رفتن به مطلب

شرکت مایکروسافت لیستی از کامپیوترهایی که پردازنده Skylake دارند و همچنان می توانند با ویندوز 7 و 8.1 کار کنند را منتشر کرد


Recommended Posts

1etuqq1nw7eomben7rw.jpg

 

 

شرکت مایکروسافت به تازگی لیستی از کامپیوترهایی که دارای پردازنده ی سری Skylake هستند و باید از تاریخ 17 جولای سال 2017 میلادی به بعد، سیستم عامل ویندوز 10 را روی دستگاه خود نصب کنند را منتشر کرده است. این کامپیوتر ها می توانند تا 18 ماه آینده از دو سیستم عامل ویندوز 7 و 8.1 بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنند.

 

علاوه بر این، ردموندی ها گفته اند که پردازنده های جدید Skylake به صورت پیشفرض به سیستم عامل ویندوز 10 نیازمندند، که این گفته این مهم را به ما می فهماند که تا چند سال آینده، هیچ دستگاهی یافت نخواهد شد که به غیر از ویندوز 10، سیستم عامل دیگری داشته باشند. این شرکت در این صفحه نام کامپیوترهایی که به پردازنده ی سری Skylake مجهز هستند و تا تاریخ 17 جولای سال 2017 میلادی، بروز رسانی های مربوط به سیستم عامل های ویندوز 7 و 8.1 را دریافت می کنند را مشخص کرده است. منتها از تاریخ مذکور به بعد، این کامپیوترها به ویندوز 10 ارتقاء می یابند.

 

آقای Terry Myerson، مدیر گروه سیستم عامل های شرکت مایکروسافت، توضیح داده که چرا باید از ویندوز 7 و 8.1 به ویندوز 10 مهاجرت کرد: "در مقایسه با کامیپوترهای با ویندوز 7، وقتی که پردازنده های Skylake با ویندوز 10 ترکیب شوند، قدرت گرافیکی سیستم را تا 30 برابر و میزان شارژ دهی باتری را تا 3 برابر بیشتر می کنند."

 

شکی در ان نیست که این اقدام شرکت مایکروسافت، انتقادهایی بر ضد این شرکت به همراه خواهد داشت، به خصوص در اواسط سال 2017 که کامیپوترهای با پردازنده های Skylake با سیستم عامل های ویندوز 7 و 8.1 دیگر بروز رسانی دریافت نخواهند کرد.

 

 

 

منبع: softpedia

مترجم: مجتبی حیدرزاده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...