رفتن به مطلب

امنیت را تجربه کنید ؛ معرفی فلش درایو APACER AH650 مجهز به اسکنر اثر انگشت


Recommended Posts

rybhz87nswphkh4zgoe.jpg


 


فلش درایوهای USB راهی آسان برای انتقال اطلاعت برای تمامی افراد به شمار می آیند اما همه این محصولات دارای یک نقطه ضعف می باشند – اطلاعات مندرج بر روی این فلش ها می تواند به راحتی توسط هر کسی خوانده شود ، مگر اینکه این فلش درایوها دارای یک قفل امنیتی باشند . اما بهترین راه برای حفظ امنیت اطلاعت روی فلش درایو چیست ؟


 


ip827e4boortsdvlr5or.jpg


 


شرکت Apacer به این سوال پاسخ می دهد – این شرکت تایوانی فلش درایو AH650 خود را به یک اسکنر اثر انگشت مجهز کرده است که اثر انگشت شما را با پروفایلی که در خود ذخیره کرده است مطابقت داده و اگر این اثر انگشت صحیح بود به شما اجازه دستکاری بر روی فلش درایو را می دهد . این درایو در دو رنگ طلایی و نقره ای و همینطور دو حجم 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شود . Apacer AH650 یک درایو سازگار با USB 3.0 است و این امر سبب می شود که سرعت خواندن این فلش درایو تا 130MB/sec برسد . این محصول قابلیت حفظ و نگهداری از 10 پروفایل اثر انگشت را دارد تا در صورت نیاز اجازه تغییر پروفایل را به کاربر می دهد . روش کاری این درایو هم کمی عجیب است ، بدین صورت که حافظه داخلی این درایو دارای دو بخش است ، بخش اول هنگامی که شما درایو را وارد پورت USB می کنید شروع به کار می کند و در دسترس است ، در حالیکه بخش دوم تنها زمانی قابل دسترسی خواهد بود که اثر انگشت اسکن شده با پروفایل های اثر انگشت درون درایو مطابقت داشته باشد . 


 


wa3kyfw2ffi0i82f49i2.jpg


 


متاسفانه هیچ اطلاعی از قیمت و تاریخ عرضه این محصول در دست نیست . 


 


منبع : hitechreview


مترجم : حماد قربانی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...