رفتن به مطلب

خنک کننده های مایع جدید شرکت Antec معرفی شدند


Recommended Posts

4kn1ez8f680ea3pxjs7l.jpg

 

 

شرکت کالیفرنیایی سازنده انواع سخت افزار، Antec، امروز از دو خنک کننده ی مایع خود، Kühler H2O H600 PRO و H1200 PRO رونمایی کرد. این سیستم های خنک کننده جمع و جور، ترکیبی از حداکثر بهره وری، کارایی بالا و کیفیت ساخت بالا را در خود دارند. این خنک کننده ها می توانند بهترین انتخاب برای سیستم های گیمینگی که خنک کننده های معمولی برایشان کافی نیست، باشند.

 

برای دست یابی به بهترین نتیجه در عملیات اورکلاک پردازنده، دو خنک کننده ی مذکور به صفحه ی تماس بزرگ از جنس فلز مس مجهز شده اند تا بتوانند به سهولت تمام، گرما را از انواع پردازنده  شرکت AMD یا اینتل به رادیاتور خود منتقل کنند. برای کسب نهایت کارایی، در H2O H600 PRO و H1200 PRO از رادیاتورهایی با مهندسی ساخت دقیق و با فاصله بین پرّه ها حدود 0.2 میلی متر استفاده شده است. ابعاد مدل H600 PRO برابر 155x120x27 میلی متر و مدل H1200 PRO برابر 275x120x27 میلی متر (ارتفاعxعرضxطول) است.

 

 

7bwgudfncgtbhawr125.jpg

 

 

با وجود کارایی بالای این دو خنک کننده در فرآیند خنک سازی، آنها بسیار ساکت هستند. این مهم به دلیل استفاده از فن (های) با کیفیت 120 میلی متری با نرخ دور 2400 تا در دقیقه که به LED آبی رنگ نیز مجهز شده، بوقوع پیوسته اشت. در ضمن، پمپ محصور موجود در رادیاتورها، در حالی که فشاری برابر 2.3 متر آب را وارد می کند هم ساکت هستند. این موفقیت نیز به دلیل به کار گیری موتور سه فازه توع سیم پیچ شده با سرعت چرخش بالاتر، فتح شده است. برای مدیریت کابل بهتر، در رادیاتورهای نام برده از رابط SATA استفاده شده است.

 

 

fl5tdoc2rpfe6x46xw65.jpg

 

 

تمامی مواد و قطعات استفاده شده در دو خنک کننده مایع Kühler H2O H600 PRO و H1200 PRO دارای نهایت کیفیت و ماندگاری می باشند. روغن گرافیت بکار رفته در این خنک کننده ها، فاقد هرگونه مواد نفتی است و تا 150,000 ساعت عمر می کنند. فلز کربن سرامیک کریستالی استفاهده شده در خنک کننده های مذکور، از مدل رایج شان حدود 50 برابر عمر بیشتری دارند. نصب این خنک کننده ها آسان است و می توانند تا سال ها بدون هرگونه نظارت و مراقبت، کار کنند. مایع جریانی داخل سیستم های خنک کننده کاملاََ بی خطر، سازگار با محیط زیست و فساد ناپذیر هستند. همچنین شرکت Antec دو خنک کننده H600 PRO و H1200 PRO را تا 5 سال گارانتی می کند. برای دست یابی به حداکثر طول عمر و قابلیت ارتقاء، امکان تعویض فن ها و استفاده از سایر فن های 120 میلی متری موجود در بازار نیز ممکن شده است.

 

 

ryij6yiwm3gn61j521ve.jpg

 

gsap1cdwkp04q3fxn4.jpg

 

 

 

منبع: techpowerup

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...