رفتن به مطلب

Recommended Posts

esfisnpo9qnklhcno2ev.jpg

 

پس از ساخت درایوهای جامد M6e Black Edition ، M6e/PCI-E و M7e/PCI-E در بازه زمانی 2014 تا 2015 شرکت Plextor خط تولید SSD های خود را با عرضه M8Pe گسترش می دهد . این محصول در سال 2016 عرضه خواهد شد ، بنابراین باید قدری صبر کنیم . 

این SSD از شکاف PCI-E 3.0 x 4 استفاده می کند و برای کار کردن نیاز به تکنولوژی NVMe دارد . کل این SSD شبیه به یک کارت PCI-E است اما در واقع این گونه نیست . Plextor چیزی راجع به سرعت خواندن و نوشتن این SSD عنوان نکرده است اما چیزی که مشخص است و ما از آن اطلاع داریم این است که سرعت M8Pe برای خواندن قطعات 4K حدود 270000 IOPS و برای نوشتن قطعات 4K حدود 150000 IOPS می باشد . ضمن اینکه این محصول از ویژگی منحصر بفرد شرکت Plextor یعنی PlexTurbo RAM caching ، فن آوری فشرده سازی برای به حداکثر رساندن ظرفیت ذخیره سازی و PlexVault که به کاربران اجازه مخفی کردن اطلاعات بر روی یک کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده را می دهد . هنوز صحبتی از ظرفیت های این محصول نیز به میان نیامده است اما چیزی که ما فکر می کنیم این است که M8Pe از 120 تا 960 گیگابایت ظرفیت را پوشش خواهد داد . هدف اصلی Plextro در بازار برای این محصول ، گیمرها و حرفه ای های است که نیاز به عملکرد فوق العاده SSD دارند . 

این محصول در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد شد و اطلاعات بیشتر از این محصول در آن نمایشگاه بدست خواهد آمد . CES 2016 بین 6 تا 9 ژانویه 2016 برگزار خواهد شد ، پس نیازی نیست که مدت زیادی تحمل کنیم . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...