رفتن به مطلب

در گردآبی از بازی ها فرو روید ؛ رونمایی از مینی کامپیوتر گیمینگ VORTEX شرکت MSI


Recommended Posts

bqpufqle8iw8ofto56p.jpg

 

شرکت MSI بار دیگر ثابت کرد که نیازی نیست که کامپیوترهای گیمینگ بزرگ و سنگین باشند . در همین راستا ، این شرکت تایوانی کامپیوتر گیمینگ سیلندری شکل و کوچکی به نام Vortex را معرفی کرد . 

محصول جدید MSI یعنی کامپیوتر گیمینگ Vortex از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به Mac Pro شرکت Apple دارد اما از بسیاری جهات دیگر با آن متفاوت است که با هم این تفاوت ها را مرور می کنیم ، گنجایش کیس Vortex به میزان 6.5 لیتر است که خیلی زیاد نیست و دارای دو فن می باشد ، یک فن که در پایین کیس قرار دارد کار مکش را انجام می دهد و دیگر که در بالای کیس نصب شده است کار خروج هوا را انجام می دهد . قطعات استفاده شده و ویژگی های این کامپیوتر شما را سورپرایز خواهند کرد چرا که این محصول از پردازنده Skylake چهار هسته ای Intel Core i7-6700K ، دوکارت گرافیک GeForce GTX 980 سازگار با SLI و شکاف رم DDR4 که تا 64 گیگابایت رم را می توان در آن استفاده کرد و همچنین خیلی موارد بیشتر . Vortex دارای دو مدل است ، مدل اول مدلی است که راجع به آن صحبت کردیم و مدل دوم مدلی کمی ارزانتر و البته کمی ضعیفتر است . دلیل ضعیفتر خواندن مدل دوم داشتن و بهره بردن از دو کارت گرافیک GeForce GTX 960 و پردازنده Intel Core i5 که از خانواده Skylake است می باشد . 

 

bgsqwnwg0ngjqrrilm.jpg

 

قیمت کامپیوتر گیمینگ Vortex از 1999 دلار شروع می شود که قیمتی کم نسبت به Mac Book Pro شرکت Apple که از 2999 دلار شروع می شود می باشد . کامپیوتر جدید شرکت MSI از بهار 2016 در فروشگاه ها عرضه خواهد شد . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس زیبایی هست و مشخصات خوبی داره اما قیمت یکمی بالاس شروع از ۲۰۰۰ دلاره که اگه حساب کنیم بیاد ایران با این قیمت ارز بالای ۷ و نیم میلیون تموم میشه که با این پول میشه یه سیستم گیمینگ خیلی بهتر بست حتی با مانیتور و کیبرد و موس خوب

ویرایش شده توسط Mahdidaneg
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

قیمتش خیلی بالاست!

نمیدونم چرا هیچ وقت از کیس آماده و بدتر از اون کامپکت پی سی ها خوشم نمیاد و نیومده!

ممنون از خبر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...