رفتن به مطلب

McAfee Encrypted USB Manager


AMD>INTEL
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

ستفاده از فلش دیسک ها و حافظه های کوچک USB امروزه در میان کاربران سیستم های کامپیوتری بسیار پرکاربرد می باشد. کوچک و قابل حمل بودن این حافظه ها از دلایل اصلی استفاده از این نوع حافظه ها می باشد. برای بسیاری از کاربران و یا شاید حتی برای خود شما نیز این اتفاق افتاده باشد که حافظه usb همراه خود را گم کرده باشید و یا آن را در جایی جا گذاشته باشید. بسیاری از افرادی که در این حافظه ها اطلاعات شخصی و یا کاری و تجاری مهم خود را نگهداری می کنند و یا برای حمل به سیستم های دیگر اطلاعات را برای مدت کوتاهی بر روی این حاظه های ذخیره می کنند در حفظ حافظه و امنیت آن توجه خاصی دارند. بسیاری از آنها علاقه ندارند تا حافظه usb اشان در صورت مفقود شدن و یا در دسترس دیگران قرار گرفتن مورد بازرسی و جستجو قرار گیرد.

Encrypted USB Manager نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رمزنگاری اطلاعات و حفاظت از محتویات حافظه های usb می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران می توانند دسترسی به اطلاعات این حافظه ها را تنها به کسانی محدود کنند که نام های کاربری و رمز عبور برای دسترسی به اطلاعات برخوردار می باشند. با اعمال تکنیک های احراز هویت ( authentication ) بر روی ایت حافظه ها توسط این نرم افزار این عمل به راحتی صورت پذیر است. از ویژگی هایی که به کمک این نرم افزار می توان از آن ها استفاده نمود به حفاظت از اطلاعات با الگوریتم رمز نگاری قدرتمند ، کنترل دسترسی به اطلاعات به استفاده از عملیات احراز هویت قدرتمند ، مدیریت ساده بر دستگاه حافظه ، قابلیت استفاده از سرویس کلید امنیتی ، دارای ابزار مدیریت متمرکز بر اطلاعات و سیستم رمزنگاری و ... می توان اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولیست که توسط یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده نرم افزارهای امنیتی ، کمپانی McAfee تولید شده است.

USB drives are small, portable, and provide

incredible amounts of storage space. Theyre a

dream for usersbut a security nightmare for IT

staff. McAfee Encrypted USB offers data protection

in the form of powerful encryption technology

combined with strong access controls, so that only

authorized users can read the information stored on

USB drives.

لينك دانلو د

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...