-می-شود.744227/#post-11589701

 

و این متن کپی و توی پست ایجاد شده توی لیون پیست و مقداری ویرایش شده

 

به لینک های عکس موجود در کد ها خوب دقت کنید.

 

بعد از دو یا سه روز دقیق یادم نیست تاپیک فروش همین باندل توی لیون پاک شده و اینم جواب های زیبا و منقطی دوستان

 

145139399668591.png

 

------------------

145139408058861.png===================================

وقتی کد های HTML اون تاپیک اینجا پیست شده محال ممکنه که عکس با نام کاربری توی تاپیک من نبوده باشه و حالا ادامه داستان

 

145139430991781.jpg

--------------------

یعنی یک این امتیاز های منفی و مثبت به آدم شخصیت میده ؟ چیزی به جایگاه واقعی افراد اضافه میکنه؟؟

این موضوع قبلا هم گوش زد شده و نمیدونم چرا به سادگی ازش رد شدن و تایپکش قفل شده

 

145139449740061.jpg

 

در آخر هدف اصلی انتقاد بنده شخص آقای سعید حسینی مدیر انجمن هستند ، من تا حالا نه ایشون دیدم و باهاشون صحبتی داشتم (هیچی دوستی یا خصومتی هم بین ما نیست) و تعریف زیاد شنیدم و روند حال حاضر این تایپک و این پست کاملا عکس چیزهایی که دوستان میگند رو به ثابت کرده، این تاپیک بنده کاملا با قوانین جور بوده و هیچ مشکلی نداشته توسط اقای میرضایی که ظاهرا طبق شنیده های بنده از به ها قم هستن و چند وقتیه ناظم شدن حذف میشه بعد ازم طلبکار هستن و سوال دیگه کاربرد دیس لایک چیه ؟

غیر از این که من با نظر ایشون مخالف بودم ؟ حالا باید قوانین در مورد من اجرا بشه چون ایشون می بینه که بهش منفی داده و یا اصلا منفی دادن بجز کاربر های عادی به بقیه جرم ؟

 

درود دوست عزیزم

 

اول اینکه دسترسی شما به دلیل اینکه انتقادتون رو در این تاپیک نذاشتید محدود شده بود و مجددا فعال شد .

 

اگر دنبال حل مسئله هستید و دنبال حاشیه نستید  بنده کاملا در خدمتم

 

در مورد مشکلتون میتونید دوباره تاپیک ایجاد کنید و به فروشتون بر طبق قوانین ادامه بدید .

 

در مورد منفی شما مجاز هستید منفی بدید و از دید ما موردی نداره ولی ازتون میخوایم منطقی و بدون خصومتی منفی بدید

 

با تشکر @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام .

 

اقای حسینی اصلا موجودی های سایت به روز نیست .

 

من امروز یک گوشی LG  V10 گرفتم  البته روز قبلش نوشته بودید 64 گیگ هست  و هم در تاپیک سوال کردم گفتید مورد 64  گیگ هست . حتی زنگ هم زدم گفتند 64 هست 2 ساعت بعد از خرید  میبینم کردیدش 32 گیگ .

 

امروز خرید کردم به همراه هارد 4  ترا بلک .

 

گوشی رو که زنگ زدید میگید که کلا 32 وارد ایران شده .

 

هارد رو هم  میگید موجود نداریم چیز دیگه میخوایید بفرستیم براتون  !!!

 

1. مگه میشه توی 1 ساعت تصمیم گرفت که چی بگیریم .

 

2.حد اقل اگر چیزی رو موجود ندارید زودتر بگید که نداریم تا وقت داشته باشیم یه چیز  دیگه ای جایگزینش کنیم که بفرستید .

 

من ساعت 12 خرید هام رو کردم هماهنگی ها رو هم کردم ساعت 7 زنگ زدید میگید که هارد موجود نیست  بلو بفرستیم !!!

 

تو 1 ساعت هم نمیشه براش جایگزینی پیدا کنم گوشی هم باید 5 شنبه به دستم برسه  و اصلا نمیتونم صبر کنم برای شنبه یا روز دیگه  که بخوام فکر کنم چی بگیرم !

 

حالا فقط هزینه ارسال من 2 بار میشه !!!!

 

حداقل ارسال به شهر های بزرگ رو رایگان بزنید چون افت داره برای سایت بزرگی مثل شما که در ایران مطرح ست  تا  ادم بتونه هر چی بخواد سفارش بده  الان گوشی رو فرستادید  کو تا من چیز دیگه بخوام تا با هارد سفارش بدم برام بفرستید .

 

یه فکری به حال این مسایل بکنید خواهشن .

 

با تشکر .

ویرایش شده توسط Moein Frozen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام .

 

اقای حسینی اصلا موجودی های سایت به روز نیست .

 

من امروز یک گوشی LG  V10 گرفتم  البته روز قبلش نوشته بودید 64 گیگ هست  و هم در تاپیک سوال کردم گفتید مورد 64  گیگ هست . حتی زنگ هم زدم گفتند 64 هست 2 ساعت بعد از خرید  میبینم کردیدش 32 گیگ .

 

امروز خرید کردم به همراه هارد 4  ترا بلک .

 

گوشی رو که زنگ زدید میگید که کلا 32 وارد ایران شده .

 

هارد رو هم  میگید موجود نداریم چیز دیگه میخوایید بفرستیم براتون  !!!

 

1. مگه میشه توی 1 ساعت تصمیم گرفت که چی بگیریم .

 

2.حد اقل اگر چیزی رو موجود ندارید زودتر بگید که نداریم تا وقت داشته باشیم یه چیز  دیگه ای جایگزینش کنیم که بفرستید .

 

من ساعت 12 خرید هام رو کردم هماهنگی ها رو هم کردم ساعت 7 زنگ زدید میگید که هارد موجود نیست  بلو بفرستیم !!!

 

تو 1 ساعت هم نمیشه براش جایگزینی پیدا کنم گوشی هم باید 5 شنبه به دستم برسه  و اصلا نمیتونم صبر کنم برای شنبه یا روز دیگه  که بخوام فکر کنم چی بگیرم !

 

حالا فقط هزینه ارسال من 2 بار میشه !!!!

 

حداقل ارسال به شهر های بزرگ رو رایگان بزنید چون افت داره برای سایت بزرگی مثل شما که در ایران مطرح ست  تا  ادم بتونه هر چی بخواد سفارش بده  الان گوشی رو فرستادید  کو تا من چیز دیگه بخوام تا با هارد سفارش بدم برام بفرستید .

 

یه فکری به حال این مسایل بکنید خواهشن .

 

با تشکر .

درود معین جان

فردا بررسی میکنم و اینجا اعلام میکنم @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم از توضح شفافتون فردا پیگیری میکنم و حتما همینجا پاسخ میدم @};- @};- @};- @};-

هیچ پاسخگو و اپراتور و فروشنده و .... یه هیچ عنوان در لیون کامپیوتر اجازه برخورد منفی رو با مشتری نداره .

شما مهمترین و ارزشمندترین سرمایه لیون کامپیوتر و ما هستید :x :x :x

درود خدمت آقای حسینی.

جناب حسینی فکر کنم یادتون رفته که پیگیری کنید و نتیجه شو اعلام کنید.

جسارتا" آخه قرار بود فردای 4 دی ماه اعلام کنید.

سپاس گذارم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود خدمت جناب آقای حسینی

بنده چند وقت پیش از فروشگاه لیون بصورت تلفنی خرید داشتم که به لطف آقا مهدی که همکاری کردند مشکلی نبود و از شما و تیم لیون تشکر میکنم.

اما چند تا انتقاد به عزیزانی که پشت تلفن برای جواب دادن به ارباب رجوع هستند ( اپراتورها ) دارم!

1.‏ توی سایت فکر کنم نوشته فروشگاه ساعت 9 صبح باز میشه، و بنده ساعت 9:30 دقیقه با قسمت فروش تماس گرفتم ولی درکمال تعجب به بنده گفتند قسمت فروش ساعت 10:30 کار خودشون شروع میکنند که بنده ساعت 11 تماس گرفتم و این دفعه موفق به صحبت شدم!!!

جسارتا" فکر نمیکنید ساعت 10:30 تا 14 و ساعت 17 تا ساعت 19 برای جواب به خریداران زمان کمی باشه؟!

2.‏ هر وقت تماس گرفتم حرف بنده نیمه کاره بوده و سؤال داشتم ولی اپراتور قسمت فروش که فقط میخواد زود قطع کنه که متأسفانه دوبار حرف بنده نیمه کاره موند و با کلمه خداحافظ بنده را هم مجبور به خداحافظی و قطع گوشی کردند!!!

ببخشید طولانی شد.

سپاس گذارم.

درود ایمان جان

 

اول اینکه وقتی اینجا انتقادی میشه در مورد سیستم لیون کامپیوتر بیشتراز شما , بنده پیگیرم . اگه میخوای دلیلش رو بدونی که چرا پیگیرتر از شما دوستان هستم اینو در جواب میگم :

 

لیون کامپیوتر یک فروشگاه خود ساخته هستش و دستش رو گذاشته روی زانوش و بلند شده در روزهایی که هیچ تجربه ای وجود نداشته , حالا برای رشد در این مسیر آدم به یک خوراک و یا سوخت نیاز داره , این خوراک و سوخت رو شما دوستان و کاربران عزیز فراهم کردید و اون انتقادات و پیشنهاداتتون بوده @};- @};- @};- و ما در مقابل مسائلی که اینجا عنوان میشه کوتاه نمیایم و تا اخرین لحظه پیگیری میکنیم .

 

مسئله شما رو پیگیری کردیم و میخوام روش کار رو برای شما و یه سری از دوستان بازتر و شفافترش کنم :

 

بازار کامپیوتر یک بازار وابسته به ارز و دلار هستش دلیلش هم در اکثر مواقع سود پایین قطعات هستش . اگر دقت کرده باشید کالاهای پر فروش وقتی ارز تغییر میکنه سریعا تغییر میکنن ولی کالاهای کم فروش که معمولا با سود بالاتری ( به دلیل خواب جنس و کم فروش بودنشون ) فروخته میشن سریعا این تغییرات درشون ایجاد نمیشه .

 

اکثر فروشنده های اصلی و وارد کننده ها صبح زود سر کارشون هستن ولی جواب تلفن رو نمیدن دلیل هم اینه که باید قیمتهای روز رو فیکس کنن و این مسئله تا ساعت 10:30 به بعد طول میکشه .

 

البته قیمت ارز ساعت 11 به بعد تا ساعت 13 مشخص میشه و اون زمانها هم زمانیه که قیمت یه سری کالاها تغییر میکنن .

 

این توضیحات رو دادم که باهاتون شفاف بشم چرا قیمتها ساعت 10:30 به بعد در میاد .

 

 

2.‏ هر وقت تماس گرفتم حرف بنده نیمه کاره بوده و سؤال داشتم ولی اپراتور قسمت فروش که فقط میخواد زود قطع کنه که متأسفانه دوبار حرف بنده نیمه کاره موند و با کلمه خداحافظ بنده را هم مجبور به خداحافظی و قطع گوشی کردند!!!

 

در این مورد اگر چنین احساسی به شما منتقل شده عذر خواهی می کنیم @};- @};- @};- :x

 

ولی میخوایم بدونید تیم لیون کامپیوتر طوری اموزش دیدن که اولین نکته راه انداختن کار مشتری باشه و ما هم مثل هر مجموعه و انسان دیگه ای بی عیب نیستیم و در این اینجور مواقع ما از همه عزیزان عذر خواهی میکنیم و امیدواریم با کمک شما عزیزان کار رو بهتر از قبل انجام بدیم

جسارتا" فکر نمیکنید ساعت 10:30 تا 14 و ساعت 17 تا ساعت 19 برای جواب به خریداران زمان کمی باشه؟!

 

در مورد این مسئله باید بگم که ما در بازار تهران از صبح ساعت 9:30 یک سره تا ساعت 19 در محل کارمون هستیم و پاسخگوی مشتریان عزیز هستیم و ساعتی که شما نوشتید مال ساعت کاریه ما نیست عزیزم

 

معمولا در شهرهای کوچکتر ظهرها میرن استراحت ولی در تهران ما یه سری کار میکنیم :D ( مزایای کار در تهران )

 

 

سلام .

 

اقای حسینی اصلا موجودی های سایت به روز نیست .

 

من امروز یک گوشی LG  V10 گرفتم  البته روز قبلش نوشته بودید 64 گیگ هست  و هم در تاپیک سوال کردم گفتید مورد 64  گیگ هست . حتی زنگ هم زدم گفتند 64 هست 2 ساعت بعد از خرید  میبینم کردیدش 32 گیگ .

 

امروز خرید کردم به همراه هارد 4  ترا بلک .

 

گوشی رو که زنگ زدید میگید که کلا 32 وارد ایران شده .

 

هارد رو هم  میگید موجود نداریم چیز دیگه میخوایید بفرستیم براتون  !!!

 

1. مگه میشه توی 1 ساعت تصمیم گرفت که چی بگیریم .

 

2.حد اقل اگر چیزی رو موجود ندارید زودتر بگید که نداریم تا وقت داشته باشیم یه چیز  دیگه ای جایگزینش کنیم که بفرستید .

 

من ساعت 12 خرید هام رو کردم هماهنگی ها رو هم کردم ساعت 7 زنگ زدید میگید که هارد موجود نیست  بلو بفرستیم !!!

 

تو 1 ساعت هم نمیشه براش جایگزینی پیدا کنم گوشی هم باید 5 شنبه به دستم برسه  و اصلا نمیتونم صبر کنم برای شنبه یا روز دیگه  که بخوام فکر کنم چی بگیرم !

 

حالا فقط هزینه ارسال من 2 بار میشه !!!!

 

حداقل ارسال به شهر های بزرگ رو رایگان بزنید چون افت داره برای سایت بزرگی مثل شما که در ایران مطرح ست  تا  ادم بتونه هر چی بخواد سفارش بده  الان گوشی رو فرستادید  کو تا من چیز دیگه بخوام تا با هارد سفارش بدم برام بفرستید .

 

یه فکری به حال این مسایل بکنید خواهشن .

 

با تشکر .

درود معین جان

 

مسئله شما رو بررسی کردیم @};-

 

اول در مورد گوشی خدمتتون عرض کنم که خود شرکت ال جی توی خروجیش اشتباه کرده بود و اعلام کرده بود که 64 هستش و خیلی از  سایتهای بزرگ دیگه هم این اشتباه رو مرتکب شدن . توی سایت ما خورده بود 64 و یکی از کاربران که کامنت گذاشت ودر این مورد سوال کرد ما سریعا پیگیر شدیم و قبل از اینکه شما خرید کنید 32 کردیم مشخصات رو و همکار بنده با شما صحبت کرد و گفت این اشتباه به این دلیل بوده وشما گفتید راجبش فکر میکنم و تصمیم میگیرم و در تماس بعدی شما همون 32 رو اوکی کردید .

 

 

در مورد هارد کاملا حق رو به شما میدم و از این بابت مجموعه لیون کامپیوتر از شما عذر خواهی میکنه . ببینید معین جان خیلی وقتها مسائل زیادی بوجود میاد و به دلیل کمبود جنس و تغییرات موجودی و تغییرات شدید قیمتی ما و خیلی از همکاران به مشکل بر میخورن ولی تفاوت ما اینه که مسئولیت رو قبول میکنیم

 

با این حال شما حق دارید و نمیتونید دو تا هزینه بار بابت این دو کالا بدید پس هر وقت این هارد 4 ترابایت و یا مدل دیگه ای هارد 4 ترابایت خرید کردید هزینه ارسال رو لیون کامپیوتر متقبل میشه . :x :x :x  پس نگران هزینه مجدد خریدتون نباشید @};-

 

با تشکر از همه شما دوستان و اگر باز هم هر کسی حرفی داره همینجا خطاب به بنده بزنه و ما کاملا در خدمتیم @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...