رفتن به مطلب

شرکت Nvidia مدل اولیه عینک واقعیت مجازی خود را به نمایش گذاشت


Recommended Posts

6nws76ubcs82aj8w82w.jpg

 

 

در نمایشگاه واقعیت مجازی واقع در لوس آنجلس، شرکت Nvidia مدل اولیه ی عینک واقعیت مجازی خود را که بر پایه ی فناوری Lightfield ساخته شده را به نمایش گذاشته است. این شرکت با همکاری دانشگاه Stanford بر روی این پروژه کار می کنند. این عینک  امکان تمرکز بر روی هر زاویه ای در زمینه نمایش داده شده را می دهد.

 

 

ql7aup5wlritmqmqv5wx.jpg

 

 

اطلاعات زیادی از این عینک واقعیت مجازی در دست نمی باشد، ولی چندین عکس از آن منتشر شده است. همکاری شرکت Nvidia با دانشگاه Stanford، بسیار بی نظیر است و به نظر می رسد این پروژه در دانشگاه مذکور با نام "Light Field Stereoscope" شناخته می شود.

 

 

776wwwgtyvtuzumcaeaj.jpg

 

 

این عینک واقعیت مجازی باید کاربر را قادر کند تا fv v,d صحنه ای تمرکز (Focus) کند، و اگر شما نزدیک به تصاویر نگاه کنید، آنها تیز می شوند. اما اگر آنها را از دور مشاهده کنید، به راحتی می توانید روی آنها تمرکز کنید. این عینک ها امکان استفاده از دو لایه LCD را داده تا عمق با فناوری جهان نما مخلوط شوند و تصاویر را به هر یک چشم فرد نشان دهند. نتیجه ی این کار هم این است که، تصاویر زیاد تخت نمی شوند، در زمان کوتاه تری بر روی چشم ها بارگزاری می گردند و بیماری ها و مشکلات مربوط به استفاده از عینک واقعیت مجازی نیز کمتر می شود.

 

 

sqv5rzlgdoot50l5z9u.jpg

 

 

تأثیر عمق به کمک نمایش 25 تصویر در هر چشم بدست می آید و آنرا به نوعی هولوگرافی مبدل می سازد. عینک واقعیت مجازی در دست توسعه توسط شرکت Nvidia و دانشگاه Stanford ممکن است در تاریخی نا معلوم در سال 2018 میلادی عرضه شود.

 

 

893w09dnrbnxpppi5.jpg

 

 

x5s7g6z4ftyi3c3e7utj.jpg

 

 

 

منبع: guru3d

مترجم: مجتبی حیدرزاده

ویرایش شده توسط مجتبی حیدرزاده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...