رفتن به مطلب

فراتر از انتظار ؛ معرفی تکنولوژی SuperMLC برای SSD توسط TRANSCEND


Recommended Posts

zi2cck2pgvzm1e78j7gg.jpg


 


Transcend یک تکنولوژی جدید و جالب را که سبب پیشرفت در درایوهای جامد می شود معرفی کرد . این فناوری جدید که SuperMLC نام دارد اجازه تولید SSD های بودجه گرا برای اهداف صنعتی می دهد و همزمان سبب پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر تکنولوژی فعلی SLC NAND فلش مموری ها می شود .


روش کارتکنولوژی SuperMLC بدین صورت است که بجای ذخیره دو بیت اطلاعات در یک سلول حافظه ، یک بیت اطلاعات در یک سلول حافظه ذخیره می کند . این امر سبب بهبود چشمگیر طول عمر SSD و همچنین عملکرد آن می شود که این اتفاق خصوصا در درایوهای جامدی که دارای ظرفیت بالایی نیستند درست تر است . به علاوه اینکه این تغییرات برای کاربردهای صنعتی SSD ها مناسب تر است چرا که این گونه محیط ها معمولا برای استفاده از وسایل الکترونیکی مناسب نمی باشند . به گفته شرکت Transcend ، درایوهای جامدی که بر پایه SuperMLC ساخته شده اند ، دارای عملکردی به میزان چهار برابر بهتر از درایوهای جامد بر پایه MLC NAND مشابه می باشند و علاوه بر این ، از تحمل 30000 بار چرخه نوشتن و پاک کردن را بدون هیچ مشکلی برخوردار می باشند .


Transcend بر این عقیده است که درایوهای جامد SuperMLC بزودی با موفقیتی چشمگیر وارد بازار شده و آن را از آن خود خواهند کرد . این شرکت قرار است سال آینده چندین درایو جامد SuperMLC را روانه بازار کند که عبارتند از مدل 2.5 اینچی SSD510K ، mSATA MSA510 SSD ، HSD510 SSD نیمه باریک و مدل های M.2 MTS460 و MTS860


 


منبع : hitechreview


مترجم : حماد قربانی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...