رفتن به مطلب

انتقام شیرین ؛ رونمایی Corsair از کیت رم های پر سرعت DDR4


Recommended Posts

ibngpuis0zlggxunaxct.jpg

 

شرکت Corsair ، سازنده رم های کامپیوتری ، پر سرعت ترین کیت رم DDR4ی که تا کنون تولید کرده را معرفی کرد . رم های موجود در این کیت متعلق به سری Vengeance می باشند و دارای ظرفیت بالا و همینطور پشتیبانی از Intel XMP 2.0 هستند . 

اولین کیت این سری یعنی Vengeance LPX 128 GB دارای 128 گیگابایت رم DDR4 و بعبارتی 8 رم 16 گیگابایتی می باشد که با سرعت 3000MHz کار می کند . این رم به گونه طراحی و بهینه سازی شده که بر روی چیپست  Intel X99 بدون هیچ مشکلی کار کند ، همچنین این کیت رم دارای ظرفیتی فوق العاده و سرعتی باورنکردنی می باشد . Vengeance LPX 128 GB برای کار کردن به 1.35V توان نیاز دارد و دارای زمان تاخیر 16-18-18-36 می باشد . 

 

cv5bz5z9r6n8mhslw4jb.jpg

 

دومین کیت این سری Vengeance LPX 64 GB نام دارد . این رم 64 گیگابایت ظرفیت دارد و بعبارتی دارای 4 رم 16 گیگابایتی می باشد . این رم با سرعت 3333 MHz کار می کند و برای انجام این مهم به 1.35V توان نیاز دارد و دارای زمان تاخیر 16-18-18-36 می باشد . سومین و آخرین کیت این سری Vengeance LPX 32 GB نام دارد که با سرعت 3600MHz کار می کند و از 4 رم 8 گیگابایتی تشکیل می شود . این مموری نیز برای کار کردن نیازمند 1.35V توان است و دارای زمان تاخیر 16-19-19-39 می باشد . هم Vengeance LPX 64 GB و هم  Vengeance LPX 32 GB به گونه ای طراحی شده اند که بهترین کارکرد را بر روی مادربوردهای Intel Z170 دارند . 

هر سه کیت مموری جدید Corsair با قطعه مشکی رنگ پخش کننده گرما برای بهبود کیفیت انتقال گرمایی همراه هستند اما کیت های 64 و 32 گیگابایتی دارای پخش کننده گرمای قرمز رنگ نیز می باشند تا اگر از مشکی خوشتان نیامد از قرمز استفاده کنید . 

 

منبع : hitechreview

مترجم : حماد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

( انتقام شیرین! )

متوجه منظور شما از تیتر خبر نشدم!

ممنون از خبر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

( انتقام شیرین! )

متوجه منظور شما از تیتر خبر نشدم!

ممنون از خبر.

اسم سری این محصول Vengeance هست که به معنای انتقام هستش ، حالا چون این رم یه محصول خوب و پر قدرته و استفاده از اون خیلی می تونه لذت بخش باشه از انتقام شیرین استفاده شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...