رفتن به مطلب

بزودی شرکت Lian Li به جمع سازندگان کیبرد و موس اضافه می شود


Recommended Posts

ypmoyrua7mccnx05pbig.jpg

 

 

شرکت تایوانی Lian Li بعنوان یک شرکت فعال در زمینه کیس کامیپوتر شناخته می شود. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های تایوانی است که توانسته کیس هایش را در سراسر جهان به خوبی به فروش برساند. اما گویا این شرکت بیشتر از این ها را می خواهد... چرا که این شرکت قصد دارد فعالیت خود را در زمینه ساخت کیبرد و موس آغاز کند.

 

در مراسم CES 2016، شرکت Lian Li چندین مدل اولیه از کیبردها و موس های خودش را به نمایش گذاشته بود و به تازگی هم، این شرکت ورود خود را به بازار لوازم جانبی کامپیوتر تأیید کرد. برخلاف سایر شرکت ها، موس و کیبرد تولیدی این شرکت، قشر گیمرها را هدف قرار نخواهد داد، بلکه این شرکت تایوانی قصد ساخت کیبرد و موس میان رده برای مصارف خانگی و شرکتی را دارد. لوازم جانبی شرکت Lian Li از نظر رنگ با کیس های این شرکت هم خوانی خواهند داشت. برای مثال، اگر کیس شما از شرکت Lian Li بوده و رنگ آن سیاه باشد، شما به راحتی می توانید موس و کیبرد سیاه این شرکت را نیز در کنار کیس خود داشته باشید. کیبردهای این شرکت که مدل اولیه آنها در نمایشگاه CES 2016 دیده شد، نازک می باشند، دارای روکش آلومینیومی هستند و سویچ های آنها نیز جزیره ای خواهد بود. در مورد موس ها هم، آنها تنها دو کلید اصلی و یک چرخ اسکرول را خواهند داشت. جنس اجزای آنها نیز پلاستیک است، ولی شرکت Lian Li گفته ممکن است تا قبل از ورود آنها به بازار، جنس مواد بکار رفته در آنها عوض گردد.

 

می توان رقیب شرکت Lian Li را شرکت S.Skill حساب کرد، چرا که این شرکت تایوانی نیز تمام تمرکز خود را بر روی تولید حافظه گذاشته بود و به تازگی نیز چند وسیله جانبی گیمینگ را معرفی و عرضه کرده است. محصولات شرکت Lian Li برای مقابله با شرکت G.Skill کافی نمی باشد و این شرکت باید تلاش خود را بیشتر کند تا بتواند آز شرکت G.Skill و در این بازار نا آرام قطعات جانبی کامیپوتر پیروز شود.

 

هیچ گونه اطلاعاتی درمورد تاریخ ورود کیبردها و موس های شرکت Lian Li به بازار جهانی منتشر نشده ولی احتمالاََ تا قبل از پایان سال میلادی، ما چهره ی این محصولات را خواهیم دید. همچنین به دلیل نوع مواد اولیه بکار رفته در این محصولات، قیمت آنها نباید زیاد باشد.

 

 

 

منبع: hitechreview

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...