رفتن به مطلب

اخبار CES 2016 : شرکت Lenovo برای اولین بار از لپ تاپ گیمینگ IDEAPAD Y900 رونمایی کرد


Recommended Posts

tgx5wmd6wzqthyoq64qh.jpg

 

با توجه به قیمت های بالای لپ تاپ های گیمینگ ، این محصولات هیچوقت از دور خارج نمی شوند چرا که همیشه گیمرهایی هستند که بدنبال خرید اینگونه لپ تاپ های پر قدرت باشند . اکنون برای اینکه نیازهای گیمرها بیشتر از قبل پاسخ داده شود ، شرکت لنوو از لپ تاپ های گیمینگ Ideapad Y900 خود که بنظر می رسد همان چیزی است که گیمرها دنبالش بودند ، رونمایی کرد . 

 

ub9c75gve4wc26s6j5s3.jpg

 

این محصول جدید شرکت Lenovo در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده است . این نوت بوک مخصوص گیمرها طراحی شده است و دارای یک کیبورد مکانیکی و مشخصات فنی پیشرفته می باشد . این لپ تاپ از یک صفحه نمایش 17.3 اینچی سود می برد که این صفحه نمایش بزرگ باعث می شود که حمل و نقل این محصول سخت تر باشد اما حداقل می توان تمامی ویژگی های تصویری بازی ها را به صورت کامل و به وضوح در آن مشاهده کرد . این لپ تاپ دارای نسبت ابعاد 16:9 و وضوح تصویر Full HD می باشد و از تکنولوژی IPS سود می برد . پرقدرتترین نوع Ideapad Y900 دارای نسل ششم پردازنده های Skylake اینتل و کارت گرافیک GeForce GTX 980M با 4 یا 8 گیگابایت رم GDDR5 می باشد . این نوت بوک دارای چهار شکاف DDR4 SO-DIMM برای استفاده تا 64 گیگابایت رم DDR4 می باشد و امکان بهره گیری تا 512 گیگابایت SSDهای PCIe در RAID 0 و تا 1 ترابایت هارد SATA 3.0 را دارد . به علاوه تمام اینها ، Ideapad Y900 دارای یک وب کم 720p ، دو اسپیکر 2 وات JBL و یک ساب ووفر 3 وات با تکنولوژی صدای دالبی سینمای خانگی می باشد . این محصول دارای سه پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 2.0 ، یک پورت USB Type C که با USB 3.1 سازگار می باشد ، Display Port و Thunderbolt و یک باتری 90Wh شش سلولی لیتیوم پلیمری که وعده 5 ساعت استفاده بدون شارژ را به کاربران داده است . در آخر اینکه این محصول دارای ویندوز 10 Home و نور کیبورد قابل تنظیم و تاچ پد رنگی می باشد .

این لپ تاپ از ژوئن 2016 وارد بازار می شود . Ideapad Y900 از قیمت 1999 دلار به بالا فروخته خواهد شد ، پس اگر می خواهید این لپ تاپ را تهیه کنید بهتر است از همین حالا شروع به پس انداز نمایید . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...