رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام. صبح بخیر خدمت همگی.

دیروز یه هارد اکسترنال سفارش دادم سرویس پست هم پیشتاز و مبلغش رو انلاین واریز کردم.(14تومن)

جناب حسینی همکاراتون رفتن پست و 8 تومن دادن و هارد رو سفارشی ارسال کردن!

خب این چه وضعشه!؟

از اول تو سایت قسمت پیشتاز رو بردارین دیگه!

دیشب توی تلگرام به قسمت فروش هم پیام دادم ایشون تا الان پاسخگو نبودن!

با این تعطیلاتی که پیش رو داریم من میخاستم شنبه دستم برسه ولی الان باید تا یک هفته دیگه هم صبر کنم!

ویرایش شده توسط بی بهار
اشتباه تایپی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در ۱ ساعت قبل، بی بهار گفته است :

سلام. صبح بخیر خدمت همگی.

دیروز یه هارد اکسترنال سفارش دادم سرویس پست هم پیشتاز و مبلغش رو انلاین واریز کردم.(14تومن)

جناب حسینی همکاراتون رفتن پست و 8 تومن دادن و هارد رو سفارشی ارسال کردن!

خب این چه وضعشه!؟

از اول تو سایت قسمت پیشتاز رو بردارین دیگه!

دیشب توی تلگرام به قسمت فروش هم پیام دادم ایشون تا الان پاسخگو نبودن!

با این تعطیلاتی که پیش رو داریم من میخاستم شنبه دستم برسه ولی الان باید تا یک هفته دیگه هم صبر کنم!

تو استان ما (گیلان)معمولا 1 روز فرق پست پیشتاز با سفارشی هست اگه دیروز سفارش داده باشین تا شنبه احتمال زیاد میرسه.

حتی شده 48 ساعته هم برا من پست سفارشی رسیده.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود...  بسیاری از فروم های سخت افزاری دنیا این قابلیت  رو دارند که اگر کسی مشکلی داشته باشه و راجع بهش تاپیک بزنه و با بحث هایی که در اون تاپیک بوجود میاد مشکلش رو حل کنه ، میتونه یک تیک بزنه و با این تیک مثلا در اسم تاپیک عبارت "solved" ظاهر میشه و یا مثلا  اسم تاپیک سبز رنگ میشه و بقیه که مثلا عین همون مشکل رو دارند از این طریق میفهمن که جوابشون در داخل اون تاپیک هست ... ای کاش همچی قابلیتی در فروم لیون هم باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 37 دقیقه قبل، NO_TIME_FOR_RELOADING گفته است :

درود...  بسیاری از فروم های سخت افزاری دنیا این قابلیت  رو دارند که اگر کسی مشکلی داشته باشه و راجع بهش تاپیک بزنه و با بحث هایی که در اون تاپیک بوجود میاد مشکلش رو حل کنه ، میتونه یک تیک بزنه و با این تیک مثلا در اسم تاپیک عبارت "solved" ظاهر میشه و یا مثلا  اسم تاپیک سبز رنگ میشه و بقیه که مثلا عین همون مشکل رو دارند از این طریق میفهمن که جوابشون در داخل اون تاپیک هست ... ای کاش همچی قابلیتی در فروم لیون هم باشه

علاوه بر اون بنظرم کسی که تاپیک میزنه باید دسترسی به قفل یا حذف تاپیک یا پاسخ هارو هم داشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من امروز عجله داشتم سفارش پاوربانک دادم

99 تومن بود پیک رایگان نداشتید و معمولی هم که 4 تومن بود به این نمیخورد فوری درخواست دادم 

آدرس اشتباه بود ولی تو پروفایل من عکسهاشو گرفتم جای دیگه است

یک ماه پیش هم خرید داشتم به همین آدرس فرستایدید حالا چطوری این سفارش باید از محل کار من سر در بیاره نمیدونم

به هر جال برای یک مسیر 500 متری بر فرض هم آدرس من همون طالقانی به هر دلیل مونده باشه 8 تومن خواستن که من فکر کردم تلفنی این 8 تومن تا آدرس خونه است و گفتم اشکالی نداره بفرستید بیاد و اصلا احتمال اینکه برای 500 متر بخوان 8 تومن بگیرن محال بود و گرنه قبول نمیکردم.

آدرس اشتباه رو پیک رفته بود که من تو محل کارم نبودم چون پنجشبه ها تعطیله و نبودم و نگهبان محل کار به من زنگ زد و من متوجه شدم

بیخیال ارسال تا خونه شدم و به حساب خودم احتمالا 50 تومن میشه وقتی برای 500 متر 8 تومن گرفتن

الغرض اینکه این عکسهایی که من از پروفایلم گرفتم ببنید مشکل کجاست:

 

1) یکی آدرس پروفایل من که اثری از آدرس دقیق نیست باید ویرایش پروفایل بزنی تا آدرس بیاد

2) یکی هم سفارش یه ماه پیشه که باز هم به همین آدرس خونه اومده و تاریخشو هم با یک عکس دیگه نشون دادم

3) یکی هم سفارش امروز که همین پاوربانک کذاییه

ممنون بررسی کنید

 

14.JPG

15.JPG

Capture.JPG

12.JPG

16.JPG

ویرایش شده توسط Mahdian57
اضافه کردن عکس
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/26, 14:13:00، sinatak گفته است :

علاوه بر اون بنظرم کسی که تاپیک میزنه باید دسترسی به قفل یا حذف تاپیک یا پاسخ هارو هم داشته باشه

درود

تاپیک که زده شد، دوستان پاسخ می دن و پربارش می کنند و پاک کردنش منصفانه نیست. برای بازارچه هم جزء سوابق کاربر به حساب می آد و در حالت عادی بهتره بمونه. حالا اگر تاپیکی مشکل دار شد یا ره نتیجه نرسید با هماهنگی مدیریت می شه حذفش کرد. برای قفل کردن هم کاربران تازه وارد ممکنه درست مدیریت نکنند. بخش بازارچه البته مشکلی نداره و هم الان هم کاربران ویژه امکانش رو دارند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

تاپیک که زده شد، دوستان پاسخ می دن و پربارش می کنند و پاک کردنش منصفانه نیست. برای بازارچه هم جزء سوابق کاربر به حساب می آد و در حالت عادی بهتره بمونه. حالا اگر تاپیکی مشکل دار شد یا ره نتیجه نرسید با هماهنگی مدیریت می شه حذفش کرد. برای قفل کردن هم کاربران تازه وارد ممکنه درست مدیریت نکنند. بخش بازارچه البته مشکلی نداره و هم الان هم کاربران ویژه امکانش رو دارند.

اخه به یه سری افراد حرف میزنی وقتی خوششون نیاد با طعنه جواب میدن ادم دوست نداره تو تاپیکش همچین چیزایی باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، sinatak گفته است :

اخه به یه سری افراد حرف میزنی وقتی خوششون نیاد با طعنه جواب میدن ادم دوست نداره تو تاپیکش همچین چیزایی باشه

می تونی اون مطلب رو گزارش کنی، در صورت صلاحدید مدیران ویرایش یا حذف می شه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

می تونی اون مطلب رو گزارش کنی، در صورت صلاحدید مدیران ویرایش یا حذف می شه.

متاسفانه فقط حرف های ناسزا رو حذف میکنن

کنایی و طعنه فک نکنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، sinatak گفته است :

متاسفانه فقط حرف های ناسزا رو حذف میکنن

کنایی و طعنه فک نکنم

برای این گونه موارد بهتره ی آستانه ی تحمل فرد و جمع بالا بره و گرنه بعد از مدتی همه باید زبان در کام بگیرند. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

کاربران محترم و دوستان عزیز

 

از این به بعد اگر شکایتی در رابطه با بخش فروش داشتید میتونید با شماره

 

09102189800

 

در ساعات کاری   تماس بگیرید و مطمعن باشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

علی الحساب این مشکل من که صفحه پیش گفتم رو رسیدگی کنید که آدرس اشتباهی رفته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/22, 17:05:29، ATER گفته است :

مرسی از پاسخ گویی

در مورد سوال آخر

منظور من اینه یه تاپیک بزنید با عنوان "سوال در مورد عملکرد لیون کامپیوتر"

من که خودم خیلی سوال دارم

مثلا

1. در صورتی که کسی یه سیستم کامل بخواد و شما فقط یک قطعه رو نداشته باشید حاضرید از فروشگاه دیگه ای اون رو تهیه کنید ؟

2.درصورتی که جنسی که شما میفروشید یک سال گارانتی داشته باشه و شیش ماه از گارانیش گذشته باشه جواب اون شیش ماه دیگه رو کی میده.

و چند تا سوال دیگه

همیچین تاپیکی هست ؟

اگر نیست که حتما یکی در جای مناسب بزنید خیلی نیازه.

بسیار هم عالی و پیشنهادت خیلی خوبه

محمد حسن عزیز خودت زحمت تاپیک رو بکش مهمش میکنیم

و پاسخ میدیم

در در 1395/08/26, 10:27:12، بی بهار گفته است :

سلام. صبح بخیر خدمت همگی.

دیروز یه هارد اکسترنال سفارش دادم سرویس پست هم پیشتاز و مبلغش رو انلاین واریز کردم.(14تومن)

جناب حسینی همکاراتون رفتن پست و 8 تومن دادن و هارد رو سفارشی ارسال کردن!

خب این چه وضعشه!؟

از اول تو سایت قسمت پیشتاز رو بردارین دیگه!

دیشب توی تلگرام به قسمت فروش هم پیام دادم ایشون تا الان پاسخگو نبودن!

با این تعطیلاتی که پیش رو داریم من میخاستم شنبه دستم برسه ولی الان باید تا یک هفته دیگه هم صبر کنم!

درود دوست خوبم

شاید قبلا دیدید که ما میگفتیم با پست کمتر کالا میفرستیم دلیلش این بود که شرکت پست بسیار بی مسئولانه برخورد میکرد با کالاها . ولی جدیدا قراردادی رو با پست بستیم که در این قرارداد هم هزینه پستی کمتر شده و هم بسته بندی بسیار تغییر کرده و سفارشی شده .

ولی مسئله ای که وجود داره اینه که کالا چه با سفارشی و چه با پیشتاز ارسال بشه توسط لیون سریعا به دست مشتری میرسه .

من فکر میکنم الان کالا دستتون رسیده باشه .

در مورد مقدار هزینه ما بجز هزینه ای که روی برگه نوشته میشه هزینه ها دیگری هم پرداخت میکنیم مثلا بسته بندی و یه سری هزینه حمل در تهران بابت این قرار داد .

 

ولی الان کالایی که توی برگه 8000 تومان خورده نهایتا میشه 11000 تومان و الان شما 3000 تومان از ما طلب دارید . که نام کاربریتون رو توی سایت بهم بدید مبلغ رو به حسابتون شارژ میکنیم

 

به همین دلیل روش ارسال رو در سایت از پست پیشتاز و سفارشی به روش پست تغییر دادیم .

 

در ضمن شماره شکایات 09102189800 این شماره فقط برای شکایات هستش و بابت هیچ سوال دیگه ا پاسخ نمیده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/27, 15:00:57، Mahdian57 گفته است :

من امروز عجله داشتم سفارش پاوربانک دادم

99 تومن بود پیک رایگان نداشتید و معمولی هم که 4 تومن بود به این نمیخورد فوری درخواست دادم 

آدرس اشتباه بود ولی تو پروفایل من عکسهاشو گرفتم جای دیگه است

یک ماه پیش هم خرید داشتم به همین آدرس فرستایدید حالا چطوری این سفارش باید از محل کار من سر در بیاره نمیدونم

به هر جال برای یک مسیر 500 متری بر فرض هم آدرس من همون طالقانی به هر دلیل مونده باشه 8 تومن خواستن که من فکر کردم تلفنی این 8 تومن تا آدرس خونه است و گفتم اشکالی نداره بفرستید بیاد و اصلا احتمال اینکه برای 500 متر بخوان 8 تومن بگیرن محال بود و گرنه قبول نمیکردم.

آدرس اشتباه رو پیک رفته بود که من تو محل کارم نبودم چون پنجشبه ها تعطیله و نبودم و نگهبان محل کار به من زنگ زد و من متوجه شدم

بیخیال ارسال تا خونه شدم و به حساب خودم احتمالا 50 تومن میشه وقتی برای 500 متر 8 تومن گرفتن

الغرض اینکه این عکسهایی که من از پروفایلم گرفتم ببنید مشکل کجاست:

 

1) یکی آدرس پروفایل من که اثری از آدرس دقیق نیست باید ویرایش پروفایل بزنی تا آدرس بیاد

2) یکی هم سفارش یه ماه پیشه که باز هم به همین آدرس خونه اومده و تاریخشو هم با یک عکس دیگه نشون دادم

3) یکی هم سفارش امروز که همین پاوربانک کذاییه

ممنون بررسی کنید

 

14.JPG

15.JPG

Capture.JPG

12.JPG

16.JPG

درود دوست گلم

من دقیقا مشکل شما رو متوجه نشدم

ازتون میخوام لطف کنید به شماره 09102189800 تماس بگیرید و مطمئن باشید مشکلتون رو حل خواهند کرد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

راستش تو بحث موجود بودن قطعات یکم ضعیف عمل میکنین ( ببخشید رک گفتم ).

مثلا دوستم چند روز پیش یه مین گیگا فک کنم بود یا ازراک سفارش داد ( خودش روش نشد بگه ) تو سایت موجود زده بود ولی شما گفتید موجود نیست و اخر سر msi خریداری شد. ولی خوب ایشون مشکلی هم ندارن و راضین. مثلا آدم با کلی ذوق و شوق میپره تو سایت میگه موجوده بعد ... .بعد کد پیگیری پست رو هم ظاهرا اشتباه فرستادید ( به من اینجوری گفتن ) که خوب لازم هم نشد.

ویرایش و پیام نهایی :  یه جایی رو خوندم که تو انبارتون موجود نیست و مجبورید از وارد کننده بخرید و ممکنه اون هم نداشته باشه واسه همین اینجوری میشه. اگه دلیلش همینه من کاملا قانع شدم و دلیلشو فهمیدم.

راجب سیستم واسطه لیون هم یه خورده گلایه دارم که دیر به دیر سر میزنین به فروم. البته میدونم سرتون شلوغه و واقعا نمیرسید به فروم زیاد سر بزنین ولی اگه یکی دو نفر دیگه رو مسئول این کار بکنین که بیشتر انلاین بشن بهتره. من خودم بار ها خواستم با سیستم واسطه معامله کنم ولی به خاطر معطل شدن بیخیال شدم... .

ویرایش شده توسط Milad_Bm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/08/29, 19:35:50، Milad_Bm گفته است :

راستش تو بحث موجود بودن قطعات یکم ضعیف عمل میکنین ( ببخشید رک گفتم ).

مثلا دوستم چند روز پیش یه مین گیگا فک کنم بود یا ازراک سفارش داد ( خودش روش نشد بگه ) تو سایت موجود زده بود ولی شما گفتید موجود نیست و اخر سر msi خریداری شد. ولی خوب ایشون مشکلی هم ندارن و راضین. مثلا آدم با کلی ذوق و شوق میپره تو سایت میگه موجوده بعد ... .بعد کد پیگیری پست رو هم ظاهرا اشتباه فرستادید ( به من اینجوری گفتن ) که خوب لازم هم نشد.

ویرایش و پیام نهایی :  یه جایی رو خوندم که تو انبارتون موجود نیست و مجبورید از وارد کننده بخرید و ممکنه اون هم نداشته باشه واسه همین اینجوری میشه. اگه دلیلش همینه من کاملا قانع شدم و دلیلشو فهمیدم.

راجب سیستم واسطه لیون هم یه خورده گلایه دارم که دیر به دیر سر میزنین به فروم. البته میدونم سرتون شلوغه و واقعا نمیرسید به فروم زیاد سر بزنین ولی اگه یکی دو نفر دیگه رو مسئول این کار بکنین که بیشتر انلاین بشن بهتره. من خودم بار ها خواستم با سیستم واسطه معامله کنم ولی به خاطر معطل شدن بیخیال شدم... .

درود اقا میلاد گل و عزیز

اول مرسی که حرفهات رو به خود ما زدی

متاسفانه ایراد شما کاملا وارده و یه مقدار بعضی از کالاها یه خورده دیرتر از اتمام موجودی اپدیت میشن .

توضیحی که در مورد موجود نبودن بعضی از کالا ها در انبارمون داده بودم کاملا درسته و بعضا اینجور اتفاقات به همین دلیل میفته و ما بجز عذرخواهی و دادن یک پیشنهاد دیگه چاره ای دیگه نداریم

 

درمورد سیستم واسطه کاملا حق با شماست واسه همین در قوانینش نوشتیم که این سیستم سیستم سریعی نیست ولی در مورد گذاشتن فردی بابت چک کردن این مسئله چون کار حساسیه بنده و جناب معتمدی انجام میدن و در اینده براش برنامه هایی داریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

من یه انتقاد در مورد موجودی کارت‌ RX 480 دارم

همونطور که خودتون میدونین این کارت خیلی محبوبه و مطمئنا خریدارای زیادی داره

الآن مدت زیادی هست که منتظر دوباره موجود شدن مدل سافایر این کارت هستم ولی هنوز هیچ خبری نشده!

فقط مدل asus موجوده که اونم یه میلیون و ۳۸۰ تومنه که واقعا بیش از حد گرونه! با این پول راحت میشه gtx 1060 خرید که قدرتمندتر هم هست ، یعنی با همچین قیمتی بعید میدونم کسی پولش رو بده برای rx 480 در حالی که با اون پول میتونه gtx 1060 بخره!

ازاونطرف کارت‌های انویدیا مثل 1060 ، 1070 و 1080 انواع بِرَندهای مختلف موجوده و اصلا موجودیشون تموم هم نمیشه...

دلیل این کم لطفی نسبت به کارت‌های AMD چیه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام یک سوال دارم. 

چرا برای کالاهای که موجود ندارید قیمت تعیين می کنید 

مثل برای سی پیو 6500  در صورت موجود نبودن قیمت 760 تعیین کرده بودید امروز که قیمت سی پی یو  پایین آمد دوباره برای همان سی پیو که ناموجود بود قیمت 739 تومان برایش زده بودید  ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، mohammad7 گفته است :

سلام

من یه انتقاد در مورد موجودی کارت‌ RX 480 دارم

همونطور که خودتون میدونین این کارت خیلی محبوبه و مطمئنا خریدارای زیادی داره

الآن مدت زیادی هست که منتظر دوباره موجود شدن مدل سافایر این کارت هستم ولی هنوز هیچ خبری نشده!

فقط مدل asus موجوده که اونم یه میلیون و ۳۸۰ تومنه که واقعا بیش از حد گرونه! با این پول راحت میشه gtx 1060 خرید که قدرتمندتر هم هست ، یعنی با همچین قیمتی بعید میدونم کسی پولش رو بده برای rx 480 در حالی که با اون پول میتونه gtx 1060 بخره!

ازاونطرف کارت‌های انویدیا مثل 1060 ، 1070 و 1080 انواع بِرَندهای مختلف موجوده و اصلا موجودیشون تموم هم نمیشه...

دلیل این کم لطفی نسبت به کارت‌های AMD چیه؟

شاید شما پول به Asus با آن قیمت ندهید اما خیلی ها هستند راحت این پول رو صرف خرید کارت می کنند اینها افرادی هستند که پول رو از جیب بابا می گیرند نمی دونند پول با چه سختی به دست میاد 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم
من دقیقا مشکل شما رو متوجه نشدم
ازتون میخوام لطف کنید به شماره 09102189800 تماس بگیرید و مطمئن باشید مشکلتون رو حل خواهند کرد .

من الان دیدم پیامتونو تلفنی حل میشد که نیازی به این پست من نبود
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 ساعت قبل، Mahdian57 گفته است :


من الان دیدم پیامتونو تلفنی حل میشد که نیازی به این پست من نبود

دوست عزیزم بنده توضیح دادم مشکل شما رو متوجه نشدم .

این شماره ای که دادم شماره ای هستش که مشکلی رو روی زمین نمیذاره بمونه واسه همین این شماره رو گذاشتیم که نهایت ساپورت رو برای مشتری داشته باشیم . مگر اینکه خود شما نخواید مشکلتون رفع بشه .

برای حل مشکل و مسائل مشتریها تیم لیون در خدمت مشتری هستش . و اگر نیاز داشتید برای حل مشکل در ساعات کاری به این شماره 09102189800 تماس بگیرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

دوست عزیزم بنده توضیح دادم مشکل شما رو متوجه نشدم .

این شماره ای که دادم شماره ای هستش که مشکلی رو روی زمین نمیذاره بمونه واسه همین این شماره رو گذاشتیم که نهایت ساپورت رو برای مشتری داشته باشیم . مگر اینکه خود شما نخواید مشکلتون رفع بشه .

برای حل مشکل و مسائل مشتریها تیم لیون در خدمت مشتری هستش . و اگر نیاز داشتید برای حل مشکل در ساعات کاری به این شماره 09102189800 تماس بگیرید ❤

خب من قبلش همون روز با مسوولین صحبت کردم و گرنه نیازی به این هم صحبت در این تاپیک نبود.

مشکل از اونجا شروع شد(جزییات مهم نیست) آدرسی که باید جنس میرفته تو سایت فروشتون به هر دلیلی فنی یا چیز دیگه به روز نشده بود و به یه آدرس دیگه ای میره این تا اینجا.

بعد من برای اثبات عکس از پروفایلم فرستادم چون فروشنده سایت قبول نمیکرد که چنین چیزی باشه. 

به هرحال مشکل اینه آدرس اشتباهی رفته و من مقصر نبودم و بیخود برای جنس که دستم نرسید 8 هزار تومن کرایه دادم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، Mahdian57 گفته است :

خب من قبلش همون روز با مسوولین صحبت کردم و گرنه نیازی به این هم صحبت در این تاپیک نبود.

مشکل از اونجا شروع شد(جزییات مهم نیست) آدرسی که باید جنس میرفته تو سایت فروشتون به هر دلیلی فنی یا چیز دیگه به روز نشده بود و به یه آدرس دیگه ای میره این تا اینجا.

بعد من برای اثبات عکس از پروفایلم فرستادم چون فروشنده سایت قبول نمیکرد که چنین چیزی باشه. 

به هرحال مشکل اینه آدرس اشتباهی رفته و من مقصر نبودم و بیخود برای جنس که دستم نرسید 8 هزار تومن کرایه دادم .

دوست خوبم

بنده واقعا متوجه مشکل شما نشدم اگر برای شما تماس گرفتن سخته شمارتون رو برای بنده پیغام خصوصی کنید بهتون زنگ بزنم تا موضوع رو متوجه بشم و حلش کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

.

 

ویرایش شده توسط sinatak
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود مدیریت محترم

در این 2 خرید اخیر نتیجه درستی نگرفتم

 دلیل هم اینه که خرید قبلی که یک ماه پیش بود مودم ایسوس باقیمت 395 برای مشتری سفارش دادم  که اشتباها به نام شخص دیگه ای فرستادید و با کلی دردسر و هزینه از اداره پست مرکزی تحویل گرفته شد آن هم توسط خود مشتری  و مورد دوم روز سه شنبه قبل از خرید تماس گرفتم گفتم که اگر میتونید امروز ارسال کنید خرید بزنم گفتند اوکی هست و به خاطر سرعت در کار پرداخت آنلاین زدم و بلافاصه تماس گرفتم که گفتن میفرستیم وتاکید هم کردم که امروز یعنی سه شنبه بفرستید اما باز هم متوجه شدم که شما روز پنجشنبه فرستادید و امروز کالا به دست بنده نمیرسه و شرکت طرف قرارداد ما باید صبر کند تا کالاها برسه و حتی کدپستی رو هم اشتباه نوشتید و قرار بوده مرسوله با پیشتاز ارسال بشه که در پنل اداره پست نوشته سفارشی حتی در پیغامی که در سایت فرستاده شده نوشته پیشتاز ارسال شده. سفارش یک عدد فن و یک عدد کیس بوده که اگر به این صورت بود از مغازه میشد خرید  و بی دردسرتر بود

به هرحال این مورد رو عرض کردم شاید تغییراتی در لیون دیده باشیم 

 

از بابت کیفیت و بسته بندی های چند خرید قبل هم تشکر میکنم مادربورد رو بسیار خوب بسته بندی کرده بودید یا یکسری رم و سری قبلش هارد را بسیار خوب بسته بندی شده بود که این موارد هم نمیشود نادیده گرفت و تشکر میکنم /

 

 

ویرایش : بسیار سریع پیگیری شد و شفاف سازی کامل شد  بسیار ممنونم از آقای حسینی بزرگوار

ویرایش شده توسط m343
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...