رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

ماجرا رو خوندم، نارحت شدم. امیدوارم آقای حسینی رسیدگی کنن به این موضوع و ما هم در جریان قرار بگیریم.

ممنون از شما دوست خوبم که وقت گذاشتین حوصله کردین مطلب بنده رو خوندین. خیلی محبت کردین تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

 

شما بنده رو میشناسید شاید خاطره خوبی از بنده نداشته باشید. من از این که شما و تیم لیون انسان هایی با شخصیت و مشتری مدار هستین شکی نیست اما بعضی از افراد هستن که باعث میشن مجموعه زیر سوال بره. شما کاملا مطلع هستین که تقریبا 2 ماه پیش مادربرد بنده طی شرایطی سوخت. و بنده با لیون تماس گرفتم تا برای بنده تعمیرات عمومی در منزل ارسال کنند ببینند مشکل از کجاست. که ایشون تشریف اوردن همون اول ماجرا نزدیک بود اسلات گرافیک بنده رو بشکنن( ضامن اسلات کارت گرافیک رو باز نکرده بودن) خلاصه بهشون گفتیم و اسلات رو با زکردن گرافیک رو دراوردن. بگذریم. تمام قطعات رو چک کردن رسید به مادربرد ایشون 3بار سیستم رو از روی مادبرد بایوس  ریست دادن که هر سری 3ثانیه مادربرد روشن میشد خاموش میشد برای سومین بار ریست که دادن تمامی استارهای پشت هدسینگ مادبرد سوخت و تمام اتاق رو بوی سوختگی برداشته بود . یه شخص متخصص نباید بدونه  وقتی 2بار سیستم ریست میشه دیگه روشن نکنن؟ همین باعث شد گارانتی بگه ایراد ظاهری بوده. که همه کارمندای لیون پشت بنده رو خالی کردن و شما هم به من کمک کردین اما توقع نداشتم بگین بخاطر اوورکلاک بوده. اوورکلاکی که بنده کردم زیر اوورکلاکی بود که لیون برای من انجام داده بود. تمام اسکرین شات های اورکلاکی که برای من انجام داده شده بود رو دارم. که حتی سیستم موقع کار و استفاده فریز میشد که زنگ زدم اقای معتمدی فرمودند اوورکلاک رو بیارید پایین.(پس سوختگی به هیچ عنوان نمیتونه اصلا از اوور باشه)  هم شما بهتر میدونید هم بنده. من تمام امیدم نا امید شده بود 860.000 قیمت مادربرد بود. که با لطف شما البته شما میگفتین ایراد ظاهری داشته و گارانتی عوض نمیکنه اما با  پیگیری های مکرر بنده روزی 3بار زنگ میزدم کل کارکنای اواژنگ دیگه منو میشناختن و ایمیل هایی که برای مدیریت و امور مشتریان و زنگ هایی که بنده زدم از امور مشتریان به بنده زنک زدن و گفتن براتون تعویض میشه. این تا اینجای ماجرا. خلاصه رفتم برای تحویل تحویل گرفتم اومدم لیون اول خودم میخواستم اسمبل کنم که گفتن هرچی شد پای خودتون.(اینجا عرض کنم که تا اینجاش و بعدش همچی پای من شد) گفتم باشه اسمبل کنید. که شخصی که منزل ما اومده بودن رفتن برای اسمبل که 3 ساعت طول کشید........ادامه دارد

بعد از رفتا امدهای مکرر ایشون چنبار کمک گرفتن از آقای مهدی معتمدی (از ساعت 1:30 تا 5) اومدن پایین گفتن شما مادربرد رو چک کردید گفتم من از خود شرکت اصلی گرفتم گفتن چنتا پایه های سوکت کج شده بهتون دادن شما باید چک میکردین.(اگه پایه سوکت سی پی یو کج شده چرا همون لحظه نیاوردن بگن کج شده ببرید گارانتی)خلاصه بنده هیچی نگفتم و گفتن که مادربرد و سی پی یو باید بره گارانتی گفتم چرا گفتن تصویر نمیده(منظورم اینجا بود که گفتن اگه شما اسمبل کنید هرچی شد پای خودتون با اینکه اسمبل رو ایشون کرد بنده مجبور شدم برای تست مادربرد و سی پی یو هزینه اضافی برم مرکز آواژنگ)  خلاصه بردیم. تا مادربرد رو دادم گفتن چرا پایه هاش کج شده گفتم که والا بردم برای اسمبل به من فرمودند که شما تحویل گرفتی پایه ها کج بوده که اونجا پوزخندی به ما زدن رو گفتن ما از شرکت اصلی بهتون تحویل دادیم پلمپ باز نشده بهتون تحویل دادیم چجور ممکنه ما به شما مشکل دار بدیم خلاصه بردن برام صاف کردن سی پی یو تست زدن گفتن سوخته خلاصه اونجا 850.000 ضرر کردیم از ندونم کاری های خدمات عمومی در منزل. که زنگ زدیم اقای حسینی سی پی یو 6700k قیمت گرفتیم گفتن 1515. ما هم مجبوری رفتیم گرفتیم .2300ضرر. خلاصه خریدم گفتم خودم اسمبل میکنم تمامی مسولیت رو خودم به عهده میگیرم. بردم خونه برای اسمبل دیدم یکی از مهره های واتر کولر نیست. اقای حسینی من اینجا از شما گله دارم چرا شما باید حق رو به مشتری ندین و تهمت بزننین که شما گم کردی شما حواست نبوده اندختی. چجور میشه کل پیچ ها داخل قوطی مهره موم شده گم بشه اونم 1دونه مهره؟ شانس اوردم مادرم همراهم بود وگرنه زیر بار نمیرفتید که سهل انگاری اون شخص بوده یکی از اشناها سره راه اومدن مهره رو از لیون گرفتن حاظر نشدید مهره رو ارسال کنید. اینم عرض کنید هنوز انبردست ایشون منزل ما جا مونده........ ادامه دارد. از دوستان به دلیل طولانی بودن مطلب عذر میخوام

حق میدم به شما باید از کارمنداتون دفاع کنید. اما نه اینکه بنده رو مقصر بدونین.
ببخشید خیلی زیاد شد اما واقعا 2 ماه بود این حرف تو دلم مونده بود خداشاهده برای ریال به ریال سیستم زحمت کشیده شده و حتی اگه 1% باعث تمامی این مشکلات همکار شما بودن به هیچ عنوان از حقم نمیگذرم چون شخصی که حرفه ای نیست نباید دست به هیچ قطعه ای از سیستم بزنه. 3ماه سیستم گرفتم 2ماه فقط اواره گارانتی و اینور اونور بودم. میدونم به قطعات الکترونیکی نمیشه اطمینان کرد. اما حاظرم قسم بخورم قسمتی از دردسرهای بنده مقصر ایشون بودن. گناهش رو به گردن میگیرم اگه اشتباه کرده باشم. واقعا حیفه از مجموعه بزرگ و قابل اعتماد لیون این اتفاقات صورت بگیره . از تمامی دوستان عذرخواهی میکنم که مطالبم طولانی شد خواستم تمامی جزئیات رو گفته باشم. حلال بفرمایید

 

درود دوست گلم

اول ممنونم از شما که مطلبتون رو اینجا نوشتید و با ما در میون گاشتید . ما دوست شما هستیم و خودتون در روند کمک به شما اینو متوجه شدید ولی حالا چرا خیلی از بخشها رو سانسور کردید و یا کمکهای ما رو نادیده گرفتید نمیدونم ولی با این حال بازم از شما ممنونیم

 

مطلبتون رو برای اینکه خدای نکرده سوء برداشت نشه دوبار خوندم . و این کاملا دیدگاه شماست .

 

 

 

من وظیفه دارم از طرف فروشگاه به شما پاسخ بدم :

 

@};- شما با ما تماس گرفتید و در مورد مشکل سیستمتون با مسئول خدماتمون و دو نفر دیگه از مسئولین صحبت کردید و گفتید واترکولنیگتون فکر می کنید نشتی داشته باشه و سیستم کار نمیکنه . و قبل از اینکه نماینده ما برسن خدمت شما , شما عنوان کردید که بخشی از مادربوردتون کبود شده و عکس کبود شده بخشی از مادربوردتون رو برای مسئولین لیون ارسال کردید . و ما بعد از بررسی مسائل نفر فنیمون رو پیش شما ارسال کردیم . و ایشون اومدن خدمت شما و شروع کردن به کار کردن به روش خودشون روی سیستمتون و کبودی رو شما دوباره بهش توضیح دادید و نشون دادید . نور اتاقتون کم بود و نور رو ایشون افزایش دادن تا بتونن کار کنن . قطعات سیستم رو جدا کردن که همه چیز رو دوباره بررسی کنن ( که متاسفانه شما هم در روند کار دخالت کردید و شروع به کشیدن کابلها از پشت کیس کردید ) و به دنبال نشتی بودن که نشتی رو پیدا نکردن و دوباره سیستم رو برای تست مجدد باید اسمبل میکردن . وقتی سیستم در مراحل مختلف قرار داره باید چک بشه و ریست کردن بایوس در این مرحله که سیستم مشکل داره و درست کار نمیکنه موردی پیش نمیاره . وقتی سیستم رو مجددا اسممبل کردن بخشی از سیستم که از قبل کبود شده بود دوباره به مشکل برخورد و مثل اینکه کبودیش بیشتر شد و دود ازش بلند شد . و همکارمون برای حل مشکل قطعات رو اوردن به فروشگاه که حلش کنن .

 

 

@};- کارهایی که ما براتون انجام دادیم در این روند : ما با شما تماس گرفتیم و گفتیم این کبودی میتونه از اورکلاک باشه . و ما مادربورد شما رو ارسال می کنیم به شرکت اواژنگ ولی معمولا ایراد ظاهری رو شرکتهای گارانتی قبول نمیکنن ولی ما سعیمون رو میکنیم . ( نمیدونم کجای این حرف خالی کردن پشت شما بوده ؟ ) وقتی کالا به گارانتی اواژنگ رسید اولش قبول نکردن ولی ما مادربورد رو تحویلشون دادیم و با بخش فنیشون صحبت کردیم . بعد از چند روز  صحبت و گفتگو  اون عزیزان خودشون با ما تماس گرفتن و گفتن که مادربورد برای شما تعویض میشه . و این خبر رو ما به شما دادیم و شما گفتید که خودتون باهاشون از طریق ایمیل در تماس بودید و تماس گرفتید و اونها همین حرف رو به شما زدن . و من در جواب بهتون گفتم خدا رو شکر . این تلاشهای ما برای شما نمیدونم چقدر ارزش و معنی داشت  ؟ ولی با این حال ما وقتی کار مشتری به هر نحوی راه میفته خوشحالیم و مهم نیست از چه روشی مسئله حل شده .

 

@};-  شما مادربورد رو تحویل گرفتید ولی متاسفانه یه پایه از مادربوردتون مشکل داشت و باز هم با پردازندتون تصویر نمیداد . و شما زحمت کشیدید بردید اواژنگ و حالا اونجا چه لبخندی به شما زدن و معنی لبخند رو شما به چه چیزی ترجمه کردید بنده نمیتونم قضاوت کنم . ولی در این بازاری که سالها ما در حال کار کردن هستیم بارها و بارها مادربورد آکبند سوکتش مشکل داشته و این تجربه رو خیلی از مردم در بازار ایران دارن . ولی با این حالا مهم اینجاست که شرکت اواژنگ شرکت پاسخگویی یوده و در هر لحظه به شما جواب داده و مشکلتون رو رفع کرده . و اونجا مطمئن شدید که پردازنده شما مشکل داره

 

@};-شما با بنده تماس گرفتید و گفتید الان میخوام 6700K بخرم و خیلی گرون شده و تکی میخوام بخرم ( گفتید در جایی هم دارن به قیمت بالاتر که یادم نیست چقدر بود )  و بنده بهتون گفتم تکی نمیفروشن ولی من براتون میگردم و پیدا می کنم . هر جا تماس گرفتیم می گفتن 1650000 تومان و خلاصه ما از دوستی با انصاف تونستیم به مبلغ 1515000 تومان خریداری کنیم و به همون قیمت تقدیمتون کردیم ( و تلفنی توضیح دادم که ناراحت بودم شما داشتید ضرر می کردید ) 

 

 

@};- این بود کل ماجرا ولی توضیحات تکمیلی منو بخونید ممنون میشم :

 

حل مشکلات و مسائل فنی مردم بسیار سخته و نحوه عملکرد ما توقعات رو خیلی از جاها از ما بالا برده و به لطف قوه الهی ما تا توان داریم برای کمک کردن به مشتریها دریغ نمیکنیم .

 

شما مشتری ما هستید و برای کمک به شما تمام تلاشمون رو کردیم و اگر توی گفته های خودتون خوب توجه کنید نفر فنیمون ساعتها درگیر سیستم شما بود تا مشکلی که از قبل اعلام کردید رو رفع کنه و با تماسهای مکرر و رفت و امدهای زیاد برای کمک به شما قدم برداشت ( و نسبت به کارهایی که کردیم مبلغ بسیار ناچیزی رو دریافت کردیم چون خریدتون از ما انجام شده بود )

 

برای اسمبل کردن روشهای زیادی وجود داره و یکی از راهها اینه که سریعا چند تا قطعه رو بندازیم توی کیس و به روش زشتی به مردم سیستم تحویل بدیم که خوشبختانه روش لیون کامپیوتر این نیست برای همین زمان اسمبل کردنهای ما زیاده تا از کیفیت کار کاملا مطمئن بشیم .

 

در مورد پیچ کولر هم ما گفتیم اینجا نیست و چیز مهمی نیست براتون یه جوری پیدا میکنیم که از پیچهای گذشته پیدا کردیم و برای ارسالش هم گفتم چشم براتون ارسال میکنیم ( ولی نمیدونم اینها چرا اینجوری ترجمه شده ) و از طرف شما گفته شد نفرتون نزدیک ماست و خودش میاد تحویل میگیره .

 

دوست خوبم سیستم شما اگر مشکل نداشت دلیل تماس شما با ما چی بوده ؟؟؟؟؟؟؟ سیستم مشکل داشته و به گفته خودتون مادربوردتون کبودی داشته . واترکولرتون نشتی داشته و کلی مسئله دیگه .

 

@};-  ما نسبت به شما مسئولانه برخورد کردیم و مادربوردتون رو ارسال کردیم گارانتی و پیگیر شدیم و مادربورد دیگه تحویلتون دادن و پردازندتون رو هم برای اینکه بهتون کمک بشه بهتون گفتیم که بگذارید ما ارسالش کنیم اونور آب شاید درستش کردن .

 

 

و البته جوابهای دیگه ای هم داشتم که فکر می کنم نیاز نیست اینجا عنوان بشه .

 

 

ما هر کسی چه مشتری ما باشه و چه نباشه بابت ضرری که می کنه به هیچ عنوان خوشحال نمیشیم و اگر در همین فروم و سایت دقت کنید همه که از ما خرید نمی کنن ولی اگر کمکی از دست ما بر بیاد دریغ نمیکنیم و حتما راهنمایی میکنیم .

 

@};-  بنده نه از کسی دفاع میکنم و نه کسی رو متهم میکنم و راهی که در لیون کامپیوتر پیش گرفته میشه اینه که بجای مقصر پیدا کردن به دنبال راه حل میریم تا به دیگران کمک کنیم و کسب و کارمون رو قویتر میکنیم

 

 

این هم عکسی که شما قبل از اومدن نفر فنیمون برای ما ارسال کرده بودید :

 

ne9d9r010qc041eztvp.jpg

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم

اول ممنونم از شما که مطلبتون رو اینجا نوشتید و با ما در میون گاشتید . ما دوست شما هستیم و خودتون در روند کمک به شما اینو متوجه شدید ولی حالا چرا خیلی از بخشها رو سانسور کردید و یا کمکهای ما رو نادیده گرفتید نمیدونم ولی با این حال بازم از شما ممنونیم

 

مطلبتون رو برای اینکه خدای نکرده سوء برداشت نشه دوبار خوندم . و این کاملا دیدگاه شماست .

 

 

 

من وظیفه دارم از طرف فروشگاه به شما پاسخ بدم :

 

@};- شما با ما تماس گرفتید و در مورد مشکل سیستمتون با مسئول خدماتمون و دو نفر دیگه از مسئولین صحبت کردید و گفتید واترکولنیگتون فکر می کنید نشتی داشته باشه و سیستم کار نمیکنه . و قبل از اینکه نماینده ما برسن خدمت شما , شما عنوان کردید که بخشی از مادربوردتون کبود شده و عکس کبود شده بخشی از مادربوردتون رو برای مسئولین لیون ارسال کردید . و ما بعد از بررسی مسائل نفر فنیمون رو پیش شما ارسال کردیم . و ایشون اومدن خدمت شما و شروع کردن به کار کردن به روش خودشون روی سیستمتون و کبودی رو شما دوباره بهش توضیح دادید و نشون دادید . نور اتاقتون کم بود و نور رو ایشون افزایش دادن تا بتونن کار کنن . قطعات سیستم رو جدا کردن که همه چیز رو دوباره بررسی کنن ( که متاسفانه شما هم در روند کار دخالت کردید و شروع به کشیدن کابلها از پشت کیس کردید ) و به دنبال نشتی بودن که نشتی رو پیدا نکردن و دوباره سیستم رو برای تست مجدد باید اسمبل میکردن . وقتی سیستم در مراحل مختلف قرار داره باید چک بشه و ریست کردن بایوس در این مرحله که سیستم مشکل داره و درست کار نمیکنه موردی پیش نمیاره . وقتی سیستم رو مجددا اسممبل کردن بخشی از سیستم که از قبل کبود شده بود دوباره به مشکل برخورد و مثل اینکه کبودیش بیشتر شد و دود ازش بلند شد . و همکارمون برای حل مشکل قطعات رو اوردن به فروشگاه که حلش کنن .

 

 

@};- کارهایی که ما براتون انجام دادیم در این روند : ما با شما تماس گرفتیم و گفتیم این کبودی میتونه از اورکلاک باشه . و ما مادربورد شما رو ارسال می کنیم به شرکت اواژنگ ولی معمولا ایراد ظاهری رو شرکتهای گارانتی قبول نمیکنن ولی ما سعیمون رو میکنیم . ( نمیدونم کجای این حرف خالی کردن پشت شما بوده ؟ ) وقتی کالا به گارانتی اواژنگ رسید اولش قبول نکردن ولی ما مادربورد رو تحویلشون دادیم و با بخش فنیشون صحبت کردیم . بعد از چند روز  صحبت و گفتگو  اون عزیزان خودشون با ما تماس گرفتن و گفتن که مادربورد برای شما تعویض میشه . و این خبر رو ما به شما دادیم و شما گفتید که خودتون باهاشون از طریق ایمیل در تماس بودید و تماس گرفتید و اونها همین حرف رو به شما زدن . و من در جواب بهتون گفتم خدا رو شکر . این تلاشهای ما برای شما نمیدونم چقدر ارزش و معنی داشت  ؟ ولی با این حال ما وقتی کار مشتری به هر نحوی راه میفته خوشحالیم و مهم نیست از چه روشی مسئله حل شده .

 

@};-  شما مادربورد رو تحویل گرفتید ولی متاسفانه یه پایه از مادربوردتون مشکل داشت و باز هم با پردازندتون تصویر نمیداد . و شما زحمت کشیدید بردید اواژنگ و حالا اونجا چه لبخندی به شما زدن و معنی لبخند رو شما به چه چیزی ترجمه کردید بنده نمیتونم قضاوت کنم . ولی در این بازاری که سالها ما در حال کار کردن هستیم بارها و بارها مادربورد آکبند سوکتش مشکل داشته و این تجربه رو خیلی از مردم در بازار ایران دارن . ولی با این حالا مهم اینجاست که شرکت اواژنگ شرکت پاسخگویی یوده و در هر لحظه به شما جواب داده و مشکلتون رو رفع کرده . و اونجا مطمئن شدید که پردازنده شما مشکل داره

 

@};-شما با بنده تماس گرفتید و گفتید الان میخوام 6700K بخرم و خیلی گرون شده و تکی میخوام بخرم ( گفتید در جایی هم دارن به قیمت بالاتر که یادم نیست چقدر بود )  و بنده بهتون گفتم تکی نمیفروشن ولی من براتون میگردم و پیدا می کنم . هر جا تماس گرفتیم می گفتن 1650000 تومان و خلاصه ما از دوستی با انصاف تونستیم به مبلغ 1515000 تومان خریداری کنیم و به همون قیمت تقدیمتون کردیم ( و تلفنی توضیح دادم که ناراحت بودم شما داشتید ضرر می کردید ) 

 

 

@};- این بود کل ماجرا ولی توضیحات تکمیلی منو بخونید ممنون میشم :

 

حل مشکلات و مسائل فنی مردم بسیار سخته و نحوه عملکرد ما توقعات رو خیلی از جاها از ما بالا برده و به لطف قوه الهی ما تا توان داریم برای کمک کردن به مشتریها دریغ نمیکنیم .

 

شما مشتری ما هستید و برای کمک به شما تمام تلاشمون رو کردیم و اگر توی گفته های خودتون خوب توجه کنید نفر فنیمون ساعتها درگیر سیستم شما بود تا مشکلی که از قبل اعلام کردید رو رفع کنه و با تماسهای مکرر و رفت و امدهای زیاد برای کمک به شما قدم برداشت ( و نسبت به کارهایی که کردیم مبلغ بسیار ناچیزی رو دریافت کردیم چون خریدتون از ما انجام شده بود )

 

برای اسمبل کردن روشهای زیادی وجود داره و یکی از راهها اینه که سریعا چند تا قطعه رو بندازیم توی کیس و به روش زشتی به مردم سیستم تحویل بدیم که خوشبختانه روش لیون کامپیوتر این نیست برای همین زمان اسمبل کردنهای ما زیاده تا از کیفیت کار کاملا مطمئن بشیم .

 

در مورد پیچ کولر هم ما گفتیم اینجا نیست و چیز مهمی نیست براتون یه جوری پیدا میکنیم که از پیچهای گذشته پیدا کردیم و برای ارسالش هم گفتم چشم براتون ارسال میکنیم ( ولی نمیدونم اینها چرا اینجوری ترجمه شده ) و از طرف شما گفته شد نفرتون نزدیک ماست و خودش میاد تحویل میگیره .

 

دوست خوبم سیستم شما اگر مشکل نداشت دلیل تماس شما با ما چی بوده ؟؟؟؟؟؟؟ سیستم مشکل داشته و به گفته خودتون مادربوردتون کبودی داشته . واترکولرتون نشتی داشته و کلی مسئله دیگه .

 

@};-  ما نسبت به شما مسئولانه برخورد کردیم و مادربوردتون رو ارسال کردیم گارانتی و پیگیر شدیم و مادربورد دیگه تحویلتون دادن و پردازندتون رو هم برای اینکه بهتون کمک بشه بهتون گفتیم که بگذارید ما ارسالش کنیم اونور آب شاید درستش کردن .

 

 

و البته جوابهای دیگه ای هم داشتم که فکر می کنم نیاز نیست اینجا عنوان بشه .

 

 

ما هر کسی چه مشتری ما باشه و چه نباشه بابت ضرری که می کنه به هیچ عنوان خوشحال نمیشیم و اگر در همین فروم و سایت دقت کنید همه که از ما خرید نمی کنن ولی اگر کمکی از دست ما بر بیاد دریغ نمیکنیم و حتما راهنمایی میکنیم .

 

@};-  بنده نه از کسی دفاع میکنم و نه کسی رو متهم میکنم و راهی که در لیون کامپیوتر پیش گرفته میشه اینه که بجای مقصر پیدا کردن به دنبال راه حل میریم تا به دیگران کمک کنیم و کسب و کارمون رو قویتر میکنیم

 

 

این هم عکسی که شما قبل از اومدن نفر فنیمون برای ما ارسال کرده بودید :

 

ne9d9r010qc041eztvp.jpg

 

با تشکر

من از تمامی تلاش هایی که برای بنده کردین تشکر کردم و اصلا جای بحثی نیست این لطف شما بوده در حق بنده

 

فقط چنتا نکته عرض کنم که من اون موقع قیمت 1520 داشتم که زنگ زدم به شما گفتم که سی پی یو تکی شما میفروشید گفتین که ما نه ولی دوستان هستن اما قیمتشون بالا هست چون تکی میفروشن و فرمودین شما 15 دقیقه دیگه زنگ بزنین قیمت رو بهتون بگم بنده بعد از 15 مین زنگ زدم و قیمت رو سوال کردم شما گفتین 1540 من گفتم بنده 1520 قیمت دارم شما گفتین از کجا شوال کردین من گفتم از محله خودمون تهرانسر شما گفتین من به شما 1515 میدم که این واقعا لطف شما به بنده بوده. در مورد کبودی مادربرد بنده قبلش بخش فنی آواژنگ و خدمت اقای مهدی معتمدی از طریق همین لیون براشون عکس و پیغام دادم حتی به اقای محمد معتمدی زنگ زدم مشکل رو گفتم که من عکس هارو از طریق تلگرام برای لیون ارسال کردم گفتن بهتون زنگ میزنیم که هیچ زنگی به من زده نشد  که فرداش نشد مادربرد سوخت

 

.(در مورد ریست نمودم بایوس خدمتتون عرض کنم 1بار بایوس رو ریست میدن که اگه روشن نشه پیگیری های دیگه ای انجام بدن. 3بار بایوس ریست شد). بار سوم باعث سوختگی شدید شد که اینو اواژنگ به من گفتن که قابل تعمیر نیست.من اگه دخالت نمیکردم که پایه های اسلات گرافیک شکسته میشد چون ضامن رو باز نکرده بودن. قبلش ایراد ظاهری نداشت اما به دلیل سوختگی شدید و 3 بار روشن خاموش شدن سیستم باعث سوختگی شدید شد. مشکل از اونجا شروع شد که ایشون ساعت 1:30 رفتن برای اسمبل و ساعت 5 اومدن پایین که منم اونجا بودم بعد 3 الی 4 ساعت گفتن پایه مادبرد شما کج بوده تحویل گرفتین اونم نه 1پایه بلکه 4 پایه کج شده هنوزم 2تا از پایه ها کج هست. خوب اینو از شما میپرسم چرا همون ساعت 1:30 یا همون 2 نیومدن به من بگن پایه کج شده؟ بله درست میگین پیگیر بودن اما در قبالش هزینه دریافت کردن.من حتی به شما زنگ زدم گفتم من خودم مادربرد رو تحویل میگیرم کاراشم انجام میدم.

 

و سوال دیگه شخصی که حرفه ای هست و کارش همین هست چرا باید بارها و بارها از اقای مهدی معتمدی برای اسمبل کردن و بعضی مشکلات کمک بگیرن؟ اگه سیستم بنده 1 یا 2 تومن بود میگفتم عیب نداره اما 5تومن هزینه سیستم کردم که هرقطعه کم کمش 900 هزینشه.توقع داشتم شخصی مثل اقای مهدی معتمدی که تو کارشون حرفه ای هستن برای بنده ارسال کنیدو شاید برای بار اولشون بوده یا هول شدن یا استرس داشتن این نشون دهنده این هست زیاد به کار خودشون اطمینان نداشتن.  ما اینجا دنبال متهم کردن کسی نیستیم. فقط برای اینکه کاملا شفاف سازی بشه بنده حاظرم ثانیه به ثانیه اون چند روز رو براتون توضیح بدم  که فکر کنم 2صفحه بشه که جاش اینجا نیست. بله اینو شما گفتین که ارسال کنیم اون وره آب 6ماه زمان میبره شاید بشه شاید نشه. هربار رفتم لیون تک تک کارمندای لیون با ادب و احترام برخورد کردن واقعا این نکته مثبتی هست از اقای محمد معتمدی و مهدی معتمدی واقعا ممنون هستم هر موقع هر سوالی کردم جواب بنده رو دادن و اماده بودن برای کمک به بنده که واقعا جای قدردانی داره

 

اما از تیم تعمیرات منزل به هیچ عنوان راضی نبودم و مشکلات بنده که  زیاد تر شد تا حدودی ایشون رو مقصر میدونم 

 

اولین و آخرین جایی که من خرید میکنم و خرید خواهم کرد لیون هست و لیون خواهد بود اما هر مشکلی برای سیستم پیش بیاد حاظرم خودم اقدام کنم اما دیگه به تیم تعمیرات منزل لیون اعتماد نکنم. 

 

 

ممنون از اینکه وقت گذاشتین و تا جایی که امکان داشت حرف دلمون رو زدیم. واقعا از شما ممنونم اقای حسینی (اما اون زنگ آخری که بهتون زدم تا از شما تشکر کنم اصلا انتظار همچین برخوردی از شمارو نداشتم که بدون خداحافظی و با لحن بدی تلفن رو روی من قطع کنین)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم دوست گلم که حرفهات رو زدی و ما هم حرفهاتون رو شنیدیم و همیشه برای ما عزیزید و عزیز خواهید بود . توی هر کاری سوء تفاهم بوجود میاد و امکان اینکه طرفین همو درک نکنن وجود داره . از دیدگاه خودمون ما هم تلاشمون رو کردیم و اگر فکر میکنید نیاز به پاسخگویی به مطالبتون هست درخواست کنید انجام وظیفه میکنم و اگر نیست که بنده پاسخی ندم بهتره

 

ممنون از اینکه وقت گذاشتین و تا جایی که امکان داشت حرف دلمون رو زدیم. واقعا از شما ممنونم اقای حسینی (اما اون زنگ آخری که بهتون زدم تا از شما تشکر کنم اصلا انتظار همچین برخوردی از شمارو نداشتم که بدون خداحافظی و با لحن بدی تلفن رو روی من قطع کنین)

 

فقط در این مورد خیالتون راحت که برای شما سئو تفاهم شده و از طرف من چنین اتفاقی از روی عمد به هیچ عنوان پیش نمیاد و مطمئن باشید که یه موضوعی بوده که این اتفاق افتاده و چون یادم نمیاد توضیحی براش ندارم @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنونم دوست گلم که حرفهات رو زدی و ما هم حرفهاتون رو شنیدیم و همیشه برای ما عزیزید و عزیز خواهید بود . توی هر کاری سوء تفاهم بوجود میاد و امکان اینکه طرفین همو درک نکنن وجود داره . از دیدگاه خودمون ما هم تلاشمون رو کردیم و اگر فکر میکنید نیاز به پاسخگویی به مطالبتون هست درخواست کنید انجام وظیفه میکنم و اگر نیست که بنده پاسخی ندم بهتره

 

فقط در این مورد خیالتون راحت که برای شما سئو تفاهم شده و از طرف من چنین اتفاقی از روی عمد به هیچ عنوان پیش نمیاد و مطمئن باشید که یه موضوعی بوده که این اتفاق افتاده و چون یادم نمیاد توضیحی براش ندارم @};- @};- @};-

ممنون اقای حسینی سوال و جواب که بسیار هست ولی خوب فایده ای نداره. انشا الله که بتونیم مشتری خوبی براتون باشیم .این موردی هم که پیش اومد میذارم به حساب اینکه شاید اولین بارشون بوده یا اینکه زیاد به کارشون وارد نبودند. ولی خوب ضررش به پای من تموم شد. انشا الله همیشه پایدار موفق و برقرار باشید.

ویرایش شده توسط eigor
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به لیونی ها

 

اگه موافق باشید یک پل ارتباطی در تلگرام بخش توضیحات کانالتون معرفی کنین

مطالب جالب یا خبری اگه باشه بتونیم براتون ارسال کنیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سال ۹۱ برج ۹ من چند قطعه از شما خرید کردم. تجربه جالبی نبود. از اونجایی که برخورد لیون بسیار بد بود سعی نکردم که اصلا مطرحش کنم. چون به نظر نمیرسید با اون برخورد اعتراض و انتقاد نتیجه ای داشته باشه. الان چون وضعیت بازار به مراتب بهتر هست( طبیعتا شما هم شکیباتر )و من هم کینه ای که به دل داشتم رو فراموش کردم ( تقریبا)، گفتم وقت خوبیه برای مکتوب کردنش شاید سودی داشته باشه. خوب بریم سر اصل ماجرا...

اون دوره وضعیت اقتصاد ایران بسیار آشفته بود و قیمت ارز از چند ماه پیشش سیر رشد نجومی به خودش گرفته بود. قیمت ها هر دقیقه عوض میشد و سایتها قیمتاشون کلا بی معنی بود و فقط با تماس تلفنی میشد از قیمت کالاها مطلع شد. بنده قصد خرید یک گرافیک Asus 560 ti DC II داشتم که دو فن داره. هم از شما قیمت گرفته بودم ( چندین بار طی ۲-۳ روز) و هم از جاهای دیگه. در نهایت به خاطر محبوبیت لیون و قیمت معقولترش گفتم از شما خرید کنم. در نهایت زنگ زدم قیمت بگیرم که همون موقع هم با خودپردازی که تقریبا نزدیک بود پرداخت کنم. تماس گرفتم و قیمت چند ساعت قبلش رو گفتم که مثل اینکه بالاتر رفته برای بار چندم. منم آهی کشیدم و با خنده گفتم ای بابا به همین زودی بالا رفت باز... که طرف لیون موضع گرفتن و گفتن به ما مربوط نیست و بازار همینه و نمیخوای نخر ( با لحنی نه چندان دوستانه و صدای بلند..). من که چند روز بود در جریان بالا رفتن قیمت این کارت بودم تصمیم گرفتم هرچه زودتر خرید کنم تا بیشتر هم نشده. این کارو هم کردم و هماهنگیها رو تو تلفن انجام دادم. یادم میاد حداقل دو بار تاکید کردم که مدل DC 2 باشه و خوب طرف لیون هم تایید کرد اینو. تقریبا ۳ روز بعد کارت برای من اومد. چون اینجا شهرستان هست سه روز معمولا حداقلی هست برای پست معمولا. من بسته رو با اشتیاق بازکردم و با نا امیدی دیدم که مدل تک فن دی سی یک هست. خوب بعد از چند ساعت غصه خوردن تماس گرفتم. طرف لیون با عصبانیت و خصم جواب منو دادن و تلفن هم رومن قطع کردن!! بعد خودشون تماس گرفتن و عذرخواهی و این حرفها انگار که دارن سرم منت میزارن گفتن میتونی برش گردونی اگه نمیخوایش هزینه پستش هم به عهده خودشون. ولی خوب فایده نداشت. قیمت کارت بیشتر از ۱۰۰ هزارتومن بالارفته بود و خود لیون دیگه اون کارتو موجود نداشت و جای دیگه هم که من سراغ داشتم تموم کرده بودن توی این سه روز ( تنها کارت درست حسابی زیر ۷۰۰ تومن برای گیم توی اون بازه زمانی همین بود برای همین طرفدار زیاد داشت). البته ناگفته نماند که لیون پیشنهادی برای تعویض کارت نداد فقط گفت پس بفرست اگه میخوای. منم که میدونستم عملا با عرض پوزش تو پاچم رفته با خودم گفتم خر ما از کره گی دم نداره بی خیالش....

توی همین بازه زمانی من یک مین بورد و رم هم از شما گرفته بودم. مین وقتی به دست من رسید کارت گارانتی نداشت. تماس گرفتم گفتم نداره کارت چیکارکنم؟ باز با لحن خیلی تند با من رفتار شد. بازم تلفن قطع شد برروی من...... خوب ایشون(طرف لیون) مجددا تماس گرفتن و با عذر خواهی و این توجیح که دوره بدی هست و مشکلاتشون زیاد شده بازار براشون اعصاب نزاشته گفتن که الان زنگ میزنن گارانتی تا کارتشو صادر کنن و این کاررو هم با منت گذاشتن سر من انجام دادن. وقتی ایشون داشتن درخواست کارت میدادن من پای گوشی بودم. میشنیدم که میگن به خاطر یه مادربرد فکسنی چقد دردسر باید بکشن که معلوم نیست منظورشون چی بوده، مین مشکل داشته یا این اتفاق نبودن کارت قبلا هم افتاده بوده یا هرچی که من نمیدونم. خوب من با این اطمینان خاطر که کارت میاد درپوش سوکت رو باز کردم دیدم پیناش کجه!!! خوب باز تماس گرفتم با ترس و لرز که الان فهش خور میشم... گفتم آقا پین مین کجه من چیکار کنم؟ باز با من بد برخورد شد و با داد و بیدا گفتن که به اونا ربطی نداره و از این حرفها.. و اینبار با قدرت بیشتری تلفن رومن قطع کردن و دیگه هم زنگ نزدن. من فک کردم با گذاشتن سی پی یوم توی مینی که سوکت پیناش کجه سی پی یو رو هم ترکوندم!! تقریبا ۱۳۰۰ ضرر... پولی که به زور در آورده بودم. من که خودم آدم استرسی ای هستم و اون روز با این همه برخورد بد و قطعات درهم و مشکلات استرسم زیادتر هم شده بود... حالم بهم خورد و بهم حمله پنیک ( یا پانیک ) دست داد... بعد از چند ساعت و آروم شدن رفتم پیشه یکی از دوستام گفت که سوکتت ۱۱۵۵ خودش همینجوریه و هیچ مشکلی نداره سی پی یو رو هم امکان نداره خراب کرده باشی و تست کردیم همه چیز اوکی بود. خوشبختانه... امید به چشمهام برگشت...

اینکه من نمیدونم سوکت ۱۱۵۵ باید چه جوری باشه خوب نادونی منه و به لیون هم ربطی نداره منم نمیگم داره. فقط دارم کل ماجرا رو شرح میدم.

رمهایی هم که به من داده بودند از نوع شانه کوتاه بود در صورتی که اصلا این نوع رم رو توی سایت موجود نداشتن و من هم مدل عادی رم ونجنس کرزایر رو سفارش داده بودم که شانه بلند هست که البته برام اصلا مهم نبود ( جهت اطلاع گفتم).

ضرری که من سر کارت گرافیک کردم یه طرف و برخورد خیلی بد لیون طرف دیگه... من به عنوان مشتری حقم اینه که باهام درست برخورد بشه!! بنده هرگز لهن توهین آمیز و طلب کارانه ای نداشتم. هرگز درخواست تعویض و یا جبران خصارت نکردم ( هرچند که حقم بود) ولی بازهم رفتار لیون جوری بود که انگار بنده درخواستی نامعقول داشتم.. من فقط با صدای پر استرس خودم اون اشتباهی که رخ داده بود ذکر میکردم و کار به طلبکاری نمیرسید و طرف لیون خیلی سری موضعه خصمانه میگرفت. چقد خوب میشد که به من میگفتن که آقا سوکت ۱۱۵۵ مثلا اینجوری یا اونجوری تا من مشتری بدونم. توی سایتهایی مثل نیو اگ و آمازون یه انتقادهایی و انتظاراتی به سمت فروشگاه و شرکت سازنده هست که آدم وقتی پاسخهاشون رو میبینه میگه چقدر این فروشنده احترام میزارن به خریدار... جمله اولشون همیشه اینه: dear valued customer بعدش هم کلی عذرخواهی میان راهنمایی میکنن...

اینکه من نتونستم کارت مدنظرمو داشته باشم منو آذار نمیده ولی تاوان عصبانیت و خستگی فروشنده رو من باید بدم و من بهم توهین بشه آذارم میده...

متشکر که اینو میخونید.

ویرایش شده توسط Fox Force
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سال ۹۱ برج ۹ من چند قطعه از شما خرید کردم. تجربه جالبی نبود. از اونجایی که برخورد لیون بسیار بد بود سعی نکردم که اصلا مطرحش کنم. چون به نظر نمیرسید با اون برخورد اعتراض و انتقاد نتیجه ای داشته باشه. الان چون وضعیت بازار به مراتب بهتر هست( طبیعتا شما هم شکیباتر )و من هم کینه ای که به دل داشتم رو فراموش کردم ( تقریبا)، گفتم وقت خوبیه برای مکتوب کردنش شاید سودی داشته باشه. خوب بریم سر اصل ماجرا...

اون دوره وضعیت اقتصاد ایران بسیار آشفته بود و قیمت ارز از چند ماه پیشش سیر رشد نجومی به خودش گرفته بود. قیمت ها هر دقیقه عوض میشد و سایتها قیمتاشون کلا بی معنی بود و فقط با تماس تلفنی میشد از قیمت کالاها مطلع شد. بنده قصد خرید یک گرافیک Asus 560 ti DC II داشتم که دو فن داره. هم از شما قیمت گرفته بودم ( چندین بار طی ۲-۳ روز) و هم از جاهای دیگه. در نهایت به خاطر محبوبیت لیون و قیمت معقولترش گفتم از شما خرید کنم. در نهایت زنگ زدم قیمت بگیرم که همون موقع هم با خودپردازی که تقریبا نزدیک بود پرداخت کنم. تماس گرفتم و قیمت چند ساعت قبلش رو گفتم که مثل اینکه بالاتر رفته برای بار چندم. منم آهی کشیدم و با خنده گفتم ای بابا به همین زودی بالا رفت باز... که طرف لیون موضع گرفتن و گفتن به ما مربوط نیست و بازار همینه و نمیخوای نخر ( با لحنی نه چندان دوستانه و صدای بلند..). من که چند روز بود در جریان بالا رفتن قیمت این کارت بودم تصمیم گرفتم هرچه زودتر خرید کنم تا بیشتر هم نشده. این کارو هم کردم و هماهنگیها رو تو تلفن انجام دادم. یادم میاد حداقل دو بار تاکید کردم که مدل DC 2 باشه و خوب طرف لیون هم تایید کرد اینو. تقریبا ۳ روز بعد کارت برای من اومد. چون اینجا شهرستان هست سه روز معمولا حداقلی هست برای پست معمولا. من بسته رو با اشتیاق بازکردم و با نا امیدی دیدم که مدل تک فن دی سی یک هست. خوب بعد از چند ساعت غصه خوردن تماس گرفتم. طرف لیون با عصبانیت و خصم جواب منو دادن و تلفن هم رومن قطع کردن!! بعد خودشون تماس گرفتن و عذرخواهی و این حرفها انگار که دارن سرم منت میزارن گفتن میتونی برش گردونی اگه نمیخوایش هزینه پستش هم به عهده خودشون. ولی خوب فایده نداشت. قیمت کارت بیشتر از ۱۰۰ هزارتومن بالارفته بود و خود لیون دیگه اون کارتو موجود نداشت و جای دیگه هم که من سراغ داشتم تموم کرده بودن توی این سه روز ( تنها کارت درست حسابی زیر ۷۰۰ تومن برای گیم توی اون بازه زمانی همین بود برای همین طرفدار زیاد داشت). منم که میدونستم عملا با عرض پوزش تو پاچم رفته با خودم گفتم خرما از کره گی دم نداره بی خیالش....

توی همین بازه زمانی من یک مین بورد و رم هم از شما گرفته بودم. مین وقتی به دست من رسید کارت گارانتی نداشت. تماس گرفتم گفتم نداره کارت چیکارکنم؟ باز با لحن خیلی تند با من رفتار شد. بازم تلفن قطع شد برروی من...... خوب ایشون(طرف لیون) مجددا تماس گرفتن و با عذر خواهی و این توجیح که دوره بدی هست و مشکلاتشون زیاد شده بازار براشون اعصاب نزاشته گفتن که الان زنگ میزنن گارانتی تا کارتشو صادر کنن و این کاررو هم با منت گذاشتن سر من انجام دادن. وقتی ایشون داشتن درخواست کارت میدادن من پای گوشی بودم. میشنیدم که میگن به خاطر یه مادربرد فکسنی چقد دردسر باید بکشن که معلوم نیست منظورشون چی بوده، مین مشکل داشته یا این اتفاق نبودن کارت قبلا هم افتاده بوده یا هرچی که من نمیدونم. خوب من با این اطمینان خاطر که کارت میاد درپوش سوکت رو باز کردم دیدم پیناش کجه!!! خوب باز تماس گرفتم با ترس و لرز که الان فهش خور میشم... گفتم آقا پین مین کجه من چیکار کنم؟ باز با من بد برخورد شد و با داد و بیدا گفتن که به اونا ربطی نداره و از این حرفها.. و اینبار با قدرت بیشتری تلفن رومن قطع کردن و دیگه هم زنگ نزدن. من فک کردم با گذاشتن سی پی یوم توی مینی که سوکت پیناش کجه سی پی یو رو هم ترکوندم!! تقریبا ۱۳۰۰ ضرر... پولی که به زور در آورده بودم. من که خودم آدم استرسی ای هستم و اون روز با این همه برخورد بد و قطعات درهم و مشکلات استرسم زیادتر هم شده بود... حالم بهم خورد و بهم حمله پنیک ( یا پانیک ) دست داد... بعد از چند ساعت و آروم شدن رفتم پیشه یکی از دوستام گفت که سوکتت ۱۱۵۵ خودش همینجوریه و هیچ مشکلی نداره سی پی یو رو هم امکان نداره خراب کرده باشی و تست کردیم همه چیز اوکی بود. خوشبختانه... امید به چشمهام برگشت...

اینکه من نمیدونم سوکت ۱۱۵۵ باید چه جوری باشه خوب نادونی منه و به لیون هم ربطی نداره منم نمیگم داره. فقط دارم کل ماجرا رو شرح میدم.

رمهایی هم که به من داده بودند از نوع شانه کوتاه بود در صورتی که اصلا این نوع رم رو توی سایت موجود نداشتن و من هم مدل عادی رم ونجنس کرزایر رو سفارش داده بودم که شانه بلند هست که البته برام اصلا مهم نبود ( جهت اطلاع گفتم).

ضرری که من سر کارت گرافیک کردم یه طرف و برخورد خیلی بد لیون طرف دیگه... من به عنوان مشتری حقم اینه که باهام درست برخورد بشه!! بنده هرگز لهن توهین آمیز و طلب کارانه ای نداشتم. هرگز درخواست تعویض و یا جبران خصارت نکردم ( هرچند که حقم بود) ولی بازهم رفتار لیون جوری بود که انگار بنده درخواستی نامعقول داشتم.. من فقط با صدای پر استرس خودم اون اشتباهی که رخ داده بود ذکر میکردم و کار به طلبکاری نمیرسید و طرف لیون خیلی سری موضعه خصمانه میگرفت. چقد خوب میشد که به من میگفتن که آقا سوکت ۱۱۵۵ مثلا اینجوری یا اونجوری تا من مشتری بدونم. توی سایتهایی مثل نیو اگ و آمازون یه انتقادهایی و انتظاراتی به سمت فروشگاه و شرکت سازنده هست که آدم وقتی پاسخهاشون رو میبینه میگه چقدر این فروشنده احترام میزارن به خریدار... جمله اولشون همیشه اینه: dear valued customer بعدش هم کلی عذرخواهی میان راهنمایی میکنن...

اینکه من نتونستم کارت مدنظرمو داشته باشم منو آذار نمیده ولی تاوان عصبانیت و خستگی فروشنده رو من باید بدم و من بهم توهین بشه آذارم میده...

متشکر که اینو میخونید.

سلام دوست عزیز تمام نوشته های شمارو خوندم و درکت میکنم واقعا واقعا سخته خودم تجربه بدی داستم. شاید خیر بوده . امیدوارم دلخوریه شما بر طرف شده باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

یه پست زدم توی انجمن "گفتگوی آزاد" یه جور پست نیاز به راهنمایی هست

ولی توی قسمت "اخرین موضوعات" پایین سایت بالا نمیاد!

یه پست هم قبلا تو "انجمن "گیم" زده بودم که اونم تو باکس "آخرین موضاعات" بالا نمیومد حتی یک نفر هم توش نرفت!
خب اینطوری پیش بره که هیچکی مطالب ارسالی منو نمیبینه پس چطور از رهنمود های دوستان برخوردار بشم!

واقعا عملکرد فروم درینجا ضعیفه! :(

ویرایش شده توسط بی بهار
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واقعا بخش فروش بهم ریخته هست 

 

بنظر من خرید و فروش رو ازهم جدا کنید در داخل تاپیک دو بخش دیگه با نام خرید و فروش اضافه کنید از این به بعد کاربرها داخل اون تاپیک هاشون رو بزنن و امکان زدن تاپیک در شاخه اصلی رو ببندید 

 

نیازی هم نیست مطالب گذشته رو جدا کنید دیگه کاری که شده کم کم با مرور زمان مطالب خرید و فروش سورت و تنظیم میشن و کسی که میخواد دنبال چیزی بگرده گیج نمیشه

 

لطفا کاربر ها هم موضوعات رو یکم مناسبتر و گزینه تر انتخواب کنند بنظر من بخش خرید و فروش چند قطعه باهم هم فقط برای کسانی باشه که قطعات رو یکجا میفروشند و کسانی که قصد فروش خرد خرد و جدا جدا دارن تو تاپیک مربوط به شاخه هر قطعه تاپیکشو بزنن تا برای جستجو دچار سردرگمی نشیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود به مدیران محترم سایت. @};- @};- @};-

تو بخش لیست قیمت سایت وقتی میخوام قیمت خنک کننده ها رو ببینم یک پی دی اف خالی برای دانلود میاد. :-? :-? :-?

برای پاور و چند قطعه دیگر هم همینطوره.

لطف کنین اگه میشه این مشکل رو حل کنین. @};- @};- @};-

ویرایش شده توسط Hossein74
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا بخش فروش بهم ریخته هست 

 

بنظر من خرید و فروش رو ازهم جدا کنید در داخل تاپیک دو بخش دیگه با نام خرید و فروش اضافه کنید از این به بعد کاربرها داخل اون تاپیک هاشون رو بزنن و امکان زدن تاپیک در شاخه اصلی رو ببندید 

 

نیازی هم نیست مطالب گذشته رو جدا کنید دیگه کاری که شده کم کم با مرور زمان مطالب خرید و فروش سورت و تنظیم میشن و کسی که میخواد دنبال چیزی بگرده گیج نمیشه

 

لطفا کاربر ها هم موضوعات رو یکم مناسبتر و گزینه تر انتخواب کنند بنظر من بخش خرید و فروش چند قطعه باهم هم فقط برای کسانی باشه که قطعات رو یکجا میفروشند و کسانی که قصد فروش خرد خرد و جدا جدا دارن تو تاپیک مربوط به شاخه هر قطعه تاپیکشو بزنن تا برای جستجو دچار سردرگمی نشیم

درود دوست گلم

اگر توضیح شفافتر با ذکر یک مثال و لینک اینجا مطرح کنید انتقاداتون رو ممنون میشم @};-

درود به مدیران محترم سایت. @};- @};- @};-

تو بخش لیست قیمت سایت وقتی میخوام قیمت خنک کننده ها رو ببینم یک پی دی اف خالی برای دانلود میاد. :-? :-? :-?

برای پاور و چند قطعه دیگر هم همینطوره.

لطف کنین اگه میشه این مشکل رو حل کنین. @};- @};- @};-

همین امروز برای برنامه نویس ارسال شد @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا چرا الکی نوشتین تو صفحه ی " چرا از لیون کامپیوتر خرید کنید" ؟ 

 

این خط : 

9- خرید کالای دست دوم : کاربرانی که قصد ارتقاء سیستم خود یا فروش آن را دارند می توانند با لیون کامپیوتر تماس گرفته و سیستم خود را بفروش برسانند. کالاهای خریده شده از کاربران در تالار گفتگو با قیمتی بسیار مناسب به کاربران دیگر عرضه می شود.

 
 
من تماس گرفتم با بخش فروش به من گفتم دست دوم نمیخرید اصلا :)) خوب چرا الکی اول سایتتون تبلیغ کردید ؟ اصلا نه پرسید سالمه یا نه یا چی هست 
 
 
من از مشتری های قدیمیتون هستم من رو هم ببینید میشناسید ولی این طرز برخورد همکارتون درست نیست من میخواستم یه سیستم در حد 14 میلیون ببندم اونقوت تماس میگیرم میگم سیستم قبلیم که سالم هست رو میخرید میگه دست دوم نمیخریم خدافظ بدون اینکه بپرسه چی هست سیستم خیلی جالبه قدیما لیون کامپیوتر اینطوری نبود ...
 خوبه من 6-7 ساله مشتریتون هستم ..
ویرایش شده توسط omidelf
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا چرا الکی نوشتین تو صفحه ی " چرا از لیون کامپیوتر خرید کنید" ؟ 

 

این خط : 

9- خرید کالای دست دوم : کاربرانی که قصد ارتقاء سیستم خود یا فروش آن را دارند می توانند با لیون کامپیوتر تماس گرفته و سیستم خود را بفروش برسانند. کالاهای خریده شده از کاربران در تالار گفتگو با قیمتی بسیار مناسب به کاربران دیگر عرضه می شود.

 

 

من تماس گرفتم با بخش فروش به من گفتم دست دوم نمیخرید اصلا :)) خوب چرا الکی اول سایتتون تبلیغ کردید ؟ اصلا نه پرسید سالمه یا نه یا چی هست 

 

 

من از مشتری های قدیمیتون هستم من رو هم ببینید میشناسید ولی این طرز برخورد همکارتون درست نیست من میخواستم یه سیستم در حد 14 میلیون ببندم اونقوت تماس میگیرم میگم سیستم قبلیم که سالم هست رو میخرید میگه دست دوم نمیخریم خدافظ بدون اینکه بپرسه چی هست سیستم خیلی جالبه قدیما لیون کامپیوتر اینطوری نبود ...

 خوبه من 6-7 ساله مشتریتون هستم ..

درود دوست گلم

اول بابت این احساس و اتفاق متاسفم دوست عزیزم

ولی من متعجبم عزیز چون خیلی وقته یک نفر رو فقط برای خرید کالای دست دوم گذاشتیم که بسیار حرفه ای هستن

اسم ایشون پویا فتحی هستش و هر وقت چنین مشکلاتی داشتید با ایشون صحبت کنید .

بخش خرید دست دوم یکی از مهمترین بخشهای کاریه ماست ، اینقدر مهمه که ما براش تا بیستم همین ماه برنامه زیادی براش چیدیم

حالا چه اتفاقی موقع تماس شما افتاده دقیقا نمیدونم چون مطمیننا همکاران ما دربست در اختیارتون هستن در زمینه خرید دست دوم و جابجاییش .

باعث افتخاره که مشتری وفاداری مثل شما داریم .

از شما و همه دوستان عزیز میخوام اگر کسی در فروشگاه برخورد مناسبی با شما نداشت حتما اسمشون رو بپرسید و به بنده پیغام بدید و یا با شماره ۰۹۱۰۱۴۲۳۰۰۴ و ۰۹۱۰۱۴۲۳۰۰۵ خبر بدید و بنده تمام و کمال در خدمتم تا چنین مسایلی رو پیگیری و حل کنم .

ما هر چه که هستیم و داریم از لطفرحضور شما دوستانه و این یک واقعیت محضه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم

اول بابت این احساس و اتفاق متاسفم دوست عزیزم

ولی من متعجبم عزیز چون خیلی وقته یک نفر رو فقط برای خرید کالای دست دوم گذاشتیم که بسیار حرفه ای هستن

اسم ایشون پویا فتحی هستش و هر وقت چنین مشکلاتی داشتید با ایشون صحبت کنید .

بخش خرید دست دوم یکی از مهمترین بخشهای کاریه ماست ، اینقدر مهمه که ما براش تا بیستم همین ماه برنامه زیادی براش چیدیم

حالا چه اتفاقی موقع تماس شما افتاده دقیقا نمیدونم چون مطمیننا همکاران ما دربست در اختیارتون هستن در زمینه خرید دست دوم و جابجاییش .

باعث افتخاره که مشتری وفاداری مثل شما داریم .

از شما و همه دوستان عزیز میخوام اگر کسی در فروشگاه برخورد مناسبی با شما نداشت حتما اسمشون رو بپرسید و به بنده پیغام بدید و یا با شماره ۰۹۱۰۱۴۲۳۰۰۴ و ۰۹۱۰۱۴۲۳۰۰۵ خبر بدید و بنده تمام و کمال در خدمتم تا چنین مسایلی رو پیگیری و حل کنم .

ما هر چه که هستیم و داریم از لطفرحضور شما دوستانه و این یک واقعیت محضه

 

ممنون از جوابتون

 

فقط یعنی بعد از 20 ام دیگه سیستم قدیمی ما رو هنگام ارتقا نمیخرید ؟ چون من میخواستم SSD samsun 950 رو حتما بگیرم که موجود نیست الان همکارتون هم گفت بعد از عید میاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از جوابتون

 

فقط یعنی بعد از 20 ام دیگه سیستم قدیمی ما رو هنگام ارتقا نمیخرید ؟ چون من میخواستم SSD samsun 950 رو حتما بگیرم که موجود نیست الان همکارتون هم گفت بعد از عید میاد

دوست گلم ما اینجا هستیم که پاسخگوی شما باشیم بعد از پاسخگویی وقتی شما راضی باشید حتما سود میکنیم .

بعد از اون هم خرید میکنیم عزیزم ولی هر کالایی رو نمیتونیم بخریم ولی اگر نخوایم خرید کنیم دلیلش رو حتما میگیم . چرا تفره بریم برای شما این کار برای ما نفع مالی داره چرا نکنیم ؟ حتما یه سو, برداشتی شده بوده :x

 

هر وقت شما و هر شخص دیگه ای از لیون کامپیوتر شکایتی داشت همین تاپیک و یا به من پیغام بدن و یا با شماره 09101423004 و 09101423005 در ساعات کاری تماس بگیرن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست گلم ما اینجا هستیم که پاسخگوی شما باشیم بعد از پاسخگویی وقتی شما راضی باشید حتما سود میکنیم .

بعد از اون هم خرید میکنیم عزیزم ولی هر کالایی رو نمیتونیم بخریم ولی اگر نخوایم خرید کنیم دلیلش رو حتما میگیم . چرا تفره بریم برای شما این کار برای ما نفع مالی داره چرا نکنیم ؟ حتما یه سو, برداشتی شده بوده :x

 

هر وقت شما و هر شخص دیگه ای از لیون کامپیوتر شکایتی داشت همین تاپیک و یا به من پیغام بدن و یا با شماره 09101423004 و 09101423005 در ساعات کاری تماس بگیرن

خوب من سیستم رو چند روزه پ.خ کردم اگه جواب بدید ممنون میشم

ویرایش شده توسط omidelf
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب حسینی

از روز دوم اسفند زنگ زدم و لیست دادم

اما هنوز بهم زنگی نزدن چرا؟

Sent from my K019 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با تشکر از عوامل زحمتکش سایت لیون کامپیوتر به نظرم باید دوتا نکته را ذکر کنم :

1- لطفا بخش تخفیف سیستم کامل را که در سایت زدید حذف کنید چون به گفته خودتون عملا تخفیفی در کار نیست و اگر هم باشه در حد 10000 تومان است نه 100000 تومان .

2 - به نظرم خدمات اسمبل کردن و ریختن ویندوز شما بسیار گران است . فقط کافیه یک سری به بازار کامپیوتر ایران طبقه زیر همکف بزنید تا متوجه منظورم بشید . اونجا در صورت خرید سیستم کامل ، برای اسمبل کردن و ریختن ویندوز  روی هم نهایتا 20000 تومان میگیرن نه 100000 تومان ! اسمبل ها هم کاملا حرفه ای است . البته قصد تبلیغات ندارم ولی به نظرم شما قیمت اسمبل را خیلی بالا زدید .

در پایان باز هم از سایت خوبتون تشکر میکنم . @};-

ویرایش شده توسط mammad73
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

با تشکر از عوامل زحمتکش سایت لیون کامپیوتر به نظرم باید دوتا نکته را ذکر کنم :

1- لطفا بخش تخفیف سیستم کامل را که در سایت زدید حذف کنید چون به گفته خودتون عملا تخفیفی در کار نیست و اگر هم باشه در حد 10000 تومان است نه 100000 تومان .

2 - به نظرم خدمات اسمبل کردن و ریختن ویندوز شما بسیار گران است . فقط کافیه یک سری به بازار کامپیوتر ایران طبقه زیر همکف بزنید تا متوجه منظورم بشید . اونجا در صورت خرید سیستم کامل ، برای اسمبل کردن و ریختن ویندوز  روی هم نهایتا 20000 تومان میگیرن نه 100000 تومان ! اسمبل ها هم کاملا حرفه ای است . البته قصد تبلیغات ندارم ولی به نظرم شما قیمت اسمبل را خیلی بالا زدید .

در پایان باز هم از سایت خوبتون تشکر میکنم . @};-

 

 

100 هزار تومان پول اسمبله ؟!!؟!؟ کجا زده ؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب حسینی

از روز دوم اسفند زنگ زدم و لیست دادم

اما هنوز بهم زنگی نزدن چرا؟

Sent from my K019 using Tapatalk

 

درود دوست عزیزم

لیست بابت چی داده بودید که پاسخ ندادن ؟

اگر در مورد سیستم های دست دوم بوده چون تعداد نفرات زیاد بوده و باید کارشناسی بشه و قیمت مناسب اعلام بشه واسه همین به نوبت طول کشیده عزیزم و عذر ما رو بپذیرید

سلام

با تشکر از عوامل زحمتکش سایت لیون کامپیوتر به نظرم باید دوتا نکته را ذکر کنم :

1- لطفا بخش تخفیف سیستم کامل را که در سایت زدید حذف کنید چون به گفته خودتون عملا تخفیفی در کار نیست و اگر هم باشه در حد 10000 تومان است نه 100000 تومان .

2 - به نظرم خدمات اسمبل کردن و ریختن ویندوز شما بسیار گران است . فقط کافیه یک سری به بازار کامپیوتر ایران طبقه زیر همکف بزنید تا متوجه منظورم بشید . اونجا در صورت خرید سیستم کامل ، برای اسمبل کردن و ریختن ویندوز  روی هم نهایتا 20000 تومان میگیرن نه 100000 تومان ! اسمبل ها هم کاملا حرفه ای است . البته قصد تبلیغات ندارم ولی به نظرم شما قیمت اسمبل را خیلی بالا زدید .

در پایان باز هم از سایت خوبتون تشکر میکنم . @};-

درود دوست گلم

1 - این حق با شماست و در یک دوره ای مشخص  این مسئله بوده که متاسفانه در بخش راهنمای خرید حذف نشده بوده و اگر در جای دیگه هم اعلام شده و حذف نشده بفرمایید تا اصلاح بشه 

2 - توضیح : کمترین هزینه اسمبل سیستم کاملی که از لیون کامپیوتر خریداری میشه 40000 تومان و بیشترین هزینه اسمبل نسبت به نوع کالاها 70000 تومان در لیون کامپیوتر هستش و ما جایی 100000 تومان هزینه اسمبل برای سیستمهایی که قطعاتش کامل از ما خریداری میشه عنوان نکردیم و نگرفتی تا به الان مگر اینکه خدمات ویژه تری به اشخاص داده باشیم مثلا اسمبل درب منزل و یا هر چیز دیگه ای و من با رقم شما بسیار متعجبم :eek: . و اگر از جای دیگه خریداری بشه قطعات باز بسته به نوع قطعات هزینه ها افرایش پیدا میکنه

در بازار ما کسی رو میشناسیم که 8000 تومان هزینه اسمبل میگیره دوست خوبم و ما قضاوتی نسبت به این عزیزان نداریم ولی خودتون به این مسئله بیشتر فکر کنید چون خودتون هوشمندتر از هر کسی میتونید درک کنید .

 

 

تفاوت اسمبل در لیون کامپیوتر :

1 - حتما نمونه اسمبلهای ما رو بر روی سیستمهای حرفه ای دید ؟ این فقط ظاهر قضیه هستش که در نوع کارایی سیستم شما بسیار تاثیر گذاره

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=2355&hl=

 

2 - بابت سیستمهایی که اسمبل میکنیم به مدت یک ماه ( که تنها فروشگاه در سرتاسر ایران هستیم که این خدمت رو انجام میدیم ) مهلت تست میدیم و بابت هر گونه مشکلی کاملا در خدمت مشتریان عزیز بودیم و هستیم .

 

3 - در هنگام اسمبل سیستم تمام قطعات از نظر ظاهر و کارایی کاملا چک میشن و بعد اسمبل میشن ( و در مسیر هر گونه مشکلی رو رفع میکنیم ) و هر گونه مشکلی اگر در سیتسم بوجود بیاد درجا همون لحظه قطعه رو تعویض میکنیم تا مشتری سیستم کاملا سالمی تحویل بگیره و این کنترل کیفیت بسیار برای ما مهمه ( البته موارد بوده که سیتسم بعد از رسیدن دست مشتری مشکل داشته که تمام تیم بسیح شدن و مشکل رو حل کردن بدون هزینه ای برای مشتری )

 

4 - تمام همکاران ما توجیح شدن که سیستم برای خودشون داره اسمبل میشه پس تمام دقت رو در این مسیر به کار میبرن .

 

شما و سیستم شما احساس شما نسبت به کار ما بسیار مهمه و ما هم در مقابل اعتماد شما تمام سلولهای وجودمون رو بسیح میکنیم تا بهترین چیز ممکنه رو به شما تحویل بدیم و این مسئله برای لیون کامپیوتر بسیار مهمه

 

 

حالا خودتون بفرمایید که قیمت این ارزشهایی که اعلام کردم چقدره ؟ @};- @};- @};- @};- :x :x :x :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

من این سیستم رو داده بودم برای فروش :

M.B : Asrock X58 Extreme 3
VGA : Gigabyte GTX 770 4GB + gigabyte Gtx 770 2gb ( baz nashode ) + garanti
RAM :6gig TeamGroup 2000Mhz
POWER : GREEN GP 1000B-OC + garanti
CPU : Core i7 950
CASE : Cooler Master HAF932
CPU COOLER : Thermalright Ultra 120 extreme
 
هر دو تا کارت گرافیک گارانتی 7-8 ماهه یکیش که اصلا باز هم نشده پاور با گارانتی 2-3 ساله
 
بعد به من الان قیمت دادین 1300 ؟ :)) فکر نمیکنید این قیمت یک ذره توهیین امیز باشه ؟ همین هفته پیش تو بازار سایت gtx 770 2gb دست دوم 800 تومان فروخته شد تازه برای من هنوز باز هم نشده ! قیمتش  هم تو امازون 450 دلاره 
 
منظورتون رو از این قیمت نمیفهمم ؟ اگه قسط این شخصی که این قیمت رو داده توهین به بنده و شعور من بود که انگار تو باغ نیستم و قیمت ها دستم نیست خیلی خوب عمل کرده خوبه من میخواستم 12 میلیون ازتون سیستم بخرم اونقوت با مشتریتون اینطوری رفتار میکنید ؟ یه بار که گوشی رو قطع میکنید روم میگید دست دوم نمیخریم این دفعه هم که اینطوری قیمت میدید ... متوجه نمیشم من جریان چیه ؟
 
...

 

درود دوست گلم

متاسفانه قیمتی که به شما داده شده یک کارت گرافیک داخلش محاسبه شده و متوجه کارت گرافیک دوم در سیستم شما نشدن

 

در ضمن در مورد دادن قیمت کسی قصد و غرضی نداره چون کالا مال شماست و در نهایت شما تصمیم میگیرید که بفروشید یا نفروشید

 

این توضیح رو هم بابت قیمت کارت 770 خدمتتون میدم که کاربران حرفه ای کاملا با این مسئله اشنا هستن :

 

قطعات دست دوم معمولا بین 30 تا 35 درصد کالاهای پر فروش و قابل تعویض ازشون نسبت به قیمت نو کم میشه و کالاهایی که کم فروشن و کمتر کسی به دنبالش میاد مثل پاور و کیس و دی وی که کالاهای مصرفی هستن بیشتر از اینها کم میشه از قیمتشون

 

کارت گرافیک gtx 770 نسبتا همه رده gtx 960 هستش و اگر کارت 960 رو بگذارید برای فروش بین 30 تا 35 درصد از ارزشش نسبت به قیمت روز کم میشه ولی چون کارت 770 یه خورده قدیمیتره یه کوچولو درصد کاهش قیمتش بیشتره

 

نکته : قیمتها با این تصور که دست دوم هستن و مدت زمانی استفاده شدن داده شده و اگر کالایی تمیز باشه و کار نکرده باشه اصلا کاملا روند خرید و قیمت گذاری تغییر میکنه

 

این بود توضیح دقیقتر بابت این مسئله و اگر باز مشکلی هستش در خدمتیم @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت کارکنان زحمت کش لیون

خب من فقط یک سوالی داشتم

به نظرتون بهتر نیست که مثلا اگر فردی بالاتر از 4 میلیون قطعات کامپیوتر خرید یا هر قیمتی که خود شما صلاح میدونید خرید کرد خدمات در محل متخصص رو رایگان ارائه بدید خیلی خوب میشه اگر اینکار رو بکنید

یک سوال هم داشتم من میخواهم حدود 3 ماه دیگه پنج میلیون از شما خرید کنم ولی یک سوال برای من پیش آمده من یک کیس nzxt H440 میخوام خریداری کنم از یک نفر چون در سایت شما موجود نیست

حال اگر از متخصص شما استفاده کنم برای اسمبل در محل باز هم 30 روز مهلت تست رو دارم یا خیر؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...