رفتن به مطلب

شرکت Deepcool مدل جدیدی از کیس Dukase را معرفی کرد


Recommended Posts

vx6t4ze7dtp0855pxay4.jpg

 

 

شرکت چینی Deepcool نسخه ی جدیدی از کیس Dukase، که در ماه نوامبر سال 2015 عرضه شده بود، را معرفی کرد. نام این نسخه ی جدید، Dukase WH است و نیز چندین تغییر در آن اعمال شده است.

 

اولین تغییر بزرگ در این کیس، رنگ تماماََ سفید آن و پنل شیشه ای از جنس آکریلیکی است. جنس بدنه ی کیس عوض گشته و به فلز استیل از نوع SECC و ضخامت 0.7 میلی متر تغییر یافته است. این کیس حالا فضای کافی برای نصب مادربرد تا اندازه ی ATX، خنک کننده پردازنده تا ارتفاع 170 میلی متر، کارت گرافیک تا طول 390 میلی متر و منبع تغذیه تا طول 170 میلی متر را دارد. کیس Dukase WH همچنین دارای مکان مناسب برای نصب دو دستگاه 5.25 اینچی، سه دستگاه 3.5 اینچی و سه درایو حالت جامد یا درایو دیست سخت 2.5 اینچی است. بصورت پیشفرض در پشت کیس یک فن LED دار 120 میلی متری نصب شده و کاربر می تواند در صورت نیاز تا دو فن 120 میلی متری در سقف کیس و یک فن 140 میلی متری در جلوی کیس را اضافه کند.

 

ابعاد کیس Dukase WH برابر 482.7x213.4x504 میلی متر (ارتفاعxعرضxطول) و وزن نیز حدود 6.49 کیلوگرم است. هیچ سخنی در رابطه ی قیمت این کیس از سوی شرکت Deepcool زده نشده، ولی احتمالاََ با وارد شدن این کیس، قیمتی حدود 70 دلار خواهد داشت.

 

 

936plx75gbm3m1cb4hjf.jpg

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...