رفتن به مطلب

کوچولوی مجهز: معرفی مادربرد H170I PRO AC توسط شرکت MSI


Recommended Posts

6rmtrx0sq5psgalp7jly.jpg

 

 

کاربرانی که با بودجه نسبتاََ پایین، هنوز دوست دارند قلب سیستم آنها، یک پردازنده از خانواده ی Core i7 شرکت اینتل باشد، مادبرد H170I PRO AC ساخته ی شرکت MSI برای آنهاست. قیمت آن تقریباََ 135 یورو است و ابعاد آن برابر 17x17 سانتی متر می باشد و در هر کیسی به راحتی جای می شوند. این مادربرد دارای دو جایگاه اتصال رم DDR4 تا حجم 32 گیگابایت است و از چیپست H170 شرکت اینتل استفاده می کند و نیز از پردازنده های سری Skylake همین شرکت پشتیبانی می کند. به همراه این مادربرد، یک گیرنده ی وای فای 802.11a/b/g/n/ac نیز موجود می باشد.

 

مادربرد های سری PRO شرکت MSI از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و از پس عملیات سنگین مختلف بر می آیند. مادربرد مذکور از ویژگی های متععدی برخوردار است ک مهمترین آنها عبارتند از:

 

- DDR4 Boost: طراحی سنتی حافظه ها موجب شده تا سیگنال هایشان توسط سیگنال های الکترومغناطیسی سایر اجزای سیستم تحریف شوند و در نتیجه، عملکرد سیستم را پایین تر بیاورند. شرکت MSI فناوری DDR4 Boost را برای حل این مشکل عرضه کرده است. این فناوری باعث ایزوله شدن مدارهای حافظه و خالص ماندن سیگنال های عبوری آن می شود که در نهایت، پایداری و کارایی آنها را ثابت نگه می دارد.

 

- Turbo M.2: این درگاه ارتباطی دارای سرعتی برابر 32 گیگابیت بر ثانیه است، سرعتی حدود 5 برابر بیشتر از سرعت درگاه SATA III معمولی! استفاده از این درگاه پرسرعت، تأثیر بسیار بالایی در سرعت بالا آمدن سیستم, سرعت بارگزاری برنامه ها و بازی ها و غیره خواهد داشت.

 

- Click BIOS 5: در این قابلیت کاوش کرده و از آن برای میزان کردن سیستم به نهایت کارایی آن استفاده کنید. سیستم خود را در دو حالت کنترل کنید: حالت EZ Mode برای استفاده از بیشتر امکانات و کارکردها، و حالت Advanced Mode برای دسترسی به قابلیت های دقیق تر و ابزار میزان سازی درست سیستم برای افزایش کارایی آن.

 

- شبکه ی پایدار و امن: آداپتور شبکه Gigabit بر مادربردهای سری PRO شرکت MSI نصب گشته اند تا شبکه ای سریع، قابل اعتماد و امن را ارائه دهد.

 

- M-Cloud: فضای ابری MSI M-Cloud یک راه راحت و و امن برای ذخیره سازی فایل های شخصی شما در فضای ابری می باشد. این شبکه، قابلیت های پیچیده ای را در یک رابط کاربری دوستانه و ساده که به راحتی فرا گرفته می شود، جای داده است. فضای ابری خود را با سهولت کامل بسازید و نگه دارید. M-Cloud همچنین می تواند کامپیوتر شما را به یک Access Point تبدیل کند. شما به راحتی می توانید سیگنال وایرلس را به سایر دستگاه ها ارسال کنید، آن هم با چند قدم ساده و کوتاه.

 

- تشخیص ساده: دیود نشر دهنده ی نور MSI EX Debug (دیود نشر دهنده ی نور = LED) در هر لحظه، نوع عملکرد پردازنده، کارت گرافیک و رم را به شما گزارش می دهد. در راه اندازی سیستم دچار مشکل شده اید؟ سری به این LEDها بزنید تا به راحتی منشأ مشکل را بیابید.

 

- VGA Armor: با افزایش اندازه و وزن کارت گرافیک های مدرن و بالا رده، جایگاه های سنتی PCI-Express دیگر نمی توانند این کارت گرافیک ها را تحمل کرده و دجار خمیدگی و یا حتی شکستگی می شوند. با VGA Armor آشنا شوید، جایگاه های PCI-Express تقویت شده ای که نواحی لحیم شده بیشتری دارند و محکم ترند. با وجود در محافظ، دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن جایگاه های PCI-Express خود در مرور زمان شوید.

 

- کنترل کامل بر فن ها: این قابلیت به کاربر امکان کنترل کامل تمامی فن های متصل به مادربرد را، به کمک بخشی اختصاصی با رابط کاربری ساده را می دهد.

 

- Intel Wi-Fi AC و Bluetooth: مادربردهای گیمینگ شرکت MSI همراه با آنتن های های Wi-Fi و Bluetooth قابل جدا شدن عرضه می شوند. این آنتن ها به استاندارد های اتصالی 802.11 AC و Bluetooth 4.2 مجهز هستند و به شما این اطمینان خاطر را می دهند که پرسرعت ترین ارتباطات ممکن را داشته باشید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد کخ صفحه ی نمایش خود را بکمک قابلیت های Intel Wireless DisPlay و Intel WiDi در خانه یا Intel WiDi Pro در محل کار به اشتراک بگذارید.

 

- دو درگاه USB 3.1 نسل 1 در جلو: بر روی مادربرد، دو محل نصب (Header) درگاه USB 3.1 نسل 1 وجود دارد و  بکمک این درگاه ها می توانید درگاه USB 3.1 را در جلوی کیس بطور مستقیم استفاده کنید. محل نصب این درگاه ها باعث شده تا دیگر برای دسترسی به آنها، لازم نباشد به پنل پشتی مادربرد مراجعه کنید.

 

- پشتیبانی از درگاه تصویری DVI: برای استفاده از مانیتورهای حرفه ای، تلویزیون، بیمرها و دیگر صفحه نمایش ها، مادربرد شرکت MSI به درگاه تصویری DVI مجهز شده است. مهم نیست چه نوع صفحه نمایشی را می خواهید وصل کنید، با استفاده از کارت گرافیک مجزا یا گرافیک آنبرد، مادربرد MSI نیز هوای شما را در این زمینه خواهد داشت.

 

 

3x40xhnhnfm65vbtdr4p.jpg

 

j10yo9be998m3bjhc0z.jpg

 

 

 

منبع: guru3d

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...