رفتن به مطلب

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما از انجمن لیون کامپیوتر در این تاپیک


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 2 ساعت قبل، m343 گفته است :

درود مدیریت محترم

در این 2 خرید اخیر نتیجه گرفتم که دیگر از لیون خرید نکنم

 دلیل هم اینه که خرید قبلی که یک ماه پیش بود مودم ایسوس باقیمت 395 برای مشتری سفارش دادم  که اشتباها به نام شخص دیگه ای فرستادید و با کلی دردسر و هزینه از اداره پست مرکزی تحویل گرفته شد آن هم توسط خود مشتری  و مورد دوم روز سه شنبه قبل از خرید تماس گرفتم گفتم که اگر میتونید امروز ارسال کنید خرید بزنم گفتند اوکی هست و به خاطر سرعت در کار پرداخت آنلاین زدم و بلافاصه تماس گرفتم که گفتن میفرستیم وتاکید هم کردم که امروز یعنی سه شنبه بفرستید اما باز هم متوجه شدم که شما روز پنجشنبه فرستادید و امروز کالا به دست بنده نمیرسه و شرکت طرف قرارداد ما باید صبر کند تا کالاها برسه و حتی کدپستی رو هم اشتباه نوشتید و قرار بوده مرسوله با پیشتاز ارسال بشه که در پنل اداره پست نوشته سفارشی حتی در پیغامی که در سایت فرستاده شده نوشته پیشتاز ارسال شده. سفارش یک عدد فن و یک عدد کیس بوده که اگر به این صورت بود از مغازه میشد خرید  و بی دردسرتر بود

به هرحال این مورد رو عرض کردم شاید تغییراتی در لیون دیده باشیم 

 

از بابت کیفیت و بسته بندی های چند خرید قبل هم تشکر میکنم مادربورد رو بسیار خوب بسته بندی کرده بودید یا یکسری رم و سری قبلش هارد را بسیار خوب بسته بندی شده بود که این موارد هم نمیشود نادیده گرفت و تشکر میکنم /

درود مهران عزیز و گل

تلفنی هم که پیگیری کردیم و براتونن توضیح دادیم و نیاز میبینیم که برای شفاف سازی بیشتر اینجا هم توضیح بدیم ?

اول اینکه اومدی اینجا حرفهات رو به خود ما زدی ازت ممنونیم عزیزم و کسانیکه مطالبشون رو به خود ما میگن دوستای بسیار بی نظیر ما هستن و توی قلبمون جا دارن .

بابت اتفاق گذشته که اسم دوستتون اشتباه نوشته شده بود دقیق یادم نمیاد ولی یادمه که رفتن پست تحویل گرفتن کالا رو و بابت این اتفاق هر سوء تفاهمی پیش بیاد حق با شماست ?

------------------

ما جدیدا با پست قراردادی بستیم و کالاها رو در دو مرحله میان میبرن :

مرحله اول ساعت 12 هستش که همون روز ارسال میکنن

مرحله دوم ساعت  3 الی 4 هستش که همون روز میان کالا رو میبرن و بهمون شماره پیگیری میدن ولی روز بعد کاری ارسال میشه

شما حدودا ساعت 12 ظهر خرید کردید و ما در مرحله دوم همون روز کالاتون رو به شرکت پست تحویل دادیم یعنی ساعت حدودا 3 و بارنامه ها رو هم همون روز برامون ارسال میکنن . ولی چون عصر تحویل گرفته بودن برای روز بعد کاری که میشد پنج شنبه تاریخ میزنن .

در تهران کلیه شرکتهای پست بارهاشون میره لشگر و از اونجا تقسیم میشه به شهرهای مختلف .

-----------------------------------

بازم هر درخواستی داشته باشید تیم لیون در خدمت شماست دوست من و خیالتون راحت که ما بعد از فروش رهاتون نمیکنیم و تا اخرین لحظه در کنارتونیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 1.9k
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

در 12 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

درود مهران عزیز و گل

تلفنی هم که پیگیری کردیم و براتونن توضیح دادیم و نیاز میبینیم که برای شفاف سازی بیشتر اینجا هم توضیح بدیم ?

اول اینکه اومدی اینجا حرفهات رو به خود ما زدی ازت ممنونیم عزیزم و کسانیکه مطالبشون رو به خود ما میگن دوستای بسیار بی نظیر ما هستن و توی قلبمون جا دارن .

بابت اتفاق گذشته که اسم دوستتون اشتباه نوشته شده بود دقیق یادم نمیاد ولی یادمه که رفتن پست تحویل گرفتن کالا رو و بابت این اتفاق هر سوء تفاهمی پیش بیاد حق با شماست ?

------------------

ما جدیدا با پست قراردادی بستیم و کالاها رو در دو مرحله میان میبرن :

مرحله اول ساعت 12 هستش که همون روز ارسال میکنن

مرحله دوم ساعت  3 الی 4 هستش که همون روز میان کالا رو میبرن و بهمون شماره پیگیری میدن ولی روز بعد کاری ارسال میشه

شما حدودا ساعت 12 ظهر خرید کردید و ما در مرحله دوم همون روز کالاتون رو به شرکت پست تحویل دادیم یعنی ساعت حدودا 3 و بارنامه ها رو هم همون روز برامون ارسال میکنن . ولی چون عصر تحویل گرفته بودن برای روز بعد کاری که میشد پنج شنبه تاریخ میزنن .

در تهران کلیه شرکتهای پست بارهاشون میره لشگر و از اونجا تقسیم میشه به شهرهای مختلف .

-----------------------------------

بازم هر درخواستی داشته باشید تیم لیون در خدمت شماست دوست من و خیالتون راحت که ما بعد از فروش رهاتون نمیکنیم و تا اخرین لحظه در کنارتونیم ?

درود آقای حسینی  

از اینکه بسیار سریع پیگیری کردید و شفاف سازی انجام شد بسیار ممنونم 

 

پاسخگویی شما باعث دلگرمی مشتریست و از این بابت بسیار عالی عملکردید

تشکر بزرگوار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
در در 1395/09/21, 13:27:23، my-name گفته است :

سلام و عرض ادب، جناب حسینی عزیز:x

واقعیت اینکه بنده اصلا دوست نداشتم اینجور گلایه ای رو از شما داشته باشم یا اینکه بخوام اینجا این بحث رو پیش بکشم.

بنده حقیر از مجموعه شما در تاریخ 23/2/95 یک گوشی htc مدل  Desire 826 Dualخریداری کردم. که طبق گفته ها و تبلیغات همیشگی شما گارانتی اش 7 روز مهلت تست بود.

چون از اون زمان خیلی وقت که گذشته دقیقا یادم نیست چند روز بعد، ولی طبق روند همیشگی ارسال کالا، چند روز بعدش گوشی بدستم رسید به همراه یک کارت تشکر از طرف لیون که البته هنوز هم به عنوان یادگاری نگه داشتمش!:x

متاسفانه تاچ این گوشی از همون اولش درست کار نمیکرد بطوری که صفحه رو چندبار باید تاچ میکردی یا محکم فشار میدادی تا عمل کنه و این مشکل خودش رو کم کم نشون داد و بیشتر و بیشتر شد.

بنده این موضوع رو 2 – 3 روز بعدش به مدیر قسمت فروش موبایل شما که فکر میکنم جناب فتحی باشن تویه تلگرام اعلام کردم. و ایشون اینجور پاسخی بهم دادن (مسائلی که به این صورت هستن، بلا استثنا منشا نرمافزاری دارن اگر منشا سخت افزاری باشه، باید از همون ابتدای امر خودش رو نشون بده) من هم حرف ایشون رو سند قرار دادم و قبول کردم. گوشی رو هم یکبار ریست فکتوری کردم و ازش استفاده میکردم.

اما این مشکل روز به روز بدتر میشد و تقریبا گوشی غیر قابل استفاده شده بود و از اونجایی که مدیر محترم بخش فروش موبایل شما گفته بودن منشا اینجور مشکلات نرم افزاری و موضوع خاصی نیست. تصمیم گرفتم گوشیم رو آپدیت کنم تا بلکه با آپدیت گوشی این مشکل بهبود پیدا کنه و حداقل قابل استفاده بشه. اما باز هم چیز عجیب تری که دیدم این بود که هیچ جای این گوشی اصلا گزینه ای برای آپدیت نداشت !!! با خودم گفتم شاید من وارد نیستم و نمی دونم گزینه آپدیت کجای تنظیمات گوشی هست واسه همین نشستم و یکم در موردش سرچ کردم که خیلی از کاربرها تویه سایت ها و انجمن های مختلف گفته بودن گوشی هایی که گزینه آپدیت رو ندارن برای استفاده تولید نشدن و فقط برای تست و نمایش تویه فروشگاه ها هستن!!! و برای فروش و استفاده مشتری نیستن:(

بنابراین دوباره مزاحم همکار عزیز و محترم شما شدم و تویه تلگرام موضوع رو براشون توضیح دادم . گفتم گوشی که هفته پیش ازتون خریدم مشکلش حل نشد وعلاوه بر اون انگار گزینه اپدیتی هم نداره! ایشون از بنده خواستن تصویر بخش تنظیمات گوشی رو براشون ارسال کنم و من هم اسکرین شات اون قسمت رو براشون فرستادم. بعد از اون هم بنچ مارک از Antutu خواستن که براشون عکساش رو ارسال کردم.

و بعد این کارها جواب دوست عزیزمون به بنده این بود (اطلاعات Antutu درسته و مشکلی نداره، شما میتونید گوشی رو برای من ارسال کنید تا من مشکل رو بررسی کنم، اگر مسئلهای که شما میفرمائید صحت داشته باشه، گوشی برای شما تعویض میشه و تمامی هزینهها به شما عودت داده میشه) و قرار بر این شد که بنده گوشی رو برای لیون ارسال کنم تا بررسی بشه! البته ناگفته نماند که ایشون لا به لای پیام هاشون به بنده چندین بار گفتن که مشکل تاچ گوشی شما مهم نیست!!!!!!!!! و این مشکل فقط مختص گوشی شما نمی تونه باشه! و مثال زدن گوشی G4 ال جی هم همین مشکلات رو داره که با آپدیت حل میشه!!!!!!!!! و مشکل رو کامل بررسی میکنن و اطمینان داشته باشم که اصلا جای کوچکترین نگرانی نیست و خیالم راحت باشه.

بعدش هم ازم خواستن از IMEI و جعبه گوشی هم براشون عکس بگیرم که انجام شد.

صبح روز بعد گوشی رو به آدرس دفتر شما با پست ارسال کردم . که از اینجا به بعدش واقعا جالب میشه!!O.o

تازه وقتی گوشی بدست ایشون رسید ازم سوال کردن که گوشی رو شما کی خریدی و کی بدستت رسیده ؟؟؟؟؟!!!!!! و من هم توضیح دادم و گفتم چه تاریخی گوشی بدستم رسیده و چه تاریخی هم برای اولین بار بهشون گفتم که تاچ گوشی مشکل داره و کی دوباره مشکل جدی تر شده و متوجه شدم که گزینه آپدیتی تویه تنظیمات گوشی نیست! و ...

ازم خواستن از اولین باری که براشون پیام فرستادم تاچ گوشی مشکل داره عکس بگیرم. هم پیام رو reply کردم براشون هم از مکالمه ای که باهم داشتیم تویه تلگرام عکس گرفتم و فرستادم.

جوابی که به من دادن این بود که گوشی رو بررسی کردن همچنین وضعیت سفارش هم بررسی شده! گوشی تاریخ 25/2/95 برای من ارسال شده و تاریخ 27/2/95 هم بدستم رسیده! تاریخ 29/2/95 برای اولین بار به ایشون اطلاع دادم که گوشی مشکل تاچ داره

یعنی 2 روز بعدش! که احتمالا این تویه بازه زمانی 7 روز گارانتی شما هست البته باز هم جناب حسینی هر جور شما فکر کنی درسته:x

تاریخ 5/3/95 هم دوباره بهشون پیام دادم که مشکل هنوز باقی و البته یک مشکل تازه هم که متوجه شدم گزینه آپدیتی این گوشی نداره!!!

و در مورد گوشی هم تاکید کردن که گوشی اصل هست و سریال و IMEI گوشی مشکلی نداره و میشه استعلام کرد که گوشی اصلی!!!! در مورد رام گوشی هم بحث نرم افزاری و نداشتن گزینه آپدیت دال بر غیر اصل بودن این گوشی نیست!!! و چون رام سفارشی و زبان فارسی بهش اضافه شده گزینه آپدیت نداره و به این دلیل شما نمی تونید گوشی خودتون رو آپدیت کنید. راهی که براش هست اینکه صبر کنید تا رام جدید منتشر بشه و گوشی رو فلش بزنید!!! دیگه هم کاری از دست من برنمی آد!!!!!!!!!!!!... البته لازم به ذکر که این دوستمون دوباره هم چندین بار تاکید کردن که این مشکل مختص گوشی بنده نیست و مدل های دیگه هم شاید این مشکل رو داشته باشن. که این برای من کاملا حرف عجیبی هست!!!!!!!!!!!!!:|

بعدش هم گفتن فروشگاه ما و تمامی فروشگاههای ایران، طبق قوانین وزارت صنعت و معدن به 7 روز مهلت تست پایبند هستند اما زمان شما از این تاریخ گذشته!!!

باز هم جناب حسینی عزیز قضاوت رو میذارم به عهده خودتون و سایر دوستانی که حوصله کردن و این مطلب رو تا به اینجا دارن می خونن.

کاری به عوض شدن لحن ایشون و اون ادبیاتی که کارمندان محترم لیون کامپیوتر همیشه در مورد 7 روز مهلت تست استفاده میکنن ندارم که چجوری برعکس شد!. فقط چیزی که هنوزم که هنوزه ذهن من رو مشغول داره و منظورش رو متوجه نمیشم اینکه وقتی به این آقای محترم یادآوری کردم که طبق بررسی های خودتون برای اولین بار 27/2/95 من مشکل رو بهتون اطلاع دادم یعنی 2 روز بعد! شما دوست عزیز گفتین این مشکل نرم افزاری و مشکل خاصی نیست. و منم بهتون اعتماد کردم! اما ظاهرا مشکل خاص و همونطور که می بینید گوشی غیر قابل استفاده شده.

ایشون در جواب این یادآوری بهم گفتن (دوست عزیزم، خیلی از مشتریها در روزهای ابتدایی خرید از ما، به دلایل مختلف با ما تماس میگیرن و عنوان میکنن که محصول ایراد داره و ما راهنمایی لازم رو خدمتشون انجام میدیم) خوب این یعنی چی؟!:| واقعا هنوزم که هنوزه منظورشون رو متوجه نشدم و ذهنم درگیر این جمله است. چون اگر منظورشون از راهنمایی لازم در روزهای ابتدایی این بوده که بهم گفتن مشکلم مشکل خاصی نیست و نرم افزاری خوب ظاهرا که مشکل یکم خاص و از نظر نرم افزاری هم غیر قابل حل چون مشکل دیگه ای که این گوشی داره نداشتن گزینه آپدیت!!!! آخه مشکل من که هیچ وقت حل نشده تازه مشکل نبود گزینه آپدیت هم بهش اضاف شده بود...

واقعا نمیدونم چی بگم و باید چه برداشتی داشته باشم از این حرف،!!! آخرش هم این دوست محترم و عزیزمون بهم گفتن وسیله الکتریکی قابل پیش بینی نیست و فکر میکنم منظورشون این بود که خودت زدی گوشی رو خراب کردی!!!!! و البته باز هم دوباره تاکید کردن که مشکل تاچ گوشی مختص این گوشی نیست و شاید گوشی های دیگه هم اینجوری باشه البته این بار به حرفشون اضافه کردن که ممکن با آپدیت هم کاملا مشکل حل نشه.:) و گفتن مجبورن گوشی رو با همین وضعیت برام دوباره ارسال کنن!!!!!!!!! ولی گوشی بنده غیر قابل استفاده شده بود.:(

وقتی هم که دوباره بهشون گفتم پس نداشتن آپدیت چی ؟! گفتن چون روی گوشی شما کاستوم رام نصب شده این گزینه رو نداره. این مورد مشکل خاصی نیست!!!!!!!!!!!!!!! و یکجورایی انگار حرفشون رو هم عوض کردن و گفتن نمیشه گفت بخاطر رام گوشی تاچش مشکل داره!!!!

آخه یعنی روی گوشی نو و آکبند کاستوم رام نصب میکنن؟! بخاطر اضافه شدن زبان فارسی؟!!! واقعیت من خودم همین مدل گوشی رو دست چند نفر دیدم که هم زبان فارسی داره هم گزینه آپدیت گوشی فعال و هم تاچش هیچ مشکلی نداره و راضی هم هستن.

بعدش هم این دوست عزیز و محترم به شکل خیلی تحقیر آمیزی بهم گفتن که (به عنوان مدیریت بخش موبایل لیون کامپیوتر، هزینه‌های ارسال رو شخصا پرداخت میکنم!) و گوشی بنده از زمان 7 روز تست خارج شده دیگه...:(

بازم میگم جناب حسینی من هیچ نظری ندارم و قضاوت با خود شماست و دوستانی که این مطلب رو می خونن. هرچیزی که شما بگی درسته

من هیچ وقت ناراحت نشدم از این موضوع یا اگر هم ناراحت شدم هیچ گلایه ای از ایشون و لیون کامپیوتر نداشتم.

برای اینکه مشکلم حل بشه. (منظور همون مشکل نرم افزاری که مدیر بخش موبایل شما همون ابتدای کار بهم گفتن مشکل خاصی نیست و بعدش هم قبول نکردنش) بهشون گفتم پس خودتون زحمت بکشید و رام گوشی رو عوض کنید و یک رام رسمی بزنید تا گزینه آپدیت هم به گوشی اضافه بشه. شاید بتونم با آپدیت کردن گوشی مشکلم رو حل کنم هر هزینه ای هم که داشته باشه بنده به روی چشم قبول میکنم و پرداخت میشه.

و بهشون گفتم هر پیشنهادی هم که دارن در مورد وضعیت گوشی بگن تا مشکلش حل بشه. این دوست عزیز هم گفتن باشه و قبول کردن!

بعد گذشت روزها و هفته ها ایشون بهم گفتن رام رسمی برای گوشی منتشر نشده و خلاصه نتونستن به نتیجه ای برسن! و نمیشه گوشی رو فلش زد! و امکاناتشون محدود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  برنامه ای که برای فلش استفاده میکنن مراحل فلش زدن گوشی رو بدرستی انجام نمیده.

خلاصه فرمایش ایشون این بود که گوشی رو فلش هم نمی تونی بزنی که بازم فکر میکنم این موضوع برمیگرده به همون مشکل نرم افزاری که اصلا مشکل خاصی نبود.:)

اینجا هم من قضاوتی نمیکنم چون 100% اطلاعات مدیر محترم بخش موبایل لیون از بنده بالاتر و بیشتره و حرفشون مورد تایید.

ایشون گفتن باید گوشی رو با باکس فلش زد. و زحمت هماهنگ کردنش رو میکشن و نتیجه رو بهم اعلام میکنن که واقعا در این مورد هم دستشون درد نکنه.

متاسفانه این کار هم 1 ماه یا شایدم بیشتر طول کشید و وقتی بهشون گفتم زمانش یکم طولانی شده با همون لحن زیبای قبلیشون که می خواستن هزینه های ارسال رو شخصا پرداخت کنن بهم گفتن گوشی رو ارسال میکنم برای خودتون هر کاری می خواین انجام بدین و این خدماتی که ما برای شما انجام دادیم خارج از خدمات لیون کامپیوتر هست و صرفا بخاطر راه افتادن کار شماست. اگر می خواید کارتون سریع تر انجام بشه گوشی رو خودتون ببرین !!! که واقعا دستشون درد نکنه و تشکر میکنم ازشون بخاطر زحماتی که برای مشتری ها میکشن. همچنین معذرت خواهی میکنم اگر با حرفم باعث ناراحتی این آقا شدم .

باز هم گفتم هرچقدر زمان میبره اشکالی نداره و خودتون هرکاری می دونید بهتره رو انجام بدین. که ایشون بعد مدتی نتیجه کار رو بهم گفتن و توضیح دادن گوشی رو دقیق بررسی کردن و 2 تا راه حل بیشتر ندارم! چون این گوشی و یه چندتا مدل دیگه از نظر ارائه رام رسمی خیلی منابعشون محدود هست.

1-صبر کنم تا رام رسمی بیاد و اون موقع فلش بزنن گوشی رو که اصلا معلوم نمیشه کی قرار رام رسمی برای این گوشی منتشر بشه!!!!!!!! شاید 1 سال دیگه

2-پروداکت آیدی دستگاه رو عوض کنن و رامی که برای پروداکت آیدی دیگه موجود هست روی دستگاه فلش بشه.

که البته گفتن در مورد گزینه دوم امایی وجود داره و اونم اینکه احتمال داره آنتن گوشی بپره و مجبور بشن گوشی رو جی تگ کنن!

بالاتر هم عرض کردم بنده حقیر اطلاعاتم به اندازه ایشون نیست و نمی تونم نظری بدم در مورد این گوشی و مشکلات نرم افزاری که داشت.

فقط ازشون سوال کردم ممکن تاچ گوشی مشکل سخت افزاری داشته باشه که ایشون گفتن همونطور که قبلاها صحبت کردیم، احتمال اینم هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:|:|

اینجا هم من قضاوت رو میذارم به عهده خود شما چون تا جایی که من یادم میاد اولین بار که مشکل رو باهاشون در میون گذاشتم بهم گفتن (مسائلی که به این صورت هستن، بلا استثنا منشا نرمافزاری دارن اگر منشا سخت افزاری باشه، باید از همون ابتدای امر خودش رو نشون بده) و هیچ وقت حرف از مشکل سخت افزاری نبود و تاکید داشتن این مشکل خاصی نیست!!!!!!!!!!!!!!!! یکجورایی 7 روز مهلت تست بنده هم سر همین موضوع پیچوندن:(

بنده شرایط رو قبول کردم و گفتم راه حل دوم رو انجام بدن. در ضمن ایشون توضیح دادن بعد این اینکار می تونم به راحتی گوشی رو آپدیت هم کنم و این مشکلش هم حل میشه اما متاسفانه بازم بعد چند مدت اعلام کردن که ظاهرا این گوشی یکی از بدقلق ترین گوشی‌های شرکت HTC هست و بخاطر عدم وجود آموزش کافی این کار هم امکان پذیر نیست!!!!!!!:(

و تنها راه حلی که هست جی تگ کردن گوشی که اینکار هم هزینه اش 100 هزار تومن و در ضمن برای اینکار باید پشت گوشی باز بشه. که من این موضوع رو هم قبول کردم و گفتم مشکلی نداره و هزینه اش رو پرداخت میکنم . و از ایشون خواستم اگر راه حلی هم دارن که بشه فهمید این گوشی الان مشکل سخت افزاری داره یا مشکل نرم افزار پیشنهاد بدن چون حالا که حرف از باز کردن پشت یک گوشی نو شده بذار اگر واقعا مشکل از تاچ گوشی تاچ رو هم عوض کنیم تا بلکه گوشی قابل استفاده بشه.

ایشون چند مدت بعدش بهم گفتن که تعمیر کار بررسی کرده و نتیجه این شده که به احتمال زیاد مشکل از تاچ گوشی!!!!!!!!!! و تعویض LCD هم 170-180 تومن هزینه داره. که من اینو هم قبول کردم و گفتم هزینه اش رو میدم. بهشون گفتم اول گوشی رو جی تگ کنید اگر با جی تگ مشکل حل نشد بعدش تاچ رو هم عوض کنید چون اینجوری هم مشکل آپدیت گوشی حل میشه و هم مشکل تاچ .که بهم گفتن اینجوری هزینه بیشتری داره و منم قبول کردم گفتم باشه می دونم 250 تومن یا بیشتر خواهد شد. و چندبار هم تاکید کردم گفتم لطفا بررسی کنید و بهم بگین علت خرابی این گوشی بخاطر چی بود؟ و چرا خراب شده. چون واقعا برام جالب و عجیب بود و البته هنوزم بعد از گذشت 7 ماه همینطوره

نتیجه رو هم به محض دریافت بهم اطلاع میدن خلاصه سرتون رو درد نیارم ایشون گفتن که فرمایشات شمارو منتقل کردم به تعمیر کار و مشغول انجام کار شدن

گذشت و گذشت و گذشت و گذشت و گذشت و گذشت و گذشت و دیگه خبری نشد!!!!!!!! چندبار هم پیگیری کردم وضعیت گوشیم رو و این دوست عزیزمون گفتن اطلاع میدم بهت و هیچ وقت اطلاع ندادن و دیگه کم کم جواب سلام های بنده روهم تویه تلگرام نمیدن...htc از اون زمان تا حالا چندین مدل گوشی جدید به بازار معرفی کرد اما دیگه از گوشی بنده خبری نشد ...:D:D

بعد از گذشت 7 ماه!xD

سرتون رو درد آوردم و معذرت می خوام از همگی...

بنده به این موضوع مثبت نگاه میکنم و میگم اصلا اشتباه از من هست. و قضاوت رو می ذارم به عهده خود شما و دوستان تا هر جور دوست دارین فکر کنید. حتی من ارتباط خودم رو بعد این موضوع با لیون قطع نکردم و خرید های زیادی رو از فروشگاه شما انجام دادم همینجا هم از تمام دوستان مجموعه لیون کامپیوتر نهایت تشکر رو میکنم

اگرم امروز به لیست سفارش های قبلی خودم نگاه نمیکردم حتی اسم مدل گوشی رو هم از یاد برده بودم و حتی یادم نیست گوشی من ظاهرش چجوری بود.

اما دوست خوب من جناب حسینی عزیز،:x

شمایی که اینقدر بارها و بارها دیده شده تبلیغات کردی روی مشتری مداری و مهلت تست 7 روزه لیون کامپیوتر. شمایی که دوست داری مشتری هات این حس رو داشته باشن که از یکجای مطمئن خرید میکنن و بارها دیده شده که پیگیر هستی تویه برنامه های مختلف مثل مستند کلید و کامنت و غیره و میگی مشتری ها برای ما ارزش زیادی دارن.  بنظر خودتون اینجا حق با کی؟! آیا کارشناس بخش موبایل شما واقعا بنده رو درست راهنمایی کردن و قانون مهلت 7 روز تست شما در مورد کالای بنده درست عمل کرده ؟

درود آقا مهدی گل

متنت رو مو به مو خوندم و ازت بابت اینکه مطالبت رو به خود ما گفتی نه به دیگران واقعا ممنونم . این تاپیک خودس گویای این هستش که بیایم مشکلات دوستانی مثل شما رو حل کنیم و همین تاپیک نشون دهنده اینه که احساس شما برای مهمه . و این تاپیک ایجاد شد که شما بتونی احساس منفی و یا مشکلت رو بیان کنی ( البته تلفنی هم زنگ بزنید به شماره 09102189800 ) 100درصد مشکلتون پیگیری میشه .

و رفتم پیگیری کردم و دقیقا حرفها رو شنیدم . و داستانش این بوده که بعد از 2 روز گفتید مشکل داره و مسئولش شما رو راهنمایی کرده و گفته فلان کار رو انجام بدید و خبر بدید که شما بعد از 9 یا 10 روز خبر دادید که مهلت تست گذشته بوده . حالا در مورد مهلت تست بگم که ما از تامین کننده وقتی کالا رو خرید میکنیم در خیلی از موارد ( نه درهمه موارد ) به ما هفت روز مهلت تست میدن و به هیچ عنوان حتی یک روز بیشتر از 7 روز کالا رو قبول نمیکنن و در اینجور مواقع کاملا دست و بالمون بسته میشه .

بخشی از چتهای شما و مسئول مربوطه رو مطالعه کردم و تمام مراحل با شما هماهنگ شده و به شما همه چیز اطلاع داده شده . و بدون هماهنگی شما کاری صورت نگرفته . و قصد مسئول مربوطه هم کمک بوده .

----------------

هیچ وقت این فکر رو نکن که چون خیلی وقته گوشی رو خریدی و الان هنوز مشکل داری نباید میگفتی . و یادت باشه ما تا اخرین لحظه ای که کالای خریداری شده توسط مشتریان عزیز , دستشون هستش بهشون کمک میکنیم و در کنار مشتریمون هستیم و بابت هر مشکلی تیم رو بسیج میکنیم . این یک شعار نیست میتونید امتحان کنید .

 

خوب مهدی جان بریم سر حل مسئله اصلی . الان دقیقا از ما چه درخواستی داری ؟ چه کاری انجام بدیم براتون ؟ دقیقا عین کاری که میخوای واست انجام بدیم رو شفاف و رک بگو و ما هم اینجا هستیم تا بهتون پاسخ بدیم .

درخواستت رو هم میتونی اینجا بگی و هم میتونی با شماره 09102189800 ارتباط برقرار کنی و اعلام کنی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خودم htc one max  دارم واقعا گوشی بی نظیری هست متاسفانه سری دیزایر انواع تقلبی و مشکل دار زیاد داره ( این جدا هست از کیفیت خود برند اچ تی سی که ثابت شده ست و منظورم بازار ایران هست )  اگر تو سایت های تخصصی موبایل هم برین اونجا یه سری افراد هستن میگن مثلا فلان گوشی دیزایربا این شماره سری رو نخرین چون زبونش چینیه و گزینه آپدیت هم نداره متاسفانه این سری از گوشی ها گیر شما اومده و اکثرا هم مشکل تاچ دارن اگر تو نت هم سرچ کنید متوجه میشین اول چیزی که افراد شاکی هستن از این گوشی مشکل تاچ هست . 

باید به نظر من عوض میشده و نباید اون قدر بهونه می آوردن ولی یک چیزی از من همیشه داشته باشین اون دیوایس هایی که تاچ دارن حتما و حتما و حتما برین حضوری خرید کنید چون خیلی حساسه و اگر مشکل دار گیر شما بیاد فروشگاه به راحتی زیر بار نمیره و تو یه دردسر واقعی می افتید .

ضمنا ناراحت کننده ست ولی باید گفت مدیر موبایل لیون شما رو به عنوان یه آدم خیلی ناشی و نوب فرض کرده که بهتون گفته روی گوشی نو کاستوم رام هست اگر به من چنین چیزی می گفت من شدیدا شاکی میشدم و اصلا تحمل چنین حرف بی پایه ای رو نمی کردم بس که آدم بی سواد و آماتور زیاده همه رو به یه جشم می بینن متاسفانه . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Union J گفته است :

من خودم htc one max  دارم واقعا گوشی بی نظیری هست متاسفانه سری دیزایر انواع تقلبی و مشکل دار زیاد داره ( این جدا هست از کیفیت خود برند اچ تی سی که ثابت شده ست و منظورم بازار ایران هست )  اگر تو سایت های تخصصی موبایل هم برین اونجا یه سری افراد هستن میگن مثلا فلان گوشی دیزایربا این شماره سری رو نخرین چون زبونش چینیه و گزینه آپدیت هم نداره متاسفانه این سری از گوشی ها گیر شما اومده و اکثرا هم مشکل تاچ دارن اگر تو نت هم سرچ کنید متوجه میشین اول چیزی که افراد شاکی هستن از این گوشی مشکل تاچ هست . 

باید به نظر من عوض میشده و نباید اون قدر بهونه می آوردن ولی یک چیزی از من همیشه داشته باشین اون دیوایس هایی که تاچ دارن حتما و حتما و حتما برین حضوری خرید کنید چون خیلی حساسه و اگر مشکل دار گیر شما بیاد فروشگاه به راحتی زیر بار نمیره و تو یه دردسر واقعی می افتید .

ضمنا ناراحت کننده ست ولی باید گفت مدیر موبایل لیون شما رو به عنوان یه آدم خیلی ناشی و نوب فرض کرده که بهتون گفته روی گوشی نو کاستوم رام هست اگر به من چنین چیزی می گفت من شدیدا شاکی میشدم و اصلا تحمل چنین حرف بی پایه ای رو نمی کردم بس که آدم بی سواد و آماتور زیاده همه رو به یه جشم می بینن متاسفانه . 

سلام دوست من

مرسی از نظرتون

ولی لیون کامپیوتر یک فروشگاه بزن در رویی نیستش عزیزم و تا آخرش با مشتریش هستش . یه وقتهای کوتاهی هم صورت میگیره و به هیچ عنوان منکرش نیستیم ما هم قصد کمک داشتیم و داریم . هر کالایی مهلت تستی داره . بالاتر مطلب بنده رو میخوندید متوجه این قضیه میشدید .

مهدی جان گلمون متاسفانه دفعه قبل هم همین کار رو کردن و یهو رفتن و 10 روز بعد برگشتن ( بعد از 7 روز مهلت تست ) و اعلام کردن که مشکلشون با کارهایی که انجام دادن حل نشده و الان هم بعد از یک هفته که ازشون سوال کردم که چه درخواسیت دارن ازمون هنوز نه تماسی گرفتن و نه پیغام دادن .

ما تا تهش در کنارش هستیم و اجازه نمیدیم بابت این اتفاق متضرر بشن .

وقتی میگم اینجا لیون کامپیوتر هستش معنیش همینه که بعد از گذشت ماهها باز هم در کنار مشتریمون هستیم .

شما که می فرمایید باید حضوری میخردن ایشون , آیا فروشگاهی رو سراغ دارید بعد از چند ماه پاسخگوی مشتریش باشه ؟ اگر هست باور کنید خودم مشتریش میشیم

 

البته مشخصه شما کاربر کار بلدی هستید . شاید مسئول موبایل ناشیانه و یا هر چیزی گه شما میفرمایید برخورد کرده باشن ولی مشتری مداری رکن اصلی لیون کامپیوتر هستش دوست من که هر جایی یافت نمیشه .

باز هم ممنونیم از مطلب شما و ما همچنان منتظر مهدی عزیز هستیم که درخواستشون رو به ما اعلام کنن

شاد باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی از پاسختون .

من فقط تاکید کردم روی خرید دیوایس هایی که هم گرونن و تاچ هستن مثلا آیپد من خودم می تونستم از نت بخرم کلی هم سایت بود ولی ترجیح دادم برم از پایتخت بخرم خوب این نظر منه ممکنه با نظر دیگران متفاوت باشه .

و یا مثلا هفته قبل ازتون یه 1070 خریدم چون بهتون اطمینان دارم شخصا و می دونم فروشگاه متفاوتی هستید اما خودتون هم میدونید چقدر ناراحت کننده ست وقتی گوشی میخری و مشکل داره برای اینکه نخوان پس بگیرین یا متعهد به انجام پشتیبانی بشن میگن روش کاستوم رام بوده در حالی که هر گوشی اندرویدی 2 سال ساپورت داره و هیچ کس رام غیر رسمی رو قبل از اتمام پشتیبانی رسمی استفاده نمی کنه .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، Union J گفته است :

مرسی از پاسختون .

من فقط تاکید کردم روی خرید دیوایس هایی که هم گرونن و تاچ هستن مثلا آیپد من خودم می تونستم از نت بخرم کلی هم سایت بود ولی ترجیح دادم برم از پایتخت بخرم خوب این نظر منه ممکنه با نظر دیگران متفاوت باشه .

و یا مثلا هفته قبل ازتون یه 1070 خریدم چون بهتون اطمینان دارم شخصا و می دونم فروشگاه متفاوتی هستید اما خودتون هم میدونید چقدر ناراحت کننده ست وقتی گوشی میخری و مشکل داره برای اینکه نخوان پس بگیرین یا متعهد به انجام پشتیبانی بشن میگن روش کاستوم رام بوده در حالی که هر گوشی اندرویدی 2 سال ساپورت داره و هیچ کس رام غیر رسمی رو قبل از اتمام پشتیبانی رسمی استفاده نمی کنه .

 

ممنونم ازت عزیزم

آره حرفت رو میپذیرم و کاملا درک میکنم که اگر چیزی بخری و ساپورتت نکنن .

متاسفانه رو راست بگم بنده دیر متوجه شدم وگرنه خیلیییییی جلوتر مشکل ایشون رو حل میکردیم . تلفن شکایات 09102189800 رو به همین دلیل گذاشتیم  که زودتر مشکلات رو توسط شما عزیزان ببینیم تا خدای نکرده چنین اتفاقاتی نیفته .

ما افتخارمون اینه که در کنار مشتریهامون هستیم و بهشون پاسخگوییم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و درود

یه انتقاد دارم هم در رابطه با بخش فروش و هم ارسال

من شنبه که تعطیل بود کالایی رو سفارش دادم و انتظار داشتم یکشنبه هرچه سریعتر پست بشه تا فردا صبح برم تحویل بگیرم ولی روال کار به این صورت بوده ساعت ۱۱ پیام میاد که سفارش در حال بررسی هست و ۲.۳۰ تازه فاکتور میاد البته نمیدونم اگه من مراحل کارو نمیدونم که خواهش میکنم شما توضیح بدید که چرا اینهمه طول میکشه یا واقعا کند کار میکنید.

در رابطه با ارسال هم که فرداش تو پروفایلم ارسال شده میخوره که فکر میکنم یا اخروقت ارسال میکنن یا فرداش که واقعا انتظار دارم که همه این مراحل سریع انجام شه ولی فکر نکنم اینطور باشه

بنده دلیلشو نمیدونم ولی شمارو به دیجی کالا ترجیح میدم و انتظار دارم کارا سریعتر انجام شه والا دفه دیگه مجبورا باید از دیجی خرید کنم

حالا اگر من اشتباه میکنم لطفا قانعم کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، sinatak گفته است :

سلام و درود

یه انتقاد دارم هم در رابطه با بخش فروش و هم ارسال

من شنبه که تعطیل بود کالایی رو سفارش دادم و انتظار داشتم یکشنبه هرچه سریعتر پست بشه تا فردا صبح برم تحویل بگیرم ولی روال کار به این صورت بوده ساعت ۱۱ پیام میاد که سفارش در حال بررسی هست و ۲.۳۰ تازه فاکتور میاد البته نمیدونم اگه من مراحل کارو نمیدونم که خواهش میکنم شما توضیح بدید که چرا اینهمه طول میکشه یا واقعا کند کار میکنید.

در رابطه با ارسال هم که فرداش تو پروفایلم ارسال شده میخوره که فکر میکنم یا اخروقت ارسال میکنن یا فرداش که واقعا انتظار دارم که همه این مراحل سریع انجام شه ولی فکر نکنم اینطور باشه

بنده دلیلشو نمیدونم ولی شمارو به دیجی کالا ترجیح میدم و انتظار دارم کارا سریعتر انجام شه والا دفه دیگه مجبورا باید از دیجی خرید کنم

حالا اگر من اشتباه میکنم لطفا قانعم کنید

سلام دوست عزیز . با توجه به شناختی که من از لیون دارم غیر ممکن هست روال کاریشون به اینگونه باشه و تا حالا اصلا ندیدم از همه چیز کاملا رضایت داشتم و خیلی هم حال کردم باهاشون حتی وقتی مشکلی هم پیش اومده اصلا دلخوری نمیزارن داشته باشی.

شما توجه داشته باش تعطیلی بوده و همچنین لیون به خاطر نمایشگاه الکامپ خیلی سرشون شلوغ بوده وگرنه قطعه شما طبق روال عادی ارسال میشده .

بنده هم یه کاربرو مشتری عادی هستم و چند قطعه سفارش دادم اما به خاطر درخواست های زیاد که توی این چند روز جمع شده و همچنین نمایشگاه میدونستم امکانش هست که امروز کارم نشه و بیفته برای فردا پس دلخوری ندارم ^_^.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 ساعت قبل، sinatak گفته است :

سلام و درود

یه انتقاد دارم هم در رابطه با بخش فروش و هم ارسال

من شنبه که تعطیل بود کالایی رو سفارش دادم و انتظار داشتم یکشنبه هرچه سریعتر پست بشه تا فردا صبح برم تحویل بگیرم ولی روال کار به این صورت بوده ساعت ۱۱ پیام میاد که سفارش در حال بررسی هست و ۲.۳۰ تازه فاکتور میاد البته نمیدونم اگه من مراحل کارو نمیدونم که خواهش میکنم شما توضیح بدید که چرا اینهمه طول میکشه یا واقعا کند کار میکنید.

در رابطه با ارسال هم که فرداش تو پروفایلم ارسال شده میخوره که فکر میکنم یا اخروقت ارسال میکنن یا فرداش که واقعا انتظار دارم که همه این مراحل سریع انجام شه ولی فکر نکنم اینطور باشه

بنده دلیلشو نمیدونم ولی شمارو به دیجی کالا ترجیح میدم و انتظار دارم کارا سریعتر انجام شه والا دفه دیگه مجبورا باید از دیجی خرید کنم

حالا اگر من اشتباه میکنم لطفا قانعم کنید

فرستادنشون عالیه من چه صندلی گیمینگم و چه کارت گرافیکم که ازشون خریدم وقتی گفتم حتما میخوام فردا به دستم برسه اونام همون روز فرستادن از این لحاظ که عالیه علاوه بر این که کلا فروشگاه عالی هست . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 ساعت قبل، sinatak گفته است :

سلام و درود

یه انتقاد دارم هم در رابطه با بخش فروش و هم ارسال

من شنبه که تعطیل بود کالایی رو سفارش دادم و انتظار داشتم یکشنبه هرچه سریعتر پست بشه تا فردا صبح برم تحویل بگیرم ولی روال کار به این صورت بوده ساعت ۱۱ پیام میاد که سفارش در حال بررسی هست و ۲.۳۰ تازه فاکتور میاد البته نمیدونم اگه من مراحل کارو نمیدونم که خواهش میکنم شما توضیح بدید که چرا اینهمه طول میکشه یا واقعا کند کار میکنید.

در رابطه با ارسال هم که فرداش تو پروفایلم ارسال شده میخوره که فکر میکنم یا اخروقت ارسال میکنن یا فرداش که واقعا انتظار دارم که همه این مراحل سریع انجام شه ولی فکر نکنم اینطور باشه

بنده دلیلشو نمیدونم ولی شمارو به دیجی کالا ترجیح میدم و انتظار دارم کارا سریعتر انجام شه والا دفه دیگه مجبورا باید از دیجی خرید کنم

حالا اگر من اشتباه میکنم لطفا قانعم کنید

درود سینا جان

مرسی از خریدت عزیزم

یک توضیح کوچولو در مورد روند کارمون میدم بهتون تا روشنتر بشید .

وقتی خریدی انجام میشه سریعا بخش بررسی آنلاین به مشتری پیغام میده و بعد  میره برای بخش بررسی کالا و بعد از تایید موجودی دوباره به مشتری پیغام میره .

 

اگر کل کالاها در انبار لیون موجود باشه و یا همون روز موجود بشه سریعا همون روز بسته بندی میشه و برای مشتری ارسال میشه و سرعت در این بخش بسیار برامون مهمه . در صورتی روز بعد ارسال میشه که یا اخر وقت کاری سفارش ثبت شده باشه و یا کالا توسط تامین کننده فردای روز سفارش به دستمون رسیده باشه .

در مورد سفارش شما هم مثل اینکه دیروز ارسال شده و شماره پیگیری هم به شما داده شده .

 

اگر هنوز مشکلی دارید بفرمایید تا رفع و رجوع بشه . و در ضمن یادتون باشه هر وقت جایی گیر کردید نگران نباشید و حتما با ارتباط بر قرار کردن با بخشهای فروش و فنی مسئلتون حل میشه و اگر نشد بخش شکایات در خدمت شماست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

درود سینا جان

مرسی از خریدت عزیزم

یک توضیح کوچولو در مورد روند کارمون میدم بهتون تا روشنتر بشید .

وقتی خریدی انجام میشه سریعا بخش بررسی آنلاین به مشتری پیغام میده و بعد  میره برای بخش بررسی کالا و بعد از تایید موجودی دوباره به مشتری پیغام میره .

 

اگر کل کالاها در انبار لیون موجود باشه و یا همون روز موجود بشه سریعا همون روز بسته بندی میشه و برای مشتری ارسال میشه و سرعت در این بخش بسیار برامون مهمه . در صورتی روز بعد ارسال میشه که یا اخر وقت کاری سفارش ثبت شده باشه و یا کالا توسط تامین کننده فردای روز سفارش به دستمون رسیده باشه .

در مورد سفارش شما هم مثل اینکه دیروز ارسال شده و شماره پیگیری هم به شما داده شده .

 

اگر هنوز مشکلی دارید بفرمایید تا رفع و رجوع بشه . و در ضمن یادتون باشه هر وقت جایی گیر کردید نگران نباشید و حتما با ارتباط بر قرار کردن با بخشهای فروش و فنی مسئلتون حل میشه و اگر نشد بخش شکایات در خدمت شماست

درود اقای حسینی 

همانطور که گفتم ارسال یا اخر وقت یا فرداش انجام میشه

بنده امروز ظهر به دفتر تیپاکس مراجعه کردم وایشون گفتن ماشین تازه راه افتاد بیاد

دیروز اگه همون صبح ارسال میکردین الان دستم بود

حالا دیگه گذشت ممنون بابت پاسخگویی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Union J گفته است :

فرستادنشون عالیه من چه صندلی گیمینگم و چه کارت گرافیکم که ازشون خریدم وقتی گفتم حتما میخوام فردا به دستم برسه اونام همون روز فرستادن از این لحاظ که عالیه علاوه بر این که کلا فروشگاه عالی هست . 

درود دوست عزیز متاسفانه بنده تا حالا نتونستم همون فردای ارسال تحویل بگیرم چه پست چه تیپاکس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، sinatak گفته است :

درود اقای حسینی 

همانطور که گفتم ارسال یا اخر وقت یا فرداش انجام میشه

بنده امروز ظهر به دفتر تیپاکس مراجعه کردم وایشون گفتن ماشین تازه راه افتاد بیاد

دیروز اگه همون صبح ارسال میکردین الان دستم بود

حالا دیگه گذشت ممنون بابت پاسخگویی

سینا جان وظیفه ما ارسال کالا هستش و در کوتاه ترین زمان ممکن ما انجامش دادیم و معمولا جمع اوری کالاها زمان میبره عزیزم و  ارسال کالای شما رو در زمان سریعتری انجام دادیم  . و متاسفانه خود تیپاکس راجب روند ارسالش توضیحی نمیده که کی ارسال میکنه .

مورد بعد در مورد باربریها و پست اینه که یه سری از شهرها به دلیل تراکم ارسال هر روز در چند زمان ارسال دارن .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

قبلا یه قانونی بود که به کار بردن کلماتی مثل کمک کنید تورو خدا فوری دارم می میرم به دادم برسید رو تو عنوان تاپیک ها ممنوع کرده بود !

 

اینجا هم خیلی لازم داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شکلک های قالب جدید مزخرفند با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

با سلام.
میخام داستان یکی مونده به اخرین خریدم رو بگم.

یکی از دوستان بنده چارشنبه عصر هفته گذشته به بنده گفتن که قصد خرید یه هارد 3 ترا دارن. مثل همیشه شرو کردم به سرچ درباره هارد های 3 ترا و مثل همیشه دنبال سیگیت بودم. همه جا قیمت ها بالای 480 بود! تا 540 هم قیمت زده بودن! یهو یادم افتاد که لیون هارد اکسترنال هم میفروشه! وارد قسمت مربوطه شدم و قیمت رو دیدم!! شوکه شدم! قیمت 445 تومن! یعنی اصلا قیمت افزایش نخورده نسبت به قبل گرونی!! سریعا سفارش زدم که حدود ساعت 3 بامداد پنشنبه بود. دوست من رو زمان رسیدن تاکید داشت چون برای شنبه ظهر هارد رو لازم داشت.

باهاش صحبت کردم که نمیشه زودتر از یکشنبه نمیرسه! اما خیلی دوست داشتم که شنبه به دستش برسونم و بهش بفهمونم که لیون با بقیه فرق داره.

پنشنبه حدود ساعت 11 با قسمت فروش لیون تماس گرفتم و گفتم که قضیه از این قراره و من برای شنبه به این قطعه نیاز دارم. گفتن که تمام تلاشمونو میکنیم تا شنبه به دستتون برسه.

خودم که نا امید بودم و قول یکشنبه رو به دوستم دادم اما شنبه ساعت 10 صبح تیپاکس هارد رو اورد دم در!!!
یعنی باورم نمیشد! چند بار نگاه کردم دیدم که آره از طرف لیون اومده! از اون جالب تر بسته بندی که معرکه عالی یک. یعنی کلاهک هسته ای هم بدی لیون ارسال کنه جوری ارسال میکنه که چیزیش نشه.
در کل مثل همیشه از خریدم راضیم و امیدوارم بیشتر از قبل به سمت قله پیش بره این فروشگاه.
ممنون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده به عنوان  کاربر جدید. سایتتون یه درخواستی رو. ازتون دارم و. اونم اینه که چندین نفر بزارید. برای جواب دادن به سوال های مردم در باره محصول مورد نظرشون چون تو. سایت اگه سوالی بپرسیم یا دیر جواب داده میشا یا کلا جواب داده نمیشه  مطمین باشید کمک بزرگیه برای مشتری ها 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 52 دقیقه قبل، ariiian گفته است :

بنده به عنوان  کاربر جدید. سایتتون یه درخواستی رو. ازتون دارم و. اونم اینه که چندین نفر بزارید. برای جواب دادن به سوال های مردم در باره محصول مورد نظرشون چون تو. سایت اگه سوالی بپرسیم یا دیر جواب داده میشا یا کلا جواب داده نمیشه  مطمین باشید کمک بزرگیه برای مشتری ها 

واسه سئوال و مشاوره بهتره زنگ بزنی

تلفنی بهتر جواب می دن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه منظورم مشاوره نیست 

اخه بعضی از سوالا در. حد. مشاوره نیستن

مثلا بنده خدا میخواد کارت گرافیک بخره میخواد بدونه پاورش میکشه یا نه یا مثلا یه کیبورد بخره 

اینطوری مشتری ها انتخاب های بهتری میکنن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

امشب هم مثل دیشب دسترسی من به پروفایل و تاپیکهام مختل شده. گویا دیشب کسی یا کسانی خرابکاری کرده بودند. بهتر نیست در چنین موقعهایی اطلاع رسانی کنید؟

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 27 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

امشب هم مثل دیشب دسترسی من به پروفایل و تاپیکهام مختل شده. گویا دیشب کسی یا کسانی خرابکاری کرده بودند. بهتر نیست در چنین موقعهایی اطلاع رسانی کنید؟

فک کنم موقعی رو. میگید. که فروم داشت اپدیت میشد  درسته؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 29 دقیقه قبل، ariiian گفته است :

فک کنم موقعی رو. میگید. که فروم داشت اپدیت میشد  درسته؟

دیشب دسترسیم به انجمن مختل شد و بعد دوستان خبر دادند که در تاپیکهای برخی کاربران برای مدت کوتاهی خرابکاری شده بود. ظاهرا سطح امنیت انجمن رو امروز بالا برده اند و مشکل امشب حاد نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

لطفا رسیدگی کنید!

از دیشب تا الان همینطوریه.

من وارد انجمن که میشم یا وقتی میخوام وارد پروفایل خودم بشم وارد این لینک میشم:

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?/videos/

با این پیام :

متاسفیم، مشکلی پیش آمده است!

محدوده ای که شما قصد دسترسی به آن را دارید هم اکنون آفلاین است. لطفا بعدا سعی نمایید.

کد خطا : 2S100/4

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای من هم همین یوزر فروم تو قسمت فروشگاه با ایراد ورود رمز اشتباه مواجهه ! و نه ایمیلو میشناسه نه یوزرو  نه رمزو !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...